• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De nieuwe BMW M5 (F10) laat zijn kontje zien (en meer)

Auteur: robbie, gepost 22 oktober 2010 om 20:02 – 52 Reacties

BMW M5 F10 kontje


Een geniepige fotograaf heeft op slinkse wijze wat foto’s geschoten van de nieuwe BMW M5. Die zat weliswaar verstopt onder een boerka, maar door een fris briesje waaide die op zodat er meer te zien was dan BMW wilde.

En daarom kunnen we nu het achterwerk van de nieuwe M5 aan jullie laten zien. En een tweede foto toont ons ook nog eens welke velgen we straks kunnen verwachten. Het feit dat er onder de motorkap een dubbelgeblazen V8 komt te liggen met zo’n 580 pk hoef ik jullie uiteraard niet meer te vertellen. Wanneer BMW de nieuwe M5 gaat onthullen is nog niet bekend, maar het zou zomaar eens tijdens de autosalon van Geneve in maart volgend jaar kunnen zijn.

Meer fotomateriaal kan je HIER vinden.

BMW M5 F10 zijkant

Ook interessant!

  • Jawel: de nieuwe BMW M5 gaat aan de stekker
  • Gespot - Een BMW M5 van bijna €230k
  • Dit is de eerste BMW M5 CS van Nederland
  • decente BMW M5 CS
    Eindelijk: een decente BMW M5 CS

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

5-serie, BMW, f10, m5, spyshot

Vorig bericht: « Video: driftende Cadillac CTS-V Coupe, en meer
Volgend bericht: Wild gerucht: Nieuwe VW Beetle krijgt motor achterin »

Lees Interacties

Reacties

  1. lincoln zegt

    22 oktober 2010 om 20:03

    ding lijkt sprekend op die andere Audi,s ..

    Login om te reageren
  2. DIRK zegt

    22 oktober 2010 om 20:08

    lekker kontje……….

    Login om te reageren
  3. Rhyo zegt

    22 oktober 2010 om 20:10

    Link van de fotomateriaal is 1 M coupe..

    Al met al.. Kan niet wachten! Beide spreken me aan. Vooral de 1M. Meer lol en plezier kan ik me niet voorstellen. Als die maar in DCT komt.. anders hoef ik hem niet.

    De M5 wordt ook prachtig als je de huidige 5 serie bekijkt.

    Login om te reageren
  4. evil_homer zegt

    22 oktober 2010 om 20:12

    hopelijk zijn dit niet de standaard velgen!

    Login om te reageren
  5. Rhyo zegt

    22 oktober 2010 om 20:12

    Link van de fotomateriaal is 1 M coupe..

    Al met al.. Kan niet wachten! Beide spreken me aan. Vooral de 1M. Meer lol en plezier kan ik me niet voorstellen. Als die maar in DCT komt.. anders hoef ik hem niet.

    De M5 wordt ook prachtig als je de huidige 5 serie bekijkt.

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      22 oktober 2010 om 20:53

      @Rhyo: even alle foto’s goed bekijken ;) Er zijn 2 pagina’s en dan zal je zien dat de nieuwe M5 er redelijk vaak tussen zit…

      Login om te reageren
  6. majinstar zegt

    22 oktober 2010 om 20:13

    Hardcore !

    Login om te reageren
    • Zjonnie zegt

      24 oktober 2010 om 13:01

      @majinstar: omdat?

      Login om te reageren
  7. lamborgfan zegt

    22 oktober 2010 om 20:14

    Velgen vind ik wel iets weg hebben van de e39!
    Maarja.. ik ben 16 jaar en zal de komende 100 niet zo’n beemer bezitten want tegen de tijd dat ik ooit een leasebak heb, tuffen we allemaal in onze 1.1 TFSI,multiair,blueefficency,greenline…. Gaap!:P

    Login om te reageren
  8. Rhyo zegt

    22 oktober 2010 om 20:15

    Link van de fotomateriaal is 1 M coupe.. Oh en een beetje M5.

    Al met al.. Kan niet wachten! Beide spreken me aan. Vooral de 1M. Meer lol en plezier kan ik me niet voorstellen. Als die maar in DCT komt.. anders hoef ik hem niet.

    De M5 wordt ook prachtig als je de huidige 5 serie bekijkt.

    Login om te reageren
  9. Jipp zegt

    22 oktober 2010 om 20:15

    gaat hij überhaupt sneller zijn dat het vorige model?

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      22 oktober 2010 om 20:37

      @Jipp: de nieuwe M5 zal zo’n 70/80 meer hebben dan zijn voorganger en waarschijnlijk niet veel zwaarder zijn. Ga er dus maar vanuit dat hij sneller is ;)

      Login om te reageren
      • Jipp zegt

        22 oktober 2010 om 20:52

        @robbie: in praktijk zal hij dus iets sneller weg sprinten en hooguit zal de top 20 km/h hoger liggen, maar toch begrensd zijn op 250km/h? Achja in Nederland heb je toch niet veel aan zo’n ding. En aangezien de KM heffing toch nog langer niet komt is hij voorlopig ook nog veels te duur.

        Login om te reageren
        • robbie zegt

          22 oktober 2010 om 20:54

          @Jipp: en speciaal voor de boomknuffelaars zal hij ongetwijfeld ook een stuk zuiniger zijn dan de M5 met V10. Goed nieuws toch ;)

          Login om te reageren
          • Jipp zegt

            22 oktober 2010 om 20:59

            @robbie: dus misschien iets minder bpm, want daar doelde ik op met de kilometer heffing, niet vanwege het milieu, maar vanwege het voordeel dat zulke auto’s dan drastisch goedkoper worden:P

            Login om te reageren
  10. Jipp zegt

    22 oktober 2010 om 20:21

    @Jipp: oeps, laptop liep vast….

    Login om te reageren
  11. Nijntje_ zegt

    22 oktober 2010 om 20:22

    Hier loopt iets duchtig fout denk ik…

    Login om te reageren
  12. Bumer zegt

    22 oktober 2010 om 20:22

    @Jipp: Ehm last van langzaam internet?? ;)

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      22 oktober 2010 om 20:29

      @Bumer: laptop bleef hangen.

      Login om te reageren
  13. the-budel-guy zegt

    22 oktober 2010 om 20:29

    die M velgen zien er weer beter uit kleur is alleen heel fout

    Login om te reageren
  14. majinstar zegt

    22 oktober 2010 om 20:31

    Die nieuwe M5 geeft wel een indruk hoor. Zelfs Jipp stottert ervan. :D

    Login om te reageren
  15. majinstar zegt

    22 oktober 2010 om 20:40

    Vraag me af of er ook een touring versie uitkomt. In elk geval de vorige versie deed een sprintje naar 100 in 4.7 sec. Ben benieuwd wat de specs van de nieuwe M Fünfer zullen zijn.

    Login om te reageren
    • BT52 zegt

      22 oktober 2010 om 20:45

      @majinstar:
      Die touring komt er zeker niet. Bij de vorige M5 (e60/61) verkocht die versie nauwelijks. De belangrijkste markten (o.a. VS, Azie) moeten niks hebben van stations wagons. Wel jammer idd.

      Login om te reageren
      • robbie zegt

        22 oktober 2010 om 21:13

        @BT52: In de VS wordt de M5 Touring niet verkocht. Geen verrassing dus dat die daar niet populair is ;)

        Even wat cijfers mbt te vorige generatie M5:
        Sedan: 19.523 (introductie: 2005)
        Touring: 1.025 (introdictoe: 2007)

        Verkopen per land:
        VS: 8.800 (alleen sedan)
        Duitsland: 1.647 (waarvan 302 Touring’s)
        Groot Britannie & Ierland: 1.776 (waarvan 208 Touring’s)
        Japan: 1.357 (alleen sedan)
        Italie: 502 (waarvan 184 Touring’s)

        In Europa is er dus zeker meer dan genoeg vraag naar de Touring. En aangezien Audi en Mercedes ook gewoon een snelle station bouwen (RS6, E63) zal BMW in Europa er waarschijnlijk niet aan kunnen ontkomen om van de F11 ook een M5 variant te maken.

        Login om te reageren
        • BT52 zegt

          23 oktober 2010 om 02:02

          @robbie: Wel even goed lezen. Ik beweer niet dat de Touring in de VS verkocht wordt, enkel dat stations ueberhaupt daar niet verkopen.
          Ik hoop dat er een F11 M5 komt maar ik ben bang van niet. Als jouw cijfers kloppen dan is circa 5% van alle verkochte E60/61 M5’s een Touring. De investering in ontwikkelkosten lijkt dan niet gerechtvaardigd. Verder hoorde ik de mensen van de M divisie aan de Nurburgring pasgeleden vrij stellig beweren dat er geen Touring variant komt, met als argument wederom te weinig R.O.I.

          Login om te reageren
          • Jipp zegt

            24 oktober 2010 om 20:11

            @BT52: kijk ook naar de details, de touring is krap 3 jaar geleverd, de sedan 5 jaar.

            Login om te reageren
  16. Brian zegt

    22 oktober 2010 om 20:43

    Ziet er goed uit, is ook niet zo heel moeilijk als je nagaat hoe mooi de f10 5 is.

    Login om te reageren
  17. Stopwearingpants zegt

    22 oktober 2010 om 20:51

    Alpina blau, lekkah!

    Login om te reageren
  18. willie zegt

    22 oktober 2010 om 20:52

    we zien… 4 uitlaatpijpjes, (veel) te grote achterlichten en kampervelgen en dan gaan we al liggen te janken over al het moois dat bmw over ons uit gaat storten? beetje triest…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      22 oktober 2010 om 20:59

      @willie:

      essentiele details jongen ..
      naar aanleiding daarvan kunnen we nu de exacte ringtijden bepalen ..

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        22 oktober 2010 om 22:16

        @lincoln: …zou knap zijn als het onder de 8 minuten uitkomt ! Ik schat dus 7:57:33…ofzo ;-)

        Login om te reageren
        • willie zegt

          22 oktober 2010 om 23:08

          @Megakix: zou nog veel knapper zijn als ze eens een model presenteerden waarvan je niet meteen twee teiltjes vol moet kotsen.

          Login om te reageren
        • jimmy zegt

          23 oktober 2010 om 11:11

          @Megakix: Lekker belangrijk die ring tijden..

          Login om te reageren
        • lincoln zegt

          23 oktober 2010 om 11:38

          @Megakix:
          betekend dat dat straks de 130 haalt ??

          Login om te reageren
  19. geertje zegt

    22 oktober 2010 om 23:06

    Deze prachtige M5 gaat een klapper worden. Bruut geweld die de concurrentie weer zand gaat laten happen. ik wil meer foto’s zien zonder al die camouflage

    Login om te reageren
    • jimmy zegt

      23 oktober 2010 om 11:08

      @geertje: 1) Je weet helemaal nog niet of die mooi wordt. 2) Wanneer was de laatste M5 die beter was dan de concurrentie? Hele tijd geleden denk ik.

      Login om te reageren
  20. Jochempie zegt

    22 oktober 2010 om 23:33

    Fraaie wielen. Niet meer dat schreeuwerige van de uittredende M5.

    Überhaupt denk ik dat deze M5 weer een M5 wordt zoals hij hoort: understated.

    Login om te reageren
  21. Max zegt

    22 oktober 2010 om 23:34

    @willie: Smaken vershillen maar ik vind deze auto zeker niet verkeerd.

    Login om te reageren
  22. Punk zegt

    23 oktober 2010 om 01:10

    @willie

    Je rijdt vast in een Golf TDI met VR6 badges en LEDjes voorin, M5 F10 met kampervelgen zul jij alleen maar in je dromen rijden! Van binnen ben je vast jaloers hater ;)

    Login om te reageren
    • willie zegt

      23 oktober 2010 om 09:15

      @Punk: das wel een heel nauwkeurige beschrijving van een droomauto, jouw droomauto?

      Login om te reageren
  23. george zegt

    23 oktober 2010 om 02:13

    Ik vind dat wel een mooi BMW-aandegrondzeil.

    Login om te reageren
  24. ronan zegt

    23 oktober 2010 om 10:02

    BMW’s zijn zooo fout goois/amsterdams. Plak er een Geely badge op en iedereen vindt het een monster.

    Login om te reageren
    • BT52 zegt

      23 oktober 2010 om 11:42

      @ronan: totdat je de centjes ervoor hebt en niet weet hoe snel je naar de BMW dealer moet rennen om d’r zelf een aan te schaffen.

      Login om te reageren
  25. Bmwroddelaar zegt

    23 oktober 2010 om 13:22

    -past niet helemaal bij het topic maar is ook 5 reeks toekomst:

    Midden maart 2011 komt er ook een 4 cylinder 2.0 BI-turbo op de 5 reeks (F10/F11). Nog niet duidelijk of het dezelfde is als uit de 123d met 204 pk of een recent aangepaste (zoals de 530d 258pk gaat hebben itt huidige 245pk)

    Login om te reageren
  26. Freewarefreak zegt

    23 oktober 2010 om 13:52

    Niets nieuws gezien.. begrijp me goed, ik bedoel dat wat er al aan renderings bekend was.. Hij wordt inderdaad gewoon zo.

    Vette bak! Kan niet wachten op de eerste rijtests e.d.

    Login om te reageren
  27. Atenza zegt

    23 oktober 2010 om 14:03

    Ach met een vergelijkingstest is het toch weer zoals altijd: BMW, meest sportief en communicatief. Mercedes, meest comfortabel maar met meest brute motorgeluid. Audi, veilig en voorspelbaar rijgedrag. Laat geen echte steken vallen maar valt ook niet ergens echt in op..

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      24 oktober 2010 om 20:15

      @Atenza: het is maar of je de vergelijkingstesten leest: de laatste tussen de 3 merken: Mercedes is ondermaats vergeleken met de andere 2, bmw alleen leuker op een circuit en de rest wint audi een aantal quote’s: ‘met de audi durf je net een streepje harder te gaan’ of ‘het interieur van de audi is een klasse beter dan zijn tegenhangers’.

      Login om te reageren
  28. Rob zegt

    23 oktober 2010 om 16:59

    Qua bruutheid gaat de nieuwe M5 de RS6 en E AMG niet overtreffen. Qua rijgedrag moeten ze hun naam dan maar waar maken.

    Login om te reageren
  29. Dimglor zegt

    23 oktober 2010 om 17:09

    Niet bepaald scherp beeldmateriaal.. Ziet er veelbelovend uit, maar ik wacht geduldig op officieel beeldmateriaal :-)

    Login om te reageren
  30. wahid zegt

    23 oktober 2010 om 17:29

    @Rob
    Ik geef je gelijk. De RS6 is gewoon bruter en stoerder. Deze M5..hmm ik weet het niet

    Login om te reageren
  31. Atenza zegt

    23 oktober 2010 om 23:28

    De huidige 5-serie oogt niet echt stoer dus ze moeten flink wat uit de kast gaan halen.. andere koplampen zou al heel wat schelen. Laat maar snel een facelift komen..

    Login om te reageren
  32. janklaassen zegt

    18 december 2010 om 19:04

    deze komt niet voorbij de RS6. let op mijn woorden.
    RS6 zal voor blijven qua pk en snelheid.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North