• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit kost de 675LT Carbon Series MSO als occasion

Auteur: RubenPriest, gepost 3 januari 2017 om 18:59 – 35 Reacties

Afbeelding Dit kost de 675LT Carbon Series MSO als occasionAfbeelding Dit kost de 675LT Carbon Series MSO als occasionAfbeelding Dit kost de 675LT Carbon Series MSO als occasionAfbeelding Dit kost de 675LT Carbon Series MSO als occasionAfbeelding Dit kost de 675LT Carbon Series MSO als occasionAfbeelding Dit kost de 675LT Carbon Series MSO als occasionAfbeelding Dit kost de 675LT Carbon Series MSO als occasion

Dit kost de 675LT Carbon Series MSO als occasion
Gelimiteerde supercars zijn nu eenmaal flink aan de prijs. De McLaren 675LT Spider is geen uitzondering.

Sinds 2016 levert McLaren de dakloze variant van de 675LT aan klanten en langzaam maar zeker vinden exemplaren van de gelimiteerde cabrio hun weg naar de occasionmarkt. Net zoals andere exclusieve supercars is ook de 675LT Spider stevig aan de prijs als tweedehandsje. Helemaal als het de zeldzamere Carbon Series MSO-variant betreft. Van deze versie zijn er namelijk maar 25 stuks.

Een gelimiteerde variant van een gelimiteerde auto dus. Yo dawg! In vergelijking met de reguliere 675LT Spider beschikt de Carbon Series over 40 procent meer carbon. Daarnaast sloegen deze 25 bijzondere cabrio’s het spuit-stadium over. Het resultaat is een geweldige naakte carbon look.

Eén van deze 25 speciaaltjes wordt te koop aangeboden in Frankrijk. Op de teller staan slechts 100 gereden kilometers. McLaren heeft de cabrio in november 2016 geleverd. Het carbon feestje wordt gecombineerd met oranje accenten. Vraagprijs: 750.000 euries.

Ook interessant!

  • Fraai gekleurde McLaren 720S occasion is van de grote baas
  • Koop de allereerste McLaren P1
  • McLaren 765LT Spider
    Dit is de gloednieuwe McLaren 765LT Spider
  • McLaren overweegt nu toch een SUV
    De McLaren 765LT Spider, zoveel gaat hij kosten

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

675LT, Cabrio, carbon, McLaren, mso, occasion, spider

Vorig bericht: « BREEK: Ford luistert naar Trump, GM nog niet?
Volgend bericht: Zo torpedeert Ferrari de titelkansen van Max Verstappen »

Lees Interacties

Reacties

  1. sr20det zegt

    3 januari 2017 om 19:06

    Karig foto’s -1
    Auto is Vinex-drempel stand -3

    Login om te reageren
    • sr20det zegt

      3 januari 2017 om 20:08

      @sr20det: karige* in* gaat lekker ..
      -2

      Login om te reageren
  2. Gulli zegt

    3 januari 2017 om 19:08

    Is er een spider?

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      3 januari 2017 om 21:08

      @gulli: Yes. Vooral op foto 2 is dat makkelijk te zien.

      Login om te reageren
  3. pechweg zegt

    3 januari 2017 om 19:08

    Erg dikke bak! Alleen dat interieur.. een begrafenis ziet er nog uitnodigender uit..

    Login om te reageren
  4. honeyhanger zegt

    3 januari 2017 om 19:08

    Dat is 500.000 euro teveel

    Login om te reageren
    • kannito zegt

      3 januari 2017 om 19:33

      @honeyhanger: omdat? Het is wel een full carbon body, iets dat je alleen kan waderen in het echt

      Login om te reageren
  5. rob5nismo zegt

    3 januari 2017 om 19:11

    Pak m maar in

    Login om te reageren
  6. krokant zegt

    3 januari 2017 om 19:14

    Als je een auto met zo’n prijskaartje aanbiedt, kan je op z’n minst zorgen voor een beetje goede foto’s. Voor een oude schuur op een grindpad is nou niet echt de beste plek.

    Login om te reageren
  7. bakker zegt

    3 januari 2017 om 19:24

    Gave uitvoering, wel saai interieur. En lijkt het carbon een bruine waas te hebben of is dat de licht in val? Zonde dat zoiets zeer waarschijnlijk in een showroom beland of kelder als collectors item. Als ik echt veel geld zou hebben kocht ik er twee eentje om mee te rijden en de ander om binnen te zetten.

    Login om te reageren
  8. viezefreddyw zegt

    3 januari 2017 om 19:31

    De 675LT is voor mij de enige McLaren die ik echt mooi vind. De 12C heb ik nooit wat aan gevonden en de 650S is niets meer dan een facelift. De 570S vind ik nog wel mooi maar de 675LT vind ik prachtig. Wel duur, helaas…

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      3 januari 2017 om 19:59

      @viezefreddyw: Nieuw jaar, nieuwe ronden en kansen. Ben het weer met je eens. De mp4 en 650 hebben mij ook nooit veel gedaan. De 675 lijkt echter wel echt te kloppen. Alle details maken het af.

      De 570 vind ik overigens erg schitterend. Zag hem laatst in het echt rijden en is tich wel echt een fraaie verschijning. Al helemaal als GT.

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        3 januari 2017 om 20:03

        @berlinetta: Ik vind de GT ook prachtig. Zeker in het grijs is hij erg mooi. Maar nog liever een Ferrari.

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          3 januari 2017 om 21:27

          @viezefreddyw: Dat sowieso! Een mooie 458 blijft toch zeker fraaier.

          Login om te reageren
          • dieselkameel zegt

            3 januari 2017 om 22:03

            @berlinetta: Het klinische van een McLaren spreekt mij ook niet aan. Een Ferrari ongeacht welke roept een soort van geilheid en enthousiasme op bij elke auto liefhebber. Of het nou een 458 of F40 is. De McLaren heeft geen sexyness overzich heen, maar die is volgepakt met hypertechnologie.
            Als ik mocht kiezen wist ik het wel : een Lexus LFA

            Login om te reageren
            • berlinetta zegt

              4 januari 2017 om 08:02

              @dieselkameel: Eens, ik vind het wel indrukwekkend wat McLaren bouwt, maar het raakt me niet echt. Ferrari krijgt dat meestal wel voor elkaar.

              Login om te reageren
            • redbee5 zegt

              4 januari 2017 om 09:21

              @dieselkameel: Grappig dat je dan vervolgens wel voor de LFA kiest ;) Dat imago van Ferrari spreekt mij juist niet aan. Iedereen weet dat als je in een rode sport auto rijdt het een Ferrari is. Mclaren daarentegen is wat minder bekend nog. Daarnaast vind ik de ontwerpen veel cleaner dan die van Ferrari.

              Login om te reageren
              • dieselkameel zegt

                4 januari 2017 om 11:56

                @redbee5: Het geluid van de LFA een keer ‘live’ gehoord. Wanneer je dan een andere sport auto hoort valt alles smerig tegen. Alleen het geluid van die auto al……

  9. mrrallycross zegt

    3 januari 2017 om 19:48

    Zit net een video van shmee150 te kijken over carflipping…

    Login om te reageren
  10. berlinetta zegt

    3 januari 2017 om 19:56

    Voor 500k en een klap in het gezicht van de vorige eigenaar omdat hij er zo weinig in heeft gereden, neem ik hem mee.

    Login om te reageren
    • Donstil zegt

      3 januari 2017 om 20:34

      @berlinetta: Wedden dan je hem voor 500k ook niet mee neemt.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        3 januari 2017 om 21:28

        @Donstil: Je hebt gelijk. Ik heb geen 500k :(

        Login om te reageren
  11. bmw1m zegt

    3 januari 2017 om 19:58

    De taffus wat een geld!
    Prachtige auto hoor maar ik zou het er niet voor over hebben.

    Login om te reageren
  12. zeevink zegt

    3 januari 2017 om 20:00

    Dit is Carbon porn ?

    Login om te reageren
  13. camber24 zegt

    3 januari 2017 om 20:06

    Dat ontwerp van dat ding……… Veel te chaotisch. Afschuwelijk. Nee, ik sla even over.

    Login om te reageren
  14. mennok zegt

    3 januari 2017 om 20:10

    Doet me weinig.. wat maakt McLaren toch emotieloze wagens tegenwoordig.. dit ook weer, anonieme bak opgeleukt met carbon. Het blijft wat mij betreft een ontzettend saaie bedoeling. Onbegrijpelijk dat de F1 dezelfde naam draagt.

    Login om te reageren
  15. thezonda zegt

    3 januari 2017 om 20:16

    No thanks, doe mij maar eentje met een felle kleur ipv de zoveelste ‘full carbon body’. Of een 458 Aperta, nog beter zelfs. Interieur is trouwens ook om te janken.

    Login om te reageren
  16. fransananas zegt

    3 januari 2017 om 20:28

    Wat hebben mensen met dat maakte carbon? Leluk leluk en nogeens leluk

    Login om te reageren
  17. Edge zegt

    3 januari 2017 om 21:12

    Wat is het toch een geweldig apparaat. En zo in dat naakte carbon zie je het vakmanschap van McLaren nog meer naar voren komen. Ja, ik wil hem wel!

    Login om te reageren
  18. TimD zegt

    3 januari 2017 om 21:18

    Ik ben fan, ik wil hem…

    Login om te reageren
  19. kniesoor zegt

    3 januari 2017 om 21:26

    Vind zo’n zwarte doodskist niks, de speciale editie rode 570S van een paar weken terug ligt aanzienlijk prettiger op het netvlies. Maar ’n 675LT zal vast (nog) beter rijden, dat dan weer wel.

    Login om te reageren
  20. sezz zegt

    3 januari 2017 om 21:41

    Passend decor zo’n obscuur achtererf voor je supercar van 750k in de verkoop op af te beelden.

    Login om te reageren
  21. Kvgorp zegt

    3 januari 2017 om 22:26

    Aahhh een echte petrolhead…. uuhm beleggingsinvesteerder

    Login om te reageren
  22. newformula zegt

    3 januari 2017 om 22:36

    Petjes alert!

    Login om te reageren
  23. gokartmozart zegt

    3 januari 2017 om 23:05

    Mooi! Wat betreft jullie opmerkingen over de kleur.
    De setting doet hem geen eer aan. De foto’s zijn bagger. Kijk ff naar de clip van The Weeknd / Starboy dan zie je hoe mooi is eigenlijk zo is

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North