• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De auto van Max Verstappen in 2022

Auteur: RubenPriest, gepost 16 juli 2021 om 14:00 – 23 Reacties

De auto van Max Verstappen in 2022

Red Bull Racing heeft een voorproefje gegeven hoe de auto van Max Verstappen in 2022 er mogelijk gaat uitzien.

Deze week was de grote onthulling van de F1-wagen voor volgend jaar. De grootste veranderingen waren dat het allemaal wat soepeler moet ogen in vergelijking met de huidige auto’s. Bij Red Bull Racing vonden ze het wel een leuk idee om alvast vooruit te blikken op de auto van Max Verstappen in 2022

Aan de voorkant is het nog altijd vrij druk. Er zijn meerdere gaatjes in het design te bespeuren om de lucht doorheen te sturen voor een optimale flow. Maar daarna begint het strakke geheel. Vooral de vormgeving van de achterspoiler trekt de aandacht. Het lijkt net een tikkeltje ranker in vergelijking met de gepresenteerde 2022 Formule 1 van deze week, maar dat kan ook aan de hoek liggen. Het geeft sowieso een beter beeld van wat we volgend jaar kunnen verwachten. Zo’n ‘bekende’ livery werkt toch wat lekker als vergelijkingsmateriaal dan de fantasie livery van de organisatie.

F1-auto van Max Verstappen in 2022

  • auto Max Verstappen 2022
  • auto Max Verstappen 2022
  • auto Max Verstappen 2022

Al met al staat er een duidelijk andere auto als je deze vergelijkt met de RB16b, wat weer een doorontwikkeling is van de RB16. Met dit digitale voorproefje zullen we het voorlopig moeten doen. Een 2022 F1-auto in het echt in actie zien gaat nog maanden duren.

Fotocredit: Red Bull Racing via Instagram

Ook interessant!

  • Blijft Max Verstappen de rest van zijn carrière bij Red Bull?
  • Jos Verstappen praat over toekomst van Max Verstappen
  • Max Verstappen is de snelste in Azerbeidzjan
  • Oranje tribune voor Max Verstappen in Abu Dhabi
    Oranjetribune voor Max Verstappen in Abu Dhabi

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

Formule 1, Max Verstappen, Racing, Red Bull Racing

Vorig bericht: « Volkswagen: Cupra doet het nu al beter dan Alfa Romeo
Volgend bericht: Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart »

Lees Interacties

Reacties

  1. por100 zegt

    16 juli 2021 om 14:03

    Snap niet dat ze voor zo’n grote voorvleugel hebben gekozen. Liever snelheidsverlies door een kleinere vleugel dan door zwaardere wielen.

    OT: staat natuurlijk wel lekker zo

    Login om te reageren
    • royaledeluxe zegt

      16 juli 2021 om 14:55

      Die vleugel is opgelegd door de regels van de FIA. simpel maar groot genoeg om neerwaartse druk te creëren.

      Login om te reageren
      • por100 zegt

        16 juli 2021 om 16:20

        Ja duh, ik snap niet dat de fia voor grotere voorvleugels heeft gekozen want dat maakt het close racen moeilijker. Zo dan

        Login om te reageren
  2. Dutchdriftking zegt

    16 juli 2021 om 14:23

    Lekker hoor. Gekke vraag, waarom spiegels en geen camera’s? moet toch aerodynamisch voordeel opleveren.

    Login om te reageren
    • royaledeluxe zegt

      16 juli 2021 om 15:06

      Gewicht? voor camera’s moet je schermen enz plaatsen… + electronica. Simpele spiegels helemaal niets en kunnen ook niet zo maar stuk.

      Login om te reageren
    • gwnbmw zegt

      16 juli 2021 om 15:48

      @dutchdriftking: een camera, scherm, live feed op die schermen etc zou veels te zwaar zijn vergeleken met een stukje carbon fiber met een reflecterend stickertje erin.

      Login om te reageren
      • vaakbenjetebang zegt

        16 juli 2021 om 20:05

        @dutchdriftking: en los van het gewicht: waar zou je die schermpjes moeten plaatsen dan? Het is niet zo dat je een flink interieur hebt of zo…

        Login om te reageren
  3. erwingrunn zegt

    16 juli 2021 om 14:25

    Het is even wennen, maar altijd tig keer beter dan de Indycars met dat vreemde ruitje.
    P.s. hadden ze niet even mooie glimmende slicks onder kunnen doen.

    Login om te reageren
    • sonnybonds zegt

      16 juli 2021 om 18:03

      Dat hebben ze express gedaan om de render er realistisch uit te laten zien.

      Login om te reageren
  4. bernoulli zegt

    16 juli 2021 om 14:31

    Honda in 2022?

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      16 juli 2021 om 15:17

      Ja. Alle teams (minus Ferrari, die om de een of andere reden nog niet meedoen) hebben renders gepresenteerd waarbij de huidige kleurstelling en huidige sponsoren op de 2022 conceptwagen geplakt zijn. Dus Honda staat nog steeds op de achtervleugel van Red Bull, en de Mercedes-interpretatie is nog steeds zwart in plaats van zilver.

      Login om te reageren
  5. ingloriousleon zegt

    16 juli 2021 om 14:35

    Verstappen 2e rijder volgend jaar? (Geel ‘T’ stuk bovenop)

    Login om te reageren
  6. quincy zegt

    16 juli 2021 om 14:39

    Wat opvalt (alhoewel het maar een impressie is) is dat er nog groot Honda op de achtervleugel staat voor een 2022 auto. Die zou er dan niet meer zijn als het goed is. Daarnaast een gele T-cam, terwijl het volgens het nummer Max zijn auto is.

    De auto kan ik wel aan wennen denk ik. Maar die dichte velgen vind ik echt geen porum. Dat vond ik toen ze dat eerder deden al niet en dat vind ik nog steeds dus ;-)

    Login om te reageren
  7. w0o0dy zegt

    16 juli 2021 om 14:45

    Oke één ding weten we dus.nu al zeker. Die auto gaat niet lijken op wat we nu zien. Gewoon livery over het FIA 1:1 model geplakt.

    Login om te reageren
  8. marcus1963 zegt

    16 juli 2021 om 14:46

    Ik zou voor nummer 1 kiezen.

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      16 juli 2021 om 15:19

      Tja, gevalletje wat wil je? Voor je ego is het natuurlijk hartstikke lekker als je dat illustere nummer #1, het teken van de kampioen op je auto hebt staan. Maar voor een Verstappen die een aardig merk heeft opgebouwd rondom zijn startnummer #33, is het commercieel wellicht interessanter om aan die #33 vast te blijven houden als hij kampioen zou worden. Voor beide keuzes valt wel wat te zeggen.

      Login om te reageren
  9. Bernadette zegt

    16 juli 2021 om 15:05

    #Overhang. 😊

    Login om te reageren
  10. w0o0dy zegt

    16 juli 2021 om 15:25

    Een flink naar de FIA site met daar van alle teams behalve Ferrari de livery op de FIA auto.
    https://www.formula1.com/en/latest/article.must-see-check-out-the-teams-2021-liveries-on-the-2022-f1-car-they-look.5Wff5hD3BtzHNWbbArPVcv.html

    Login om te reageren
  11. JanJansen zegt

    16 juli 2021 om 15:34

    Toch Honda motoren? Dat zou mooi zijn in het nieuwe seizoen.

    Login om te reageren
  12. ericd zegt

    16 juli 2021 om 16:34

    Jemig de pemig, wat loopt Max momenteel op Silverstone te domineren! Maken we straks mee dat na de verloren EK finale ook een overwinning in de Britse GP niet naar Engeland gaat?

    Login om te reageren
    • The Alpina fan boy zegt

      16 juli 2021 om 21:42

      @ericd: Niet dus, pole voor LH

      Login om te reageren
  13. HZW zegt

    16 juli 2021 om 17:16

    Ja, een lekker gat naar de nummers 2 en 3.

    Volgend jaar zal de Honda motor gewoon een Red Bull genaamde motor zijn.
    Of Honda moet van gedachten veranderen als Max wereld kampioen wordt.

    Login om te reageren
  14. fapfap zegt

    16 juli 2021 om 18:59

    Misschien rijdt Max volgend jaar voor een ander team…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North