• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit wordt de Toyota GT86 Cabrio

Auteur: ricardo, gepost 6 maart 2013 om 08:43 – 21 Reacties

Dit wordt de Toyota GT86 Cabrio


Maar omdat het nog een conceptversie is, noemen we hem nog even FT-86 Concept.

De GT86 krijgt binnen afzienbare tijd een open versie. Deze auto is daarvan het officiële voorproefje, met een elektrisch bedienbaar stoffen kapje + glazen achterruit en een ‘Italiaans interieurdesign’, wat dat ook moge zijn. (Marineblauwe accenten? Goudgele vloermatten?)

De FT-86 Open concept is even lang (4.240 mm) en breed (1.775 mm) als de Toyota GT86. De conceptauto is wel lager dan de GT86 (1.270 versus 1.285 mm). De wielbasis is met 2.570 mm gelijk gebleven.

Onderhuids is de FT-86 Open concept eveneens gelijk aan de Toyota GT86. Dit betekent een 1.998 cc atmosferische boxermotor van 200 pk en tot de rand gevuld met driftpotentie.


Ook interessant!

  • Toyota GR86
    Naamsverandering voor Toyota GR86
  • Toyota GR 86 officieel: meer pk's en motorinhoud!
  • Is deze offroad occasion de leukste cabrio ooit?
  • Video: belachelijk boze BMW beukt blauwe Toyota

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, Cabrio, concept, ft-86, geneve, geneve-2013, gt86, Toyota, wit

Vorig bericht: « Ruf maakt een dakloze Porsche 991 Turbo [RT35]
Volgend bericht: Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid: meer dan 5.000 orders! »

Lees Interacties

Reacties

  1. michiel3011 zegt

    6 maart 2013 om 08:44

    Ziet er heel goed uit! Mooier dan de coupe.

    Login om te reageren
  2. kapiteinaudi zegt

    6 maart 2013 om 08:45

    Nog veel mooier dan de coupe! Ziet er echt stijlvol uit, een beetje Italiaans zelfs!

    Login om te reageren
  3. garp zegt

    6 maart 2013 om 08:49

    Liever Italianen dan Duitsers met de looks van ’t interieur laten bemoeien.

    Login om te reageren
  4. CRX zegt

    6 maart 2013 om 08:50

    Mooie auto hoor.
    Alleen dat van die glazen achteruit weet ik niet… Ik heb liever dat alle technische delen van metaal zijn. Om dan één versnelling van glas te maken vind ik gek.

    Login om te reageren
    • ricardo zegt

      6 maart 2013 om 08:58

      @CRX: Nice one. :) Aangepast!

      Login om te reageren
  5. toyotafortuner zegt

    6 maart 2013 om 08:58

    Saiko-desu! (Geweldig) Hopelijk zal ‘ie uiteindelijk niet zo veel meer kosten tov de coupe.

    Login om te reageren
  6. camber24 zegt

    6 maart 2013 om 09:23

    Ik blijf t maar een speelgoed auto vinden…

    Login om te reageren
  7. lambo4all zegt

    6 maart 2013 om 09:56

    Prachtig wagentje! Als ik het geld had zou ik er zeker eentje kopen.

    Login om te reageren
  8. gregorius zegt

    6 maart 2013 om 09:57

    Zou dit de 2013 opvolger van de het MX5 idee kunnen zijn? Redelijke looks, aardig blokje voorin, je kan er mee spelen en het lijkt nog betrouwbaar ook.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      6 maart 2013 om 11:27

      @gregorius: en 2+2 toch?

      Login om te reageren
  9. MARS zegt

    6 maart 2013 om 10:22

    Die playmobiel achterlichten vervangen, dan issie wel te pruimen..

    Login om te reageren
  10. replicant zegt

    6 maart 2013 om 10:34

    Stukken mooier dan coupe.. Knap hoor!

    Login om te reageren
  11. V-Power zegt

    6 maart 2013 om 11:13

    Ik ben wel heel benieuwd wat hij gaat kosten straks

    Login om te reageren
  12. Raikkonen zegt

    6 maart 2013 om 11:20

    ziet er compleet anders uit als de coupe! dit toont ook een stuk stoerder vind ik

    Login om te reageren
  13. lacker zegt

    6 maart 2013 om 11:21

    Kijk hier eens na, de achterkant heeft wel wat weg van een Maserati GranCabrio!
    http://www.carsbase.com/photo/photo_full.php?id=95959

    Login om te reageren
    • notsobig zegt

      6 maart 2013 om 12:27

      @lacker: Ja inderdaad, die is ook wit!

      Login om te reageren
  14. bass1103 zegt

    6 maart 2013 om 11:43

    Kan niet wachten! Wordt dit net zo’n icoon als de mx-5?

    Login om te reageren
  15. lemans96 zegt

    6 maart 2013 om 12:33

    Dit word een toppertje. Lekker driften met je tronie in de zon en wind. Gaaf.

    Login om te reageren
  16. thomcarspotter zegt

    6 maart 2013 om 13:03

    Leuk, maar toch zou ik liever de dichte versie nemen, en dan wel de Subaru versie.

    Login om te reageren
  17. Frankypanky zegt

    6 maart 2013 om 18:38

    Goed hoor, waar wachten ze nou op? Bouwen die hap!

    Login om te reageren
  18. bertuss zegt

    6 maart 2013 om 20:42

    Heel mooi gedaan … kzou alleen nooit voor deze kleur kiezen wat vetreft het dakje. Met dak open is ie veel mooier ook …

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North