• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Citroën is de Airbump nu al zat?

Auteur: RubenPriest, gepost 26 juni 2017 om 23:02 – 72 Reacties

Citroën is de Airbump nu al zat


De Fransen gaan met de mode mee. De kussentjes –waar je ook muziek mee kunt maken– worden vermoedelijk met pensioen gestuurd.

Het was één van de kenmerken van de Citroën C4 Cactus; de iconische Airbumps die ervoor zorgden dat je met een gerust hart de deur kon opensmijten, zonder je zorgen te hoeven maken over eventuele schade. De nieuwe C3 kreeg ze ook, maar alleen als je de kussentjes aan zou vinken op de optielijst. De facelift van de C4 Cactus krijgt mogelijk helemaal geen Airbumps meer. Niet standaard, niet op de optielijst.

De C4 Cactus is alweer even op de markt en een facelift is aanstaande. Als we AutoExpress mogen geloven zal deze update ingrijpender zijn dan je in eerste instantie zou denken. Zo verwacht men serieuze wijzigingen als het gaat om de vormgeving van front, bips en zijkant. Het interieur zal ook worden aangepakt, maar dit is meer dan logisch bij een facelift. Topman Xavier Peugeot zegt niet te willen vasthouden aan specifieke details: “we moeten voorkomen om gevangenen van sommige items te worden, zoals de Airbumps.”

Het zal niet lang meer duren tot de kennismaking van de opgefriste C4 Cactus. De facelift krijgt onder andere een nieuw geavanceerd ophangingsysteem dat de auto stabieler en comfortabeler moet maken. Met andere woorden: je sleutelbos klapt niet constant overal tegenaan en je koffie blijft gewoon in het bekertje. Het is uiteraard afwachten of dit nieuwe systeem zich weet te bewijzen in de praktijk.

Ook interessant!

  • Video - Citroën C5 doet Adriaan van Bassie na
  • Video: Nederlandse Citroën C1 is pure driewieler
  • Nieuwe Citroën C5
    Nieuwe Citroën C5 wordt weer briljant Frans
  • Dit kost het nieuwe topmodel van Citroën

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

c4, cactus, Citroen, facelift

Vorig bericht: « Scoor de Land Rover Defender van Mr. Bean
Volgend bericht: Er komt een elektrische Aston Martin RapidE! »

Lees Interacties

Reacties

  1. Edge zegt

    26 juni 2017 om 23:08

    Ik snap niet hoe je je gevangen genomen kunt voelen als je vasthoudt aan de airbumps van de C4 Cactus. Het is juist hét kenmerk dat deze auto van de andere stadscrossovers onderscheidt. Anders moet Porsche de kenmerkende 911 vorm ook maar in de ban doen, en Volkswagen de naam Golf. Want stel je voor dat je aan je succesformule blijft vasthouden.

    Login om te reageren
    • mvdbosch zegt

      27 juni 2017 om 07:05

      @Edge: succes? De cactus was destijds de goedkoopste 14% bijtelling met diesel in de markt. Dat is het enige succes wat dit apparaat zo goed heeft laten “verkopen”

      Login om te reageren
      • banaan7 zegt

        27 juni 2017 om 07:32

        @mvdbosch: “verkopen” bestaat niet. Verkopen bestaat wel, net zoals niet verkopen.

        Login om te reageren
      • 2wheeler zegt

        27 juni 2017 om 08:47

        @mvdbosch: de ruime binnen- en buitenmaten, ludieke uiterlijk, hoge instap, lage gewicht, leuke gadgets, zeer betaalbare opties, hoog personaliseringsgehalte, fijn lopende torretjes hebben er allemaal niks mee te maken uiteraard.

        Login om te reageren
        • rrvliet zegt

          27 juni 2017 om 09:02

          @2wheeler: Yes! Grote auto, comfortabel, weinig gewicht. Toen ik de specs zag realiseerde ik me dat dit wel eens mijn volgende auto kan zijn. Hopelijk houd ik dan genoeg geld over voor een mx5 of iets anders voor de leuk. Deze citroen is een perfect gebruiksvoorwerp.

          Login om te reageren
          • 2wheeler zegt

            27 juni 2017 om 18:23

            @rrvliet: dat zeg je goed! Hoewel de 1.2 turbo een lekker gretig blokje is (en toch zuinig), ben ik ook wel blij dat ik de fun ritjes op een motor kan doen. Een MX5 in jouw geval is zeker geen slecht idee voor erbij.

            Al moet ik eerlijk zeggen dat de 110 turbo PK’s van de Cactus een stuk sneller aanvoelen dan de 150 NA pk’s uit mijn vorige auto, maar daar zit ook wel weer een leeftijdsverschil van 13 jaar tussen.

            Login om te reageren
        • mvdbosch zegt

          27 juni 2017 om 20:31

          @2wheeler: uiteraard. Er zullen best consumenten zijn die deze auto daadwerkelijk weten te waarderen. Maar de succesfactoren in de lease waren toch echt cheap, 14% bijtelling en diesel.

          Login om te reageren
      • siemi zegt

        27 juni 2017 om 10:27

        @mvdbosch: dat verklaard wel waarom ik hem gevoelsmatig in Nederland veel zie en in Duitsland nooit.

        Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          27 juni 2017 om 13:34

          @siemi: verklaarT

          Login om te reageren
    • pjjmv zegt

      27 juni 2017 om 09:55

      @edge: “we moeten we moeten voorkomen om gevangenen van sommige items te worden, zoals de Airbumps.” —> De facelift krijgt onder andere een nieuw geavanceerd ophangingsysteem dat de auto stabieler en comfortabeler moet maken

      Ziet niemand de ironie?

      Login om te reageren
  2. alcantara zegt

    26 juni 2017 om 23:17

    Laten we hopen dat de nieuwe wel rwd krijgt, en dikkere motoren ipv die schrale pruttelblokjes waarmee ze nu verkocht worden.

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      27 juni 2017 om 00:01

      @alcantara: RWD zal niet, de hele auto is ontworpen om functioneel en betaalbaar te zijn. Rwd maakt hem alleen maar duurder. De 110pk sterke benzine motor is overigens rap zat voor zijn nog geen 1000kg, heb je er wel eens mee gereden? Als je de schraapdiesel pakt zal het inderdaad wel behelpen zijn..

      Login om te reageren
      • redneckdarian zegt

        27 juni 2017 om 09:10

        @2wheeler: Wow, ik moest het even opzoeken omdat ik het iets geloofde maar dat is idd minder dan 940kg.

        Knap dat ze dat nu nog voor elkaar krijgen

        Login om te reageren
        • 2wheeler zegt

          27 juni 2017 om 13:05

          @redneckdarian: ja he! Terwijl je niet het gevoel hebt in een koekblik rond te rijden. De deuren vallen net zo zwaar dicht als mijn vorige drie serie, om maar wat te noemen. Eerlijkheid gebied wel te zeggen dat als je de zwaarste diesel neemt panoramadak, je wel over de ton heen gaat, maar geloof ik wel onder de 1100kg blijft.

          Login om te reageren
    • vonklausenburg zegt

      27 juni 2017 om 00:22

      @alcantara: Want een stadsauto koop je natuurlijk voor de dikke blokken en aandrijving in plaats van de praktische kant en gemak (en belastingen)? Natuurlijk zou het geinig zijn: een stevige 4 cilinder of zelfs een 6 (past denk ik niet, maar goed). Maar wie zou dat kopen? Een enkeling. Op een enkeling kan je geen bedrijf of model behouden.

      Login om te reageren
    • pomoek zegt

      27 juni 2017 om 06:58

      @alcantara: en dat net bij het merk dat de eerste serie geproduceerde traction avant introduceerde.

      Login om te reageren
    • beefcake zegt

      27 juni 2017 om 07:58

      @alcantara: ja, want Citroën heeft een geschiedenis van vasthouden aan RWD…

      Login om te reageren
  3. dominiekdd zegt

    26 juni 2017 om 23:20

    eerlijk? maar goed ook, vond het extreem lelijk…
    maar moet wel zeggen, elke C3 die ik tot nu toe zag rondbollen, had ze wel als optie.. dacht zelfs dat het standaard was daardoor

    Login om te reageren
  4. mout zegt

    26 juni 2017 om 23:27

    Maar met welke mode gaan ze nou mee? Met het opgeven van airbumps? Dat was me als mode niet bepaald opgevallen.

    Login om te reageren
  5. cloverleaf zegt

    26 juni 2017 om 23:31

    was t een optie!!!???

    Login om te reageren
    • RubenPriest zegt

      26 juni 2017 om 23:53

      @cloverleaf: op de C4 Cactus niet. Op de C3 wel..

      Login om te reageren
      • cloverleaf zegt

        27 juni 2017 om 06:35

        @rubenpriest: thanks! Ik kon me al niet herinneren ooit een C4 gezien te hebben zonder..

        Login om te reageren
  6. super zegt

    26 juni 2017 om 23:40

    Als je weet hoe fransen met autos omgaan (hun eigen en die van anderen) waren die airbumps best een nuttige optie.

    Login om te reageren
    • peug206 zegt

      26 juni 2017 om 23:51

      @super: om de looks doet niemand het in frankrijk. Enige reden dat ze daar verkochten was nationalisme en functionaliteit.

      Login om te reageren
  7. MaartenD zegt

    26 juni 2017 om 23:42

    Waren die lelijke airbumps niet van Nederlandse makelij?

    Login om te reageren
  8. gt500eleanor zegt

    26 juni 2017 om 23:46

    Hopelijk plaatsen ze er nu wel een toerenteller in.

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      26 juni 2017 om 23:57

      @gt500eleanor: Mijn motor en mijn auto hebben er geen, kan niet zeggen dat ik het erg mis…

      Login om te reageren
      • redneckdarian zegt

        27 juni 2017 om 09:13

        @2wheeler: Op mijn motor mis ik het juist heeeeel erg

        Login om te reageren
        • 2wheeler zegt

          27 juni 2017 om 13:07

          @redneckdarian: wij hebben dezelfde haha, het was even wennen maar de XT geeft wel aan wanneer hij bijna in de toerenbegrenzer zit imo. Met had makkelijker geweest, maar zonder is voor mij niet (meer) storend.

          Login om te reageren
          • redneckdarian zegt

            27 juni 2017 om 13:42

            @2wheeler: o Haha jij bent het! Ik vind het gewoon extra plezier geven wanneer je flink op t gas gaat

            Login om te reageren
  9. tkroon zegt

    26 juni 2017 om 23:51

    Hoe lelijk ik de Cactus vind, zo leuk vind ik de nieuwe C3, ook met Airbumps. Gewoon een leuk autootje met een onderscheidende uitstraling.

    Login om te reageren
    • daniel1975 zegt

      27 juni 2017 om 00:34

      @tkroon: helemaal mee eens! Vooral in de juiste kleuren..

      Login om te reageren
  10. 2wheeler zegt

    26 juni 2017 om 23:56

    De airbumps maken de Cactus juist! Dat is dé reden dat ik er iig voor heb gekozen. Niet zozeer het functionele, want je moet gewoon oppassen als je je deur opent, maar wel het esthetische. Ik vind het er leuk uitzien. Hetzelfde geldt imo voor de nieuwe C3, maar een kale bedoeling en inwisselbaar ontwerp zonder de bumps. Maar aan de reacties boven mij te zien ben ik niet in de meerderheid..

    Login om te reageren
    • mout zegt

      27 juni 2017 om 00:07

      @2wheeler: Ben ik het mee eens. Met wat kwade wil zou je de Cactus als een soort Dacia Logan kunnen beschouwen: Een ruime praktische carrosserie, gebouwd op het platform van een kleiner, eenvoudig model. Met als doel om de prijs laag te houden. De creativiteit in details zoals de airbumps en de ‘riempjes’ op het handschoenenvak tillen hem naar een compleet ander niveau. Fraai hoor!

      Login om te reageren
      • Robert zegt

        27 juni 2017 om 00:46

        @mout: mooi verwoord en hier sluit ik me volledig bij aan. Ik heb het overigens ook qua uiterlijk altijd een toffe, gedurfde kar gevonden. Jammer dat m’n ega dit niet wil inzien.

        Ik denk ook dat, indien de voorspellingen uitkomen, de ‘fanbase’ van de C4 Cactus het nieuwe model massaal links laat liggen en wel zodanig dat ‘nieuwe’ kopers dat gat niet meer dichtlopen. Citroën kan alleen maar hopen dat deze fans van het eerste uur de overstap maken naar de Aircross.

        Login om te reageren
      • 2wheeler zegt

        27 juni 2017 om 07:46

        @mout: spijkers en koppen!

        Login om te reageren
    • super zegt

      27 juni 2017 om 12:42

      @2wheeler:
      Ik vind het een leuk wagentje en die airbumps doen een beetje denken aan oude autos met van die houten zijpanelen (woodies in de vs.).

      Login om te reageren
      • 2wheeler zegt

        27 juni 2017 om 18:27

        @super: die zijn ook kick, zeker i.c.m. zo’n blauwe pastelkleur en een gorgelende, luie V8..

        Login om te reageren
    • bmwtouring2 zegt

      27 juni 2017 om 14:57

      @2wheeler:
      Ik vind de C4 Cactus uitermate geslaagd.
      Vind ze leuk om te zien, geen saaie meuk in ieder geval.
      In het zwart best nog wel stoer ook.

      Login om te reageren
  11. desjonnies zegt

    27 juni 2017 om 00:03

    Heeft topman Xavier Peugeot niets beter te doen?
    Houdt Paul Polman van Unilever zich bezig met hoe de Calvé potten pindakaas eruit moeten zien?
    Houdt de topman van Boeing zich bezig met de overhead koffers in de 737?
    Houdt de topman van Shell zich bezig met de diameter van de brandstofslangen ?

    Man wees blij dat je creatieve geesten in dienst hebt die zo een auto DURVEN ontwerpen, want laat iedereen nou eens eerlijk zijn hate-it or love-it design is gewoon het allerbeste design wat er is, het is opvallend en iedereen heeft er een mening over.
    Ik zou een knal gele C4 Cactus kopen, gewoon omdat ik daar vrolijk van word, dit in tegenstelling tot een witte Opel Manta of de gemiddelde grijze BMW.
    Zo’n C4 Cactus neemt het hele begrip auto met een korreltje zout als status object.

    Login om te reageren
    • redbee5 zegt

      27 juni 2017 om 10:00

      @desjonnies: Ik kan niet harder ja knikken dan dat ik nu zit te doen! Knalgeel svp

      Login om te reageren
    • Crosscabouter zegt

      27 juni 2017 om 10:35

      @desjonnies: knalgeel of die paarse lakkleur….

      Ik vind het model een verfrissing van het NL wagenpark.

      Login om te reageren
  12. cls350sb zegt

    27 juni 2017 om 00:04

    Die Airbumps ogen zo ontzettend goedkoop, snap wel dat Citroën er weer vanaf wil. Sowieso vind ik de Cactus een hele lelijke auto. En ook zó ontzettend goedkoop, alleen al bij het dichtslaan van de deuren.. Nee, laat deze auto’s alsjeblieft uit het straatbeeld verdwijnen. En gauw!

    Login om te reageren
  13. allesmetturbo zegt

    27 juni 2017 om 00:08

    Juist die airbumps maken de auto, ik vind het wel leuk staan. Lekker onderscheidend.

    Het interieur vind ik ook zeer fraai, zeker in het bruin.

    Maar ik hoor niets over vernieuwing van de automaat?
    Wat een draak van een ding is dat zeg. Net zo bagger als van een smart.

    C4 cactus, ongeveer 1000kg, prima voor een 3 cilinder en voelt dan nog vlot aan ook met handbak.

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      27 juni 2017 om 07:49

      @allesmetturbo: bedoel je de EGR bak? Want die heeft sinds een maandje gezelschap gekregen van een volwaardige automaat (uit o.a. de Picasso meen ik). Ik heb er zelf nog geen ervaring mee though

      Login om te reageren
      • allesmetturbo zegt

        27 juni 2017 om 09:32

        @2wheeler: geen idee of die zo heet, maar ga er van uit dat we allebei de gerobotiseerde handbak bedoelen die extreem lange pauzes neemt tijdens het schakelen.

        Wist niet dat er nu ook een andere automaat leverbaar was

        Login om te reageren
        • 2wheeler zegt

          27 juni 2017 om 13:13

          @allesmetturbo: klopt, dat is echt een onding! Met de introductie van de monotone edities is er een reguliere automaat bij gekomen.

          Login om te reageren
      • pim95 zegt

        27 juni 2017 om 19:10

        @2wheeler: inderdaad auto is vanaf heden leverbaar met de nieuwe EAT6, een volwaardige automaat. Altijd in combinatie met de 110 PK. Nu ook op voorraad in Nederland.

        Login om te reageren
  14. Jipjj zegt

    27 juni 2017 om 00:32

    Hij laat waarschijnlijk een klein balonnetje op, om reacties uit te lokken en te kijken hoe er gereageerd wordt. Om vervolgens gewoon aan de kussentjes vast te blijven houden.

    Login om te reageren
  15. ehnl zegt

    27 juni 2017 om 04:14

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  16. cpp1 zegt

    27 juni 2017 om 05:37

    Zonde, een Cactus in een leuke kleur met mooie wielen vind ik een aangename en verfrissende verschijning.

    Login om te reageren
  17. hans75 zegt

    27 juni 2017 om 06:09

    een Cactus zonder airbumps is als een Multipla zonder dolfijnenfront… een vegetarische hamburger, alcoholvrij bier, cafeinevrij bier… laat maar…

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      27 juni 2017 om 07:46

      @hans75:
      Ga door, ga door !

      Login om te reageren
      • hans75 zegt

        27 juni 2017 om 08:24

        @desjonnies: wat dacht je van:
        – BMWs zonder achterwielaandrijving
        – Toyota’s die niet pijn op de ogen doen
        – Renaults die heel blijven

        Login om te reageren
  18. rob5nismo zegt

    27 juni 2017 om 06:22

    Is citroën de airbump nu pas zat
    Dat zou in mijn ogen een betere titel zijn

    Login om te reageren
  19. jmwxantia zegt

    27 juni 2017 om 06:48

    Laatste zin van het artikel: “Het is uiteraard afwachten of dit nieuwe systeem zich weet te bewijzen in de praktijk.”. Zie https://www.anwb.nl/auto/nieuws/2017/mei/vlog-rijden-met-de-citroen-advanced-comfort waarin goed te zien is dat dit veersysteem zeker extra comfort brengt in combinatie met andere aanpassingen van het Citroën Advanced Comfort systeem.

    Login om te reageren
  20. potver7 zegt

    27 juni 2017 om 07:19

    Ik mag hopen dat we nu stekels krijgen, ’t is tenslotte een cactus…

    Zaken als een deelbare achterbank zou ik ook zeer verwelkomen, is één van de redenen voor mij om het ding nu te laten staan.

    Login om te reageren
    • futse zegt

      27 juni 2017 om 08:03

      @potver7: die kan je intussen toch al even (optioneel?) krijgen?

      Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      27 juni 2017 om 08:40

      @potver7: dat hebben ze tegenwoordig al een tijdje hoor.. alleen de hele vroege modellen hebben dit niet.

      Login om te reageren
  21. robinbe zegt

    27 juni 2017 om 07:38

    De airbumps is het enige goede aan de auto. Ik heb zelf een gele cactus en het is echt een rijdend stuk miserie! Het enige waarvoor ik nog niet ik de garage heb gestaan is voor de airbumps. Ze zouden zich bij psa beter bezighouden met de betrouwbaarheid van hun producten

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      27 juni 2017 om 08:52

      @robinbe: waar heb je allemaal last ben gehad, als ik mag vragen? Dan weet ik een beetje waar ik op kan letten.

      Login om te reageren
    • stijn14 zegt

      27 juni 2017 om 09:11

      @robinbe: Ik heb er 2 gekocht voor mijn bedrijf, 2 jaar geleden. Daarmee is in totaal 60.000km gereden en allebei zijn ze 1 keer bij de garage geweest omdat er een schroefje loszat in de deur. Daarnaast krijgen ze het hier veel zwaarder te verduren dan in Nederland, aangezien ik in het zuiden van Spanje woon en de wegen slechter zijn de we hier flinke bergen hebben waar het torretje zich met 100 paardjes naar boven moet lurken. Kortom, hier alleen maar positieve ervaringen.

      Login om te reageren
  22. Dutchdriftking zegt

    27 juni 2017 om 08:40

    Ik heb er een poosje een gehad als huurauto en daarvoor is het perfect!

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      27 juni 2017 om 09:00

      @dutchdriftking: elke auto is perfect als hoerauto. Alles is opeens onverwoestbaar.

      Login om te reageren
  23. mashell zegt

    27 juni 2017 om 09:05

    Briljante marketing van Citroën. De Cactus zonder airbumps hebben ze al gelanceerd onder de naam C3 Aircross. En nu mensen opstokken dat ze Airbumps willen.

    Login om te reageren
  24. redneckdarian zegt

    27 juni 2017 om 09:16

    Oja die topman die Peugeot heet en bij Citroën werkt… Geniaal

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      27 juni 2017 om 17:12

      @redneckdarian:
      Ik zou je kunnen afzeiken, maar Peugeot is eigenaar van Citroën, evenals het Brits Franse Chrysler-Simca, de oude Rootes group en Talbot.
      Lees dit maar eens, redelijk goed verslag over de structuur van PSA :
      https://en.wikipedia.org/wiki/Groupe_PSA

      Login om te reageren
      • redneckdarian zegt

        27 juni 2017 om 17:24

        @desjonnies: Snap ik. Dat wist ik ook al. Maar het klinkt gewoon altijd zo grappig.

        Login om te reageren
  25. mgmgb zegt

    27 juni 2017 om 12:15

    Ik zou het enorm jammer vinden, ik vind het een leuk design item aan de Cactus. En het zou absoluut de auto zijn die ik zou kopen, als ik in de markt was voor een auto uit dat segment.

    Login om te reageren
  26. kliko zegt

    27 juni 2017 om 16:07

    Op een auto hoort ook geen maandverband.

    Login om te reageren
  27. bmwfreak038 zegt

    27 juni 2017 om 18:02

    Ik vind dat je zowiezo op je achterhoofd gevallen bent als je met je volle verstand dit wangestalte koopt.

    Login om te reageren
  28. Calimero zegt

    28 juni 2017 om 11:52

    Stadsauto? Serieus….het ding is 4.15 lang. Een C1 is een stadsauto en vooruit misschien een C3 ook nog een beetje maar dit is een (compacte) middenklasse auto.
    Ik heb er nooit iets aan gevonden, die Cactus. Schijnt dat de zijramen achter niet eens open kunnen.
    Is echt een auto die ik niet zal gaan missen als die uit productie is en snel verdwijnt uit het straatbeeld.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North