• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dikke Duitser: Techart GTstreet convertible

Auteur: robbie, gepost 22 februari 2008 om 16:43 – 20 Reacties

Techart GTstreet Convertible
Zijn dichte broertje stond vorig jaar al in Genève en dit jaar neemt Techart de open versie van de GTstreet mee. En net als zijn dichte broertje is de convertible ook gebaseerd op de 911 Turbo (997) en perst ie er 630 pk uit.

De topsnelheid ligt op een toupet vernietigende 345 km/u.
Genieten jullie even mee van de plaatjes?

Techart GTstreet Convertible

Techart GTstreet Convertible

In hall 2 of the 78th International Geneva Auto-Salon, the world premiere of TECHART Automobildesign will be unveiled. Here, the new TECHART GTstreet convertible will be presented to the press and international public; the car is based on the Porsche 911 Turbo Cabriolet.

Uncompromisingly sporty, unreservedly suitable for everyday use. TECHART is continuing this traditional philosophy with its GTstreet convertible. Since 2001, when the Porsche 911 Turbo model from the 996 series was used, vehicles bearing the TECHART GTstreet logo have been among the fastest and highest performing road-worthy sports vehicles in the world.

The new TECHART GTstreet is continuing this impressive trend, based on the current Porsche 911 Turbo generation. At the world premiere on 4th March 2008, this convertible model will stand alongside the GTstreet Coupé, which was officially launched in Geneva in spring 2007 and caused a real sensation.

Unmistakable characteristic appearance and breath-taking performance. The TECHART GTstreet convertible now develops 463 kW (630 hp) and can reach a maximum speed of 345 km/h.

Ook interessant!

  • Porsche 992 TechArt
    Porsche 992 TechArt rijtest: alternatief op de GT3
  • De Porsche 911 Targa politieauto is terug!
  • TechArt Taycan
    TechArt Taycan pakt problemen keihard aan
  • Porsche 997 GT3 belandt in de vangrail op de A7

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, Cabrio, geneve-2008, Porsche, techart, tuning

Vorig bericht: « VrijMiVideo: Turbocharged caravan [updated]
Volgend bericht: Tata gaat de strijd aan »

Lees Interacties

Reacties

  1. Omar Paha zegt

    22 februari 2008 om 16:45

    Mooie grote velgen en die matte lak staat ook heel mooi

    Login om te reageren
  2. CasperH zegt

    22 februari 2008 om 16:47

    “Genieten jullie even mee van de plaatjes?”

    Eerlijk gezegd: nee. Wat een lelijke tupperware :(

    Login om te reageren
  3. Gil Hosting zegt

    22 februari 2008 om 16:53

    vind hem ook niet zo mooi, voral die velgen spreken mij niet aan

    Login om te reageren
  4. ELB zegt

    22 februari 2008 om 16:53

    Normaal vind ik het wel lekker waar Techart mee komt, maar deze keer stellen ze toch teleur. Het is niet echt vernieuwend.

    Login om te reageren
  5. Ejay zegt

    22 februari 2008 om 16:56

    Een cabrio zo opfokken. Nah, doe de dichte versie maar.

    Verder lol @ “een toupet vernietigende 345 km/u”

    Login om te reageren
  6. Audio-Online zegt

    22 februari 2008 om 16:56

    Welke gek zou 300+ in dat gaan rijden met de kap open.
    In ieder geval niemand met een toupet:D

    Login om te reageren
  7. mercedes zegt

    22 februari 2008 om 16:58

    Ben niet zo voor cabrio’s maar deze staat me wel aan… in tegenstelling tot die velgen!

    Login om te reageren
  8. Tom zegt

    22 februari 2008 om 17:11

    die wielen zijn te klein !

    Login om te reageren
  9. LilJeezy zegt

    22 februari 2008 om 17:22

    volgens mij ben ik een van de weinige die hem wel mooi vind

    Login om te reageren
  10. Markus zegt

    22 februari 2008 om 17:24

    @ Casper: my thoughts exactly…

    Login om te reageren
  11. Citrofiel zegt

    22 februari 2008 om 17:26

    @ Tom; Te klein?! Hoe groot wil je het hebben? Groter kan bijna niet meer, of je moet helemaal geen vering meer willen, en op kale velgen willen rijden… :?

    Login om te reageren
  12. Stephan zegt

    22 februari 2008 om 17:28

    Die achterbumper maakt hem lelijk

    Login om te reageren
  13. Rik zegt

    22 februari 2008 om 17:28

    Mooie auto maar de velgen een maatje groter aub

    Login om te reageren
  14. Michel zegt

    22 februari 2008 om 17:29

    Ik vind het allemaal wel heel mooi gedaan, maar hij lijk wel een beetje veel op die van Gemballa :P

    Login om te reageren
  15. Roadronner zegt

    22 februari 2008 om 17:35

    Zeker niet onaardig, al zijn die luchthappers bij de ledjes vooraan natuurlijk veel te groot, de motor zit daar niet eens!

    Login om te reageren
  16. tinussssssss zegt

    22 februari 2008 om 17:42

    leuk, een beetle die 345 kan. Nu nog iemand vinden die z`n ballen lang genoeg zijn om dat te gaan rijden met de kap open

    Login om te reageren
  17. jampa zegt

    22 februari 2008 om 19:10

    Ik vind hem TOP! Ik vind dat dit een van de weinige versies van TechArt is waarbij ze de bodykit van de auto niet extreem verneuken maar opleuken, dit is echt topklasse!

    Login om te reageren
  18. TimMR2 zegt

    22 februari 2008 om 19:25

    de zoveelste getunede 911 *gaap*

    Login om te reageren
  19. M Freak zegt

    22 februari 2008 om 22:31

    @ robbie

    Dus jij vindt deze Porsche een auto voor mannen met een dikke buik, en een grijs kalend hooft? Like Clarkson? ;)

    Login om te reageren
  20. CSL zegt

    23 februari 2008 om 03:00

    Kijk nu kun je geen vergelijking maken tussen de Nissan Skyline GT-R, Omdat die gewoon niet als cabrio levenbaar is ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North