• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit doet Novitec met de Ferrari GTC4Lusso

Auteur: Author, gepost 24 oktober 2017 om 14:57 – 19 Reacties

Afbeelding Dit doet Novitec met de Ferrari GTC4LussoAfbeelding Dit doet Novitec met de Ferrari GTC4LussoAfbeelding Dit doet Novitec met de Ferrari GTC4LussoAfbeelding Dit doet Novitec met de Ferrari GTC4LussoAfbeelding Dit doet Novitec met de Ferrari GTC4LussoAfbeelding Dit doet Novitec met de Ferrari GTC4LussoAfbeelding Dit doet Novitec met de Ferrari GTC4LussoAfbeelding Dit doet Novitec met de Ferrari GTC4Lusso

Dit doet Novitec met de Ferrari GTC4Lusso
Niet het risico willen lopen dat je buurman in exact dezelfde GTC4Lusso rijdt als jij? Novitec to the rescue!

De tuner heeft een kit uitgebracht voor zowel de GTC4Lusso als de GTC4Lusso T. Voor wie door de bomen het bos niet meer ziet: de versie met de T erachter is de V8, die andere is de V12. Onze rijtest met de GTC4Lusso T check je HIER.

Het pakketje van Novitec omvat niet alleen uiterlijke opsmuk, maar ook technische goodies die de GTC4Lusso sneller zouden maken. Meest opvallen is de carbon bodykit met een nieuwe splitter, zijskirts, achterspoiler, dakspoiler en frutsels voor de diffuser. Vergeet ook niet de koolstofvezel spiegelkappen.

Dankzij de nieuwe uitlaat en ander motormanagement is de V12 nu goed voor maximaal 710 pk en 882 Nm, tegen 690 pk en 700 Nm voor het origineel. Cijfers voor de opgekietelde GTC4Lusso T zijn helaas niet bekend. De video check je hieronder. Wie van bruut motorgeluid houdt moet dat zeker doen!

Video

Ook interessant!

  • Ferrari BR20: een GTC4Lusso, maar dan minder praktisch
  • brede Ferrari met V12
    Van deze brede Ferrari met V12 komen er maar 18
  • Video: Ferrari V12 klinkt hemels!
  • Novitec Ferrari Roma
    Novitec Ferrari Roma mooier/niet mooier dan origineel?

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

Ferrari, GTC4Lusso, GTC4Lusso-T, novitec, tuning, V12, V8

Vorig bericht: « Max in de problemen door pittige uitspraken?
Volgend bericht: De vele extra’s van Allsecur’s autoverzekering »

Lees Interacties

Reacties

  1. exotic zegt

    24 oktober 2017 om 15:09

    Keurig. Van mij mag ‘ie erop!

    Login om te reageren
  2. cossiekiller zegt

    24 oktober 2017 om 15:24

    Zelfs in deze nietszeggende kleur nog 10 keer mooier dan die 812 van vanmorgen!

    En dat geluid in het filmpje Hemels!! Doet me denken aan de F50 van weleer.

    Login om te reageren
  3. trustmeiamanengineer zegt

    24 oktober 2017 om 15:45

    Ik zou blij zijn als mijn buurman zijn GTC4Lusso zo toetakelt. Rij je er zelf meteen weer een stuk smaakvoller bij… Een ander uitlaatje op die heerlijke V12 is natuurlijk wel altijd goed.

    Login om te reageren
  4. werf76 zegt

    24 oktober 2017 om 15:48

    Zoveel koppel erbij voor een atmosferische motor?

    Login om te reageren
  5. allesmetturbo zegt

    24 oktober 2017 om 15:53

    Wat een gruwelijk apparaat zeg, deze kleur staat ook goed

    Login om te reageren
  6. occasiefapper zegt

    24 oktober 2017 om 15:56

    Krijg je met deze auto ook dezelfde cheatmode tijdens de file als Ferrari in de F1?

    Login om te reageren
    • Gulli zegt

      24 oktober 2017 om 16:49

      @occasiefapper: als iemand je rechts inhaalt krijgt hij van de politie meteen een penalty van 5 seconden

      Login om te reageren
  7. ds3thp zegt

    24 oktober 2017 om 16:02

    20pk winst lijkt mij normaal, maar 182nm winst voor een atmosferisch blok? Lijkt op een typefout?

    Login om te reageren
    • retsok zegt

      24 oktober 2017 om 16:40

      @ds3thp: dat was ook het eerste wat ik dacht!

      Login om te reageren
    • racerx zegt

      24 oktober 2017 om 21:36

      @ds3thp: Tenzij Ferrari de boel af fabriek flink afknijpt, wat volgens mij niet het geval is bij hun atmosferische motoren (en bij de T’s alleen in de lagere versnellingen).

      Login om te reageren
  8. mashell zegt

    24 oktober 2017 om 16:12

    Ik kan me geen grotere arrogantie voorstellen dan de gedachte “hmm, deze Ferrari wordt nog wat beter van aftermarket tuning”.

    Login om te reageren
    • rrvliet zegt

      24 oktober 2017 om 17:08

      @mashell: ik kan me geen grotere arrogantie vooretellen dan de gedachte; ‘hmmm, deze ferrari komt nagenorg perfect de fabriek uit voor iedereen die hem wil.’

      Login om te reageren
  9. Gulli zegt

    24 oktober 2017 om 16:48

    Als je de gemiddelde tuner op een Formule 1 auto laat losgaan peutert hij er alsnog een paar pk’s extra uit en plakt er nog wat spoilers en stripjes op voor de betere aërodynamica.

    Login om te reageren
    • jorden zegt

      24 oktober 2017 om 20:32

      @gulli: Wahaha ja Brabus staat vast te popelen om de MB van Hamilton aan pakken.

      Login om te reageren
  10. niezel zegt

    24 oktober 2017 om 17:06

    Mooi geheel

    Login om te reageren
  11. toyotafortuner zegt

    24 oktober 2017 om 20:14

    Een vooruitgang! Heerlijk opdikspul

    Login om te reageren
  12. berlinetta zegt

    24 oktober 2017 om 20:31

    182 Nm erbij? Of dat is een typo of ze kunnen toveren bij Novitec.

    Login om te reageren
  13. mrB zegt

    24 oktober 2017 om 23:17

    Op de velgen na goed gelukt! Ze hebben het netjes gehouden.

    Login om te reageren
  14. dsdh zegt

    25 oktober 2017 om 11:53

    Op de dag dat ik via de android app op een werkende autojunk site beland ga ik dat filmpje kijken. Vrees dat het nog ff duurt.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North