• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dacia Logan MCV is een Roemeense budgetcontainer

Auteur: sir_smokalot, gepost 5 maart 2013 om 11:12 – 24 Reacties

Afbeelding Dacia Logan MCV is een Roemeense budgetcontainerAfbeelding Dacia Logan MCV is een Roemeense budgetcontainerAfbeelding Dacia Logan MCV is een Roemeense budgetcontainerAfbeelding Dacia Logan MCV is een Roemeense budgetcontainerAfbeelding Dacia Logan MCV is een Roemeense budgetcontainerAfbeelding Dacia Logan MCV is een Roemeense budgetcontainerAfbeelding Dacia Logan MCV is een Roemeense budgetcontainerAfbeelding Dacia Logan MCV is een Roemeense budgetcontainer

Dacia Logan MCV - shockingly boring
Het is crisis, dus waarom zou je te veel aan een stationwagen uitgeven? Dacia hoopt dat flink wat Europeanen zo zullen redeneren, want dan raken ze lekker veel nieuwe Logan MCV’s kwijt.

De nieuwe C-segmenter is 4,49 m lang, heeft een bagageruimte van 573 liter, en als het moet vervoert deze Roemeense pakezel voorwerpen met een lengte van 2,7 meter. Bent u wat minder van het goederenvervoer, maar wel van het hoogfrequente heteroseksuele geslachtsverkeer en kunt u geen SUV/MPV betalen, dan is deze vrij ruime wagen eveneens een goede keuze.

Onder de kap bevindt zich sowieso een spaardieseltje dat 3,8 l/100 km verbruikt, over verdere motoriseringen hoort u later, maar wij verwachten dat de 0.9 TCe ook wel een plekje krijgt in de grevo-transporteur.

Sinds de introductie in 2006 heeft Dacia inmiddels bijna 340.000 Logan MCV’s op de markt gebracht in zo’n veertig landen. met deze nieuwe, saai grijsbruine, break-variant van de Logan (2) moet de teller fors verder oplopen.

Prijzen volgen, vanaf het tweede kwartaal van 2013 is de Logan MCV te bestellen. Een rij-impressie staat rond Sint-Juttemis gepland.

Ook interessant!

  • Dacia DUSTAR
    Dacia DUSTAR is betaalbaar ruimtevaart-programma
  • Dacia stoft Duster af met facelift
  • Nederlandse stichting klaagt Renault en Dacia aan
    Nederlandse stichting klaagt Renault en Dacia aan
  • Aston Martin designer vertrekt naar.. Dacia!
    Aston Martin designer vertrekt naar.. Dacia!

Nieuwste artikelen

  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
FacebookTweetPinLinkedIn

Dacia, geneve-2013, logan

Vorig bericht: « Poetsdude ziet vlekje op pornorode Audi RS7
Volgend bericht: Alpina XD3 BiTurbo: een waardige Audi SQ5-opponent »

Lees Interacties

Reacties

  1. lemans96 zegt

    5 maart 2013 om 11:14

    Ooooh ! VET ! Dat lijnenspel, die specs ! Diiiik ! XD

    Login om te reageren
  2. flutterby zegt

    5 maart 2013 om 11:17

    Niet de mooiste, maar zeker ook niet lelijk als je het vergelijkt met het oude model…

    Login om te reageren
  3. mgmgb zegt

    5 maart 2013 om 11:19

    Depression now has a face!

    Login om te reageren
  4. joejojo2012 zegt

    5 maart 2013 om 11:30

    -=edit: check!=-

    Login om te reageren
  5. mashell zegt

    5 maart 2013 om 11:35

    Maar wel ruimer en mooier dan een Fabia Kombi. Skoda moet als de wiedeweerga een Rapid Kombi gaan maken.

    Login om te reageren
  6. Simpson zegt

    5 maart 2013 om 11:36

    Mooier dan de vorige frikandel. Zo’n auto waar iedereen je om uitlacht, totdat er een groot meubelstuk van de ikea moet komen en ze vragen of ze hem mogen lenen.

    Login om te reageren
  7. betonstaal zegt

    5 maart 2013 om 11:41

    Homostellen, alleenstaanden en stiefouders mogen sinds 2000 kinderen adopteren. Dus ook die krijgen die container wel vol geïmporteerd.

    Login om te reageren
    • ast3r zegt

      5 maart 2013 om 21:05

      @betonstaal: sukkel.

      Login om te reageren
      • betonstaal zegt

        7 maart 2013 om 14:28

        @ast3r: want

        Login om te reageren
  8. pjotr zegt

    5 maart 2013 om 11:48

    Spuit dat zwarte kunststof paneeltje boven de achterlichten rood en iedereen, die achter je rijdt denkt dat je een Volvo rijdt ;-)

    Login om te reageren
    • dafmaf zegt

      5 maart 2013 om 12:12

      @pjotr: Spuit bij een Volvo dat bovenste achterlichtgedeelte zwart en iedereen die achter je rijdt denkt dat je een Dacia rijdt :-(

      Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      5 maart 2013 om 12:38

      @pjotr: Ssst, das voor na de facelift…

      Login om te reageren
  9. Vreddy_B zegt

    5 maart 2013 om 12:03

    Ik zal hem niet kopen. Maar een prima goedkope gezinsauto. De binnenkant oogt zoals Skoda ooit goedkoop de markt weer bestormde eind jaren 90. Alleen die hebben zich zelf zo ondertussen de markt weer uit geprijsd.

    Login om te reageren
  10. thomcarspotter zegt

    5 maart 2013 om 12:10

    Prima wagen denk ik, stukken beter dan het oude model!

    Login om te reageren
  11. dafmaf zegt

    5 maart 2013 om 12:15

    Helaas niet met automaat verkrijgbaar, anders had ik er misschien al een. Een auto is voor mijn een praktisch ding, meer niet.

    Login om te reageren
    • faalhaas zegt

      5 maart 2013 om 12:23

      @dafmaf:
      Groen7.nl

      Login om te reageren
  12. Pallas zegt

    5 maart 2013 om 12:42

    Weet niet precies waarom, maar heb enorme zwak voor Dacia’s. Prima daily driver om zo de klassieker te ontlasten.

    Login om te reageren
  13. piet zegt

    5 maart 2013 om 12:49

    Dit zijn gewoon goede, grote auto’s voor weinig geld. Voor mensen die het niet nodig hebben om hun ego op te poetsen met een auto.

    Login om te reageren
  14. audifreak zegt

    5 maart 2013 om 13:08

    Container, het enige juiste woord voor dit soort gevallen.

    Login om te reageren
  15. pomoek zegt

    5 maart 2013 om 14:19

    Dit ding gaat een verkoopsucces worden. Het ziet er gewoon goed uit en als ze de prijs acceptabel houden (<15.000) dan hebben ze een echte winnaar te pakken. Hulde!

    Login om te reageren
  16. meneersander zegt

    5 maart 2013 om 18:04

    Lijkt wel een Dodge Journey station.

    Login om te reageren
  17. bullgod76 zegt

    5 maart 2013 om 18:05

    Hoe komt de schrijver van dit stukje erbij om deze schitterende Dacia uit te schelden voor container? Dit is gewoon een prachtige wagen en echt waar voor je geld. Een Golf Estate ziet er nog eerder uit als een veels te duur betaalde container.

    Login om te reageren
  18. sulobb zegt

    5 maart 2013 om 21:26

    ‘budgetcontainer’ hahaha!

    Login om te reageren
  19. jjoohhaann zegt

    29 november 2013 om 22:16

    Ik kocht eind 2006 één van de eerste Logan Mcv’s 1.5 D (Laureat) Haalde hiervoor precies 10000€ van de rekening. (overname ford mondeo van 13 jaartjes inbegrepen) Zeven jaar later zonder veel onderhoudskosten en 180000 km op de teller zou ik opnieuw voor deze vernieuwde container gaan. Het nieuwe model is iets gestroomlijnder dus ok ik teken bij.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North