• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de nieuwe Renault Megane CC

Auteur: autoblogger, gepost 5 februari 2010 om 11:41 – 81 Reacties

Renault Megane CC
We hadden al een teaser van die dikke reet, nu is er officiële info van de Megane Coupe Cabriolet!

De nieuwe Megane Coupe-Cabriolet is de zesde variant van de Megane (coupe, estate, hatchback, sedan, rs). De nieuwkomer ziet er opvallend uit, mede dankzij het zwarte dak. Het neerklappen van dat grote glazen dak duurt echter wel iets langer dan bij concurrenten: 21 seconden. Maar maakt dat uit? Dit is eindelijk weer eens een mooie Renault en dan wachten we graag een paar seconden extra.

De CC komt beschikbaar met de volgende benzine-motoriseringen: een 1.6 16V (110 pk), een TCe 130 (Turbo Control efficiency) en een 2.0 16V (140 pk). Voor mensen die graag cabrio rijden met een diesel is er een dCi 110 DPF, een dCi 130 DPF en een dCi 160 DPF.

Het model staat in juni 2010 in de showroom. Filmpje!

Ook interessant!

  • Dít wordt de nieuwe Renault Megane!
  • Volledig elektrische Renault Mégane ziet er zo uit
  • Mijn Auto: Renault Mégane RS van Thom
    Mijn Auto: Renault Mégane RS van Thom
  • scherm in Mégane
    Scherm in Mégane VEEL beter dan iPad!

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

Cabrio, geneve-2010, megane, megane-cc, Renault

Vorig bericht: « Ferrari nieuws: V6, 458 Spider, 599 Hybride, 599 GTO en Enzo opvolger!
Volgend bericht: Kies maar: Seat Exeo ST of Skoda Octavia Combi »

Lees Interacties

Reacties

  1. joah zegt

    5 februari 2010 om 11:45

    Lelijke auto, maar mooi dakje!

    Login om te reageren
  2. 500 zegt

    5 februari 2010 om 11:46

    Hoe kunnen designers en het merk Renault dit in productie nemen. Ik bedoel maar dit kan toch echt niet, het ding lijkt achteraan tegen een muur opgereden en de voorkant is karakterloos zoals elke Renault. En het ergste is dat mensen dit ding gaan kopen.

    Login om te reageren
  3. B/\/\ \/\/ zegt

    5 februari 2010 om 11:46

    Waarom zien die CC karretjes er altijd zo lullig uit met het dak dicht? Jammer dat die kont zo lang lijkt en zo abrupt overgaat in het achterraam. Dat dat beter kan bewijst BMW met de 3-Serie Cabrio. Het ligt dus niet aan de coupé-cabrio constructie.
    Verder ziet dit karretje er goed uit!

    Login om te reageren
  4. autoblogger zegt

    5 februari 2010 om 11:46

    Volgens Renault zijn alle elementen die de voorganger tot een succes maakten behouden, waaronder het glazen dak. Maar de nieuwe Mégane Coupé-Cabriolet gaat nog een stap verder:
    • meer comfort tijdens het open rijden doordat de voorruit verder naar voren is geplaatst. Achter de achterste hoofdsteunen fungeert een ruit als windstopper,
    • een uitstekend rijgedrag dankzij een stijver chassis en een nieuw type elektrische stuurbekrachtiging,
    • een uitgebreid aanbod motoren waaronder een dieselmotor met de nieuwe automatische versnellingsbak met dubbele koppeling EDC (Efficient Dual Clutch),
    • een hoge kwaliteit van de afwerking.

    Renault produceert de nieuwe Mégane Coupé-Cabriolet in de fabriek in het Franse Douai naast de Scénic en de Grand Scénic. Daarmee profiteert Renault van alle ervaring die is opgedaan tijdens het opstarten van de productie van het Mégane programma en de knowhow die is verkregen bij de productie van de vorige generatie Mégane Coupé-Cabriolets.

    Login om te reageren
  5. lu zegt

    5 februari 2010 om 11:47

    gatver wat is dit voor een apparaat

    Login om te reageren
  6. Bipje zegt

    5 februari 2010 om 11:48

    De kont vindt ik wat minder, maar verder: wat een prachtauto!

    Login om te reageren
  7. mb man zegt

    5 februari 2010 om 11:49

    Lachwekkend ontwerp.Waarschijnlijk krijg je er een lekkend dak bij.Fransen blijf bij je leest;STOKBROOD BAKKEN

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      5 februari 2010 om 12:08

      @mb man: je eerste reactie is geweldig, maar je doet dat direct teniet met je 2e reactie. De Volkswagen EOS?!? WTF!

      Login om te reageren
  8. Bo1972 zegt

    5 februari 2010 om 11:51

    T.o.v. de vorige versie zie je dat er nog steeds erg weinig ruimte achter is. Achterinzitten was zelfs onmogelijk. Ook is de achterkant grotendeels gelijk en is er weinig aangedaan om het beter te doen lijken. Bij de 308 CC is hier veel meer aandacht aan besteed. Ook is de Megane CC veel minder stylistisch en haalt hij het niveau kwa interieur en materiaal gebuik bij lange niet wanneer je hem vergelijkt met de 308 CC. Hierdoor voegt hij weinig toe behalve het mooie panorama dak.

    Login om te reageren
  9. mb man zegt

    5 februari 2010 om 11:51

    DE mooiste 4 persoons cc is nog altijd de eos.Beste verhoudingen

    Login om te reageren
  10. floryn zegt

    5 februari 2010 om 11:52

    niet echt een klassieke schoonheid maar misschien went het wel. Heb ik nou goed begrepen dat de diesel de sterkste motor is die je voor deze auto kan krijgen? Die fransen houden echt van diesel he? Weet iemand waarom?

    Login om te reageren
  11. Donkervoort zegt

    5 februari 2010 om 11:55

    renault, die achterkant kan echt niet! Nee, dan liever die andere franse CC, de 308CC.

    @mb man: stokbrood komt oorspronkelijk uit Oostenrijk ;)

    Login om te reageren
  12. McHiel zegt

    5 februari 2010 om 11:56

    Wat een lelijke unit!! De achterkant van een Renault hoort toch spannend te zijn. Ze hebben immers met de reclame campagne van de vorige Renault Megan nog zo op in gespeeld. LE DERRIÈRE
    http://www.youtube.com/watch?v=9Y4e7n2qc1M
    Waar is die strategie gebleven, hebben ze die maar bij het grof vuil gezet en gedacht: Hey misschien kan het nog lelijker!!! Ik zeg ontslaan die ontwerper!

    Login om te reageren
  13. mb man zegt

    5 februari 2010 om 12:02

    Donkervoort;weer wat geleerd

    Login om te reageren
  14. NielsB zegt

    5 februari 2010 om 12:05

    Waarschijnlijkt weegt het apparaat ook 3 ton en ben je het beste af met een Diesel. Los daarvan: waarom leveren ze de 2.0 nog? De TCE heeft maar 10 pk minder, waarschijnlijk een berg koppel meer.

    Login om te reageren
  15. mb man zegt

    5 februari 2010 om 12:18

    De vw heeft gewoon de beste paieren voor het ontwerp.IK zou hem nooit kopen,maar hij mag er wezen

    Login om te reageren
  16. Olivier zegt

    5 februari 2010 om 12:25

    De Eos is ook gewoon de mooiste qua verhoudingen van alle CC’s volledig met hem eens.

    De Megane cc en de 308 cc zijn verschrikkelijk!

    Doe mij maar gewoon een softtop!

    De BMW 3 serie en de Volvo c70 waren vroeger ook vele malen mooier dan tegenwoordig!(al heeft het bij de Volvo ook te maken met de afschuwelijke antenne op het achterpaneel)

    Login om te reageren
  17. John zegt

    5 februari 2010 om 12:33

    Ik vind de Nissan Micra CC toch wel de best geslaagde van al die CC modellen… Klopt gewoon die auto, mooie verhoudingen met fijne motoren.

    Login om te reageren
    • ed zegt

      20 april 2010 om 22:02

      @John:Helemaal mee eens, alleen die Top Gear vond hem foeilelijk maar dat zijn ze zelf ook ha ha ha

      Login om te reageren
  18. Het lelijke eendje zegt

    5 februari 2010 om 12:33

    De mooiste is een VW Eos! Die lijnen kloppen.
    Wat een lelijke kont heeft deze, ik dacht dat lelijker dan de Focus CC niet kon, maar toch, andere merken maken soms lelijke auto’s, maar Renault slaagt er altijd in om een auto nog lelijker te maken. :(

    Login om te reageren
    • Henk_he zegt

      5 februari 2010 om 13:11

      @Het lelijke eendje: Nee hoor, de mooiste is de California ;-)

      Login om te reageren
  19. M@RS zegt

    5 februari 2010 om 12:35

    Ben ik dan de enige die hem prachtig vind, Renault onderscheid zich van de rest..

    Login om te reageren
  20. Lennaert zegt

    5 februari 2010 om 12:35

    Van mij mogen ze al die CC’tjes eruit gooien, lelijke dingen met die foute verhoudingen. Ze worden er maar niet mooier op

    Login om te reageren
  21. Svenska Aeroplan AB zegt

    5 februari 2010 om 12:39

    @ BMW: nou, bij die 3-serie CC kun je anders ook een helikopter achterop parkeren hoor!! Handig, dat dan weer wel…

    En als je hem in het zilver neemt bij.v heb je ook van die fijne zwarte naden over je dak.

    Nee, ik blijf erbij: CC’s zijn dikke-billen-wanabee-Cabrio’s-voor-kappers en de ECHTE Cabrio-rijder gaat voor een stoffen kap…

    Login om te reageren
  22. Svenska Aeroplan AB zegt

    5 februari 2010 om 12:41

    En dan het liefst deze natuurlijk: http://www.autorecap.com/jaguar-xkr-convertible/jaguar-xkr-convertible-lrg.jpg

    Login om te reageren
  23. FuelMinded zegt

    5 februari 2010 om 12:47

    Toch vind ik het knap van Renault dat ze een motorkap kunnen ontwerpen die BMW weer van ze kopiëert en toepast op de nieuwe 5-serie. :D

    Login om te reageren
  24. Simpson zegt

    5 februari 2010 om 12:49

    ach, ik kijk bij CC’s toch eerder naar het blondje achter het stuur dan naar de achterkant van de auto.

    Login om te reageren
    • Ruben00 zegt

      5 februari 2010 om 13:05

      @Simpson:OF naar de achterkant van het blondje achter het stuur.

      Login om te reageren
  25. Svanska Aeroplan AB zegt

    5 februari 2010 om 12:54

    LOL @ Simpson!
    :D

    Goed punt…

    Login om te reageren
  26. RubenS zegt

    5 februari 2010 om 13:00

    opzich wel een mooie auto,
    maar wel een focus-cabrio-wannabe…

    Login om te reageren
  27. Henk_he zegt

    5 februari 2010 om 13:11

    Hoezo “eindelijk weer eens een mooie Renault”? Ik vind persoonlijk de nieuwe Mégane Coupe vele malen mooier dan dit hok… Wederom zijn ze er niet in geslaagd om die rare dikke CC-kont te verbergen, een gemiste kans wat mij betreft.

    Login om te reageren
  28. B /\/\ \/\/ zegt

    5 februari 2010 om 13:18

    @Svenska Aeroplan AB:
    Een lange achtrkant op zich is niet zoveel mis mee, als het maar in verhouding is. Door de lange achterkant van de Megane lijkt de cabine te ver naar voren te zitten. De 3-Serie heeft dit niet, die cabrio lijkt in gesloten toestand een echte coupé. Verder ben ik het met je eens wat CC’s betreft, liever een stoffen dakje!

    Login om te reageren
  29. RH zegt

    5 februari 2010 om 13:21

    Hey, waar is de 2.0 TCe 180pk? Dan wordt het pas een beetje een feestje!

    Login om te reageren
  30. John zegt

    5 februari 2010 om 13:23

    -edit: tips kunnen via de mail-

    Login om te reageren
  31. astra zegt

    5 februari 2010 om 13:24

    De EOS heeft inderdaad mooie lijnen, al vind ik die van de Astra TwinTop toch nog wel iets mooier, heeft in mijn ogen een nog vloeiender coupelijn. de BMW 3-serie cabrio heeft dit ook, maar bij deze cabrio’s kan dat ook makkelijker omdat het dak in drie delen vouwt. Dat biedt meer mogelijkheden voor compacter opbergen en dus een kortere kofferbak. Van deze Megane weet ik het allemaal nog niet. Eerst maar eens in het echt gaan bekijken.

    Login om te reageren
  32. autoblogger zegt

    5 februari 2010 om 13:32

    Video van de Megane CC: http://www.autojunk.nl/2010/02/renault-megane-cc

    Login om te reageren
  33. sven2 zegt

    5 februari 2010 om 13:32

    De EOS heeft prachtige lijnen, maar die Renault is echt LELIJK! ik hoop dat Renault er toch nog iets aan gaat doen, voor hij echt word verkocht…

    Login om te reageren
  34. Robert zegt

    5 februari 2010 om 13:39

    Na de C70 komt op gepaste afstand de Astra Twintop. Bij de rest van de CC’s is over het algemeen de verhouding zoek of is de wagen in gesloten toestand niet om aan te zien. Dat geldt helaas ook voor deze nieuwe Megane CC. Lelijk wil ik ‘m niet noemen, maar het ontwerp is verre van volmaakt. Het interieur ziet er daarentegen wel smaakvol uit.

    Login om te reageren
  35. Robert zegt

    5 februari 2010 om 13:43

    Hmm, na de video bekeken te hebben moet ik m’n mening bijstellen: Eigenlijk vind ik hem niet eens zo verkeerd. Eerst maar eens in het echt zien.

    Login om te reageren
  36. Ferrari Fan zegt

    5 februari 2010 om 13:50

    Ik vind de vorige beter in verhouding en ook mooier.

    Login om te reageren
  37. John zegt

    5 februari 2010 om 13:53

    Filmpje even bekeken, bij gebrek aan nieuwe artikelen, en op zich vind ik het er best prima uitzien. Jammer dat ze hem in het wit presenteren, de tint wit is net niet goed. Niet helder genoeg denk ik.. Had meer parelmoer kunnen hebben. In het zwart lijkt het me wel een kek ding!
    Valt me alleen op dat die achterlichten heeel droevig kijken.. Balen dat ze op een Franse auto geschroefd zijn want dit lijkt precies op de achterlichten van nieuwe BMW’s. Dan heb ik het over die rode lichtlijntjes (niet om de ombouw)

    Login om te reageren
  38. killioq zegt

    5 februari 2010 om 14:00

    die achterkant is zo lelijk, neem nog liever de oude of de twingo cc

    Login om te reageren
  39. mashell zegt

    5 februari 2010 om 14:04

    “Na de C70 komt op gepaste afstand de Astra Twintop”
    Mar daar mnaar van, na de C70 en 3 serie CC volgt de EOS en op gepaste afstand de Astra Twintop, 308Cc en dan de Megane CC en helemaal aan het eind van het verhaald de Focus CC.

    De CC modellen hoef je niet te bekijken om te weten of ze mooi , weten hoeveel uit hoeveel delen het dak bestaat is genoeg. Hier geldt ouderwets: meer is beter.

    Login om te reageren
  40. Sciurida zegt

    5 februari 2010 om 14:09

    Drophead coupé blijft de mooiste cabrio ooit gemaakt. OT: leuk wagentje van Renault hoor, komt het Jan Modaalmerk bij uitstek toch met wat leuks voor rond de Riviera van het Gooimeer =P

    Login om te reageren
  41. astra zegt

    5 februari 2010 om 14:11

    Wat me wel verbaasd na het zien van het filmpje is de hoeveelheid kofferruimte met neergeklapt dak! Dat ziet er heel niet verkeerd uit, zelfs goed benaderbaar ook! Ben nu nog benieuwd of de achterzitplaatsen een beetje fatsoenlijk zijn qua beenruimte…

    Login om te reageren
  42. Vanquish zegt

    5 februari 2010 om 14:12

    Nee, dit is niks. Next!

    Login om te reageren
  43. Audi Racer zegt

    5 februari 2010 om 14:30

    En weer is ie lelijk.

    Login om te reageren
  44. Timmie zegt

    5 februari 2010 om 14:48

    De manier waarom de voorste raamstijlen overvloeien in het plaatwerk, vind ik niet zo geslaagd. Verf de raamstijlen zwart of doorzichtig en het lijkt als het ware op een speedster…

    Login om te reageren
  45. SjonnieTurk zegt

    5 februari 2010 om 15:00

    De body-line over de voorste wielkast rechtrekken en hij is geslaagd.
    De auto ziet er niet eentonig genoeg uit om gewaardeerd te worden door het(f?)VAG-volk hier.

    De verhoudingen geven het een beetje een amerikaanse hardtop look, altijd goed!

    Login om te reageren
  46. Lucb zegt

    5 februari 2010 om 15:02

    Dak open en niet naar de achterkant kijken, dan is hij perfect. Is het dak dicht of kijk je naar de achterkant is hij zo lelijk als een eend. En als je alleen al de achterkant bekijkt, wordt het je niet goed.

    Login om te reageren
  47. rwd zegt

    5 februari 2010 om 15:32

    Wel een hele erge Lada look van achteren hoor. Dan is de 308 CC tog wel een heel stuk lekkerder.

    Login om te reageren
  48. Het lelijke eendje zegt

    5 februari 2010 om 15:56

    @ Henk_he
    dat is waar, maar ik bedoel dat de Eos de mooiste is in zijn segment.

    Login om te reageren
    • Henk_he zegt

      5 februari 2010 om 16:10

      @Het lelijke eendje: dat begrijp ik hoor, je kunt ze moeilijk vergelijken. Maar toch zouden fabrikanten iets beters kunnen verzinnen om dat klapdak te verbergen behalve dan in zo’n enorme reet, ik denk dat ze daar bij de California het beste in geslaagd zijn, hoewel dat natuurlijk wel ten koste gaat van de laadruimte (hoewel ik betwijfel of mensen met het dak open en een auto vol zooi richting de Franse Rivierra willen rijden, de airco aan lijkt me dan een prettiger oplossing, maar dit geheel terzijde.)

      Login om te reageren
  49. DasAuto zegt

    5 februari 2010 om 15:57

    Neem maar gewoon de Volkswagen Eos !
    …toch onbegrijpelijk dat mensen dit gaan kopen?

    Login om te reageren
  50. Flamingo zegt

    5 februari 2010 om 16:24

    Ik zou deze zomer heeel erg graag met deze auto heerlijk door Frankrijk toeren hoor!
    Ik vind ‘m best mooi maar ook beetje saai voor een cabriolet

    Login om te reageren
  51. Flamingo zegt

    5 februari 2010 om 16:25

    @DasAuto

    Wat kost een Eos en wat kost dit ding?

    Login om te reageren
  52. Flamingo zegt

    5 februari 2010 om 16:46

    Hij lijkt een beetje op de Ferrari F430 Spider zien jullie wel maar daar is het saaie er wel vanaf:


    ik hoop dat die ferrari link een beetje soepel werkt

    Login om te reageren
    • BananaFlip zegt

      5 februari 2010 om 18:06

      @Flamingo: Eeeeeeeeeeehm… nee. Totaal niet. Helaas.

      Login om te reageren
  53. karm zegt

    5 februari 2010 om 16:49

    Aan de meeste reacties te zien leven we nog steeds in een hansworsten land. En die ontwerper die ze moeten ontslaan?
    Mooi niet!!! En niet doen, dat is toevallig een Nederlander: Laurens van den Acker.
    We blijven een Kadetten land…

    Login om te reageren
  54. Christiaan zegt

    5 februari 2010 om 17:27

    mwah, ik weet het niet, iig beter dan de voorganger als je het mij vraagt, maar mooi? nee niet bepaald.
    maar dat heb ik bij de concurrentie net zo goed..

    Login om te reageren
  55. Citrofiel zegt

    5 februari 2010 om 17:38

    Waar je zou verwachten dat de ontwikkelingen steeds verder gaan en de dakconstructies van CC’s steeds eleganter worden, bewijst Renault hier het tegengestelde. We zijn weer terug naar de basis met die massieve kont. Dat is erg jammer, waar de rest van de auto wat mij betreft wel geslaagd is.

    Login om te reageren
  56. Ahura zegt

    5 februari 2010 om 17:41

    He bah wat een lelijke kont. Die achterlampen zijn echt raar. Soort van verschrikt kijkt ie ofzo. De rest ziet er wel prima uit. Eos is idd best mooi maar zo bol getekend en met een wat brave neus. Met een anno 2010 neus zou die veel stoerder zijn

    Login om te reageren
  57. PeugeotGTI zegt

    5 februari 2010 om 17:44

    Dikke reet zeg
    De Peugeot 308 CC is zelfs mooier

    Login om te reageren
  58. Mr. Dj M. zegt

    5 februari 2010 om 17:53

    Tjah die achterlichten over de rand…

    Login om te reageren
  59. BananaFlip zegt

    5 februari 2010 om 18:05

    Mooie auto, sexy dakje, leuk speeldingetje. Maar het kontje, dat is nou weer net niks. Renault kan het maar niet goed doen. Zeker niet met de Megane CC.
    En waarom geen TCe 180? :(

    Login om te reageren
    • Ahura zegt

      5 februari 2010 om 19:17

      @BananaFlip: speeldingetje? Met een MX-5 kan je leuk spelen, met zo’n zware FWD is het vooral cruiser. Hier printscreen van de video. Ziet ie er gelijk nog lelijker uit

      Login om te reageren
      • BananaFlip zegt

        5 februari 2010 om 19:41

        @Ahura: Ach, speeldingetje. Gewoon een leuke auto.

        Login om te reageren
  60. FeRaRi zegt

    5 februari 2010 om 19:13

    niet echt spetterend geef mij de oude maar veel beter in verhouding.

    Login om te reageren
  61. ford zegt

    5 februari 2010 om 19:16

    AHUM.. ford focus.. KUCH.

    Login om te reageren
  62. amg zegt

    5 februari 2010 om 19:28

    Duurt het bij deze megane ook 3 dagen om je koplamp te vervangen?

    Login om te reageren
    • BananaFlip zegt

      5 februari 2010 om 22:37

      @amg: Leg uit!

      Login om te reageren
      • amg zegt

        6 februari 2010 om 14:22

        @BananaFlip: Was een item op 5th gear, een profi wegenwacht deed er een uur over met de oude megane en een leek deed het in 50 sec. met een golf VI.

        Login om te reageren
        • BananaFlip zegt

          6 februari 2010 om 17:38

          @amg: Daar waar Renault vaak goed scoort op gebruiksgemak gaat het soms dus falikant mis…

          Login om te reageren
  63. Jippie zegt

    5 februari 2010 om 20:55

    Het goede nieuws is dat ie mooier is dan het oude model. Het slechte nieuws is dat het op deze manier nog wel 3 generaties CC gaat duren voordat er een mooie auto staat. Grootste probleem is die lange kont. Optisch hebben ze dat nog een beetje weten te verdoezelen door dat zilvergrijze stukje plastic direct onder de achterruit. Slim trucje, maar niet goed genoeg. Ander trucje is door op die kolossale kont ook kolossale lichtunits te zetten. Dan zou het massieve iets minder op moeten vallen. Ook een trucje, wederom niet goed genoeg en eigenlijk best wel lelijk ook.

    Login om te reageren
  64. binkie zegt

    6 februari 2010 om 10:55

    Ik vind hem eigenlijk helemaal niet slecht. Neus is prima, kont kan beter, dak en interieur zijn echt mooi en daar zie je toch het meeste van. Zou dit liever rijden dan de slaapverwekkend duffe Eos of zo’n wangedrocht 308 of Focus. Maar ik ruil er mn auto met stoffen kap niet voor in, want dat blijft toch altijd mooier (ook mooier dan de bmw 3 ja)

    Login om te reageren
  65. Bas-jan zegt

    6 februari 2010 om 22:07

    het lijkt op een f430?
    dan lijkt mijn tt op een lambo:D

    Login om te reageren
  66. Cantago zegt

    8 februari 2010 om 22:55

    Ik heb gereden in het vorige model… Wat een rampenbak zeg! En nog lelijk ook… En deze oogt niet echt mooier, ik wil graag weer een ritje doen, kijken of ze iets kunnen verbeteren. Op het uiterlijk zijn ze al gezakt!

    Login om te reageren
  67. Johny zegt

    12 februari 2010 om 18:57

    Tja, ferari’s, lamborghini’s, maserati’s jaguar’s, aston martin’s, …. enzoverder … hebben ook allemaal een lang achterste en daar is er nooit kritiek over. Ik vermoed dat er hier een hele boel sukkeltjes stik jaloers zijn op deze wagen, en omdat ze het geld niet hebben om er eentje te kunnen kopen breken ze hem dan maar af. Tja …. t’is makkelijk kritiek te spuwen op wat je niet hebt of niet kunt krijgen !!

    Login om te reageren
  68. SVEN zegt

    19 mei 2010 om 18:29

    Dat de wegenwacht er een uur over doet kan ik best geloven , daar werken de mannen die ze in een garage niet willen
    Ik verander een lamp op 5 min. bij een Megane , kinderspel

    Login om te reageren
  69. Frederik zegt

    29 juli 2010 om 20:06

    Ik vind het een mooie bak hoor, mijn god wat een stelletje oude wijfen zitten hier toch te zeiken. Als je hem niet mooi vind dan koop em gewoon niet maar das het probleem ik denk dat de meeste die hier zitten te zeuren over een ditje of datje zón wagen zelf niet kunnen aanschaffen en langs de kant staan te schreeuen als kleine kinderen. Ik heb hem nu 3 maanden geleden gekocht en kan je zeggen hij rijd perfect, had ik beter een BNW of Ford of Peugeot kunnen kopen ??? who knows. Mooie bak voor een héle goede prijs in dit sigment.

    Login om te reageren
  70. Ronald zegt

    5 november 2010 om 19:48

    In het echt zijn ze veel mooier; op een foto kloppen de verhoudingen niet.
    Ik zie deze wagens wel graag wat langer: Of er kunnen 2 volwassenen in, of 4, maar niet van dit soort prulzitjes in de achterbank.
    Het blijft daardoor speelgoed vergeleken met Amerikaanse cabrio’s uit de sixties…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North