• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Cursus: Hoe repareer ik een Spyker, les 3 (slot)

Auteur: robbie, gepost 26 september 2007 om 17:01 – 30 Reacties

Spyker Crash


Het heeft even geduurd, maar de in januari spectaculair gecrashte Spyker C8 Spyder is weer volledig in oude glorie hersteld. In deel 1 en deel 2 hebben jullie al kunnen zien welke reparaties er al zijn uitgevoerd.

Na 9 juni heeft Beerens de volgende dingen gedaan.

21 Juni – Alle verf van de body verwijderd

Spyker Crash 21 juni

Spyker Crash 21 juni

Spyker Crash 21 juni

27 Juni – Reparatie van de binnenschermen gereed

Spyker Crash 27 juni

10 Juli – De body is klaar om gespoten te worden

Spyker Crash 10 juli

Spyker Crash 10 juli

Spyker Crash 10 juli

22 Augustus – De auto is gespoten en weer in elkaar gezet

Spyker Crash 22 augustus

Spyker Crash 22 augustus

Spyker Crash 22 augustus

Spyker Crash 22 augustus

Nu moet de Belgische Spyker dealer alleen nog op zoek naar iemand die interesse heeft in een C8 Spyder met een “klein” schadeverleden. Heb jij interesse?

Ook interessant!

  • BREEK! Spyker komt terug in 2022
    BREEK! Spyker keert terug in 2022
  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Deadline voor Victor Muller: betalen of Spyker definitief kwijt
  • Wie haalt deze brute Spyker weer terug naar Nederland?
  • Spyker-saga duurt voort: voorbereiding verkoop kost meer tijd

Nieuwste artikelen

  • Video: De slechtste vrachtwagenchauffeur
  • Dit verandert er aan jouw Tesla na de grote Kerstmis-update
  • Mercedes geeft eerste beelden van vernieuwde S-Klasse prijs
  • Gespot – V10-legendes ontmoeten elkaar in Nederland!
FacebookTweetPinLinkedIn

crash, Spyker

Vorig bericht: « Lekker gummen met de Lexus IS-F
Volgend bericht: Einde van automobilistje pesten? De vleestax komt… »

Lees Interacties

Reacties

  1. Rick zegt

    26 september 2007 om 17:02

    Spyker dealer? Hij staat pal voor een VW dealer. ;)
    Maar het is een mooi eind resultaat!

    Login om te reageren
  2. Chip zegt

    26 september 2007 om 17:05

    Zou em zo willen kopen.

    Die prijs alleen hé, valt daar niet over te onderhandelen?

    Login om te reageren
  3. max zegt

    26 september 2007 om 17:06

    is bezit van erwin beerens , de eigenaar van beerens garage . Heeft een zeer indrukwekkende collectie bovenaan die vw & audi’s .

    Login om te reageren
  4. Rick zegt

    26 september 2007 om 17:11

    Het is inderdaad een Audi, VW en Spyker dealer (staat op hun/zijn site!)

    Login om te reageren
  5. Brecht zegt

    26 september 2007 om 17:17

    Tja…knap gedaan…maar toch zou ik hem niet willen kopen.
    Eens kapot, er blijft toch altijd een rammeltje hier en daar hangen.
    En als je zo’n auto kunt kope, kun je waarschijnlijk ook een nieuwe imperiteren.
    DUS, nee danku ;)

    EDIT: imperiteren, wa’s da?

    Login om te reageren
  6. nope {audi} zegt

    26 september 2007 om 17:19

    is hij niet ook importeur van vw, audi skoda en porsche..?

    Login om te reageren
  7. Jan zegt

    26 september 2007 om 17:21

    goeie herstelling

    Login om te reageren
  8. Jeffrey zegt

    26 september 2007 om 17:28

    Ziet er toch nog netjes uit vraag me af wat ie nu moet kosten.

    Login om te reageren
  9. Juppe zegt

    26 september 2007 om 17:29

    Zo! Knap staaltje (?) plaatwerken zeg! Wat zijn die zwarte puntjes op foto 1-3, is dat lak wat nog in de deukjes zit? En zijn die deukjes op foto 6 volgeplamuurd?
    Knap werk, maar ik begrijp nog steeds niet waarom er niet gewoon nieuw plaatwerk opgezet is. Daar ga je toch niet op bezuinigen?

    Login om te reageren
  10. Y. zegt

    26 september 2007 om 17:39

    @Juppe

    Als je moet kiezen tussen het met de hand kloppen van een paar inzetstukjes of het met de hand kloppen van een heel nieuw spatbord (bij deze aantallen kan machinaal persen echt niet uit), wat doe je dan?
    Vergeet niet: dit is geen volumeproduct voor Jan Consument, het is allemaal handwerk.

    Login om te reageren
  11. Dennis zegt

    26 september 2007 om 17:52

    Hij heeft ook nog Rollses staan en een uitgestorven ras (DINOsaurus), maar dat is enkel voor ‘special’ klanten

    Login om te reageren
  12. Juppe zegt

    26 september 2007 om 17:57

    @ Y
    Precies daarom. Lijkt me lastig kloppen met plaat waar al heel veel vouwen en deuken in zit. Dus dan wordt het idd plamuren en dat geeft toch nooit een hoge kwaliteit.
    Maar nou ik het beter bekijk: Links en rechts is wel 1 deel, dus daarom zal het zo wel handiger zijn. Je hoeft maar 1 kant te repareren, ipv 2 nieuwe maken.

    Login om te reageren
  13. Racer X zegt

    26 september 2007 om 17:59

    Zonder gein. Ik vind, ondanks het gezeik omtrent het bedrijf, Spykers echt megavette auto’s. Vooral de La Turbie, wát een wagen.

    Login om te reageren
  14. MarcO zegt

    26 september 2007 om 18:00

    Ik ken niet eens mensen die een Spyker willen kopen ZONDER schade verleden….
    Maar petje af voor de geklaarde klus.

    Login om te reageren
  15. Bam_Margera zegt

    26 september 2007 om 18:01

    is dat bij beerens in antwerpen???:o :D

    Login om te reageren
  16. jasper zegt

    26 september 2007 om 18:06

    stap 1 laat hem stuk want hij is toch lelijk. maar ik moet zeggen het is heel netjes gedaan

    Login om te reageren
  17. ac zegt

    26 september 2007 om 18:14

    blijft een zeer mooie auto

    Login om te reageren
  18. student zegt

    26 september 2007 om 18:35

    niets dan lof voor de mannen uit Zeewolde!!….

    …. de Laviolette blijft naar mijn mening toch meer de ‘mannenuitvoering’ van deze bolide

    Login om te reageren
  19. M3Power zegt

    26 september 2007 om 18:36

    tis in antwerpe beerens die spyker moet ik zien :D

    Login om te reageren
  20. Klassiekerrally zegt

    26 september 2007 om 19:04

    Knap gedaan… Petje af voor de heren plaatwerkers.
    Maar ’t blijft toch een schadebak ;) :P

    Login om te reageren
  21. Conundrum zegt

    26 september 2007 om 19:05

    Stap in…Blind vertrouwen?

    Wellicht de juiste slogan om deze spyper te verkopen.

    Login om te reageren
  22. the real stig! zegt

    26 september 2007 om 19:13

    ze hadden hem liever niet opgeknapt nu is er weer zo’n lelijke auto op de weg!!!!

    Login om te reageren
  23. Brecht zegt

    26 september 2007 om 19:22

    sry moest permitteren zijn ;)
    Shame on my :(

    Login om te reageren
  24. Ben zegt

    26 september 2007 om 21:59

    Dat plaatwerk is niet erg moeilijk, het is namelijk aluminium. veel makkelijker te ontplooien dan staal

    Login om te reageren
  25. Rick dos zegt

    26 september 2007 om 22:48

    Zozo dat ziet er wel weer goed uit hoor!

    Mooi, kan die weer terug in het schuurtje achter op het terrein bij Spyker. Je weet wel, waar al die andere “verkochtte” exemplaren staan……

    Login om te reageren
  26. C30CDIAMG zegt

    26 september 2007 om 22:49

    Ja jongens, maar voor hoeveel staat ie nou te koop?

    Login om te reageren
  27. Rutgertje zegt

    26 september 2007 om 23:41

    Lekker karretje meneer.

    Login om te reageren
  28. Jurgen zegt

    27 september 2007 om 00:41

    Ze hadden beter een nieuwe achterkant kunnen pakken in plaats van uitdeuken. Ok je ziet er misschien weinig/niets meer van maar dit is geen opel corsa maar een prestigebak.

    Login om te reageren
  29. rider zegt

    27 september 2007 om 09:00

    ziet er niets meer van. goed gedaan. zal niet meevallen om een aluminium koets te herstellen. wat mag deze wagen dan wel kosten?

    Login om te reageren
  30. GBox zegt

    29 september 2007 om 17:23

    Je ziet nog steeds de schade aan het koetswerk boven het linkerachterwiel hoor.
    (zie laatste foto)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North