• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

DKR Tuning Audi RS6: 660 pk

Auteur: Wouter, gepost 29 oktober 2008 om 12:24 – 20 Reacties

Afbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pkAfbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pkAfbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pkAfbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pkAfbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pkAfbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pkAfbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pkAfbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pkAfbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pkAfbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pkAfbeelding DKR Tuning Audi RS6: 660 pk

DKR Tuning Audi RS6
Toch jammer van die laatste 6 pk, maar voor 1.579,00 Euro kun je ook weer niet alles verwachten.

De aangepaste software DKR-Leistungsstufe II zorgt ervoor dat het vermogen van 580 naar de genoemde 660 pk stijgt, terwijl het koppel ook stijgt tot 760 nm. Nu is de RS6 niet bepaald een auto die underpowered voelt, maar meer pk’s zijn zoals gewoonlijk altijd welkom. Dat kunnen we niet zeggen van de stickers die DKR Tuning op de RS6 plakt, maar die zijn vast niet verplicht. De 20″ Cargraphic RS velgjes zijn dan wel weer grappig en zijn geschoeid met 255/35-20 banden voor en 285/30-20 grote banden achter. De firma H&R tekende voor het verlagingssetje.

Ook interessant!

  • Video: Golf 3 vs Audi RS6
    Video: Golf 3 vs Audi RS6
  • Afrojack doet zichzelf Audi RS6 met 1.001 pk cadeau [video]
  • Johann Abt Signature Edition
    Dit is de ultieme Audi RS6 met garantie (800 pk!)
  • Audi RS6 Woody
    Audi RS6 Woody stationwagon is pure hommage

Nieuwste artikelen

  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, rs6, tuning

Vorig bericht: « Verrassing: de kilometerheffing wordt te duur
Volgend bericht: Dit is de Nissan 370Z »

Lees Interacties

Reacties

  1. Mikeee zegt

    29 oktober 2008 om 12:37

    behalve de wieltjes en de stickers is het een ziekelijk aparaat.

    Login om te reageren
  2. Autofans.be zegt

    29 oktober 2008 om 12:37

    Knappe dingen toch hoor, een break met 660pk. Another job well done!

    Login om te reageren
  3. Panamera zegt

    29 oktober 2008 om 12:39

    1600 euro is niet veel :D

    Login om te reageren
  4. TomRS6 zegt

    29 oktober 2008 om 12:40

    1600 incl. velgen? dan koop ik wel zon los setje.. geloof er geen snars van

    Login om te reageren
  5. Laurens zegt

    29 oktober 2008 om 12:40

    Zal de stenen wel uit de straat trekken met zoveel koppel!

    Login om te reageren
  6. TONNIEJJ zegt

    29 oktober 2008 om 12:42

    Nou ik kan die tuning wel dokken, nu de RS6 zelf nog hahaha

    Login om te reageren
  7. MB zegt

    29 oktober 2008 om 12:45

    @ Panamera:
    1600 mag dan niet veel zijn, is het ook niet voor zo’n vermogen toenamen! Bedenk echter wel dat de garantie van audi hierbij vervalt en vaak zijn al die tuning kitjes niet echt goed voor de levensduur van de motor.

    Login om te reageren
  8. Susp1cious zegt

    29 oktober 2008 om 12:49

    @ MB

    Meestal wordt de verzekering overgenomen door de tuner! De tuning heeft meestal geen enkel effect op de levensduur van de motor mits deze niet overmatig belast wordt.

    Login om te reageren
  9. MB zegt

    29 oktober 2008 om 13:00

    Dat moet je dan maar hopen. Maar op die manier is 1600 euro een schijntje!

    Login om te reageren
  10. ScscreamGT zegt

    29 oktober 2008 om 13:24

    Wanneer stopt het? bij de 1001 pk? Veyron vs RS6? :)

    Login om te reageren
  11. Yuri zegt

    29 oktober 2008 om 14:05

    Ik zou alleen de software update willen, de rest mag DKR houden!

    Login om te reageren
  12. Suske zegt

    29 oktober 2008 om 14:44

    Verschillende bandenmaten met vierwielaandrijving? Dan moet de afrolomtrek wel exact gelijk zijn, anders gaat et um niet worden toch??…

    Login om te reageren
  13. Willem zegt

    29 oktober 2008 om 15:29

    ziek :O

    Login om te reageren
  14. Marc van der Haak zegt

    29 oktober 2008 om 15:33

    @ ScscreamGT: droom lekker verder.. ;-)

    Login om te reageren
  15. Jordey zegt

    29 oktober 2008 om 16:19

    Je krijgt voor 1600,- alleen de aanpassing aan je motor. De velgen moet je apart betalen. Niet dat dat nodig is want ze zijn walgelijk.

    Login om te reageren
  16. Windhoos zegt

    29 oktober 2008 om 17:06

    €1600 voor een upgrade van 80pk boven de aanwezige 580 is zelfs zeer goedkoop. Originele RS6 velgen zijn trouwens idd mooier

    Login om te reageren
  17. Tommy zegt

    29 oktober 2008 om 19:11

    Fail!! concurentie tuners hebben allemaal 700 pk, doet deze toch een beetje van onder. Maarja misschien is die 660 pk wel over een lekker breed toerenberijk beschikbaar, ook mooi…

    Login om te reageren
  18. MATSS zegt

    29 oktober 2008 om 19:24

    het is zo goedkoop omdat het blok zo makkelijk te tunen is
    Audi heeft de turbodruk bewust laag gehouden

    Login om te reageren
  19. bozewolf zegt

    29 oktober 2008 om 20:04

    Kan niet echt warmlopen voor de RS6, maar het blijft lollig, zoveel power in een stationwagon.

    Op die zijfoto zie je trouwens goed wat voor loeier van een kolos die RS6 is. De velgen zijn 20″ maar het lijken wel beschuitjes.

    Login om te reageren
  20. pureporneaux.be zegt

    29 oktober 2008 om 21:31

    Software kopen, RS6 gratis? Neen? Jammer…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North