• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De duurste Abarth occasion van Autotrack

Auteur: RubenPriest, gepost 13 augustus 2018 om 10:58 – 39 Reacties

Afbeelding De duurste Abarth occasion van AutotrackAfbeelding De duurste Abarth occasion van AutotrackAfbeelding De duurste Abarth occasion van AutotrackAfbeelding De duurste Abarth occasion van AutotrackAfbeelding De duurste Abarth occasion van AutotrackAfbeelding De duurste Abarth occasion van AutotrackAfbeelding De duurste Abarth occasion van AutotrackAfbeelding De duurste Abarth occasion van Autotrack

De duurste Abarth occasion van Autotrack
Heb je wel iets bijzonders op de oprit.

Van de Abarth 500 zijn tegenwoordig tig varianten op de markt verkrijgbaar. De leukste is misschien wel de Abarth 695 Biposto Rennsport met een sequentiële versnellingsbak. Meer hardcore ga je het niet krijgen. Daar staat wel een machtige prijs tegenover.

Op Autotrack.nl wordt bijvoorbeeld een dergelijke Abarth aangeboden voor maar liefst 51.800 euro, wat het een wel heel duur speeltje maakt. De 1.4 T-jet levert in deze variant 191 pk. Dit exemplaar is mat(?) grijs van kleur, wat wellicht een tikkeltje saai is voor dit type auto.

De hot hatch stamt uit 2015 en heeft 2.500 kilometer op de klok. Met de sequentiële versnellingsbak, de racestoelen en gordels, het keiharde onderstel, de Akrapovic uitlaten en het gebruik van carbon is dit in feite een circuitauto met een kenteken. Ja, je kan heel veel ander mooi en leuk spul kopen van dat geld, maar de Abarth 695 Biposto moet het dan ook van een eigen publiek hebben. Bekijk de advertentie hier.

Ook interessant!

  • Abarth 695 Esseesse is het zoveelste gelimiteerde bommetje
  • Koop de Abarth 500 met Novitec spul van een Autobloglezer
  • Dit is de duurste diesel van Marktplaats
  • Abarth F595 heeft een Formule 4 motor

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

500, 695, abarth, autotrack, biposto, Fiat, geld, occasion

Vorig bericht: « Dit automotive hotel komt met een circuit
Volgend bericht: Sweet! Er komt een oplossing voor gemengde huwelijken »

Lees Interacties

Reacties

  1. ardonjr zegt

    13 augustus 2018 om 11:02

    Je mag het altijd vragen natuurlijk.. .. ..of je het er voor gaat krijgen?

    Login om te reageren
    • torsen zegt

      13 augustus 2018 om 11:35

      @ardonjr: Grote kans dat het deze betreft: https://www.autojunk.nl/2017/04/abarth-695-biposto-193489
      €23k afschrijving in 3 jaar op 2500 Km. Is eigenlijk een koopje.

      Login om te reageren
      • Robert zegt

        13 augustus 2018 om 11:54

        @torsen: da’s € 9,20 per kilometer aan afschrijving. Voor een auto die primair nog steeds een A-segmenter is. Slik…

        Login om te reageren
        • jaspervdwinden zegt

          13 augustus 2018 om 12:52

          @RRRobert: kun je beter met de taxi gaan. Kom je 4x verder mee voor dat bedrag, en je zit in een E-klasse. Kun je alleen niet zelf rijden.

          Login om te reageren
        • dijan zegt

          13 augustus 2018 om 13:17

          @rrrobert: Denk dat die 3 jaar meer als afschrijving telt .

          Login om te reageren
      • boxergt zegt

        13 augustus 2018 om 19:52

        @torsen: Denk het niet gezien de advertentie geen kenteken betreft… Volgens mij gaat het om een recent geïmporteerd model!

        Login om te reageren
    • s73phan zegt

      13 augustus 2018 om 11:53

      @ardonjr: agh.. gewoon een gevalletje ‘Nulletje te veel’…

      Login om te reageren
  2. kroelkip zegt

    13 augustus 2018 om 11:08

    Dik

    Login om te reageren
  3. pcooperworks zegt

    13 augustus 2018 om 11:12

    Alberto Tomba op wielen, een topskelter

    Login om te reageren
  4. willemseles zegt

    13 augustus 2018 om 11:23

    Het is wel een goed en chique bedrijf daar (heeel vroeger Van Asselt Alfa Romeo), elke zondagmiddag rijd ik daar langs en stap vaak even uit om al dat moois buiten (geen hoog hek er om heen) te bekijken.
    Gooische matras verkoopt daar hun ‘oude’ karretjes al jaren.

    Login om te reageren
    • trust zegt

      13 augustus 2018 om 12:48

      @willemseles: ik had vroeger altijd het idee dat het daar de grootste witwasserij was, maar eerlijk is eerlijk daar heb ik geen enkel argument voor behalve dat het toen elke paar jaar van eigenaar/naam wisselde.

      Login om te reageren
      • willemseles zegt

        13 augustus 2018 om 13:08

        @trust: zeg nooit nooit en inderdaad verandert de naam van dat bedrijf regelmatig. Maar heb er in zeg 40 jaar nooit iets over gelezen of gehoord, dat het daar ooit mis was op die lokatie. Ons standaardritje door Naarden-vesting richting ouders een paar km verderop. Groet

        Login om te reageren
      • maroksahbe zegt

        14 augustus 2018 om 04:35

        @trust: klopt ook,er zitten zware jongens achter Novus.

        Login om te reageren
  5. lekkerlinksrijden zegt

    13 augustus 2018 om 11:26

    Veel geld voor een miniatuurtje

    Login om te reageren
  6. joostie zegt

    13 augustus 2018 om 11:27

    Grote kofferbak: ideaal boodschappenwagentje!

    Login om te reageren
  7. ghengiskhan zegt

    13 augustus 2018 om 11:28

    Sequentiele versnellingsbak altijd FTW!
    Goh, weer wat geleerd. Wist niet van het bestaan van deze variant.

    Login om te reageren
  8. robert110 zegt

    13 augustus 2018 om 11:42

    Zo’n interieur zouden meer hot hatches moeten hebben.

    Login om te reageren
    • ikleesookoverautos zegt

      13 augustus 2018 om 14:07

      @robert110: dan verkoop je er een stuk minder van.

      Login om te reageren
  9. kraakensmaak zegt

    13 augustus 2018 om 11:47

    En dan ook nog eens het oude model…

    Login om te reageren
    • italianmacchina zegt

      13 augustus 2018 om 11:59

      @kraakensmaak: er is maar 1 model biposto

      Login om te reageren
  10. groetjesdaan zegt

    13 augustus 2018 om 11:52

    Lekker die airco! Onee…
    Verder een fraai ding.

    Login om te reageren
  11. kennone zegt

    13 augustus 2018 om 11:53

    Het zou wel super oncomfortabel als de pest rijden, maar dik is het wel!!

    Login om te reageren
  12. ghost zegt

    13 augustus 2018 om 11:56

    Een tijdje terug ben ik wezen kijken bij een A1 Quattro. Een origineel Nederlandse ook nog en weinig kilometers erop. Reteduur en exclusief, allemaal top. Tot ik erachter kwam dat de auto al 3 jaar bij de dealer stond in de showroom. Zodoende ook mijn bod daarop afgestemd, dealer gaf echter geen kick en nam zo’n “wat een gek ervoor geeft” houding aan. Zelfde geval met deze Abarth. Superleuk maar gewoon te veel geld voor slechts een Abarth.

    Login om te reageren
    • torsen zegt

      13 augustus 2018 om 13:30

      @ghost: Aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant is dit niet “slechts een Abarth”.
      Dit is serieuze techniek met een Abarth verpakking.
      De A1 Quattro, hoe gaaf het ding ook is, is meer een verzameling aan onderdelen van andere snelle auto’s in het portfolio dan dat er echte circuit gerichte performance onderdelen gebruikt zijn.

      Login om te reageren
      • willeme zegt

        14 augustus 2018 om 00:37

        @torsen: de Biposto is een onbegrepen auto, inderdaad. Het is eigenlijk net zo’n rauw beest als een 911 GT3 RS, maar dan in Hot Hatch formaat.

        De A1 quattro is overigens ook best een bijzondere auto. Wel iets meer dan het resultaat van snuffelen in de VAG grabbelton. Qua dempers, wielen, remmen en aandrijflijn is het voor een A-segmenter best een bijzonder ding.

        Zie de Abart Biposto als de 911 GT3 RS, de A1 quattro is de 911 Turbo onder de kleine hatchbacks. Zo ongeveer :-).

        Login om te reageren
        • torsen zegt

          14 augustus 2018 om 17:21

          @willeme: Ik vind de A1 Quattro ook een geniaal ding begrijp me niet verkeerd. Maar behalve visueel vind ik ‘m eigenlijk niet echt onderscheidend genoeg t.ov. andere dingen die uit dezelfde stal komen.
          Een hoop techniek van de S3/Golf R/Leon Cupra die je voor minder op de kop kunt tikken met meer vermogen op een onderstel dat het vermogen beter kwijt kan.
          Daarbij kwam later nog de S1 Quattro die volgens mij op veel punten hetzelfde recept volgt maar dan overal net een snufje minder van.
          Op die manier voelt het als een hoop centen voor een aparte bodykit, wielen en een ‘no. X of 333’ plaatje.

          Als de S1 Quattro er niet was gekomen had ik dat gevoel minder gehad denk ik.
          Nu voelt het een beetje als een Turbo S die 1,6 keer duurder is dan de Turbo omdat het toevallig een gelimiteerde uitgave is.

          Login om te reageren
  13. pimmas zegt

    13 augustus 2018 om 11:57

    Let’s get it nick!

    Login om te reageren
  14. barry355gtb zegt

    13 augustus 2018 om 12:01

    Wel een beste prijs zeg! Je moet wel een fan zijn van de Fiat 500, om ruim 51K euro stuk te willen slaan op dit gebakje. Mijn wederhelft rijdt ook een 500, maar op de snelweg slingert het autotje als een loopse hond heen en weer, bij wat wind

    Login om te reageren
  15. saxoke zegt

    13 augustus 2018 om 12:29

    Nadeel is dan nog dat je veel te hoog zit. En behalve dat, is de zithouding, voor mij, alles behalve goed. De Abarth 500 heb k altijd zo een autootje gevonden waarvan het idee goed is, maar de uitwerking de bal toch mis geslagen heeft. Voor Dat geld zal er ook wel ergens een Mini JCW GP te vinden zijn.

    Login om te reageren
    • toniominestrone zegt

      14 augustus 2018 om 05:56

      @saxoke: ANWB lid? kan van pas komen!

      Login om te reageren
      • saxoke zegt

        14 augustus 2018 om 09:38

        @toniominestrone: want? Een getunede Fiat is wel kwaliteit?

        Login om te reageren
  16. deVia zegt

    13 augustus 2018 om 12:47

    Volgens mij is dit geen sequentiële bak maar een zgn dog ring bak, waardoor je kan schakelen zonder te klutsen als ik het me goed herinner.

    Login om te reageren
    • torsen zegt

      13 augustus 2018 om 13:32

      @devia: Zijn dog ring bakken niet allemaal sequentieel? N>1>2>3>4>5>6 of zoals op de motor 1>N>2>3>4>5>6

      Login om te reageren
      • torsen zegt

        13 augustus 2018 om 14:10

        @torsen: Nevermind. Is inderdaad geen sequentiele bak.

        Login om te reageren
  17. bimmert zegt

    13 augustus 2018 om 13:05

    Pff, daar koop je bijvoorbeeld ook een vorige generatie m3 voor die rondjes rijdt om deze abarth op het circuit en ook nog eens niet klinkt alsof er iemand zijn ontbijt door een regenpijp heen aan het boeren is.

    Login om te reageren
    • torsen zegt

      13 augustus 2018 om 13:41

      @bimmert: Zal je nog tegenvallen. Dit rugzakje is serieus snel.
      95. BMW M3 (E92) 1:20.10 420 / 1580
      96. BMW M3 (E90) 1:20.28 420 / 1646
      126. Abarth 695 biposto 1:22.56 190 / 979
      127. BMW Z4 M Roadster 1:22.58 343 / 1444
      128. BMW M3 (E46) 1:22.60 343 / 1565

      (klinkt alsof er iemand zijn ontbijt door een regenpijp heen aan het boeren is.< hulde voor deze opmerking! )

      Login om te reageren
  18. C220AMG zegt

    13 augustus 2018 om 14:02

    Sequentieel bak ja? Ik dacht dat het gewoon een dog-ring H patroon bak was.

    Login om te reageren
  19. tge1 zegt

    13 augustus 2018 om 14:16

    Grappig karretje, maar mij net iets te vrouwelijk.

    Login om te reageren
  20. toon69 zegt

    13 augustus 2018 om 18:43

    collega van mij heeft voor 19.000€ een showroom model abarth 500 pista gekocht (belgie), wa is me da voor geld zeg voor zo’n koekendoos voor opt circuit

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North