• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De Porsche 911 GT3 RS is beter dan de Groene Draeck

Auteur: jaapiyo, gepost 6 maart 2018 om 17:48 – 19 Reacties

GT3-RS-iguana
Heeft er trouwens iemand mijn Iguana Draakje gezien? Ik ben ‘m sinds vanmiddag kwijt…

Porsche laat in Genève nog niet de nieuwe 911 (992) zien, maar zet in plaats daarvan de uitzwaaiversie van het huidige model in de spotlights. Die luistert in dit geval naar de naam GT3 RS. Hoewel, je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker met die gozers. Wellicht komt er nog wel een speciaaltje op basis van de GT2 RS, met wat Porsche Exclusive goodies en 20 pk extra…

Zo niet dan is deze GT3 RS dus de laatste der 991-Mohikanen. We hebben je eigenlijk reeds alles verteld over deze hardcore circuit tijger, maar nog even de bulletpoints: atmosferische zespitter (de laatste?) met 520 pk, 3,2 seconden naar de honderd, maximumsnelheid van 312 kilometer per uur, 21″ jetsers achter, standaard PDK. Oh ja, Lizard Green, zo heet de introductiekleur van de auto.

Ook interessant!

  • GT3
    Video: nieuwe Porsche 911 GT3 RS gespot in actie
  • Deze Porsche 991 GT3 RS is stiekem geen 991 GT3 RS
  • Deze hadden we nog niet: Porsche 991 GT3 RS Cabrio
  • Video: puike voertuigbeheersing met 911 GT3 RS
    Video: puike voertuigbeheersing met 911 GT3 RS

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 991, 991-II, Autoshows, geneve, geneve-2018, groen, GT3, gt3-rs, Porsche

Vorig bericht: « Sweet! Nederland krijgt als eerste de Polestar 1
Volgend bericht: Rimac jaagt Richard Hammond de stuipen op het lijf »

Lees Interacties

Reacties

  1. roberto zegt

    6 maart 2018 om 18:03

    Ziet er beter uit met deze velgen + remklauwen dan die van de slissende Vlogger!

    Login om te reageren
  2. rollingstoned zegt

    6 maart 2018 om 18:04

    Lekker uitgevoerd zo. Niks meer aan doen. ?

    Login om te reageren
  3. dromedaris zegt

    6 maart 2018 om 18:07

    Had op zen minst ook een gephotoshopped taartstuk op de spoiler willen zien.

    Login om te reageren
    • dromedaris zegt

      6 maart 2018 om 18:08

      @dromedaris: of een dame met een kortpittig kapsel die een geruit overhemd gaat strijken.

      Login om te reageren
  4. soundgarden zegt

    6 maart 2018 om 18:13

    Kappen met die zwarte velgen man. Smakeloosheid weer. Mooie donker antraciet ofzo. Marokkanen Mercedes look yo

    Login om te reageren
    • dutchoutlaw zegt

      6 maart 2018 om 18:33

      @soundgarden: man man man man man man man man man man man.

      Login om te reageren
      • soundgarden zegt

        6 maart 2018 om 18:34

        @dutchoutlaw: a.k.a. Facepalm worthy

        Login om te reageren
  5. piquet1986 zegt

    6 maart 2018 om 18:21

    Valt me op dat de naca ducts, spoiler uiteinden, motorrooster, skirts, frontlip en diffuser allemaal “gewoon” zwart zijn. Geen carbon

    Login om te reageren
    • serialchiller zegt

      6 maart 2018 om 18:37

      @piquet1986: Carbon is zoooo 2017

      Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      6 maart 2018 om 22:29

      @piquet1986:
      Zo houdt Porsche ‘m betaalbaar ?

      Login om te reageren
    • remco86 zegt

      6 maart 2018 om 22:31

      @piquet1986:
      Dat is voor de Weissach Package denk ik zo.

      Login om te reageren
  6. Ram-G-maN zegt

    6 maart 2018 om 18:54

    Waar is de Porsche 718 Cayman GT4(.0) RS? Ik dacht dat ze die in Genève zouden presenteren…

    Login om te reageren
  7. hbk62 zegt

    6 maart 2018 om 19:24

    Jammer van die bekleding. Je kunt het ook overdrijven.

    Login om te reageren
  8. enricoleerdam zegt

    6 maart 2018 om 19:43

    Wat ik me al eerder afvroeg, als de volgende een turbo krijgt, is het dan een gt2rs? Of maak ik een denkfout?

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      6 maart 2018 om 22:32

      @enricoleerdam: het is maar hoe Porsche ze noemt hè. De huidige Carrera’s hebben ook een turbo, maar die heten ook geen turbo.

      Login om te reageren
      • enricoleerdam zegt

        7 maart 2018 om 06:25

        @jaapiyo: klopt, weet ik. Maar wat wordt dan het verschil tussen gt3rs en gt2rs als ze allebei turbo hebben?

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          7 maart 2018 om 11:04

          @enricoleerdam: De GT3 is meer track focused terwijl de GT2 het powerkanon is.

          Login om te reageren
  9. toyotafortuner zegt

    6 maart 2018 om 23:38

    Lekker ding, zo in t groen. Maar om t nou door te voeren tot in de stoelen…

    Login om te reageren
  10. basr32 zegt

    7 maart 2018 om 21:47

    Laten we hopen dat het niet de laatste atmosferische 6 cilinder is, want dan begaat Porsche een grote fout.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North