• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de nieuwe Mercedes-Benz E-Klasse (van binnen)

Auteur: sir_smokalot, gepost 9 december 2015 om 08:31 – 84 Reacties

Afbeelding Dit is de nieuwe Mercedes-Benz E-Klasse (van binnen)Afbeelding Dit is de nieuwe Mercedes-Benz E-Klasse (van binnen)Afbeelding Dit is de nieuwe Mercedes-Benz E-Klasse (van binnen)Afbeelding Dit is de nieuwe Mercedes-Benz E-Klasse (van binnen)Afbeelding Dit is de nieuwe Mercedes-Benz E-Klasse (van binnen)Afbeelding Dit is de nieuwe Mercedes-Benz E-Klasse (van binnen)Afbeelding Dit is de nieuwe Mercedes-Benz E-Klasse (van binnen)Afbeelding Dit is de nieuwe Mercedes-Benz E-Klasse (van binnen)

Mercedes E-Klasse interieur
Dubbel 12,3 inch display (720p), cognackleurig leer, Burmester surround sound (1450 w), alles.

Autofabrikanten melken grote (en kleine) onthullingen graag maximaal uit, en dus krijgen we vandaag van Mercedes enkele weken voordat de nieuwe E-Klasse op 11 januari wordt gepresenteerd begin januari gecontroleerd uitlekt een scherpe hi-res blik op het interieur. Uiteraard in de dikst gespecificeerde configuratie, in je E200 CDI Avantgarde-instapper op 16 inch velgen en met stofstoelen ziet het er iets anders uit.

touch-control

In een poging de concurrentie af te troeven zal de nieuwe E-Klasse flink omhoog geschopt worden qua features en algeheel comfort, zoals dat eigenlijk altijd gebeurt wanneer een Duitse fabrikant een nieuwe zakensedan of -estate introduceert. Een greep uit de nieuwigheden: aanraakgevoelige touch-control buttons op het stuurwiel voor minimale afleiding, vereenvoudigde bedieningslogica, en een verder ontwikkeld COMAND infotainment-bedieningssysteem.

E-Klasse koplamp

De koplamp is een mooie evolutie van de lijnen die de E-Klasse met de vorige facelift kreeg, toen ze van de dubbele koplampen één geheel maakten. Indien gewenst is deze in Multibeam LED-uitvoering te bestellen.

Motoren

Volgens de geruchten gaan we in de nieuwe E-Klasse overigens de terugkeer van de zes-in-lijn motor beleven, maar dat is nog even afwachten. Duidelijk is wel dat er een nieuwe generatie 3 liter zescilinders aan zit te komen, zowel benzine (code M256) als diesel (code OM656). Ook werkt Mercedes aan een driecilinder, maar die gaat voorlopig aan de achterwielaangedreven E-Klasse voorbij. Wel is er een E350e gepland, met een plug-in aandrijflijn gecombineerd met een 2 liter benzinemotor.

Oh, en natuurlijk komen er op termijn AMG’tjes, met de nieuwe 4.0 biturbo V8 in het vooronder (RIP 5.5 V8).

Ribbed for your pleasure

Het interieur kunnen we beschrijven, maar dat staat op de foto, dus kijk zelf maar. Persoonlijk neig ik meer naar de donkere kleursamenstelling, maar dat Geschmackssache, zoals de Duitsers dat zeggen. Bij de introductie zien we nieuwe E-Klasse eerst als sedan, de Estate volgt later.

Ook interessant!

  • Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
    Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
  • Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest
    Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest
  • Nieuwe Mercedes G-klasse 4X4² verbergt zich niet langer
    Nieuwe Mercedes G-klasse 4X4² verbergt zich niet langer
  • Nieuwe Mercedes G-Klasse W464 is stiekem stokoud

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

detroit-2016, e-klasse, interieur, Mercedes

Vorig bericht: « Griekse toeristen geven geen γαμώ, fietsen op A10
Volgend bericht: Waarom zou je 18.750 euro voor deze oude Panda betalen? »

Lees Interacties

Reacties

  1. gilettelubbers zegt

    9 december 2015 om 08:32

    Zo hey! Verassend..

    Login om te reageren
  2. amg65 zegt

    9 december 2015 om 08:36

    Heel mooi! Gelukkig is het geen lullig alleenstaand schermpje, precies goed zo.

    Login om te reageren
    • mpowerm3 zegt

      9 december 2015 om 20:37

      @amg65: nee deze is horizontaal over de hele breedte in het dashboard geplaatst platte samsung lcd scherm…nee dit is niet lullig he?

      Login om te reageren
      • amg65 zegt

        9 december 2015 om 20:39

        @mpowerm3: oh oke

        Login om te reageren
  3. gitaarknul zegt

    9 december 2015 om 08:38

    Mercedes maakt toch mooiere intieurs dan audi of bmw vind ik. Prachtig.

    Login om te reageren
    • kroverbeek zegt

      9 december 2015 om 09:30

      @gitaarknul: http://www.autoblog.nl/gallery/0_Reviews/Audi/A6-20-TDI-Ultra/Audi-A6-20-TDI-Ultra-10.jpg

      Login om te reageren
      • CRX zegt

        9 december 2015 om 09:37

        @kroverbeek: Ik rij zelf audi, maar deze foto versterkt de stelling van @gitaarknul alleen maar. Of is dat juist de bedoeling?
        Man, wat ziet dat Mercedes interieur er strak uit. Ik weet alleen niet of je blij moet worden van aanraakgevoelige buttons op je stuur. Als je je handen een keer verzet heb je gelijk de navigatie uit en de radio op 20 staan?
        Maar het is Mercedes, ze zullen er wel over nagedacht hebben.

        Login om te reageren
        • kroverbeek zegt

          9 december 2015 om 09:49

          @CRX: Vind persoonlijk de stoelen minder mooi en het doorlopende scherm erg suf. Zeker het nieuwe Virtual Cockpit is bij Audi zo gaaf, manmanman..

          Login om te reageren
      • Hubert zegt

        9 december 2015 om 10:05

        @kroverbeek:

        Thanks,
        Foto bevestigt de stelling hierboven.

        Login om te reageren
    • fetsertje zegt

      9 december 2015 om 09:37

      @gitaarknul: mooier dan audi, BMW in sommige gevallen, maar niet mooier dan de nieuwe Volvo’s. Maarja dat is allemaal maar waar je van houdt.

      Login om te reageren
      • thomasthomas zegt

        9 december 2015 om 13:48

        @fetsertje: pff kijk eens goed eens goed naar het Volvo dashboard in het geheel. Die lijnen lopen niet mooi strak, het had zo uit een Toyota kunnen komen. Mercedes is wel een heel ander niveau maar als je dat niet ziet.

        Login om te reageren
    • gillesvda zegt

      9 december 2015 om 10:06

      @gitaarknul: De a-klasse, de huidige generatie E en CLS, de ML … Allemaal voorbeelden van een rommelig, onverfijnd interieur. Waar het bij Audi net wel verfijnd is.

      Login om te reageren
      • lekbak zegt

        9 december 2015 om 10:18

        @gillesvda: opvallend:
        Vrienden en familie van mijn ouders die Audi rijden vinden de woonkamer daar rommelig. De vrienden die Mercedes rijden vinden het gezellig.

        Mijn ervaring is dat Audi rijders meer van strak en modern houden, terwijl mercedes rijders meer voor klassiek gezellig gaan. Niks mis mee maar wel een andere doelgroep.

        Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          9 december 2015 om 10:26

          @lekbak: en dat is het meest zinnige wat je erover kan zeggen. Audi kiest een minimalistische benadering, terwijl de Mercedes meer de kant van het barokke kiest. Allebei goed geslaagd, ikzelf prefereer het interieur van een Audi, maar zal de Mercedes er geen seconde om laten staan.

          Login om te reageren
      • freshlife zegt

        9 december 2015 om 10:51

        @gillesvda: ik vind de knopjes bij audi zo knullig. De middenconsole en interieurlijsten zijn mooi, maar die plastic drukknopjes zaten serieus al in de passat die mijn pa 12 jaar geleden had. Doet mercedes het met command of bmw met idrive toch mooier

        Login om te reageren
    • Tonnie zegt

      9 december 2015 om 10:39

      @gitaarknul: deze wel, wat er de afgelopen jaren in zat met die losse intertoys tablet was een verschrikking.

      Login om te reageren
    • gillesss123 zegt

      9 december 2015 om 11:39

      @gitaarknul: ik vind het persoonlijk minder en te druk, dan kies ik toch eerder BMW en Audi

      Login om te reageren
  4. rodger zegt

    9 december 2015 om 08:38

    Van binnen ziet ie er wat mij betreft, zoals verwacht, keurig uit. Ben eigenlijk nieuwsgieriger naar de buitenkant, die willen ze bij Mercedes nogal eens verkrachten

    Login om te reageren
    • ariif zegt

      9 december 2015 om 09:14

      @rodger: Niet alleen Mercedes, maar lijkt me tegenwoordig bij elke autofabrikant te gebeuren

      Login om te reageren
  5. cars4all zegt

    9 december 2015 om 08:39

    Is dat op de achtergrond van foto 5 niet de auto zelf?

    Login om te reageren
    • amg65 zegt

      9 december 2015 om 08:41

      @cars4all: joh… Haha

      Login om te reageren
    • bmathieuw zegt

      9 december 2015 om 11:48

      @cars4all: hahaha eindelijk iemand die het ook zag

      Login om te reageren
  6. 123bat zegt

    9 december 2015 om 08:42

    Een combinatie van S- en C-klasse elementen, maar wel erg mooi!

    Login om te reageren
    • gitaarknul zegt

      9 december 2015 om 08:53

      @123bat: dat is een e klasse in principe toch? Of zie ik dat verkeerd :p

      Login om te reageren
      • 123bat zegt

        9 december 2015 om 10:47

        @gitaarknul: Jij snapt ‘m! :)

        Login om te reageren
  7. 13sh zegt

    9 december 2015 om 08:44

    Stuk beter dan die zwevende ipads op het dashboard

    Login om te reageren
  8. markjor zegt

    9 december 2015 om 08:45

    Dit word weer de koning in zijn klasse

    Login om te reageren
    • poeperman zegt

      9 december 2015 om 09:18

      @markjor: never was, never will be

      Login om te reageren
      • lekbak zegt

        9 december 2015 om 10:22

        @poeperman: tot begin jaren ’90 was mercedes heer en meester in alle klasses waarin het actief was. Audi kan zich pas de laatste 15 jaar enigszins meten en bmw heeft echt een inhaalslag gemaakt met de E39, daarvoor konden ze niet helemaal meekomen.

        Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          9 december 2015 om 10:29

          @lekbak: vergeet ook niet dat Mercedes een ‘mindere’ periode kende in de tijd dat BMW (E39) floreerde en Audi opkwam (A6 C6). Op dit moment zit het heel dicht bij elkaar, alleen merkliefhebbers zien enorm grote verschillen waarom hun merk beter is, maar objectief bekeken zijn het alledrie enorm puike auto’s.

          Login om te reageren
          • lekbak zegt

            9 december 2015 om 10:38

            @gtwillem: wellicht is dat inderdaad een betere manier van omschrijven. Mercedes heeft gefaald met de w210, en hard ook. Neemt niet weg dat ze toen niet de beste waren, al zet ik ze persoonlijk wel boven Audi. Maar ik ben dan waarschijnlijk ook de grootste mercedes fanboy van autoblog dus dat telt niet helemaal.

            Login om te reageren
            • henkhupelschoten zegt

              9 december 2015 om 12:00

              @lekbak: MB Fanboys bestaan niet, puur liefhebbers.

              Login om te reageren
              • lekbak zegt

                9 december 2015 om 12:42

                @henkhupelschoten: ze bestaan zeker, al zal ik daar wellicht niet onder vallen. Een fanboy roept elke keer tegen beter weten in dat zijn merk het beste is. Ik kan prima objectief beoordelen welke auto beter is. Om vervolgens toch elke keer weer die Mercedes te kopen.

                Het gaat zelfs zo ver dat ik een w169 a-klasse heb gekocht een paar maanden geleden. Dan grenst mijn waanzin toch weer wel tegen het fanboyisme aan.

      • henkhupelschoten zegt

        9 december 2015 om 10:36

        @poeperman: Ja man… En de s-klasse is de Dacia onder de grote limousines….

        Login om te reageren
        • poeperman zegt

          9 december 2015 om 11:28

          @henkhupelschoten: helemaal niet… De huidige S- klasse kies ik altijd en overal boven de huidige 7 (en de opvolger die eraan komt). Dan ga je voor ultieme luxe en daarin excelleert de S sowieso. Bij een E-segmenter ga ik op zoek naar de ultieme comfort-allrounder. Het dash in de huidige E-klasse is echt rampzalig slecht, uitsluitend harde plastics die je ook in een Opel Corsa tegenkomt als je de Basic Line bestelt. Bovendien vind ik het onvergefelijk dat MB een motorblok van een doordeweekse Franse constructeur in het vooronder van hun premiumsloepen legt. Dan liever een halve 6-in-lijn met de perfecte inhoud per cilinder.

          Login om te reageren
    • poeperman zegt

      9 december 2015 om 09:18

      @markjor: en wordt is met DT

      Login om te reageren
      • markjor zegt

        9 december 2015 om 10:22

        @poeperman: sorry, mijn excuses

        Login om te reageren
  9. roquez zegt

    9 december 2015 om 08:46

    Oké dat doorlopende scherm is wel echt cool !

    Login om te reageren
  10. Edge zegt

    9 december 2015 om 08:47

    Dat ziet er wel heel erg mooi uit. Ik ben vooral blij dat het scherm weer netjes onderdeel van het ontwerp is. Zo’n losstaand schermpje zoals in de A-klasse geeft toch altijd het gevoel alsof je een ordinaire TomTom op je dashboard hebt geplakt.

    Login om te reageren
  11. viezefreddyw zegt

    9 december 2015 om 08:47

    Het ziet er schitterend uit, ook al is het interieur zo geworden zoals iedereen had verwacht. Een beetje van de S-Klasse en een beetje van de C-klasse. Gelukkig hebben ze de displays van de S-Klasse gebruikt, ik ben niet een fan van de tablets wat in de overige modellen zit. Nu nog het exterieur afwachten, maar dat zal wel ongeveer ter vergelijking zijn met de S-Klasse en C-Klasse.

    Login om te reageren
  12. camber24 zegt

    9 december 2015 om 08:47

    Plakbroek voor Henk in 3…2… …

    Login om te reageren
  13. bmwtouring zegt

    9 december 2015 om 08:51

    Mooi dat ze terug naar de zes-in-lijn keren. Ben benieuwd!

    Login om te reageren
  14. bouwvakkert zegt

    9 december 2015 om 08:53

    Ziet er goed uit, een hele verbetering tov het huidige interieur. En net iets minder kitch dan het interieur van de s-klasse

    Login om te reageren
  15. Forza zegt

    9 december 2015 om 08:56

    Ze doen bij MB wel echt hun stinkende best om hun C/E/S-klasses zo identiek mogelijk (lees: onmogelijk van elkaar te onderscheiden) te maken. Is iets van alle tijden bij Das Haus, maar íets meer lef had wel gemogen.

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      9 december 2015 om 10:29

      @forza: Iets van alle tijden? Ik ben meer gesteld op BMW maar volgens mij was MB juist degene die het langst onderscheidende modellen heeft gevoerd

      Login om te reageren
      • lekbak zegt

        9 december 2015 om 11:09

        @2wheeler: w108 en w114/115, of nog beter de w123 en de W116. Of nòg meer op elkaar lijkend de w201 en de w124. Of de w203 welke een te heet gewassen w220 is.

        Mercedes heeft een lange geschiedenis wat betreft het op elkaar laten lijken van verschillende modellen. Hèt grote verschil met Audi is dat ze bij mercedes de verschillende generaties wel verschillend maken.

        Login om te reageren
  16. knipperlichtje zegt

    9 december 2015 om 08:58

    zowel het interieur van de C als het interieur van de S kunnen me niet echt bekoren, maar om de een of andere reden vind ik het interieur van de E wel mooi. Het zit deels in de stoelen, de E krijgt gelukkig weer normale bekleding, niet zo barok als in de S. De twee zwevende schermen in het dashboard vind ik mooi ogen, het geeft een futuristisch element aan het dashboard. Ook alle lof voor (almhof) Mercedes dat ze ook hout leveren dat niet zo’n oubollig bruine wortelnoot is. Al met al is dit interieur wat weelderiger dan dat van de A6 en 5-serie. Maar vind ik het perfect? Nee, het deel waar de ventilatieroosters zitten is wat raar boven de sierlijst geplant. Voor de rest meer dan prima.

    Login om te reageren
  17. Dutchdriftking zegt

    9 december 2015 om 09:01

    Sjiek hoor, zo`n mini S-klasse. Ik vind het wel deftig. En tenminste niet zo`n losse display op het dash.

    Login om te reageren
  18. Capibaro zegt

    9 december 2015 om 09:02

    Ik vind het echt heel lelijk. Het doet me denken aan cc’s waar het design volledig in het teken staat van het kunnen opbergen van een klapdak. Hier is het hele interieuer gedomineerd door niet al te subtiele aftermarketschermen. Ben ook geen fan van dan opzetscherm van de C, maar qua interieur veel mooier dan dit

    Login om te reageren
  19. Jipp zegt

    9 december 2015 om 09:09

    Een typische.. Taxi

    Login om te reageren
    • kruimel zegt

      9 december 2015 om 09:30

      @jipp: yep. De chauffeurs (geen eigenaren) zijn dikke kerels met spekzolen die onbeschoft rijden en parkeren op een bushalte of half op de stoep

      Login om te reageren
    • Kvgorp zegt

      9 december 2015 om 09:53

      @Jipp: waar moeten ze die meter nu inbouwen? Of is die al voor geprogrammeerd in het scherm?

      Login om te reageren
  20. 406_v6 zegt

    9 december 2015 om 09:17

    @henkhupelschoten: heb je de doos tissues nu al weer leeg? ?

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      9 december 2015 om 09:27

      @406_v6: Ben door m’n voorraad heen… Moet het nu met de kerstboom doen.

      Login om te reageren
  21. alfaitak zegt

    9 december 2015 om 09:21

    Wil ik hebben.

    Login om te reageren
  22. kruimel zegt

    9 december 2015 om 09:26

    En hun uiterste best gedaan om een paar ingehuurde hipsters in de foto’s gesjopt te krijgen….want die werken daar niet.

    Login om te reageren
  23. henkhupelschoten zegt

    9 december 2015 om 09:28

    Beetje Audi a8 zie ik er wel in, ziet er echt goed uit, benieuwd of de concurrenten er over heen kunnen komen!

    Login om te reageren
  24. freezzr zegt

    9 december 2015 om 09:39

    Wel jammer dat je bij een hoop bedrijven geen Mercedes mag leasen vanwege uitstraling, ze hebben de afgelopen tijd een hoop mooie nieuwe modellen gebracht.

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      9 december 2015 om 10:33

      @freezzr: Leasen mag wel maar wil je zo’n C350e dan moet je hem bij Mercedes Leasing leasen. En daar zit het probleem, veel bedrijven hebben vaste leasebedrijven voor de laagste prijs dus komt zo’n auto niet in aanmerking… E-klasse leasen lijkt me volgensmij geen enkel probleem voor de lease. Alleen te duur of je hebt een hoge stoel binnen het bedrijf…

      Login om te reageren
      • freezzr zegt

        9 december 2015 om 13:46

        @henkhupelschoten: heb ondertussen al twee werkgevers meegemaakt waar alles geleased kon worden behalve Mercedes…

        Login om te reageren
  25. taxman zegt

    9 december 2015 om 09:58

    Zeer fraai, met zo’n knuppel middenin zullen ze hopelijk gewoon niet leveren!

    Login om te reageren
  26. kamikaz3 zegt

    9 december 2015 om 10:05

    S90 voor mij. Het interieur van volvo veel rustiger.
    Dit is druk en heeft veel te veel knoppen/roosters.

    Login om te reageren
  27. gtwillem zegt

    9 december 2015 om 10:30

    @henkhupelschoten zal vandaag wel een dagje vrij nemen :-).

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      9 december 2015 om 10:39

      Dagje? Heb nog wat “vrije dagen” over @gtwillem:

      Login om te reageren
  28. knapzuur zegt

    9 december 2015 om 10:42

    Whahahaha zie die stoelverstellingsknoppen dan!

    Nee ik zie mooie elementen maar het geheel is gewoon een zooitje.

    Login om te reageren
    • 406_v6 zegt

      9 december 2015 om 18:43

      @knapzuur: wat mankeert daar dan aan? De concurrentie zou ze graag willen gebruiken maar Mercedes heeft er rechten op of zoiets.

      Login om te reageren
      • knapzuur zegt

        26 augustus 2016 om 16:20

        @406_v6: misschien dat ze zó opzichtig in het zicht geplaatst zijn, maar bij Audi en BMW bijvoorbeeld zitten deze netjes uit het zicht aan de zijkant van de stoel

        Login om te reageren
    • Pordon zegt

      9 december 2015 om 19:24

      @knapzuur: Wat is er met die knoppen? Juist de stoelverstellingsknoppen vind ik een groot pluspunt t.o.v de concurrenten.

      Login om te reageren
  29. Arnoud zegt

    9 december 2015 om 10:55

    Interieur is prachtig hoor. Maar ik vind het vooral jammer dat de dubbele koplampen verdwijnen. Ik vond dat juist een prachtige toevoeging aan het front van de auto.

    Login om te reageren
  30. meridian zegt

    9 december 2015 om 11:03

    Als ik mezelf en anderen wil laten denken dat ik succesvol moet zijn, koop ik ook een Mercedes.

    Login om te reageren
    • poeperman zegt

      9 december 2015 om 12:12

      @meridian: ik enkel als ik toch beslis om als landbouwer aan de slag te gaan.

      Login om te reageren
  31. robert110 zegt

    9 december 2015 om 11:06

    Geen makkelijk vakje waar je snel iets in kan leggen of uit kan halen, geen plek om een beker of flesje neer te zetten en een breedbeeld scherm recht voor je bakkes. Ik denk niet dat dit een auto voor mij is.

    Login om te reageren
  32. reistje zegt

    9 december 2015 om 11:17

    Hmm de huidige generatie Mercedessen doet mij gewoon weinig. Het dashboard en de middenconsole, het is mij te modern denk ik.

    Verder vind ik het jammer dat na Audi en BMW nu ook Mercedes alle modellen zoveel op elkaar laat lijken. Het moeten toch verschillende modellen zijn en niet het zelfde model “in een grotere schoenmaat”.

    Login om te reageren
  33. MAB zegt

    9 december 2015 om 11:39

    Interieur twijfel ik ook niet over maar de exterieur zal wel oerlelijk zijn zoals bijna alle nieuwe modellen bij mercedes.

    Login om te reageren
  34. tstile zegt

    9 december 2015 om 12:39

    Opzich erg mooi maar die schermen zijn echt teveel van het goede. Krijg meer het idee dat je op de brug staat van een containerschip met allerlei monitoren voor je neus.

    Schermen zijn ook veel te vierkant. Geen cockpit idee. Ben ook benieuwd naar de contrastwaarden. Zo op een plaatje is het mooi maar hoe zwart is het zwart tijdens een nachtelijke rit? Het mooiste zou zijn oled schermen maar dat zal ze wel te duur zijn.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      9 december 2015 om 16:14

      @tstile: die te heldere schermpjes zijn vaak de mobieltjes die mensen aan hun voorruit plakken. Maar fabrieksschermen en zelfs Tomtom PNDs worden gewoon netjes automatsich gedimd. Daar zie ik geen probleem.

      Login om te reageren
  35. SummerSky zegt

    9 december 2015 om 12:47

    Mooi dat ze ook analoge klokken gaan leveren

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      9 december 2015 om 13:16

      @SummerSky: Deden ze altijd al.

      Login om te reageren
  36. kapiteinaudi zegt

    9 december 2015 om 12:50

    Eindelijk gaan we nog eens een mooie E-Klasse zien. Wat is de huidige lelijk! Prachtig interieur dit. Beetje vreemd merk dat Mercedes. Sommige interieurs zijn vreselijk lelijk (GLE) en andere zijn erg mooi (C, S-Klasse). Dan is er ook nog die tussencategorie: niet mooi, niet lelijk, maar niks speciaals (CLS).

    Login om te reageren
  37. berlinetta zegt

    9 december 2015 om 13:10

    Mooi hoor. Hopelijk wordt het exterieur ook mooi. Ik heb de E namelijk altijd de lelijkste in zijn klasse gevonden. Mercedes is de laatste tijd echter goed bezig dus ik heb hoge verwachtingen.

    Login om te reageren
  38. w0uto zegt

    9 december 2015 om 15:23

    Ziet er erg geslaagd uit

    Login om te reageren
  39. viggen93 zegt

    9 december 2015 om 15:36

    Het lijkt hier wel een Audi platform. Audi maakt mooi en degelijk spul maar maakt het zo steriel als een operatiekamer.

    Login om te reageren
  40. Pordon zegt

    9 december 2015 om 19:27

    Schitterend! Voor mij is de E-klasse nog een slag te groot dus ik wacht liever nog 2 jaartjes op de facelift van de C-klasse waarbij ook de C-klasse de 2 schermen zoals in de S en de nieuwe E krijgt ipv het zwevende tablet idee.

    Login om te reageren
  41. bomsko zegt

    13 december 2015 om 19:53

    W211 mooiste “e klasse” ooit

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North