• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

DAAAG Camiel! Houdoe kilometerheffing?

Auteur: autoblogger, gepost 11 maart 2010 om 19:37 – 65 Reacties

Camiel Eurlings

Het kan snel gaan. Vanochtend werd er nog druk gespeculeerd over de toekomst van de 36-jarige Eurlings, hij werd gezien als de belangrijkste opvolger van Balkenende en toekomstig premierskandidaat. Dat zal echter niet gebeuren, Camiel heeft besloten om zich niet verkiesbaar te stellen. Hij stapt uit de politiek en gaat wat meer aandacht geven aan het vrouwtje. Maar wat gaat er gebeuren met zijn verkeerskindje? De veelbesproken kilometerheffing…

In een verklaring stelt Eurlings: ”Het is geen makkelijke afweging geweest. Mijn halve leven heeft in het teken gestaan van de politiek en het bestuur… Vooral in de laatste jaren als Minister van Verkeer en Waterstaat is het een grote eer geweest om zoveel mooie dingen te doen voor Nederland. In de komende periode komt de nadruk meer op mijn privéleven te liggen. Die keuze heb ik samen met mijn vriendin genomen…”

Of zou het hij inmiddels beseffen dat de kilometerheffing een kansloze zaak is geworden? Ik ben benieuwd of iemand anders dat heffing-stokje gaat overnemen. Waarschijnlijk niet.

Ook interessant!

  • Kilometerheffing is voordeliger voor meeste automobilisten
  • Video: overige verkeer plaagt supercar
    Video: overige verkeer plaagt supercar
  • Video: asocialen blokkeren verkeer voor burnouts
  • Lezersvraag: wat doe jij bij irritatie in het verkeer?

Nieuwste artikelen

  • Dikke Volvo S60 Polestar op Marktplaats heeft de enige juiste kleur
  • Investeren in een auto met 30.000 euro, wat kan je kopen? #aankoopadvies
  • Duitse onderzoekers slopen betrouwbaarheid van Tesla’s
  • Polestar protesteert op ludieke manier tegen de verbrandingsmotor in de EU
FacebookTweetPinLinkedIn

camiel-eurlings, cda, kilometerheffing, Verkeer

Vorig bericht: « Donderdagavond caption contest: Dagje safaripark
Volgend bericht: Bestel je eigen unieke Aston Martin (coachbuilding) »

Lees Interacties

Reacties

  1. DJustin zegt

    11 maart 2010 om 19:40

    Eurling is een man geweest die met een eerlijk hart de politiek is ingestapt, en gevoel had dat hij iets voor de burger moest betekenen!
    Dit heeft hij aan het begin veel gedaan met het aanleggen van wegen.

    Op den duur heeft hij de kilometerheffing in beeld gebracht, en wilde dit gaan inbrengen omdat (ik denk) hij dacht dat dit een eerlijk systeem was. Echter de tijd sprak hem tegen.
    En dan komt de politiek kijken. Misschien mocht hij van de CDA zijn fout niet erkennen, en moest hij zich in zoveel bochten wringen…

    Zijn imago is geschaad door de km-heffing, maar bedenk ook hoeveel goeds hij heeft gedaan

    [b]nee, dit is geen CDA-Stemmer[/b]

    Login om te reageren
    • kane_sting zegt

      11 maart 2010 om 19:48

      @DJustin:

      Ben het zeker met je eens! hij heeft veel mooie projecten op gezet. Helaas was zijn bekendheid niet te danken aan het uitbreiden van het wegennet maar aan de KM heffing die hij in het vizier had. Als het om KM heffing gaat ben ik blij dat hij weg gaat, voor alle andere dingen is het jammer dat hij gaat.

      Politiek maakt meer kapot in de mens dan hun leven lief is volgens mij.

      Login om te reageren
    • KeesB zegt

      11 maart 2010 om 20:36

      @DJustin: eindelijk eens een 1e reactie die inhoudelijk goed is. Heel mooi samengevat!
      Hij was eindelijk een minister die wél besluiten nam of liet nemen. Op dit moment heeft hij helaas de schijn over zich gekregen wat betreft kilometerheffing. Het idee was ook niet verkeerd, helaas de voorgenomen uitwerking wel.

      Login om te reageren
    • Larrs zegt

      11 maart 2010 om 21:31

      @DJustin: Ik ben het met je eens. :)

      Login om te reageren
  2. Daveee zegt

    11 maart 2010 om 19:40

    Kan dus niet tegen de druk..

    Login om te reageren
  3. timo zegt

    11 maart 2010 om 19:40

    Jammer, hij was de minister die de meeste kilometers nieuwe snelweg heeft aangelegd in zijn periode van regeren. Goeie vent, had best Balkenende op kunnen volgen maar ja, de wil van de vrouw is wet (A)

    Login om te reageren
  4. pdebie zegt

    11 maart 2010 om 19:41

    en dag hoor!

    Gezien de verkiezingen zal geen enkele partij nu gaan roepen dat ze de KM heffing er keihard door gaan drukken. Niet echt iets om populair bij het volk mee te worden.

    Login om te reageren
  5. Mas zegt

    11 maart 2010 om 19:41

    Eindelijk, weer een eikel minder! :-)

    Login om te reageren
  6. JPM zegt

    11 maart 2010 om 19:42

    Je kan zeggen wat je wil en ik ben het zeker niet altijd met hem eens maar hij is sympathiek, hij werkt hard en is verfrissend. Ik denk dat hij is opgestapt omdat hij wilde dat hij en niet weer JP lijsttrekker zou worden. Strategisch gezien was dat waarschijnlijk ook beter geweest. Ik had graag een formatie van Rutte, Camiel en Pechtold gezien in Den Haag.

    Login om te reageren
  7. Flamingo zegt

    11 maart 2010 om 19:43

    Wie de fuck is die gast?
    wat gaan jullie eigenlijk stemmen op 9 juni? moet je btw wel 18 jaar of ouder voor zijn..

    Login om te reageren
    • stopwearingpants zegt

      11 maart 2010 om 22:01

      @Flamingo: OP GROENLINKS NATURLIJKKkkkk

      Login om te reageren
  8. Stef_4 zegt

    11 maart 2010 om 19:43

    Vond het een sympathieke kerel, had ook vaak goede punten. Dat van die kilometerheffing, tja jammer

    Toch waren er ook veel slechtere politici in de kamer..dus zo slecht heeft hij het niet gedaan

    Login om te reageren
  9. Tonnie zegt

    11 maart 2010 om 19:44

    @Mas: Okee, wie heeft er een beetje verstand van politiek? want volgens mij hebben we een bestuur nodig, dat ervoor zorgt dat het een beetje loopt in ons landje. Maar dan moet je niet roepen dat elke politicus een eikel is, want daar schiet je niets mee op, ga het dan zelf doen!

    Login om te reageren
  10. DJustin zegt

    11 maart 2010 om 19:45

    Autoblog, verlaag je niet door zulke schreeuwende hypo-kritische blik te leveren!

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      11 maart 2010 om 19:48

      @DJustin: we doen ons best ;)

      Login om te reageren
  11. autoblogger zegt

    11 maart 2010 om 19:47

    Verladersorganisatie EVO betreurt het vertrek van CDA-minister Camiel Eurlings (Verkeer) uit de de politiek. ”Hij begreep als geen ander dat een snel economisch herstel begint bij een betere bereikbaarheid”, aldus EVO-directeur Dick van den Broek Humphreij.

    Login om te reageren
  12. lincoln zegt

    11 maart 2010 om 19:48

    bedankt Camiel ..

    want jij bent de eerste minister sinds tijden die ECHT aan het werk is geweest ..

    Login om te reageren
    • NLBUURMAN zegt

      12 maart 2010 om 18:50

      @lincoln: yep, gelijk, hij had misschien niet altijd de beste ideën, maar er zaten wel degelijk goede ideën tussen. en hij had tenminste vechtlust, als hij wat wilde, ging hij er met de volle 150% voor, en niet met de 23,5 % zoals de gemiddelde minister.

      Login om te reageren
  13. Benny zegt

    11 maart 2010 om 19:52

    Weer zo’n “legale dief” opgerot, heerlijk toch…

    Login om te reageren
  14. Daveee zegt

    11 maart 2010 om 19:53

    @ Flamingo..

    Laag niveau!!!

    Login om te reageren
  15. midasracer zegt

    11 maart 2010 om 19:55

    Een van de betere ministers. Als hij lijsttrekker was geworden, had het CDA veel zetels gewonnen. Gelukkig is het anders gelopen en hoop ik op een stevige overwinning voor rechts. En nu maar hopen dat die ambtenarenkliek onder hem ook flink uitgedund gaat worden.

    Login om te reageren
    • mrB zegt

      12 maart 2010 om 17:51

      Ik denk dat de CDA onder camiel minder om de val van het 4e kabinet op rij zou lijden, nu balkie toch nummer 1 is gaan ze denk ik een enorme nederlaag lijden. naar mijn mening was Camiel wel 1 van de betere ministers van dit kabinet, waar het niet dat hij de kilometerheffing er door heen wil drukken. de kilometerheffing is een mooi ideaal, maar het hele systeem is veel te duur, helaas.

      Login om te reageren
  16. BananaFlip zegt

    11 maart 2010 om 20:05

    “Vooral in de laatste jaren als Minister van Verkeer en Waterstaat is het een grote eer geweest om zoveel mooie dingen te doen voor Nederland.”

    Mooie dingen? Onder elk nieuwsartikel over Camiel hier op AB staat wel een beledigende opmerking.

    Login om te reageren
  17. Mika (Limburger) zegt

    11 maart 2010 om 20:07

    @Autoblogger weet niet of je de link wil leggen maar Camiel komt uit Limburg (Valkenburg) en daar zeggen ze geen houdoe.. Maar eerder hajje ofzo.

    ontopic.. jammer vond hem wel sympathiek met zijn zacht G haha.

    Login om te reageren
  18. Kaje zegt

    11 maart 2010 om 20:09

    @midasracer “Als hij lijsttrekker was geworden, had het CDA veel zetels gewonnen” Als ieder willekeurig iemand jp vervangt wint het CDA zetels ;)

    Login om te reageren
  19. alfa mannetje zegt

    11 maart 2010 om 20:16

    Houdoe kilometerheffing : hoe simpel kun je zijn . Huidige systeem MOET weg. Dan komt er iets anders …..de massa oproeren heet dat.

    Login om te reageren
  20. Weerts zegt

    11 maart 2010 om 20:22

    @ alle mensen die geen zak weten van politiek
    sssssssstt !!! Mondje dicht, want Camiel was een super minister, iemand met een oprecht gevoel voor volk, slim, een goed voorbeeld en iemand met passie!
    Een echte Limburger dus

    @ Kaje
    waarom zou jp slecht zijn? ik weet hoe het gaat: Mensen horen op het nieuws of van the new kids on the block op straat dat JP kut is, en dus vinden zij dit ook opeens! Terwijl er helemaal geen reden is hiervoor. JP is een van de besten in zijn vak in Europa.

    @ autoblogger
    Omdat er niks negatiefs in staat deze keer, dus ook geen verwijzing naar de Limburgers?
    Die kerel doet hem wel even hé

    Login om te reageren
  21. Freez zegt

    11 maart 2010 om 20:24

    Eurlings was voordat hij minister werd erg kritisch m.b.t het onderwerp kilometerheffing. Vanuit zijn functie (minister)en uitvoerder van het coalitie accoord MOEST hij wel initiatieven nemen in die richting. Dát heeft hij met eer en geweten goed gedaan, maar…. daarbij tegenstanders vooral in het laatste stadium alle ruimte geboden (via de ANWB.) Ik ben geen CDA stemmer maar vind Eurlings is een zeer slim politicus en nog slimmer als mens, door voor zichzelf te kiezen.

    Login om te reageren
  22. kraakensmaak zegt

    11 maart 2010 om 20:31

    Eindelijk is die malloot opgerot en de kilometerheffing mag die meenemen!

    Login om te reageren
  23. Type-R zegt

    11 maart 2010 om 21:11

    Heerlijk randstad’s weer, alles wat buiten Randstad ligt zegt “houdoe”.
    Toppie hoor. Volgende keer betere dialect-research doen, Autoblog.nl?

    Login om te reageren
  24. DMan zegt

    11 maart 2010 om 21:16

    Ookal was ik het niet eens met de kilometerheffing, ik vind dat Camiel echt een goede politicus was. Hij heeft in zijn eentje meer bereikt dan de rest van de 2e kamer. Jammer dat hij weg gaat. (ikben nog geen 18 maar ik kan wel een mening hebben)

    Login om te reageren
  25. Drift-King zegt

    11 maart 2010 om 21:23

    GVD! Had hij niet kunnen vertrekken VOORDAT hij me 400 euro liet betalen voor mn brommer rijbewijs!

    gelukkig is hij nu weg en scheelt dit veel mensen een hoop gekut en veel geld!

    :)

    Login om te reageren
  26. Heine zegt

    11 maart 2010 om 21:54

    Ik vind dat die kilometerheffing door veel mensen verkeerd benaderd is. De telegraaf heeft mensen er deels ten onrechte tegen gekeerd. Er werd gezegd dat het een spionage-kastje is maar dat is echt onzin. Het apparaat geeft niet je lokatie door maar alleen de kosten die je maakt. Daarnaast lopen mensen elke dag met een spionage-kastje op zak: dat heet een mobiele telefoon. De overheid kan je hier ook vrij precies mee volgen als ze dat zouden willen. Ook vind ik het een goed idee dat nu eindelijk de mensen die ook echt veel rijden opdraaien voor de kosten. Voor jonge rijders is het nu onaantrekkelijk om te gaan beginnen met autorijden omdat ze weinig kilometers maken maar wel het volle bedrag betalen. Zakelijke rijders hebben geen zin om te betalen voor hun gebruik en willen daarom geen kilometerheffing. Ik dacht dat een website als autoblog wel wat zou zien in de kilometerheffing aangezien ze een jong publiek hebben wat veelal geen tientallen kilometers per dag maakt maar ze zijn een beetje vervallen in de geenstijl/telegraaf mentaliteit: eerst klagen dan kijken wat er nou precies aan de hand is.

    Login om te reageren
  27. mashell zegt

    11 maart 2010 om 22:14

    Hoewel mijn voorspellingen over het algemeen er nog verder naast zitten dan die van Maurice de Hondt, doe ik toch de volgende voorspelling: nu het kabinet demissionair is kan Camiel gemakkelijk een tijdje vrij af nemen. In de zomer komt er een lange moeilijke kabinetsformatie periode. Aan het eind wordt de nieuwe premier gekozen. Op Balkenende is iedereen nu wel zo’n beetje uitgekeken, Verhagen is beschadigd en ligt te moeilijk bij andere partijen. Camiel kan dan uitgerust en wel aan zijn taak als nieuwe premier beginnen.

    Login om te reageren
  28. DJustin zegt

    11 maart 2010 om 22:39

    @ Heine….
    Heb jij UBERHOUBT OOIT kritisch gekeken naar km-heffing?
    km-heffing is het mooist, door het in de brandstof te stoppen, maar dit mag niet van de EU, en is prakties niet haalbaar doordat er dan teveel mensen in het buitenland gaan tanken!

    Is er dan niemand in Den Haag, die dan bij zichzelf denkt van goh, volgensmij belasten wij de automobilist al te zwaar? en kijkt er niemand naar andere opties?

    Daarnaast kost het kastje +/- 800 euro, die krijg je “gratis”….
    … ja, ja, tuurlijk GRATIS!!! Die bedrijven die dat maken, en al hun werknemers die doen liefdadigheidswerk, en ze vragen zelfs geen onkosten!
    Nee, de belastingbetaler gaat hier voor opdraaien! Dit project kost zo machtig veel geld!
    En als het alsnog zou mislukken? Straffen die bij een “kapot kastje” waren belagelijk hoog! CELSTRAFFEN, wat ook voor de huismoeder die niks snapt weer torenhoge rechtbankproccessen met zich mee brengt…
    … en wie gaat die processen en ambtenaren betalen die daar zitten?

    Wat wilde de laatste regering… Die wilde controle, controle over alles, en zometeen ook controle over jouw.

    @ Heine, blijf in je leven kritisch kijken naar de dingen die om je heen gebeuren. Het idee was fantastich….
    … maar de uitwerking zou fataal worden.

    Login om te reageren
    • alfa mannetje zegt

      12 maart 2010 om 10:06

      @DJustin: je baas kan vandaag beslissen bij jouw een kastje in te bouwen die zelfs volgt hoelang je pauze is . Wat zeg je dan ? Privacy ?

      Voor de anderen : nu 42 % belasting en nog hogere MRB . Blijf blij zijn.

      Login om te reageren
  29. cpw zegt

    11 maart 2010 om 22:44

    Ik vond en vind het als vvd’er een fantastische vent. Gewoon een sympathieke kerel. Beetje jammer van de kilometerheffing, maar naar mijn mening nog steeds een van de beste ministers van dit kabinet Balkenende.

    Login om te reageren
  30. VeniVidiVici zegt

    11 maart 2010 om 23:15

    Camiel veel succes buiten de politiek en… tja, jij kan er tenslotte ook niks aan doen dat de eierkookwekker van het vrouwtje begint af te lopen :P

    Login om te reageren
  31. Smokin zegt

    11 maart 2010 om 23:37

    Jammer dat ie weg gaat, na mensen als Netelenbos, Jorritsma en Maij-Weggen hadden we eindelijk iemand die serieus werk verrichtte voor de weggebruikers.

    Geen oneindige investeringen in de bodemloze put van het openbaar vervoer, geen onzinnige plannen als carpoolstroken en tolpoortjes. Gewoon meer asfalt, Nederland weer rijdend krijgen.

    Ik hou mijn hart vast zodra zijn opvolger bekend gemaakt wordt.

    En by the way, de enige reden waarom Camiel het rekeningrijden in wou voeren, is omdat dat in het regeerakkoord stond. En zijn taak is het om dat ten uitvoer te brengen.

    Login om te reageren
  32. realcar zegt

    11 maart 2010 om 23:41

    Groot gelijk heb je zeker nooit die hongaarse vriendin van hem gezien? En dat met die politieke wachtgeldregeling. Zo’n 150.000 Euri per jaar om niets te doen en verder een beetje met de vriendin rommelen.

    Login om te reageren
  33. Guust Flater zegt

    11 maart 2010 om 23:43

    Wanneer hij zijn Camielometerheffing-plannen met zich mee neemt, deze gladjakker, vind ik het prima.

    @Heine
    Wanneer je je mobile telefoon uitzet, hoef je (nog) niet de gevangenis in. En wanneer je serieus denkt dat het systeem niet voor andere dingen zal worden misbruikt, verdien je de naïviteitsprijs. De belastingdienst staat bij de bouwmarkt nummerborden te scannen, maar de verleiding om de kastjes te misbruiken kunnen ze weerstaan. Ja hoor, je gelooft zeker ook in Sinterklaas.

    Login om te reageren
  34. primramessar zegt

    12 maart 2010 om 00:17

    Misschien hebben ze bij colgate nog een vacature. (sorry camiel, is maar een grap)

    Login om te reageren
  35. tdj zegt

    12 maart 2010 om 00:25

    Jammer, ben geen CDA stemmer maar vond Camiel een goede oprechte politicus. En eindelijk iemand die het pvda-pappen en nathouden beleid mbt (wegen)infrastructuur doorbrak.

    Login om te reageren
  36. blokker5 zegt

    12 maart 2010 om 00:47

    De kilometerheffing was toch al controversieel verklaard dus dat Eurlings (tijdelijk) weg gaat uit de politiek betekent letterlijk NIKS voor de kilometerheffing. Alsof dat idee van hem persoonlijk af kwam, toen hij minister van Verkeer en Waterstaat werd stond hij niet bepaald te springen om aan de slag te gaan en de kilometerheffing door onze strot heen te duwen.
    Wat anders, als de pvv dan in het kabinet komt, mag hij wel aantreden als minister van Verkeer en Waterstaat. Heeft hij tenminste niks te zeggen over integratie en komen er in de week dat hij minister is (voordat het kabinet is gevallen over een “onenigheid” over deze zelfde integratie) misschien nog wat spoedwetten door om snel wegen te bouwen/verbreden.

    Login om te reageren
  37. blokker5 zegt

    12 maart 2010 om 00:48

    Oh, sorry. Met hij bedoel ik natuurlijk niet de persoon pvv, maar de persoon Wilders ;)

    Login om te reageren
  38. Citrofiel zegt

    12 maart 2010 om 01:08

    Ach, Camiel gaat weg. De hoop van het CDA. In mijn omgeving althans wekte hij veel interesse, ook juist van niet-CDA-stemmers. Hij had voor een leuk veranderend kiezerspubliek kunnen zorgen.

    Login om te reageren
  39. MacReady zegt

    12 maart 2010 om 01:21

    Tot voor kort was er gewoon een kamermeerderheid voor de kilometerheffing. Dat kan uiteraard veranderen met de komende verkiezingen, maar een poppetje meer of minder, Eurlings of niet, maakt niets uit.

    Login om te reageren
  40. paulusrx7 zegt

    12 maart 2010 om 08:21

    opgerot staat netjes.
    en nu opbokken en nooit meer wat van je laten horen!

    Login om te reageren
  41. Hennep zegt

    12 maart 2010 om 09:00

    Het licht er volgens mij maar net aan welke partijen er in het nieuwe kabinet zullen komen. Of hoeveel er in de kamer voor zijn. Ik hoop sowieso op de VVD in het nieuwe kabinet.

    Login om te reageren
  42. PeterV zegt

    12 maart 2010 om 09:31

    Erg jammer. Wat voor (vrouwlijke) ellende gaan we nu weer krijgen?

    Login om te reageren
  43. Mr. CO2 zegt

    12 maart 2010 om 10:15

    Jammer, Eurlings is een goede minister. Het is jammer dat hij de kilometerheffing moest verdedigen, hij was volgens mij zelf ook niet helemaal overtuigd maar het stond nu eenmaal in het regeerakkoord. Verder ben ik het volledig eens met JPM; Ik had graag een kabinet Eurlings-Rutte-Pechtold gezien.

    Login om te reageren
  44. de sjonnies zegt

    12 maart 2010 om 11:11

    “De honden blaffen, maar de karavaan trekt voorbij ” zeggen ze in de Arabische wereld :
    De minister gaat, maar de ambtenaren blijven zitten.
    Vond de man wel een doener, al was ik het niet altijd met hem eens; hij straalde iets dynamisch uit dan de rest van de ambtelijke kliek.

    Login om te reageren
  45. jp zegt

    12 maart 2010 om 11:12

    Zal wel een of andere dikke baan in het bedrijfsleven gekregen hebben. Valt toch op hoe die zogenaamde idealistische politici, uiteindelijk altijd in dikke, money-grabbing posities terechtkomen. Niet dat ik ze ongelijk geef trouwens.
    Persoonlijk kreeg ik de rillingen van die vent, ik vond het maar een gladjakker, leuk als verkopertje bij de maxwell, maar als minister vond ik zijn verkooptactiek toch wat minder.

    Vraag me wel af wat al die goede dingen zouden moeten zijn die hij dan gedaan heeft???

    Login om te reageren
  46. Cardesigner zegt

    12 maart 2010 om 11:23

    En ik lees net dat Bos er ook al mee kapt…

    Login om te reageren
  47. majinstar zegt

    12 maart 2010 om 11:31

    Jong bloed moet het nu vergelden. De kiezer zoekt naar premies als Lubbers, Kok etc… Mensen met status, charisma en wijsheid die een land kunnen regeren. Camiel, Bos, Balkenende, Wilders, Pechtold, Rouvoet en Rutte passen allemaal niet in dat plaatje.

    Met Job Cohen heeft de PVDA wel een sterke kandidaat, als de VVD Zalm ( ondanks zijn bank verleden ) weer voorschoteld. Ziet de toekomst van Nederland er rooskleuriger uit. Camiel komt overigens vast nog wel terug in de politiek.

    Login om te reageren
  48. Zoef zegt

    12 maart 2010 om 11:34

    Hij was zo’n verademing in het politieke landschap … dit is ERG. Maar hij komt vast terug, hij is te jong en te succesvol om uit het vizier te blijven.

    Login om te reageren
  49. Zoef zegt

    12 maart 2010 om 11:35

    BOSkawouter die de politiek verlaat daarentegen … good riddance!

    Login om te reageren
  50. Simpson zegt

    12 maart 2010 om 11:40

    is die gast nog maar 36? Ik had hem ouder (dan ik) ingeschat, sorry camiel!

    toch jammer, ik vind hem een van de meer besluitvaardige mensen in de kamer de afgelopen jaren. Eindelijk wat plannen doorgedrukt die er al jaaaaren lagen.

    Login om te reageren
  51. rikl zegt

    12 maart 2010 om 12:12

    Handig, soms als je even wacht, lost het probleem (kilometerheffing) zich zelf weer op. ;)

    Login om te reageren
  52. Turbo zegt

    12 maart 2010 om 14:06

    Camiel ziet de bui hangen en verbindt zich liever niet met failure ;)

    Login om te reageren
  53. tom smits zegt

    12 maart 2010 om 14:19

    hiep hoi, driemaal hoera, wouter bos is nu ook al verdwenen :D

    Login om te reageren
  54. vincent996 zegt

    12 maart 2010 om 15:55

    Ik vond Eurlings als minister niet slecht. Ik was het weliswaar niet eens met zijn paradepaardje (de kilometerheffing), maar hij was tenminste een doener en geen blabla figuur. Maar goed, dat plan is dan in ieder geval van de baan, dus ik = blij.

    Login om te reageren
  55. Vroegerrrrr! zegt

    14 maart 2010 om 12:15

    Na de verkiezingen zal het onderwerp kilometerheffing wel weer opgepakt gaan worden. De boeven!

    Login om te reageren
  56. M5 zegt

    17 maart 2010 om 09:09

    Doei bekakte lijer doe dit soort regels maar verzinnen in limboland. We betalen al genoeg. Opgerot met die onzin.

    Login om te reageren
  57. Cantago zegt

    17 maart 2010 om 22:39

    Hopelijk geen kilometerheffing… Ik hoop het echt!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North