• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De Audi Aicon is een Audi Elaine op anabolen

Auteur: jaapiyo, gepost 15 september 2017 om 20:59 – 6 Reacties

Aicon
Misschien heeft ‘ie aan de AICAR gezeten?

Voor degenen die het niet meer weten, aicar was enkele jaren geleden in het nieuws omdat het dé nieuwe doping voor de Spandex-brigade zou zijn. Misschien dat Audi zich door de naam van dit middel heeft laten inspireren voor de naam van de Aicon, want het ding is uitgegroeid tot een slagschip van epische proporties.

Niet minder dan 5,44 meter lang, 2,10 meter breed en 1,50 meter hoog meet de Aicon. Dat is dus flink langer dan een nieuwe A8L en breder dan een Lamborghini Aventador. De wielbasis van de Aicon meet maar liefst 3,47 meter.

De elektrische Aicon is zo next level dat ‘ie ook ‘Level 5’ autonoom kan rijden. Ook in dat opzicht zou je de gigant dus kunnen zien als de grote broer van de Elaine, die niet verder komt dan Level 4. Maar ja, het blijft een auto die elektrisch en autonoom is, dus wij benzinehoofden moeten hem niet, toch?

Ook interessant!

  • Audi dealerschap onder water
  • Audi A7 L
    Audi A7 L wordt prachtige, gestrekte sedan
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland
  • Audi RS Nogaro Editions
    Audi RS Nogaro Editions geven hoedtik aan RS2

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, autonoom, Autoshows, concept, Elektrisch, iaa, iaa-2017

Vorig bericht: « Sainz al in Maleisië bij Renault nog steeds een optie?
Volgend bericht: Begluur de oben ohne Mercedes S63 AMG live »

Lees Interacties

Reacties

  1. cpp1 zegt

    15 september 2017 om 21:13

    ..zijn die velgen nou aan de kleine kant of lijkt dat maar zo…. …

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      15 september 2017 om 21:20

      @cpp1: jazeker, 30 inch vult de kasten beter

      Login om te reageren
  2. thomasthomas zegt

    15 september 2017 om 21:30

    Wel makkelijk zo’n level 5. Kan ik de auto er zelf op uitsturen voor wat chiptuning en nieuwe velgen.

    Login om te reageren
  3. otograaf zegt

    15 september 2017 om 21:55

    Wat een lelijk, inspiratieloos ontwerp. En lijkt me niet heel praktisch met parkeren, je hebt alleen al om de portieren te openen twee parkeervakken nodig. Audi, is natuurlijk nog een conceptcar, maar dat kan beter!

    Login om te reageren
  4. torsen zegt

    16 september 2017 om 01:03

    Spreek je het nou uit als ‘A-Icon’ met een knipoog naar de normale modellenreeks en een verwijzing naar A.I. vanwege het zelfrijdende truukje wat het ding moet kunnen.

    Of ‘Aaikon’ zoals in de zin ‘wat een aaikel heeft dit ding ontworpen zeg’.
    Niet helemaal waar. Achterkant met het logo als geïntegreerde verlichting ziet er wel leuk uit.

    Login om te reageren
  5. autodrop zegt

    16 september 2017 om 08:09

    A7 meets Clio? Vind em best gaaf.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North