• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover Defender

Auteur: Alwood, gepost 11 juni 2010 om 16:03 – 21 Reacties

Afbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover DefenderAfbeelding Compenseren doe je zo: Aznom Land Rover Defender

PLONS!
Compenseren voor al die elektrische brommobielen, compenseren van al die honderdduizend verkeersdrempels, het verbod op bullbars compenseren en het compenseren van vertrutting in het algemeen. Eindelijk een tuner die deze ‘daddy’-offroader niet verlaagt, maar gewoon uitrust met de modderbanden die hij verdient!

Ok, een Land Rover Defender heeft meer aan een lier dan aan wit-met-zwarte lak. Een stevige rolkooi was beter op zijn plek geweest dan een leer-met-alcantara interieur en in plaats van treeplankjes hadden ze ook echte rock-sliders kunnen monteren. Deze Land Rover Aznom is echter niet minder terrein-waardig geworden in het proces van tuning.

Er zijn betere banden gemonteerd dan Land Rover af-fabriek levert en die leren recaro’s zitten stiekem best wel lekker. Bovendien krijgt de viercilinder diesel van Ford een prima oppepper! Aznom trekt er 30 pk en 75Nm extra uit, waarmee de totalen nu komen te liggen op 152pk en 434Nm. Mocht je nog naar duur speelgoed opzoek zijn…

Ook interessant!

  • Land Rover gooit waterstof in de Defender
  • Land Rover Defender 90 rijtest
  • Land Rover Defender SVR gaat echt knotsgek worden
    Land Rover Defender SVR gaat echt knotsgek worden
  • Land Rover Defender 130
    Land Rover Defender gaat er ZO uit zien!

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

aznom, defender, Land Rover, romeo-ferraris, tuning

Vorig bericht: « De mini-auto van Gordon Murray in het echt
Volgend bericht: Video: Ferrari 458 Italia vs Lamborghini LP550 Balboni »

Lees Interacties

Reacties

  1. ruben00 zegt

    11 juni 2010 om 16:05

    Ziet er goed uit!

    Eindelijk een getunede Land-Rover die geen voetballersauto is.

    Login om te reageren
  2. Harry1994 zegt

    11 juni 2010 om 16:09

    Ben het met Ruben eens! Maar toch liever een standaard, met zo min mogelijk spullen(behalve een lier).

    Login om te reageren
  3. paulusrx7 zegt

    11 juni 2010 om 16:15

    vet wil ik ook doen!! en lekker uitstoten lekker brullen met je motor

    Login om te reageren
  4. waverider zegt

    11 juni 2010 om 16:21

    Defenders zijn leuk!

    Login om te reageren
  5. tvrspeedsix zegt

    11 juni 2010 om 16:26

    wat een wanstaltig apparaat,. die kleurencombi hoe verzin je het. Neeh geef mij maar die LR van Hammond of die Defender in Piet Boon stijl.

    Fordblokje opvoeren lijkt me niet al te moeilijk kwestie van een chiptjoening

    Login om te reageren
  6. Citrofiel zegt

    11 juni 2010 om 16:27

    De Defender schijnt in de toekomst standaard met een andere diesel te komen die wellicht 152 pk levert, om aan de EuroV-norm te voldoen. Dit is een leuk opwarmertje.

    @Alwood: “al die honderdduizend verkeersdrempel” -> meervoud
    -edit: check & thanks!-

    Login om te reageren
  7. wimbers zegt

    11 juni 2010 om 16:46

    een landrover defender moet je met een v8 nemen. veel beter te doseren dan een 4 cylinder turbodiesel.

    Login om te reageren
  8. floryn zegt

    11 juni 2010 om 16:59

    Ik vind m best chic, alleen het interieur is nou niet bepaald smaakvol. Leg er een V8 in en je bent t heertje.

    Login om te reageren
  9. Sjakie Peters zegt

    11 juni 2010 om 18:08

    Wat een laf gedoe zeg zo’n Aznom. Doe mij maar een Zulu:

    http://www.jeengineering.co.uk/defender/the-je-qzuluq.html

    Login om te reageren
  10. Benz.. zegt

    11 juni 2010 om 18:17

    Ach, een leuk actiemodelletje toch?

    Login om te reageren
  11. L-fred zegt

    11 juni 2010 om 18:30

    Alle Defenders 90-ers zijn mooi, maar ik moet toegeven, dat de Piet Boon-versie er mooier uitziet dan deze. De buitenkant gaat nog, maar een oranje/zwarte binnenkant.. Nee.

    Login om te reageren
  12. Klassiekerrally zegt

    11 juni 2010 om 20:04

    Wat een kermisbak zeg. Slaat echt nergens op. Doe mij de Bell Aurens Longnose dan maar, als het toch geld mag kosten.
    Of een exemplaar waarbij het niet deert of er een kras in de lak komt, of modder op de vloerbedekking.
    En dat stuur!? Welke gek heeft er zo’n Halfords ding in geschroefd???
    Kansloos!

    Login om te reageren
  13. Svenska Aeroplan AB zegt

    11 juni 2010 om 20:17

    Het idee is op zich goed, maar de uitvoering? Way over the top! Zeker voor een Defender…

    @ Sjakie: Dat is nou nog wel leuk! Ultieme Sleeper! 0-100 in 5,5 sec. in zo;n baksteen op wielen… cool!

    Login om te reageren
  14. BB zegt

    11 juni 2010 om 23:12

    Het woord “interieur” is te chique voor de binnevoering van dit gedrocht!

    Login om te reageren
  15. Bob zegt

    12 juni 2010 om 09:15

    Urgh .. toch wel errug lelijk hoor …

    Login om te reageren
  16. jack_abarth zegt

    12 juni 2010 om 10:50

    Leuk ding.
    Heb ooit eens op het safaripark in Hilvarenbeek met zo’n 90″ parcours gereden als bedrijfsuitje. Dat was wel zo ontzettend leuk. Was een TD5, dus lekker die 5-pitter laten brommen, geweldig!!

    Login om te reageren
  17. super zegt

    12 juni 2010 om 11:12

    een echte bushmobiel heeft geen zwart dak, veel te heet. daarom hadden de oorspronkelijke landrovers altijd witte daken, ook nog eens dubbel uitgevoerd zodat de wind de boel kon koelen tijdens het rijden.

    Login om te reageren
  18. AMG Powerrr zegt

    12 juni 2010 om 11:15

    Ziet er goed uit voor een bejaarde!

    Login om te reageren
  19. i-love-suv zegt

    12 juni 2010 om 12:26

    Vind hem wel stoer alleen vraag ik me af of dat carbon onder de voorbumper wel heel blijft in het terrein.Stuur is wel super lelijk.Zet toch maar voor de deur in de lange uitvoering, ander stuur koop ik zelf wel.DRive happy

    Login om te reageren
  20. Cantago zegt

    12 juni 2010 om 12:54

    Leuk wagentje! En elektro-troep compenseren met veel rubber en diesellucht is nooit verkeerd;)

    Login om te reageren
  21. Dimglor zegt

    12 juni 2010 om 20:32

    Mja moest je al beginnen om een Defender tot een voetbalautootje te transformeren en hem te verlagen….. zou wel erg zijn..
    Een Defender hoort gewoon een ruige bak te zijn waar je overal kan geraken …
    En dat is deze wel… Prachtig gewoon.. wel een lelijk stuurtje, maar das een detail ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North