• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Crap… Binnenkort ook trajectcontroles op N-wegen

Auteur: Author, gepost 13 februari 2017 om 12:48 – 63 Reacties

Crap... Binnenkort ook trajectcontroles op N-wegen


Is het soms blue monday?

Enkele dagen terug tikten we nog dat VVN de snelheden op provinciale wegen wil verlagen naar 80 km/u. Op sommige van die wegen mag nu nog 100 km/u gereden worden, maar er gebeuren naar de mening van VVN verhoudingsgewijs teveel ongelukken en dat moet afgelopen zin. We hebben de comments onder dat artikel zojuist nog eens doorgenomen en het lijkt erop dat jullie het roerend met VVN eens zijn.

In dat geval hebben we goed nieuws voor je, want landelijk verkeersofficier Achilles Damen (Koos Spee 2.0) heeft aangekondigd dat we binnen nu en twee jaar ook trajectcontroles op provinciale wegen gaan krijgen. Trajectcontrole vinden nu alleen nog plaats op snelwegen, maar vanwege het veiligheidsissue (zie VVN hierboven) wil men de boel uitbreiden naar provinciale wegen.

Om met trajectcontroles aan de slag te kunnen moet de weg in kwestie lang genoeg zijn en niet te vaak worden onderbroken door afslagen en dergelijke. Niet elke weg is dus geschikt, maar men is hard op zoek naar provinciale wegen waar binnen afzienbare tijd de kassa mag rinkelen veiligheid omhoog kan. (via Haarlems Dagblad)

Ook interessant!

  • Trajectcontroles op N-wegen leveren veel boetes op
    Trajectcontroles op N-wegen leveren veel boetes op
  • Deze trajectcontroles leveren de meeste boetes op [2020]
  • Zo blaas je ongestraft mokerhard door de trajectcontrole heen
  • Trajectcontroles hebben het er dit jaar weer druk mee
    Trajectcontroles hebben het er dit jaar weer druk mee

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

boetes, trajectcontrole, veiligheid

Vorig bericht: « Van deze crash op Zandvoort krijg je kippenvel
Volgend bericht: Opgelet: 11 juni is het Youngtimer Event »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jochempie zegt

    13 februari 2017 om 12:50

    Haha, die kop van Michael Scott… M’n maandag is in ieder geval helemaal goed :D

    Login om te reageren
    • rhellema zegt

      13 februari 2017 om 12:58

      @Jochempie: is Steve Carell toch?

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        13 februari 2017 om 13:00

        @rhellema: Klopt, maar het is een personage van de serie The Office.

        Login om te reageren
        • rhellema zegt

          13 februari 2017 om 14:13

          @viezefreddyw: oké, ken die serie niet dus vandaar. Bedankt voor de info.

          Login om te reageren
          • autodrop zegt

            13 februari 2017 om 14:49

            @rhellema: dan mis je iets! Als je van (droge) humor houdt, is The Office US zeker een aanrader haha!

            Login om te reageren
            • rhellema zegt

              13 februari 2017 om 14:58

              @autodrop: humor is zeker wel aan mij besteed, je hebt mijn interesse dermate gewekt dat ik het op ga zoeken.

              Login om te reageren
              • 2wheeler zegt

                13 februari 2017 om 18:00

                @rhellema: wees voorbereid op het betere cringe werk

    • Edge zegt

      13 februari 2017 om 13:34

      @Jochempie: ja, voor mij ook. Wat vond ik het destijds jammer dat ie na seizoen 7 ermee kapte.

      Login om te reageren
    • serialchiller zegt

      13 februari 2017 om 14:02

      @Jochempie: voor wie dit nog niet gekeken heeft kan ik alleen maar zeggen dat het een absolute aanrader is! Ik heb alle seizoenen op dvd en al meerdere keren gekeken, heerlijk!

      Login om te reageren
  2. robert110 zegt

    13 februari 2017 om 12:51

    Liever een traject controle dan flitspalen.

    Login om te reageren
    • huracan zegt

      13 februari 2017 om 12:57

      @robert110: nee bedankt door trajectcontrole duurt een weg voor mn gevoel echt dubbel zo lang

      Login om te reageren
    • m-tfsi zegt

      13 februari 2017 om 12:58

      @robert110: qua veiligheid met je eens (hoeveel mensen stampen niet op de rem voor een flitspaal) maar heb toch liever zo’n flitser, 10 sec netjes rijden en daarna weer door ipv ellenlange stukken 81 kachelen

      Login om te reageren
      • gregorius zegt

        13 februari 2017 om 13:09

        @m-tfsi: 81? Dan mag je geluk hebben. Als je 75 gaat halen mag je in je handen klappen.

        Login om te reageren
        • pa045 zegt

          13 februari 2017 om 14:02

          @gregorius: en dat scheelt tijd….
          Alle rem acties die de zogenaamd sportieve rijders met hun liefhebbers auto’s maken voor een flitspaal houdt veel meer op. Met name voor het verkeer daarachter. Maar dat zien de meesten niet. Als ze maar sportief in de 3e versnelling kunnen optrekken tot…. 128 km/h.

          Login om te reageren
          • dawwg zegt

            13 februari 2017 om 20:15

            @pa045: Ja he, want dat doet IEDEREEN ook echt. En die paar idioten doen dat toch ook tot de max. snelheid als er trajectcontrole is. Maar volgens mij heeft de traject-controle op de A2 uitgewezen dat er echt geen minder files ontstaan … omdat er meestal toch al knelpunten bestaan die niet weggenomen worden, maar tegelijkertijd wel als vals excuus gebruikt worden om mensen verder uit te melken…

            Login om te reageren
  3. dwersbongel zegt

    13 februari 2017 om 12:58

    De n381 bij Wijnjewoude had jarenlang een traject controle. Die is nu weg of ig niet meer nodig door een nieuwe weg, maar opzich dus niets nieuws. Of zou dat de enige zijn geweest?

    Login om te reageren
    • bullzeyersn zegt

      13 februari 2017 om 13:13

      @dwersbongel: sinds de vernieuwing van de n381 kom je daar niet meer langs.

      Login om te reageren
      • dwersbongel zegt

        13 februari 2017 om 13:50

        @bullzeyersn: klopt ja, rijdt een stuk fijner zo. Ik ben nog wel eens langs het oude stuk gekomen maar niet gelet op de traject controle. De boel lag toch open daar.

        Login om te reageren
    • arjontje zegt

      13 februari 2017 om 13:31

      @dwersbongel: klopt de Zeelandbrug had ook een traject Controle. Tot 2015 volgens mij.

      Login om te reageren
  4. wpgt zegt

    13 februari 2017 om 12:59

    Moet zeggen dat ik mij op weinig plekken minder veilig voel dan in een trajectcontrole. Geen extra snelheid kunnen maken bij inhalen, dus langer in dode hoeken rijden. Daarnaast gaan mensen maar wat anders doen, omdat ze niet door kunnen rijden en toch daarom toch niet op hoeven te letten.

    Login om te reageren
    • super zegt

      13 februari 2017 om 13:35

      @wpgt:
      Effe een een stukje vmax +10/20kmh doet helemaal niks op je gemiddelde, dezelfde reden dat (veel) harder rijden dan het overige verkeer vrijwel geen enkele tijdswinst oplevert als je vaak moet remmen voor langzamer verkeer.

      Login om te reageren
      • lekbak zegt

        13 februari 2017 om 14:40

        @super: ik rij op een afstand van 100km makkelijk 6 minuten uit op een langzamere rijder. Als je dus 25.000km vlot doorrijdt dan heb je in een jaar tijd een hele dag bespaard aan tijd. Of drie dagen als je het in werkdagen gaat rekenen. Dat is nogal wat hè.

        En dan is 6 minuten/100km niet eens een hoge schatting. Persoonlijk zit ik daar nog aardig boven, en ik rij beslist niet als een agressieve lul door het verkeer.

        Login om te reageren
        • super zegt

          13 februari 2017 om 15:06

          @lekbak:
          ja en? dat doet er niets aan af dat je hoge pieken moet halen om je gemiddelde significant omhoog te brengen als je vaak moet remmen.

          Login om te reageren
      • Robert zegt

        13 februari 2017 om 18:35

        @super: het verschil zit niet in de paar minuten tijdswinst. Hét probleem met trajectcontroles is, dat mensen meer op hun snelheidsmeter letten, dan op het overige verkeer. En dat mensen soms bruusk op de rem trappen als de snelheid per ongeluk boven de snelheidslimiet uitkomt. Dat mensen zónder cruisecontrol van relaxte chauffeurs veranderen in mobiele zenuwpezen.

        Gek eigenlijk, dat je de betweters van het VVN dáár nou nooit over hoort.

        Login om te reageren
    • mashell zegt

      13 februari 2017 om 14:10

      @wpgt: juist daarom is het zo veilig. Iedereen kachelt in het zelfde tempo op de cruisecontrol. Je ziet dan ook vrijwel geen rijstrookwisselingen bij trajectcontroles.
      Ik vond het altijd opmerkelijk, je komt vanaf de Duitse grens op de A12. Terwijl je langs Velp rijdt veel geduw, getrek en onnodig gerem en onder de trajectcontrole verderop reed het dan weer lekker rustig en ontspannen.

      Login om te reageren
      • tru7hunter zegt

        13 februari 2017 om 14:28

        @mashell: Als ik vanaf de Autobahn kom, dan wil ik zeker geen trajectcontroles!

        Login om te reageren
  5. esprit84 zegt

    13 februari 2017 om 13:00

    offtopic:

    Alfa Romeo Guilia wagon gecancelled?

    Login om te reageren
    • vonklausenburg zegt

      13 februari 2017 om 13:50

      @esprit84: Huh wat?

      Login om te reageren
    • autodrop zegt

      13 februari 2017 om 15:06

      @esprit84: dat was een week geleden toch al bekend? De Stelvio moet het publiek gaan trekken, afzetmarkt voor een wagon wordt te klein geacht.

      Login om te reageren
  6. john4545 zegt

    13 februari 2017 om 13:04

    Daar zit je dan. In je G30 M5 met 600+ Peekaa over 4 wiel-aandrijving, want BMW MAAKt RIJDEN GEWELDIG…in je trajectcontrole van 80kmh.

    Pa-pa-pa-pokerface-pa-pa-pokerface.

    DIt land heeft een nieuwe politieke partij nodig, 1 die voor autos en Mannen is, en tegen CO2 maffia en mensen die trajectcontroles voorstellen.

    Ik begrijp het ook niet. Ze kunnen toch gewoon alle autos die harder dan 120kmh verbieden? Ben je ook klaar. Maar nee, die gruppenfuhrers in Rijswijk mogen je emotie en dromen blijven wijsmaken, en dat je daar dan dik 100.000 plus voor mag aftikken. Dit land…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      13 februari 2017 om 13:12

      @john4545:

      Onzin .. je mag overal zo snel rijden als je zelf wil ..

      Het “keiharde aanpakken” beperkt zich louter in een extra belasting aanslag ..

      Login om te reageren
      • john4545 zegt

        13 februari 2017 om 13:20

        @lincoln: Daarom pleit ik voor afschaffing van alle snelheidsbeperkingen. Als het voorkomen van verkeersdoden de maatstaf is dan zouden ze elk pakje sigaretten ook 200 per stuk moeten maken. Doen ze niet. De heilige koe wordt uitgemolken en moet straks elektrisch zijn.

        Mijn voorstel: laten we Robespierre opwarmen en hem loslaten op al die groene partijen tot er niets meer van ze over is, & al hun stemmers in de gracht zijn geworpen. Verlaag belastingenv ooral voor de hoogste schaal naar max 20% voor alle inkomens. geef feyenoord/PSV en Ajax (of gewoon de top 3 ) 800 miljoen per jaar om weer in de championsleague mee te doen. Schaf wegenbelasting af. Verhoog belasting voor hybride en downsize turbmotoren met 6000%. Geef Mannen met een dikke V8 een toeslag. Verlaag benzineprijs naar 40 cent per liter. Schaf of het hele defensieapparaat af, of ga het fors uitbreiden met vliegdekschepen etc & verklaar Duitschland den Oorlog. We hebben nog iets recht te zetten van een tientallen jaaren geleden. BoerZoektVrouw mag uitgezonden worden maar alleen als de presentatrice zich door alle kandidaten tegelijk live laat ”nemen” ik een christelijk tijdstip op den zondagavond. Dat is mijn partijprogram

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          13 februari 2017 om 14:14

          @john4545: Haha. Je partijprogramme is al een stuk uitgebreider en concreter dan dat van de PVV en met die oorlogsverklaring aan Duitsland is er zelfs een soort van financiele onderbouwing.

          Login om te reageren
        • ronnys zegt

          13 februari 2017 om 15:49

          @john4545: goed programma, je hebt er inderdaad beter over nagedacht als sommige andere partijen.
          Er is 1 heel klein probleem. vliegdek schepen zuipen zo hard dat ik bang ben dat de benzine op de bon gaat/niet meer te verkrijgen is. Dan zit je nog met je mooie auto. Enkel op zondag even warm draaien en dan 2 minuten revven voor het geluid. :)

          Login om te reageren
          • meritocraat zegt

            13 februari 2017 om 22:50

            @ronnys: de serieuze schepen verbruiken nog geen druppel diesel of benzine.

            Login om te reageren
        • lincoln zegt

          13 februari 2017 om 18:41

          @john4545:

          Op de Griekse verkiezingsagenda staat “meer flitspalen in NL” ..

          Login om te reageren
    • mashell zegt

      13 februari 2017 om 13:16

      @john4545: daar zit je dan zonder enige zelfbeheersing in je enorm overdreven BMW op een trajectcontrole weg. Dan druk op je M stuur op het knopje “cruise” en daarna op het knopje “res”.

      Login om te reageren
    • super zegt

      13 februari 2017 om 14:15

      @john4545:
      niemand dwingt je om een auto met miljoen miljard peekaa te kopen in nederland, als je dat wel doet moet je niet gaan zeiken dat je nergens hard kunt rijden, dat wist je van te voren.

      Login om te reageren
    • autodrop zegt

      13 februari 2017 om 15:08

      @john4545: dit land…. Tja boehoe. Normaal.doen. het buitenland is misschien veel leuker joh, neem eens een kijkje zou ik zeggen.

      Login om te reageren
  7. lincoln zegt

    13 februari 2017 om 13:04

    Stichting aap heeft rare kostgangers .. en dure .. hele dure ..

    Login om te reageren
  8. lebeaunl zegt

    13 februari 2017 om 13:12

    Zie steeds meer provinciale enkelbaanswegen met verhoogde rijbaanscheiding, daar hang je altijd achter een treintje met een vrachtwagen of aanhanger dus 80 km/h is feitelijk al de max. Daar mag best een trajectcontrole van mij ?

    Login om te reageren
    • peug206 zegt

      13 februari 2017 om 14:37

      @lebeaunl: daar kun je toch ook al niet harder?

      Login om te reageren
    • kevinova zegt

      13 februari 2017 om 14:53

      @lebeaunl: het zijn in 99% van de gevallen niet de vrachtwagens maar wat ervoor rijd. Gemiddelde vrachtwagen rijd minimaal 84 op de tachograaf wat voor automobilisten 92 op de teller aangeeft. Auto’s met aanhanger houden het overige verkeer vaak op omdat ze onwennig zijn te rijden met aanhanger en ook op de snelweg niet gewoon 90 rijden omdat ze niet weten dat ze dat mogen.

      Login om te reageren
  9. cossiekiller zegt

    13 februari 2017 om 13:12

    Praktisch geen enkele foto werkt nog op autoblog bij mij. Nog mensen problemen mee?
    Autojunk werkt wel nog prima.

    Login om te reageren
  10. Dutchdriftking zegt

    13 februari 2017 om 13:23

    Niks zo gevaarlijk als traject controle. Idioterie die dat in de mens naar boven haalt…..

    Login om te reageren
  11. DonEmilio zegt

    13 februari 2017 om 13:29

    En dan blijkt dat de camera’s van de trajectcontrole ook geschikt zijn voor tolheffing. En hoppa, een spitstarief is geboren. Goedkoper en minder fraudegevoelig dan rekeningrijden. Win-win voor de overheid €€

    Login om te reageren
  12. erce zegt

    13 februari 2017 om 13:30

    Trajectcontrole op snelwegen is onzin, maar op N wegen, zonder middenberm met afscheiding lijkt me dat prima. Zoals jullie een paar jaar geleden zelf al meldden, zijn N-wegen veel gevaarlijker dan snelwegen:
    http://www.autoblog.nl/archive/2011/01/27/anwb-gaat-n-wegen-veiligheidssterren-toekennen.

    Login om te reageren
  13. yupyup zegt

    13 februari 2017 om 13:34

    Wanneer begrijpen ze nou eens dat hoogte van de snelheid niet direct het probleem is, maar het verschil in snelheid. Zorg dus ook voor minimale snelheden en spreek mensen aan op verkeerd gedrag ipv enkel te flitsen.

    Als voorbeeld; mensen die rechtsinhalen zijn fout en gevaarlijk bezig. Maar als degene die links rijdt na het inhalen naar rechts was gegaan, zoals dat hoort, kon de rechtsinhaler er rechts niet langs. Dus het rechtsinhaler kan (terecht) beboet worden, maar spreek op zijn minst de veroorzaker ervan aan.

    Hetzelfde geldt voor 100km wegen, als mensen daar 70 gaan rijden wordt er ingehaald, dat veroorzaakt het gevaar. Ontstaat dit dan uit de hardrijder of de trage lul? Ik weet het antwoord wel

    Login om te reageren
    • pa045 zegt

      13 februari 2017 om 14:11

      @yupyup: wat een kolder. Wanneer er geen max snelheid is, wat is dan je minimum snelheid? Snelheidsverschil zal er altijd zijn.
      Mensen die foutief links rijden, rechts inhalen is toch ook van de zotten! Wanneer je ziet dat iemand onnodig links rijdt, weet je dat hij niet alert is. Er dan gewoon langs te gaan is dan natuurlijk uitdagen van een groot ongeluk.
      Wordt eens volwassen. Het is niet voor niks dat je pas alleen mag autorijden vanaf 18 jaar. Heeft niet met kunnen te maken, maar met gezond verstand.

      Login om te reageren
      • yupyup zegt

        13 februari 2017 om 14:24

        @pa045: Allemaal drogredenen op basis van dingen die niet in mijn reactie staan. Punt is en blijft dat er geen controle is behalve de controle op snelheid. Allemaal leuk en aardig, maar zet gewoon weer agenten op de weg die ook alle anderen aanspreken op fout gedrag. Dat zet zoden aan de dijk.

        Login om te reageren
        • pa045 zegt

          13 februari 2017 om 14:33

          @yupyup:
          Ik zou je eigen reactie nog maar eens goed lezen dan!
          Ben het wel eens met je dat er meer agenten de weg op moeten. Helaas is daar geen geld voor…

          Login om te reageren
          • yupyup zegt

            13 februari 2017 om 14:40

            @pa045: Ik heb in mijn bericht niets genoemd over het afschaffen van de maximale snelheid en het niet bestraffen van rechtsinhalers of hardrijders, dingen die jij wel zo over laat komen. Het feit dat minimale snelheidsverschillen onvermijdelijk zijn doet er niets aan af dat een controleerbare minimum snelheid deze verschillen zal verkleinen en daarmee de veiligheid ten goede zouden komen.

            Het is makkelijk om ergens op te reageren, maar uiteindelijk sloeg de reactie kant nog wal. Gelukkig zijn we het er wel over eens dat meer blauw in het verkeer de veiligheid ten goede zou komen.

            Login om te reageren
      • peug206 zegt

        13 februari 2017 om 15:10

        @pa045: ik haal regelmatig mensen rechts in. De A7 is een eindeloos stuk asfalt. Mensen letten niet op, en blijven gewoon links zitten. Als iemand na herhaaldelijk getoeter en signalen nog niet aan de kant gaat dan ook niet in de 3 tellen dat het duurt om hem rechts in te halen. En nee, ik toeter niet binnen 3 tellen. Ook niet in 10.

        Login om te reageren
    • mashell zegt

      13 februari 2017 om 17:58

      @yupyup: “Wanneer begrijpen ze nou eens dat hoogte van de snelheid niet direct het probleem is, maar het verschil in snelheid”
      Natuurlijk is dat waar, maar waarom begrijp jij niet dat je zoiets absoluut niet hardop kunt zeggen en al helemaal niet schriftelijk op het internet kunt posten? Als de snelheidsverschillen het probleem zijn dan is de goedkoopste, veiligste en dus beste oplossing: één maximumsnelheid voor al het verkeer. En uhh, fietsers gaan ongeveer 15 km/h. Dus breng “ze” nou niet op onwenselijke ideeën, doe iets verstandigs, bescherm jezelf en de rest van ons en zeg je internetabonnement op.

      Login om te reageren
  14. martijn11 zegt

    13 februari 2017 om 13:54

    Straks krijgen we nog trajectcontroles in de bebouwde kom…

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      13 februari 2017 om 14:11

      @martijn11: in schoolzones zou dat best nuttig kunnen zijn.

      Login om te reageren
  15. allesmetturbo zegt

    13 februari 2017 om 14:34

    Dat zou echt waardeloos zijn.. ben niet zon fan van die controles

    Login om te reageren
  16. mrrallycross zegt

    13 februari 2017 om 14:42

    Zeker moeten er minder ongelukken gebeuren op die wegen. Trajectcontrole gaat dat echter niet helpen. Zorg eerder voor minder kruispunten ofzo

    Login om te reageren
  17. jippie zegt

    13 februari 2017 om 15:00

    Big brother is watching you. Hoe lang zal het nog duren voordat iedereen een kastje in de auto heeft waarmee de overheid iedereen kan volgen en daarbij automatisch boetes kan uitsturen voor elke vorm van verkeersovertreding?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      13 februari 2017 om 16:27

      @jippie: natuurlijk, ik kan je de naam van dat kastje al ook al verklappen, het heet: “smartphone”.

      Login om te reageren
  18. jeroenwz zegt

    13 februari 2017 om 16:46

    Tja. Het is volgens mij vrij simpel. De meeste ongevallen met ernstige afloop (zwaar gewond en of dodelijk) vinden plaats op N-wegen. Dit zijn over het algemeen weinig vergevingsgezinde wegen. Dat wil zeggen: als het daar misgaat, gaat het ook goed mis. Want er vaak geen fysieke scheiding van de rijrichtingen (dus komen frontale en flankaanrijdingen daar vaak voor). En als er 2 auto’s met elk met 100 km/uur frontaal op elkaar klappen is dat dezelfde botsenergie als een auto die met 200 per uur tegen een betonblok wordt geparkeerd…
    Resultaat daarvan stemt niet tot vrolijkheid.
    Daarnaast hebben heel veel N-wegen, een niet direct vergevingsgezinde directe omgeving. Denk aan smalle bermen, al dan niet in combinatie met een fietspad of erfweg ernaast of nog leuker: een (diepe) sloot. Of als de berm wel breed is staan er vaak bomen. En een boom met de stamomvang van het bovenbeen van een volwassen man (nee, niet Clarence Seedorf, maar een “gewone” man) is al voldoende om je trotse bezit te reduceren tot een total loss. Over de gevolgen voor jou en de andere inzittenden van je blikkie wil ik het dan maar even niet hebben…
    Dus: ik snap de maatregel.

    Login om te reageren
  19. jaso013 zegt

    13 februari 2017 om 18:43

    Mooi zo. Overal invoeren maar dan iedereen ook verplicht 100 en geen 95 aub!
    Hard rijden schiet tijdens spits en daar tussenin toch niet op.

    Login om te reageren
  20. sjeemsbond zegt

    14 februari 2017 om 00:21

    En daar gaat het dus fout… wegen moeten lang genoeg zijn om het systeem te installeren, hoeft dus niet te betekenen dat die weg onveilig is. Gaat hier puur om centen binnen harken. Ze moeten eens kijken waar het vaak fout gaat en daar een oplossing voor verzinnen, niet de oplossing pakken die lekker veel geld binnen brengt, maar die eigenlijk niet toepasbaar is bij de wegen waar het vaak mis gaat. Typisch ambtenaren…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North