Land Rover mag dan afscheid hebben genomen van de iconische Defender, maar dat weerhield Kahn Design niet van het op de valreep uitbrengen van een eigen interpretatie. Kort gezegd komt ’t erop neer dat de achterbak van de offroader af is gezaagd, met een pickupachtig ding als resultaat.
De basis wordt gevormd door de Defender 90. Daarvan is de wielbasis met 15 inch verlengd (vandaar die 105 in de naam ook) en ook de spoorbreedtes zijn zowel voor als achter vergroot. Daarnaast zijn vering en remmerij aangepakt en kreeg de Huntsman een automaat met zes verzetten. Voor de aanpassingen aan de buitenkant en het interieur checkt u de gallery.
Kale prijzen van dit moois beginnen in Engeland bij 58.875 GBP. Meer wielen nodig? Check vooral de bizarre Huntsman 6×6 Concept.
22 reacties
Krijg je een band mee met een LaRo.
Soort van haat-liefde verhouding.
Haat als ‘ie je in de zeikregen in de steek laat
Liefde omdat het JOUW zelf lukt om hem weer aan de praat te krijgen.
En dat heb je nooit met zo’n klinisch Japans hok
Zoals mijn vader vroegâh zei als iemand zijn Leyland Princess -terecht- afzeek :
” Maar als’ie rijdt, dan rijdt het zo lekker ”
(geldt ook voor Rover 3500’s en Jaguar XJ6’sen uit die tijd)
Stommeling !!!!!
Was voor @dimi bedoeld
eerst kijken en dan typen he sjonnies !Q
Dan heb ik tig keer liever een Patrol of LC als het toch een terreinbeest moet zijn.
(Plant hoofd in handpalm)