• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De Lamborghini Urus is officieel!

Auteur: RubenPriest, gepost 4 december 2017 om 19:00 – 111 Reacties

Afbeelding De Lamborghini Urus is officieel!Afbeelding De Lamborghini Urus is officieel!Afbeelding De Lamborghini Urus is officieel!Afbeelding De Lamborghini Urus is officieel!Afbeelding De Lamborghini Urus is officieel!Afbeelding De Lamborghini Urus is officieel!Afbeelding De Lamborghini Urus is officieel!Afbeelding De Lamborghini Urus is officieel!

Urus
Na een lange periode van concepts en teasers is de productieversie van de Lamborghini Urus hier.

Hij is knotsgek en belachelijk snel. De Urus is de eerste SUV van Lamborghini sinds het LM002-tijdperk. In tegenstelling tot het legendarische model met een V12, heeft de Urus een twin-turbo 4.0 V8 gekregen. Het is voor het eerst in de geschiedenis van Lamborghini dat het merk met een turbo V8-model komt. In combinatie met het vierwielaandrijvingssysteem met torque vectoring hebben de Italianen er een waar kanon van weten te maken. Ze noemen de Urus de eerste SSUV: een Super Sport Utility Vehicle. Waar kennen we dat ook alweer van?

Uiterlijk
De productieversie van de Urus heeft overeenkomsten met de conceptcar, maar is in zijn geheel flink gemoderniseerd. Zoals verwacht, schreeuwt de Urus “Lifestyle SUV”. Van een extreme Lamborghini kun je niet spreken. De invloeden van de Volkswagen Groep zijn namelijk duidelijk te zien in het ontwerp. Is dat erg? Voor de fans wellicht. Dit gaat namelijk het best verkopende model worden en dat weten ze zelf ook donders goed. Standaard rolt de SUV op 21-inch wielen. Upgraden tot maximaal 23-inch behoort tot de mogelijkheden. De Italianen hebben hun best gedaan om de auto zoveel mogelijk Lamborghini mee te geven. Aan de buitenkant zie je de typische Lambo hexagon-achtige vormen en de Y-vormige verlichting. Die styling komt ook terug in het interieur.

Urus

Techniek
De SUV krijgt 650 pk en 850 Nm koppel en sprint daardoor in slechts 3,6 seconden naar de honderd. 0-200 km/u gaat in 12,8 seconden. De top ligt op 305 km/u. De V8 knalt door tot maximaal 6.800 t/pm. Met deze idiote waarden pakt Lamborghini overigens geen acceleratierecord. Zo doet de 717 pk sterke Jeep Grand Cherokee Trackhawk ook 0-100 in 3,6 seconden. Qua topsnelheid is de Urus echter sneller dan de Bentley Bentayga, die met zijn introductie werd omschreven als de snelste productie-SUV ooit (301 km/u). De nieuwe Cayenne Turbo die we onlangs reden heeft in de basis dezelfde 4.0 V8 onder de kap. In de Porsche is het blok goed voor 550 pk (0-100 3,9 seconden).

Om al dat geweld in gareel te houden komt de Urus standaard met carbon keramische remmen. Aan de turbo V8 is een achttraps automaat gekoppeld. De bak heeft een korte versnelling op lage snelheden en lange versnellingen op hoge snelheden. Trap bij 100 km/u vol op de rem en de Urus staat in 33,7 meter stil. De SUV weegt volgens Lamborghini ‘minder dan’ 2.200 kg en de Urus komt met zes (!) verschillende rijmodi. De standen luisteren naar de namen Strada, Sport, Corsa, Neve (sneeuw), Terra (off-road) en Sabba (zand). De laatste drie standen zijn nieuw. De Terra en Sabba-modi zijn onderdeel van de optielijst. De Urus beschikt -net als de Aventador S- over meesturende achterwielen.

Urus

Interieur
Het is geen straf om tijd te spenderen in een Urus. Mensen die langer zijn dan twee meter kunnen dankzij een wielbasis van drie meter eindelijk fatsoenlijk in een moderne Lamborghini zitten. De Urus biedt plaats aan vijf mensen. In de middenconsole plaatste Lamborghini twee schermen. Met deze schermen kunnen zaken als infotainment, climate control en de rijeigenschappen van de auto worden geregeld. Net als de Huracán en de Aventador, heeft de Urus een digitale klokkenwinkel. De stoelen zijn standaard elektrisch verstelbaar in 12 verschillende standen. Voorstoelen met massagefunctie- en ventilatie behoren tot de opties. De Urus heeft ISOFIX (jawel!) en is ook praktisch qua bagageruimte. De SUV biedt 616 liter bagageruimte. Klap je de achterstoelen plat is er in totaal 1.596 liter aan bagageruimte beschikbaar. Een bezoekje aan de IKEA is peanuts voor de Urus.

Lamborghini verwacht dat de verkopen zullen verdubbelen door de komst van de Urus. Wij ook, we zagen immers hetzelfde bij Porsche met de introductie van de Cayenne. De Italiaanse autobouwer mikt op 7.000 verkopen in 2019. Om deze cijfers in een perspectief te zetten: in 2016 verkocht Lamborghini 3.457 auto’s.

De nieuwe Urus kunnen we in de lente van de 2018 op de weg gaan zien. In Europa is de SUV er vanaf 171.429 euro, exclusief alle belastingen.

UPDATE 1: nu ook met video, check het op autojunk.nl.

UPDATE 2: de Nederlandse prijs is bekend!

Ook interessant!

  • Wat moeten we van deze Lamborghini Urus maken?!
    Wat moeten we van deze Lamborghini Urus maken?!
  • Video: eerste onderdelen voor de Lamborghini Urus uitpakken
  • Video: Novitec make-over voor de Lamborghini Urus
    Video: Novitec make-over voor de Lamborghini Urus
  • Novitec Esteso
    Rijden met de Novitec Esteso (Lamborghini Urus)

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

geneve-2018, Lamborghini, SUV, urus

Vorig bericht: « Deze Toyota’s zijn niet meer met een diesel te krijgen
Volgend bericht: ‘Daimler haalde huur-Tesla Model X uit elkaar’ »

Lees Interacties

Reacties

  1. vondick zegt

    4 december 2017 om 19:04

    Wat een vet ding! Heb niks met SUV’s maar dit is wel dik

    Login om te reageren
    • 406_v6 zegt

      4 december 2017 om 20:01

      @vondick: na het bekijken van de foto’s rest 1 conclusie: de LM002 blijft de enige échte off-roader van Lamborghini (afgezien van de tractoren). Dit is zo’n lelijk hok voor teveel verdienende voetballers.

      Login om te reageren
      • MaartenD zegt

        4 december 2017 om 20:35

        @406_v6: wat een treurige auto voor treurige mensen…

        Login om te reageren
    • stfu zegt

      4 december 2017 om 20:52

      @vondick: Als hier een Tesla logo op had gezeten had iedereen ‘m verschrikkelijk gevonden. Ik vind bepaalde elementen best mooi van de auto (lichten bv) maar verder: wat een lelijk hoekig en overdreven ding.

      Login om te reageren
      • vondick zegt

        4 december 2017 om 21:07

        @stfu: Alle Lamborghini’s zijn lelijk hoekige en overdreven dingen, dat hoort. Maar ze zijn wel vet!

        Login om te reageren
    • rijnounsdoor zegt

      4 december 2017 om 21:14

      @vondick: hallo! Er zitten meedraaiende achterwielen op! Das vet handig hoor.

      Login om te reageren
    • vagtroep zegt

      5 december 2017 om 07:04

      @vondick:
      Om heel eerlijk te zijn, ik vind ‘m een 1:1 kopie van de Toyota CHR

      Login om te reageren
      • vondick zegt

        5 december 2017 om 12:54

        @vagtroep: ja en die is VRESELIJK lelijk, en deze niet. Hoe kan dat nou?

        Login om te reageren
        • notsobig zegt

          6 december 2017 om 06:49

          @vondick: Omdat je je bril nog op moet doen…

          Login om te reageren
  2. mashell zegt

    4 december 2017 om 19:04

    Als de Urus plaats biedt aan 5 mensen dan blijft er van die kofferuimte wel wat minder over…

    Login om te reageren
    • legion1349 zegt

      4 december 2017 om 19:18

      @mashell: ik tel toch ook echt maar 4 stoelen.

      Login om te reageren
      • basvspr zegt

        4 december 2017 om 22:05

        @legion1349: 4 levende en 1 dooie

        Login om te reageren
  3. stationcar zegt

    4 december 2017 om 19:06

    Tja, zoals verwacht hé, niks nieuws onder de zon.
    Of hij mooi is is weer een heel ander verhaal, ik denk van niet, maar ja ik ben ook geen potentiële klant.
    Verder vind ik hem eerlijk gezegd te tam, of zo je wilt te veel verVAGt, en dat is jammer.
    Maar ja, het zal wel een verkooptopper worden.

    Login om te reageren
    • Kap zegt

      4 december 2017 om 20:03

      @stationcar: vind het meer een opgehoogde Hyundai Veloster dan een VAG product. Als een chinees of koreaans logo op had gestaan had het mij ook niet verbaasd

      Login om te reageren
      • kosanostra zegt

        4 december 2017 om 22:27

        @kap: bij nader inzien heeft hy idd een ietswat aziatish overkomen

        Login om te reageren
      • bitd zegt

        4 december 2017 om 23:48

        @kap: ik denk dat de auto dat niet echt Aziatisch overkomt, maar die “foto’s”, waarom gekke photoshop beelden maken die de auto zo goedkoop over laten komen?!

        Login om te reageren
  4. shibby zegt

    4 december 2017 om 19:09

    Waar zijn de raketwerpers?

    Login om te reageren
    • str8six zegt

      4 december 2017 om 19:10

      @shibby: die staan erop gericht.

      Login om te reageren
  5. raoufff zegt

    4 december 2017 om 19:09

    Leuk handtasje, alleen vreemd dat er geen Audi logo op zit

    Login om te reageren
  6. str8six zegt

    4 december 2017 om 19:09

    Het is van alles net niks.

    Login om te reageren
    • matonias zegt

      4 december 2017 om 19:50

      @str8six: Precies dit. En komt er bij kijken dat het een Q7 is met een Cayenne motor die een Bentayga kost. Ik vind saai.

      Login om te reageren
    • roland78 zegt

      4 december 2017 om 22:07

      @str8six: inderdaad. Gewoon een Q7, Cayenne, Bentayga-kloon. Dit ding had gewoon een carbon monocoque moeten hebben..

      Login om te reageren
      • easygoingmartin zegt

        5 december 2017 om 03:11

        @roland78: jij mist écht het punt van een monocoque…..

        Login om te reageren
        • roland78 zegt

          5 december 2017 om 11:29

          @easygoingmartin: En wat mag dat zijn dan volgens jou?

          Login om te reageren
  7. oldebronx13 zegt

    4 december 2017 om 19:11

    Buitenkant lijkt verdacht veel op de X6. Of zie ik dat verkeerd..?

    Login om te reageren
  8. autodrop zegt

    4 december 2017 om 19:12

    Aaaaah gadverdamme!! Een Cayenne maar dan verpest! Zal prima verkopen, maar j*zus wat een kutbak.

    Login om te reageren
  9. martijndh zegt

    4 december 2017 om 19:12

    Een V10 had ik toch liever gezien in de Urus. Commercieel gezien is het natuurlijk nodig maar jammer is het wel dat merken als Lamborghini en Ferrari suv’s gaan bouwen.

    Login om te reageren
    • barbro zegt

      4 december 2017 om 19:33

      @martijndh: Heeft te maken met afzetmarkt. Lambo verwacht nl een groot deel vd auto’s kwijt te kunnen aan China. Daar worden auto’s met een cilinderinhoud van (meer dan) 4.0 liter zwaar belast. Om dezelfde reden ligt er in 488 een 3.9 liter.

      Login om te reageren
      • E550 zegt

        5 december 2017 om 10:49

        @barbro: bedenk je dat nu zelf?

        Login om te reageren
        • barbro zegt

          5 december 2017 om 19:15

          @e550: nee

          Login om te reageren
  10. rickross zegt

    4 december 2017 om 19:13

    Doet me denken aan een x6, dit is de eerste Lamborghini die ik niet cool vind in 20 jaar

    Login om te reageren
  11. dirkiii zegt

    4 december 2017 om 19:13

    Mijn avond eten licht nu op mijn scherm gadverdamme.

    Login om te reageren
    • ettie zegt

      4 december 2017 om 19:17

      @dirkiii: als je avondeten licht geeft, zou ik maar even teruggaan naar de supermarkt.

      Login om te reageren
    • Dimglor zegt

      4 december 2017 om 19:17

      @dirkiii: Ligt overdreven reactie, zo lelijk is die niet ?

      Login om te reageren
      • autodrop zegt

        4 december 2017 om 20:22

        @dimglor: ik vind de reactie eerder staan dan liggen hoor..

        Login om te reageren
        • Dimglor zegt

          4 december 2017 om 20:29

          @autodrop:
          Was de bedoeling afgaande het bericht waarop ik reageerde ?

          Login om te reageren
    • mcaa zegt

      5 december 2017 om 22:27

      @dirkiii: je moet niet zoveel buiten eten

      Login om te reageren
  12. coubie74 zegt

    4 december 2017 om 19:15

    Jammer ook dat ze er een vierdeurs van hebben gemaakt en het niet hebben aangedurfd om een tweedeurs te lanceren

    Login om te reageren
  13. viezefreddyw zegt

    4 december 2017 om 19:15

    Ik vind er maar niks aan. Totaal geen mooie auto om te zien.

    Login om te reageren
  14. Edge zegt

    4 december 2017 om 19:16

    Pfoe, die is me een partijtje lelijk geworden zeg! Het lijkt in grote lijnen nog wel op de conceptcar van enkele jaren geleden, maar alles wat ze hebben aangepast heeft de auto lelijker gemaakt. Zelfs de Bentayga is een schoonheid in vergelijking met dit ding.

    Login om te reageren
  15. RooieRick zegt

    4 december 2017 om 19:18

    Als er Kia o.i.d. op had gestaan had ik het ook geloofd. Gemiste kans.

    Login om te reageren
  16. trustmeiamanengineer zegt

    4 december 2017 om 19:19

    Dikke Audi Q8!

    Login om te reageren
  17. Arnoud zegt

    4 december 2017 om 19:26

    Nog nooit zo gelukkig gevoeld dat ik een bepaalde auto niet kan betalen. En ik woon ook niet in de buurt van de P.C. Hooft, ’t Gooi of de Vinkeveense plassen. Pfoeh!

    Login om te reageren
  18. moveyourmind zegt

    4 december 2017 om 19:27

    Geen verkeerd model, en het is meer Lamborghini dan de Bentayga Bentley is.

    Maar ik mis de extreme wilde lijnen van de Lamborghini’s van weleer, die nog echte nekkendraaier waren.

    Misschien hadden ze bij Lamborghini er goed aan gedaan de ontwerper van deze heerlijk bizar vormgegeven auto in te huren:

    http://22222-presscdn.pagely.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2017/02/2017-Toyota-C-HR-Koba-yellow-%E2%80%93-Chasing-Cars.jpg

    Login om te reageren
  19. doublechevron65 zegt

    4 december 2017 om 19:31

    LaPonsche… ?

    Login om te reageren
  20. roberto zegt

    4 december 2017 om 19:39

    Toen jaren geleden het concept werd getoond vond ik hem echt vet (nu nog zelfs), nu na jaren evolueren en dit model gepresenteerd word vind ik er maar vrij weinig aan.

    Overigens vind ik dat Porsche en Bentley (op de Duitse 3 en de RR na) er toch het meest geslaagd in zijn op SUV-gebied ondanks ik eerst sceptisch was op die modellen. De Alfa, Maserati en Jaguar vind ik de design net niet kloppen, teveel Aziatisch design.

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      4 december 2017 om 20:03

      @roberto:
      Van het weekend voor het eerst zo’n Maserati Levante in levenden lijve gezien, een zilvergrijze. Op foto’s oogt zo’n ding nogal als een log loeder, maar dat valt in the flesh reuze mee.

      Eens kijken of ‘n Urus in the flesh ook een beetje meevalt, van de foto’s word ik nog niet jippig.

      Login om te reageren
  21. oxymoron zegt

    4 december 2017 om 19:41

    “De Urus beschikt – net als de Aventador S – over meedraaiende achterwielen”. Spreekt dat dan niet vanzelf?

    Login om te reageren
    • shadowbroker zegt

      4 december 2017 om 19:45

      @oxymoron: Meesturende achteras

      Login om te reageren
    • HzR zegt

      4 december 2017 om 20:17

      @oxymoron: De bak heeft een korte versnelling op lage snelheden en lange versnellingen op hoge snelheden. Heeft ook niet elke auto dat? (uitgezonderd elektrische)

      Login om te reageren
    • Gulli zegt

      5 december 2017 om 08:17

      @oxymoron: ik heb er altijd zo’n hekel aan als die achterwielen niet meedraaien. Kost je ook een godsvermogen aan banden!

      Login om te reageren
  22. thomasthomas zegt

    4 december 2017 om 19:47

    Vind hem gruwelijk vet

    Login om te reageren
  23. XRI6 zegt

    4 december 2017 om 19:52

    Deze Lambo fanboii vind dit te veel gekke Audi. Maar IRL zal het wel weer vet zijn.

    Login om te reageren
  24. harrie zegt

    4 december 2017 om 19:52

    Vond het concept nog wel aardig, maar dit lijkt wel een door Mansory verbouwde Audi.

    Login om te reageren
  25. tvklarenbosch zegt

    4 december 2017 om 19:54

    Dit doet mij helemaal niks. Eigenlijk alle Lambo’s na de Diablo doen mij niks, maar dit is wel heel erg. En dan te bedenken dat dit ding, met wat opties, straks 3 ton kost in Nederland.

    Login om te reageren
  26. gekkenhuis zegt

    4 december 2017 om 19:55

    Ferruccio Lamborghini zou zich omdraaien in z’n graf… Wat een grafbak..

    Login om te reageren
    • r3fl3x zegt

      4 december 2017 om 21:57

      @gekkenhuis: hij was wel van de snelle straatautos. Denk dat weinig sneller gaat door de straten van Moskou of Beijing.

      Login om te reageren
  27. rob5nismo zegt

    4 december 2017 om 19:55

    Gelukkig kan ik deze niet betalen

    Login om te reageren
  28. maferick74 zegt

    4 december 2017 om 19:57

    En inclusief btw en alles wat ze er hier in Nederland op gooien kom je dan uit op €450.000,00?

    Login om te reageren
  29. cpp1 zegt

    4 december 2017 om 19:58

    Maakt geen reet uit of ie mooi is of niet, dit ding wordt gewoon uit de handen getrokken.. omdat Lamborghini.

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      4 december 2017 om 20:07

      @cpp1:
      Bovendien schijnt-ie uitstekend te rijden, zelfs op het circuit.

      Login om te reageren
      • HzR zegt

        4 december 2017 om 20:19

        @amghans: altijd geloven wat de marketing boys and girls je vertellen!

        Login om te reageren
        • kniesoor zegt

          4 december 2017 om 20:44

          @hzr:
          Auto Motor und Sport ‘marketing boys and girls’. Tsssskkk…

          Login om te reageren
  30. allesmetturbo zegt

    4 december 2017 om 20:08

    Erg lelijke achterkant maar super fraai interieur. Zal ook wel goed sturen. Eindelijk bagageruimte in een lambo

    Login om te reageren
  31. draadloos zegt

    4 december 2017 om 20:12

    Ok. Als ik de staatsloterij win, koop ik een lm-002 om in de pc Hooftstraat te laten zien hoe een lambo suv eruit moet zien.

    Login om te reageren
  32. connielingus zegt

    4 december 2017 om 20:15

    Lamborghini onwaardig. Saaaaaai!! Zou ook n Kia kunnen zijn.

    Login om te reageren
  33. silverscope zegt

    4 december 2017 om 20:20

    Ugly 2.0

    Login om te reageren
  34. HzR zegt

    4 december 2017 om 20:22

    Prestaties zijn indrukwekkend, maar design niet extreem genoeg voor een Lambo. Had ook minimaal de V10 in gemoeten…. Maar wie weet, komt er nog een Urus SV?

    Login om te reageren
  35. spykerboy zegt

    4 december 2017 om 20:28

    hij is cool, maar niet lamborghini cool. Ik mis de uitstekende machine guns etc. Maar dat missen ze allemaal al sinds VAG het overgenomen heeft en het merk tam gemaakt heeft helaas…

    Login om te reageren
  36. joppe zegt

    4 december 2017 om 20:31

    Ik zie er een of andere honda in,maar weet even niet hoe die heet.
    Verder wat te braaf en vallen de handgrepen uit de toon. Die zouden ze meer als Aston Martin moeten doen. Je kunt goed zien dat VW zich ermee bemoeit heeft. Jammer voor de liefhebbers…

    Login om te reageren
  37. skinnybmw zegt

    4 december 2017 om 20:37

    Mijn persoonlijk laatste, echte monster-Lambo stierf met de Diablo GTR. Dàt was nog een een echte, brute stier. De Murciélago etc ten spijt. Die was, voor mij, de overgangs-Lambo tot wat het nu is. *petrolhead-modus uit*

    Login om te reageren
  38. anders zegt

    4 december 2017 om 20:42

    Ik kan niet wachten tot iemand dit hok test in vergelijk met de Bentayga, Cayenne, SQ7 en de Ateca…. En dan graag kijken naar de overeenkomsten van de modellen.

    Login om te reageren
  39. henkhupelschoten zegt

    4 december 2017 om 20:43

    Nondeju wa’n lillik ding… Ferrari kan een praktische wagen tenminste wel tot iets moois maken!

    Login om te reageren
    • ko4n zegt

      4 december 2017 om 21:27

      @henkhupelschoten: over welke Ferraro SUV heb je het nu?

      Login om te reageren
  40. ral9010 zegt

    4 december 2017 om 20:46

    Raar ding geworden die nieuwe KIA.

    Login om te reageren
    • autodrop zegt

      4 december 2017 om 20:57

      @ral9010: KIA doet het beter qua design dan Lamborghini zo te zien…

      Login om te reageren
  41. aquila2003 zegt

    4 december 2017 om 20:49

    Wat een droefnis

    Login om te reageren
  42. drdre1 zegt

    4 december 2017 om 20:57

    Ik vind met name de zijkant alsof ‘ie in stukken is geknipt en daarna weer verkeerd gelijmd is. Ben sowieso niet zo kapot van een 100.000-hoekjes en vouwtjes auto.

    Login om te reageren
  43. zwannes zegt

    4 december 2017 om 21:04

    Lachwekkend ???

    Login om te reageren
  44. Rob zegt

    4 december 2017 om 21:05

    Zo ‘anders’ en excentriek als de eerste Lamborghini’s (350, Espada, Miura, Islero, eerste Countach) gaat het nooit meer worden. Dat waren echt bijzondere dingen. Ik bedoel, kijk dan:
    https://img.nbc.com/sites/nbcunbc/files/files/scet/photos/78/12249/245_lamdo305.JPG

    Unieke objecten. Daarna zijn ze een beetje afgegleden naar een ‘hot wheels’ nivo. Met de introductie van Murcielago in 2001 en niet veel later de Gallardo, hadden ze in mijn ogen weer iets terug van het oorspronkelijke Lamborghini. Helaas duurde dat niet lang. De Reventon zette de toon: het moesten een soort kinderachtige straaljagers worden. Met deze SUV als laatste invulling daar van. Opvallend en extreem, dat wel. Maar het heeft verder niks.

    Commercieel gezien geef ik ze 100% gelijk. Ze draaien immers als een trein en daar – al schijnt dat niet te mogen van sommige ‘echte autoliefhebbers’ – is niks mis mee.

    Login om te reageren
    • drdre1 zegt

      4 december 2017 om 22:50

      @Rob: 100% eens, met name dat van die straaljagers.

      Login om te reageren
  45. w0o0dy zegt

    4 december 2017 om 21:06

    Koop een Range Rover 5.0 autobiography en laat die tunen of die gek en hang de Chrysler Hellcat motor daarin… 700 pk en wel stijlvol. Case closed.

    Login om te reageren
    • HzR zegt

      4 december 2017 om 23:42

      @w0o0dy: Lamborghini en stijlvol?

      Login om te reageren
  46. amgoleole zegt

    4 december 2017 om 21:23

    Als er een Lexus badge op zat vonden we het allemaal niks.. die hebben al tijden van die hoekige SUV’s

    Login om te reageren
    • ko4n zegt

      4 december 2017 om 21:29

      @amgoleole: euhm ik heb echt nog geen een positieve reactie gelezen dus dit vinden we ook allemaal niks

      Login om te reageren
      • drdre1 zegt

        4 december 2017 om 22:50

        @ko4n: wijst naar onder..

        Login om te reageren
  47. premiumduitser zegt

    4 december 2017 om 21:34

    Superdikke bak! En ook veel goedkoper dan ik dacht. Gaat zeker een succesnummertje worden. Deze auto is toch veel dikker dan een Range Rover SV autobiography en concurrentie?

    Login om te reageren
    • stefanj zegt

      4 december 2017 om 21:52

      @premiumduitser: Dikker zeker, over stijlvoller heb ik echter een andere mening.

      Login om te reageren
  48. utregcity zegt

    4 december 2017 om 21:45

    Maar waar zit de stekker?

    Login om te reageren
  49. SimonMc zegt

    4 december 2017 om 21:57

    Paupers, er is een nieuwe koning ! Zou er 1 gram carbon in zitten? Zoja, dan zit er toch iets in wat je Lamborghini waardig kan noemen en is de “Super” toch iets of wat gerechtvaardigd, en is het niet weer de zoveelste gerebadgede Audi.

    Wanneer komt de diesel?

    Login om te reageren
  50. derek306 zegt

    4 december 2017 om 22:14

    Nou… dan ben ik de enige! Ik vind hem vet, duidelijk design elementen van de andere modellen, en net zoals als bij porsche, als we dankzij dit soort modellen meer krankzinnige lambo’s krijgen, ben ik voor!

    Login om te reageren
  51. dirkv zegt

    4 december 2017 om 22:22

    Vette auto! Als ik tot de doelgroep behoorde zou er volgend jaar een donkerblauwe met cognac kleurig interieur in de garage staan.

    Login om te reageren
  52. maferick74 zegt

    4 december 2017 om 22:24

    Ben benieuwd wat masory ervan gaat maken

    Login om te reageren
    • Gulli zegt

      5 december 2017 om 08:18

      @maferick74: breng ze nou niet op ideeën!

      Login om te reageren
  53. rikus zegt

    4 december 2017 om 22:33

    Nu was ik in de markt voor een Vitara. Maarja, nu ga ik toch twijfelen.

    Login om te reageren
  54. timh zegt

    4 december 2017 om 22:49

    Wow mee draaiende achterwielen?! Die heeft mijn berlingo ook.
    Meesturende achterwielen zijn wel iets bijzonderder ?

    Login om te reageren
  55. 205zonderdak zegt

    4 december 2017 om 23:06

    Fijn van die meedraaiende achterwielen. Mijn auto heeft niet meedraaiende achterwielen. Dat rijdt knap lastig.

    Login om te reageren
  56. balboni zegt

    4 december 2017 om 23:16

    Het voelt nog steeds als een flauw geintje

    Login om te reageren
  57. desjonnies zegt

    4 december 2017 om 23:23

    Weet je, van alle Lamborghini’s klopten de proporties eigenlijk wel altijd, de LM 200 was hoog groot breed en die enorme wielen, de Countach was plat met die platte neus, die ruitenwisser met die pantograaf, de luchthappers achterop die een fietser naar binnen konden zuigen, over the top maar leuk.
    De Huracan is dan weer een Stealth jager op wielen, hoekig gek soort van uitgerekt verfrommeld design, maar deze, dit design klopt niet, hij lijkt op een lelijke platte pad, die node gekust moet worden, hij is niet leuk, te humorloos, te safe design misschien, maar een paar achterlichten maken het geen Lambo.

    Login om te reageren
  58. gecko zegt

    4 december 2017 om 23:39

    Iedereen die nu negatief is zegt straks vast als de auto er echt is, en de eerste pics er zijn GAAF model, echt een vet ding

    Login om te reageren
  59. jamessb6 zegt

    5 december 2017 om 05:35

    Als niemand hoeft, kom ‘m dan maar bij mij voor de deur zetten hoor.

    Login om te reageren
  60. weijs zegt

    5 december 2017 om 07:16

    Sodepadjes, meedraaiende achterwielen! Zijn die standaard?!

    Login om te reageren
  61. breentjuh zegt

    5 december 2017 om 08:20

    Meedraaiende achterwiel grappen in 3, 2, 1…

    Login om te reageren
  62. pjotr zegt

    5 december 2017 om 09:03

    Ik weet al welke woordgrap Jeremy Clarkson gaat maken: Lamborghini Anus.

    Login om te reageren
  63. porschepdk zegt

    5 december 2017 om 09:49

    Prijs valt mee

    Login om te reageren
  64. Dutchdriftking zegt

    5 december 2017 om 10:37

    Als je dan toch een SUV moet, dan deze.

    Login om te reageren
  65. tvr1974 zegt

    5 december 2017 om 10:42

    Maatje XL van de C-HR van Toyota en (veel) te veel Audi in t design om door te gaan als Lambo. Niks mis mee dus maar ik vind het niet echt Lambo waardig. Maar ok, als je dan je sleutelhanger op de bar legt in de kroeg zal t nog steeds scoren zijn vermoed ik.. Ieder zijn ding. Persoonlijk zou ik voor t geld dan een JEEP voor in t terrein kopen en een Lotus oid op de baan. Nu is t een compromis en daar ben ik nooit zo van. Maar zoals ik al zei; ieder zijn ding.

    Login om te reageren
  66. zwafra zegt

    5 december 2017 om 10:56

    Zeer vette bak…lekker extreem ..voor mij de mooiste SUV die er te koop is…maar ik ben dan ook een SUV fan..

    Login om te reageren
  67. shicomm zegt

    5 december 2017 om 10:58

    Dat een V12 in een suv lepelen niet meer kan in deze tijd okee maar een V8 is de nekslag..
    Als dit ding de V10 gewoon had gehad had ik elk design geslikt , nu is het gewoon een cayenne met een veel te duur jasje er overheen die iedereen moet laten denken dat het toch een échte lambo is.
    Wat een faalactie..
    Dan liever concepts als de sesto elemento , de egoiste en reventon..

    Login om te reageren
  68. nicolasdebock zegt

    5 december 2017 om 12:34

    Nu ook te configureren: https://www.lamborghini.com/en-en/models/urus

    Login om te reageren
  69. min2max zegt

    5 december 2017 om 17:27

    Goed voor de werkgelegenheid in Italië. Lamborghini is voor mij een heerlijk technisch en wild merk. Nu met een vier liter V8 lijkt het erop dat de boekhouders van Audi de besluiten nemen. Had dan gekozen voor een vier liter V10. Dat zou namelijk een USP zijn voor mij. Ook is oneindig variëren op hetzelfde Q7 ook te veel mainstream voor een exotisch merk als Lamborghini. Had dan inderdaad een driedeurs configuratie aangeboden zoals Range Rover Evoque. Die 717 pk sterke en snelle Jeep Grand Cherokee Trackhawk is pas echt sub zero cool.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North