• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de Volkswagen up! GTI

Auteur: jaapiyo, gepost 19 mei 2017 om 10:35 – 72 Reacties

Afbeelding Dit is de Volkswagen up! GTIAfbeelding Dit is de Volkswagen up! GTIAfbeelding Dit is de Volkswagen up! GTIAfbeelding Dit is de Volkswagen up! GTIAfbeelding Dit is de Volkswagen up! GTI

UP-GTI
Up up up…and away!

Volkswagen bekogelde ons zojuist met een bericht over de up! GTI. De auto zal voor het eerst aan het publiek worden getoond op het jaarlijkste VAG-feestje aan de Wörthersee.

Dat er een ontzettend snelle variant van de kleine stadsflitser van Volkswagen aan zit te komen weten we al een tijdje. Toch hebben we er lang op moeten wachten. De up! is namelijk al sinds 2011 op de markt.

Vanaf vorig jaar is de kleine Veedub ook leverbaar met een TSI-tje. Het turbotorretje is goed voor 90 pk. Leuk, maar je moet ‘m alsnog een beetje tsjoeneren om er een echte funauto van te maken. Volkswagen haalt de chipboeren echter de wind uit de zeilen door eindelijk zelf op de proppen te komen met de up! GTI.

Volkswagen brengt de up! GTI zelf als de spirituele opvolger van de eerste Golf GTI. Logisch ook, als je zo’n mooi historisch product in je verleden hebt dan wil je daar liefst zoveel mogelijk PR-vruchten van plukken. Maar, ze hebben ook wel een beetje een punt. De originele Golf GTI had namelijk 110 pk en woog 810 kilogram. De up! GTI krijgt 115 pk en weegt 997 Kg. Het gewicht ligt dus wel wat hoger, maar voor moderne begrippen natuurlijk nog steeds laag.

Qua looks is de up! GTI ook een echte Volkswagen GTI. Denk daarbij aan een rode bies in de grille en de fabeltastische ruitjesbekleding in het interieur. Voor de juiste stance staat het praktische koekblik op 17″ wielen en is ‘ie 15 millimeter verlaagd.

Dus je wilt er een hebben. Helaas hebben we dan enigszins slecht nieuws voor je: je zal nóg wat langer moeten wachten op dit ‘nieuwe origineel’, zoals Volkswagen de up! GTI omschrijft. Begin volgend jaar komt ‘ie pas officieel op de markt. De chiptuners zullen daar waarschijnlijk niet rouwig om zijn…

VW

Update: De Nederlandse prijs is bekend. Je checkt de vanafprijs in DIT artikel.

Ook interessant!

  • De Volkswagen e-Up komt terug!
    De Volkswagen e-Up komt terug!
  • Volkswagen Up GTI
    Hoe de VW Up GTI sinds 2017 dik 20 procent duurder werd
  • Wat zou deze Volkswagen Golf GTI Mk1 moeten opleveren?
    Wat zou deze Volkswagen Golf GTI Mk1 moeten opleveren?
  • Mijn Auto: Volkswagen Lupo GTI van Joost
    Mijn Auto: Volkswagen Lupo GTI van Joost

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

gti, hatchback, up, Volkswagen

Vorig bericht: « Vers op Marktplaats: de ex van Coronel
Volgend bericht: Stap nu direct in de best verkopende Land Rover! »

Lees Interacties

Reacties

  1. pjjmv zegt

    19 mei 2017 om 10:40

    En wat mag je aftikken bij VAG voor dit apparaat? Is dat al bekend? Denk dat dit een superleuk ding zal zijn om te rijden, dash is ook erg mooi voor een supermini.

    Login om te reageren
    • granlusso zegt

      19 mei 2017 om 11:27

      @pjjmv: 18.000 euro verwacht ik. Vanafprijs. Dat is veel geld, maar niet heel gek als je het vergelijkt met de gewone Up en andere concurrenten. In luxe trim zitten die auto’s al vaak op 15.000 euro.

      Login om te reageren
      • pjjmv zegt

        19 mei 2017 om 11:51

        @granlusso: Duur, mwah. Heb je best veel auto voor tegen lage running costs.

        Login om te reageren
        • peug206 zegt

          19 mei 2017 om 12:02

          @pjjmv: tot je 100km/h rijdt. Voor in de stad? Geweldig. Maar platteland/snelweg zou ik net wat groters (lees: zwaarder in gewicht en spoorbreedte) aanschaffen.

          Login om te reageren
          • lekkerlinksrijden zegt

            19 mei 2017 om 12:52

            @peug206: 1000 kg vind ik aardig wat voor een a-segmenter.

            Login om te reageren
            • peug206 zegt

              19 mei 2017 om 13:06

              @lekkerlinksrijden: dat is hetzelfde als mijn 206 (die is leeg 950 + mn audio upgrades). en geloof mij, 100kg meer, en 5cm aan beide kanten en het rijd al heel anders. plattelandsweggetje pakken is heel leuk, maar snelweg moet je niet altijd willen.

              Login om te reageren
        • Jochen zegt

          19 mei 2017 om 12:04

          @pjjmv: ‘veel auto’ … verklaar je nader

          Login om te reageren
          • oemplus zegt

            19 mei 2017 om 14:01

            @jochen: Als je dit vergelijkt met andere auto’s uit dezelfde klasse, is dit toch wel het meeste ‘auto’

            Login om te reageren
      • 123bat zegt

        19 mei 2017 om 13:12

        @granlusso: Maarrr als ik voor 18k een hot hatch zou willen hebben, zou ik nu een 205 GTI 1.9 halen. Daar leg je 8-9k voor neer, en gegarandeerd meer rijplezier. Gewoon om dat verhaaltje maar even erin te houden, want een oude 205 is natuurlijk niet te vergelijken met een nieuwe Up.

        Of een rode BX Sport… En dan afgerekend met Polaroid!!

        Login om te reageren
        • rhellema zegt

          19 mei 2017 om 14:19

          @123bat: voordat we over polaroids gaan beginnen wil ik dan eerst wel je zus zien! :))

          Login om te reageren
    • HZW zegt

      19 mei 2017 om 19:39

      @pjjmv: In Duitsland spreken ze over een vermoedelijke vanaf prijs van € 20.000,-

      Login om te reageren
  2. jobberns zegt

    19 mei 2017 om 10:42

    Chiptuners zullen er zeker niet om moeten treuren, want dit karretje verdient nog wel een pk of 20 extra… dan is het pas écht fun!

    Login om te reageren
    • bogey zegt

      19 mei 2017 om 10:57

      @jobberns: Of je gaat gewoon voor een swift sport. Atmosferisch + minder ingrijpende elektronica.

      Login om te reageren
      • st33fie zegt

        19 mei 2017 om 11:22

        @bogey: Probeer jij in de supermarkt ook met monopoly geld te betalen?

        Login om te reageren
        • bogey zegt

          19 mei 2017 om 11:54

          @st33fie: Tuurlijk, scheelt een hoop op’t einde van de maand.
          In dit soort autootjes geef ik ook zoveel niet om afwerking e.d., maar wel om het rijplezier. Valt natuurlijk nog af te wachten hoe deze het gaat doen.

          Login om te reageren
  3. viezefreddyw zegt

    19 mei 2017 om 10:44

    Dit vind ik best een geinig ding. Een opvolger voor de ontzettend leuke lupo GTI. Ik ben alleen benieuwd wat hij moet gaan kosten en waarom het nog zo lang moet gaan duren voordat hij te bestellen is.

    Login om te reageren
  4. pomoek zegt

    19 mei 2017 om 10:44

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  5. E34M5Touring zegt

    19 mei 2017 om 10:50

    Leuk ding! Maar ik vind hem best zwaar, een DS3 met 1.6HDiF is 1046kg en die is toch een segment hoger.

    Login om te reageren
  6. vondick zegt

    19 mei 2017 om 10:59

    Dan lijkt me de Twingo GT toch leuker. Iets met achterwiel aandrijving…

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      19 mei 2017 om 11:08

      @vondick: Ik zou de reviews van die Twingo GT maar eens kijken. Aan die achterwielaandrijving heb je vrijwel niks omdat de hulpsystemen op z’n zachtst gezegd nogal behoudend zijn ingesteld.

      Login om te reageren
      • vondick zegt

        19 mei 2017 om 11:14

        @edge: Dat heb ik ook gelezen ja. Maar dat is natuurlijk het eerste wat ik er uit zou laten slopen bij een Chip-beurt?

        Login om te reageren
      • willeme zegt

        19 mei 2017 om 11:15

        @Edge: inderdaad. Net als bij alle Smarts. Ja, je hebt achterwielaandrijving. Dankzij alle elektronische nanny’s (de hoge koetsjes vallen anders te snel om) is er inderdaad geen lol aan te behalen.

        Login om te reageren
        • Donstil zegt

          19 mei 2017 om 11:36

          @willeme: nou dat klopt toch niet helemaal. Ik heb een Smart 451 met 115 pk aan de wielen. Met ESP uit (dat is dan gedeeltelijk uit) kan je daar best plezier mee hebben. Zet graag een stapje opzij in bochten etc.

          Login om te reageren
      • oemplus zegt

        19 mei 2017 om 14:03

        @Edge: En het is een Renault.. icm een Smart… Veel slechter kan het niet worden..

        Login om te reageren
    • wimof zegt

      19 mei 2017 om 12:11

      @vondick: VW bouwt stevige wagens, die ook zo aanvoelen.
      Ik zeg niet dat ze niet stuk gaan.

      Login om te reageren
  7. Loek zegt

    19 mei 2017 om 11:06

    Hier wordt ik echt ontzettend hebberig van!

    Login om te reageren
  8. cuprani zegt

    19 mei 2017 om 11:06

    Veel te weinig vermogen!! Hier had gewoon een 1.4 TSI in moeten liggen.
    De prijs zal ook wel weer gelijk liggen aan een kale Golf, dus dan moet je toch op zn minst onderscheidend zijn met zo’n ding. 140 a 150 PK standaard had veel beter geweest.

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      19 mei 2017 om 11:20

      @cuprani: In vergelijking met de 90pk van de huidige topper is 115pk toch wel een leuke vermogensboost. Ik ben het wel met je eens dat een 1.4 met een pk of 150 onder de kap ook leuk zou zijn geweest. Weet je wat nog leuker zou zijn geweest? Als ze (desnoods in gelimiteerde oplage) het recept van de Renault Clio V6 hadden gevolgd. Achterbank eruit, daar een potent blok erin en een widebody waar je U tegen zegt.

      Login om te reageren
  9. PunicaOase zegt

    19 mei 2017 om 11:09

    115 pk op 1000 kg klinkt niet heel GTI (naar moderne maatstaven)…

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      19 mei 2017 om 11:17

      @punicaoase: ook niet naar andere maatstaven. Niet alleen de eerste golf had een betere verhouding maar bijna alle Hot hatches van vroeger hadden meer of vergelijkbaar vermogen op minder gewicht. Dit ding is gewoon veel te zwaar.

      Login om te reageren
      • stuko zegt

        19 mei 2017 om 11:39

        @lekbak: tegenwoordig willen mensen niet meer dood zijn als ze met 80kmh tegen een boom aan rijden…

        dus stop gelijk maar met vergelijken van vroeger: remmen, abs, esp, airbags etc. vs toen..

        Login om te reageren
        • lekbak zegt

          19 mei 2017 om 12:21

          @stuko: we zijn ook 20+ jaar verder. Je zou toch zeggen dat ze nu wel eens het gewicht omlaag kunnen krijgen…

          Login om te reageren
          • stuko zegt

            19 mei 2017 om 12:23

            @lekbak: eens! De focus zal minder op gewicht liggen zou je denken!

            Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            19 mei 2017 om 15:30

            @lekbak: Dat gewicht omlaag krijgen is het probleem ook niet. Het betaalbaar houden maakt het zo lastig. Maar daar zullen ook wel genoeg redenen voor zijn waar ik niks vanaf weet.

            Login om te reageren
      • 't Peugje zegt

        19 mei 2017 om 11:43

        @lekbak: Heb zelf een 106 gti gehad. 925 kg met 120 pk. Gewoon een stuk sneller dan deze Volkswagen omhoog! is.

        Login om te reageren
    • retsok zegt

      19 mei 2017 om 13:09

      @punicaoase: klinkt eerder als een opvolger van de golf 3 8v qua gewicht en vermogen. Laat dat nu net de minst spannende gti geweest zijn..

      Login om te reageren
      • tvr1974 zegt

        19 mei 2017 om 14:33

        @retsok: Volgens mij heeft dit ding straks 230nm. Die 106 kwam daar niet aan (145NM).. dus denk dat deze gewoon sneller zal acceleren enz. Misschien dat de TOP hoger is van zo’n 106 maar denk dat dit ding de helft verbruikt en op een circuit toch een stukje sneller zal zijn dan zo’n 106 GTI…

        Login om te reageren
  10. Edge zegt

    19 mei 2017 om 11:12

    Ik ben benieuwd hoe dit ding rijdt. Zijn grootste concurrent, de Twingo GT, bleek op papier toch een stuk leuker en spannender dan in de praktijk. Maar op papier is het natuurlijk niet verkeerd, 115pk op 997kg wielen en de draaicirkel van een Hotwheels autootje.

    Login om te reageren
  11. lekbak zegt

    19 mei 2017 om 11:15

    Bijna een ton, en bij zo’n klein klote wagentje. Ik vind dat echt bizar zwaar. Een auto als dit zou eigenlijk de 800 kilo niet voorbij moeten gaan. Hier is nog een hele hoop te halen voor de fabrikanten.

    Met slechts 110 pk is hier dus ook niks gti aan. Gewoon een fatsoenlijke motorisering eigenlijk.

    Login om te reageren
  12. Dizono zegt

    19 mei 2017 om 11:25

    Ze hadden hem beter Uptempo kunnen noemen.

    Login om te reageren
    • karhengst zegt

      19 mei 2017 om 13:08

      @Dizono: Vanwege de zakdoekjes omdat dit het eigenlijk gewoon net niet is?

      Login om te reageren
      • Dizono zegt

        19 mei 2017 om 13:20

        @karhengst: vanwege de woordgrap natuurlijk. Maar om nu te zeggen dat dit een raszuivere GTI is…mwoah, ik had toch gehoopt op minimaal de 125 pk van de Lupo GTI, die er trouwens ook nog wel wat dikker uitzag.

        Login om te reageren
        • karhengst zegt

          20 mei 2017 om 08:30

          @Dizono: Ja dat karretje heeft in die zin zeker z’n charme, iets wat de Up mist, ook als GTI. In mijn beleving was de Lupo ook een stukje lager en oogde daardoor minder als een hok zoals de Up.

          Daarnaast is de vergelijking met de acceleratietijden van de originele Golf GTI ook wat anders. Instappers toen hadden vaak net 50 PK ofzo. Het verschil was groter.

          Login om te reageren
  13. ater zegt

    19 mei 2017 om 11:57

    2011? Volgens mij is de up pas ergens begin 2013 op de markt gekomen als 3 deurs!

    Login om te reageren
    • oemplus zegt

      19 mei 2017 om 14:06

      @ater: Nope, 2011. Ik heb zelf een 3 deurs uit 2012..

      Login om te reageren
      • metalmike zegt

        19 mei 2017 om 14:19

        @oemplus: En ook al zou dat zo zijn (wat dus niet zo is), sinds wanneer maken 2 deuren minder een model volledig nieuw? Een up is een up.

        Login om te reageren
        • metalmike zegt

          19 mei 2017 om 14:20

          @metalmike: Dat isveen reactie op ater

          Login om te reageren
  14. 2wheeler zegt

    19 mei 2017 om 12:00

    Ik moet ‘m weer even pluggen: C4 Cactus met 110pk en 995kg. Blok is zeer makkelijk naar de 130pk te chippen. Ruimere auto en een lager gewicht. Volgens mijn vrienden en vriendin rijd je (ik) er alleen wel mee voor lul, het moet wel je smaak zijn…

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      19 mei 2017 om 12:22

      @2wheeler: dat bedoel ik. Een up! past bijna in de kofferbak van een cactus. Dat ding is echt bizar zwaar.

      Login om te reageren
    • peug206 zegt

      19 mei 2017 om 12:38

      @2wheeler: als je vaak in parkeergarages/steden staat is het ideaal. Maar dan alleen zou ik de overweging maken. Gelukkig woon ik op het platteland…

      Login om te reageren
    • oemplus zegt

      19 mei 2017 om 14:07

      @2wheeler: Het verschil is alleen dat VW wel degelijk in elkaar zit.. met degelijke materialen. Daar komt het verschil in gewicht ook vandaan.

      Login om te reageren
      • 2wheeler zegt

        19 mei 2017 om 14:32

        @oemplus: impliceer je dat dit bij de Cactus niet het geval is? Eigen ervaring, gelezen op internet of een vooroordeel? Ben benieuwd naar je bron! Niet alles is inderdaad even aaibaar maar dat weet je als je voor de Cactus kiest. Het hele idee achter deze auto is namelijk om een lichtgewicht auto neer te zetten met bovengemiddeld veel ruimte. Dat het niet degelijk is, is nieuw voor me.

        Login om te reageren
        • oemplus zegt

          19 mei 2017 om 16:47

          @2wheeler: Als automonteur rijd ik in allerlei soort auto’s (waardoor je auto’s ook goed kunt vergelijken met elkaar), helaas ook in Citroën’s.. Heb in 2 van die stootzakken gereden, maar ik vind het 10 x niks. Voelt goedkoop en slap aan, interieur zit erg onlogisch in elkaar en zoals je zelf gelukkig al zegt, je rijd flink voor lul. Andere kant van het verhaal is dat ze ook niet alles kosten, dus het is ook maar net wat je er van verwacht natuurlijk!

          Login om te reageren
          • 2wheeler zegt

            19 mei 2017 om 18:00

            @oemplus: agree to disagree dan maar? Ik vind overigens niet dat je er mee voor lul rijdt, anders had ik hem zelf niet gekocht. Die mening is mijn vrienden en vriendin toegedaan (hoewel die mening flink is bijgesteld toen ze er in reden). Ieder zijn ding!

            Login om te reageren
  15. janmetdelangeachternaam zegt

    19 mei 2017 om 12:17

    Leuk! Als normale versie was het al best lekker rijden O.a. Omdat je er lekker mee kon smijten, zal nu nog leuker zijn

    Login om te reageren
  16. thomasthomas zegt

    19 mei 2017 om 12:21

    Een Clubsport S lijkt me wel wat. Kan er wel niemand meer mee op de achterbank.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      19 mei 2017 om 15:32

      @thomasthomas: Dat gaat nu ook al met moeite.

      Login om te reageren
  17. focusrs1 zegt

    19 mei 2017 om 12:42

    Zelfs al laat je hem tunen…blijft een lelijk autootje!

    Login om te reageren
  18. allesmetturbo zegt

    19 mei 2017 om 13:14

    Tof karretje! Als ik ooit al een up! zou kopen, dan zeker deze! En dan direct natuurlijk langs JD :) net sinds een week ook eigenaar van een GTI (mk5 stage 2) en heb het gti virus ook te pakken, zal er vast mee te maken hebben dat ik deze GTi ook leuk vind :p

    Login om te reageren
  19. Jantje_555 zegt

    19 mei 2017 om 13:18

    lijkt geen golfbalpook te hebben…:-(

    Login om te reageren
  20. Dutchdriftking zegt

    19 mei 2017 om 13:46

    Chip er in en gaaan!

    Login om te reageren
  21. henkp1 zegt

    19 mei 2017 om 13:53

    Pleurt up

    Login om te reageren
  22. henkp1 zegt

    19 mei 2017 om 14:00

    Wat nou origineel?? VW is helemaal niet origineel. Ieder weldenkend mens weet dat de Golf niet de eetste hothatchback was. Renault 5 Alpine en Simca 1100Ti gingen hem al voor. De allereerste is natuurlijk de Autobianchi Abarth van 1972. Van de sportieve rappe gezinsauto’s gaat de eer naar Renault die de 4CV vanaf 1949 al voor wedstrijden inzette. En ermee won, zoals Monaco en Le Mans (in z’n eigen klasse dan hè).

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      19 mei 2017 om 17:17

      @henkp1:
      Dauphine Gordini 1093 was de eerste snelle Jelle die gewoon op de lopende band werd geproduceerd.

      Login om te reageren
  23. berlinetta zegt

    19 mei 2017 om 15:33

    Ik vind het gewoon een geinig karretje. Iets te zwaar zoals hierboven al is gezegd, maar helaas. Ik verwacht dat het met de rijeigenschappen wel goed zit. Het zal niet de spannendste auto zijn, maar wellicht wel de fijnste allrounder. VW heeft de laatste jaren laten zien dat ze dat toch wel goed kunnen.

    Login om te reageren
  24. sracert zegt

    19 mei 2017 om 15:58

    Wat een Honde-hok is dit toch.

    Login om te reageren
  25. Calimero zegt

    19 mei 2017 om 16:48

    Ik vind de Up! een hartstikke leuke auto om te zien. Hoe hij rijd weet ik niet.
    Maar dat gewicht is echt fors. Er zij fabrikanten die dat beter voor elkaar hebben. En toch zullen er genoeg mensen zijn die er straks één willen kopen. Al is het alleen maar voor de looks en net wat meer souplesse dan de “gewone” versies.

    Login om te reageren
  26. Gulli zegt

    19 mei 2017 om 17:14

    Mijn Puma had 125 atmosferische pk’s op 1020kg wagengewicht, wel redelijk te vergelijken met deze auto. Het was geen supersnelle auto maar wel ontzettend leuk om te rijden. En ik ga ervan uit dat deze Up iets meer koppel krijgt dan de 150 waarmee de Puma het moest rooien

    Login om te reageren
  27. arias zegt

    19 mei 2017 om 18:00

    Kek karretje zal wel een stevige prijskaartje aanhangen maarja zolang er een markt voor is, en dat is er ook. Verwacht natuurlijk ook veel scheve Gucci petjiërs (vaak neppe) achter het stuur want dat GTI logootje voert meteen het status van zo iemand op.

    Login om te reageren
  28. HZW zegt

    19 mei 2017 om 19:44

    De vraag is of deze 115 pk GTI motor mechanisch het zelfde is als de 90 pk TSI motor.
    Is de 115 pk het gevolg van andere software of andere hardware. ??

    Login om te reageren
  29. douwe zegt

    19 mei 2017 om 22:04

    @lincoln Leuk hè, zo’n Up! GTI

    Login om te reageren
  30. shicomm zegt

    22 mei 2017 om 19:50

    Als de geruchten kloppen en dit ding voor 20k in dld van de hand gaat dan gaat ie hier waarschijnlijk richting de 25k… Een giller natuurlijk maar dat is dit ding toch al..

    Voor dat soort geld heb je een normaal en degelijk koekblik waar je niet op leegloopt qua onderhoud en kun je er nog een leuke weekend auto naast hebben staan…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North