• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Donkervoort D8 GTO: eerste cijfers en productiestart

Auteur: Alwood, gepost 12 augustus 2012 om 20:33 – 90 Reacties

Donkervoort D8 GTO
De ontwikkeling gaat door bij deze kleine Nederlandse supercar-fabrikant. Inmiddels heeft de motor een cilinder mee, heftig vermogen gekregen en is de D8 GTO een van de snelst accelererende auto’s op onze aardkloot.

Het kan haast niet anders. In het vederlichte Donkervoort-chassis hebben de techneuten de vijfcilinder turbo uit de Audi RS3/TT-RS gehangen. Hang daar een willekeurige versnellingsbak achter (vijfbak in dit geval) en je hebt een kanonskogel. Is dat niet snel genoeg dan biedt Donkervoort ook nog een mogelijkheid om je vermogen naar 400 pk te upgraden.

Alle tests zijn tot nu toe uitgevoerd met de langzaamste 340 pk variant. Die spurt in 3 seconden van 0-100 km/u, zes seconden later zit je op 200 km/u. In totaal accelereer je dus naar 200 km/u in de tijd dat een gemiddelde 14%-bijteller amper de 100 km/u passeert.

In totaal 340 pk en 450 Nm, 700 kg, een tankinhoud van 50 liter, brandstofverbruik van 10-12 liter op 100 km en top van 255 km/u. Leuk tweezitter speeltje. Er schijnen overigens nog maar 6 van de 25 Donky’s niet gereserveerd te zijn. De productie start nu.

Ook interessant!

  • Maak je Donkervoort D8 GTO nu nóg duurder
  • Donkervoort D8 GTO Individual
    Donkervoort D8 GTO Individual Series nu EXTRA individueel
  • Donkervoort bouwt JOUW auto
    Donkervoort bouwt JOUW auto deze herfst
  • Deze 6 straatauto's voelen zich uitstekend thuis op het circuit

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

d8, d8-gto, Donkervoort

Vorig bericht: « Brullend supercar-orkest van Wilton House 2012
Volgend bericht: Echte bazen racen hun Aventador op het circuit »

Lees Interacties

Reacties

  1. sacha zegt

    12 augustus 2012 om 20:36

    Wat kost dat?

    Login om te reageren
    • elektricidad zegt

      12 augustus 2012 om 20:40

      @sacha: enkele propere onderbroeken..

      Login om te reageren
    • bungabungastig zegt

      12 augustus 2012 om 21:20

      @sacha: 140k ex voor de “Premium” (toepasselijk nietwaar?) serie.

      Login om te reageren
    • albers zegt

      12 augustus 2012 om 22:09

      @sacha: 2 ton in nl…

      Login om te reageren
  2. dawwg zegt

    12 augustus 2012 om 20:37

    Ziet erg lekker uit en het zal ongetwijfeld ook lekker klinken, terwijl je gezicht nog in model blijft (als je geen 2m bent) ;)

    Login om te reageren
  3. dennisr zegt

    12 augustus 2012 om 20:40

    Het is maar goed dat het niet kan, als het wel kon zou de auto bij vol accelereren onder je weg schieten..

    Login om te reageren
  4. bbroek zegt

    12 augustus 2012 om 20:41

    Een stoplichtsprint win je van bijna iedereen, maar daarna komt er opeens een mondeo langs je rijden!

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      12 augustus 2012 om 23:36

      @bbroek: nope…heb je het koppel gezien ? Het is GEEN Lotusje ;)

      Login om te reageren
  5. Vanquish zegt

    12 augustus 2012 om 20:46

    Een auto die in zo’n 10 seconden op z’n topsnelheid zit. Das best apart!

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      12 augustus 2012 om 21:01

      @Vanquish:
      In 9sec zit je op 200, daarna loopt die door naar 255.
      Tijd onbekend.
      @bbroek die Mondeo gaat je dus niet voorbij komen.

      Login om te reageren
  6. lamborgfan zegt

    12 augustus 2012 om 20:49

    Zoveel ontwikkelingstijd.. En dan maar 25 stuks bouwen? Hmmm.. Dus volgende week krijgen we een persbericht dat dkvoort failiet gaat..

    Login om te reageren
    • Thelis zegt

      12 augustus 2012 om 21:00

      @lamborgfan: Uit welk ei ben jij gekropen. Joop Donkervoort (evenals zijn zoon en dochter (ook in de zaak)) is geen Victor Muller ofzo. Dit zijn de pure autobouwers. Niet een stelletje van die marketingjongens (dus praatjesmakers).

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        12 augustus 2012 om 21:02

        @Thelis:
        Amen.

        Login om te reageren
      • lincoln zegt

        12 augustus 2012 om 22:22

        @Thelis:

        autoverkopers verkopen auto,s .. punt uit ..

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          12 augustus 2012 om 22:43

          @lincoln: en daarom verkoopt Joop er zo weinig, te druk met pielen.

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            13 augustus 2012 om 00:27

            @w0o0dy:

            ook de heilige Joop verkoopt geen nee ..

            Login om te reageren
            • w0o0dy zegt

              13 augustus 2012 om 15:46

              @lincoln: maar erg fanatiek kun je de verkoopinspanningen van Donkervoort ook niet noemen. Issie inmiddels heilig verklaard? Wow, doet ie goed! :-p

              Login om te reageren
              • lincoln zegt

                13 augustus 2012 om 15:53

                @w0o0dy:

                ook die vent zal wel eens in de piepzak zitten ..

                personeel en pand moeten ook betaald worden ..
                en zijn “dode” voorraad moet hij op voorhand afrekenen ..

                zal vast wel eens hopen/bidden om net effe een paar brikkies meer te verkopen ..

                althans .. dat is mijn inschatting ..

    • Donstil zegt

      12 augustus 2012 om 21:15

      @lamborgfan: 25 stuks lijkt me meer dan voldoende, ik heb geen idee hoeveel auto’s Donkervoort bouwd maar het zullen er vast geen honderden zijn.

      Login om te reageren
      • Donstil zegt

        12 augustus 2012 om 21:15

        @Donstil: per jaar.

        Login om te reageren
    • motoragent zegt

      12 augustus 2012 om 23:05

      @lamborgfan: De eerste 25 zijn een zogenaamde Premium Edition met wat extra lichtgewicht onderdelen een knop voor nog eens 60pk extra. Hierna zal de ‘gewone’ productie starten, het is dus niet zo dat het bij 25 stuks blijft ;)

      Login om te reageren
  7. rednasnamsob zegt

    12 augustus 2012 om 21:01

    Man man man….Hollands glorie in optima forma! Hier kan Spyker wat mij betreft nog een puntje aan zuigen…

    Login om te reageren
  8. mout zegt

    12 augustus 2012 om 21:09

    Vergis ik me, of is D’voort nu aantrekkelijker dan ooit?

    Login om te reageren
  9. lincoln zegt

    12 augustus 2012 om 21:09

    kijk er eens aan ..
    weer eens een Donkervoort vs Spyker discussie ..

    als je wint .. heb je vrienden ..

    Login om te reageren
  10. Donstil zegt

    12 augustus 2012 om 21:14

    Er moet nog een r achter “mee”.

    Verder wel een gaaf ding maar of ik het zou kopen is ff een tweede.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      12 augustus 2012 om 21:48

      @Donstil: als je er 1 koopt dan inderdaad als 2e auto ;)

      Login om te reageren
  11. Ferry_76 zegt

    12 augustus 2012 om 21:15

    De eerste 25 zijn toch nog iets lichter dan het ‘standaard’ produktiemodel..?

    Anyway, geil bakkie en ik hoop ooit eens in Top Gear te zien!

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      12 augustus 2012 om 21:18

      @Ferry_76:
      En de eerste serie is 400pk de normale productie versie 340pk.

      Login om te reageren
  12. bbroek zegt

    12 augustus 2012 om 21:25

    de 2.0 ecoboost lukt het inderdaad net niet ( maar 5 km per uur is niet heel veel sneller)
    .

    Login om te reageren
  13. lincoln zegt

    12 augustus 2012 om 21:29

    ding lijkt met zijn slagtandjes wel 100X beter op een slang dan de Viper / Cobra / super snake en boa constrictor die ongetwijfeld ook wel zal bestaan ..

    Login om te reageren
  14. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    12 augustus 2012 om 21:32

    Wie nu nog durft te beweren dat cabrio’s gay zijn…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      12 augustus 2012 om 21:47

      @Svenska_Aeroplan_AB:

      dan ken jij de “scarf” optie van MB nog niet ..

      gayer gaat het niet worden ..

      Login om te reageren
      • Svenska_Aeroplan_AB zegt

        12 augustus 2012 om 22:01

        @lincoln: ja duh, daar noem je ook wat! Daar lachen échte cabriorijders (bestaat dat?) zich ook suf om…

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          12 augustus 2012 om 22:13

          @Svenska_Aeroplan_AB:

          in het filmpje van @wOoOdy hebben ze het over “limited priemiejum” ..

          dus helaas .. ze hebben een gelimiteerde gay versie ..

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            12 augustus 2012 om 22:26

            @lincoln:
            Die limited premium is de eerste serie met 400pk.
            Zeg maar het intro model en dat moest ook een naam hebben.
            Daar maken ze er 25 van waarna de normale productie begint van de 340pk variant.

            Login om te reageren
  15. midasracer zegt

    12 augustus 2012 om 21:48

    Ontzettend lelijk ding. Geef mij maar zo’n oude sigaar, een D8 of zo. Dat is nog een mooie strak gestylde auto. En niet zo overdreven gemotoriseerd. Dit wordt net zo’n widowmaker als de Ariel Atom V8 of de Hennessey.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      12 augustus 2012 om 22:12

      @midasracer: Als ze zo licht zijn dan is de 1.4 TSI van 170pk inderdaad ook zat. Waarschijnlijk maakt de 300+ pk de auto niet eens zo heel veel sneller maar wordt ook Donkervoort geplaagd door haar klanten die het rupsje nooit genoeg gedrag vertonen.

      Login om te reageren
  16. HZW zegt

    12 augustus 2012 om 21:49

    De brandstof tank had wel wat groter mogen zijn.
    Je mag nu blij zijn als je 400 Km ver komt op één tankvulling.
    Een liter of 65 inhoud had toch even beter geweest naar mijn mening.

    Login om te reageren
  17. w0o0dy zegt

    12 augustus 2012 om 21:51

    Als de 340pk naar 200 knalt in 9 seconden dan komt de 400pk versie waarschijnlijk in de buurt van een seconde tov de Veyron… om het even in perspectief te zetten.

    Ik hoop zeer dat Donkervoort een echte ring-specialist inhuurt voor een paar rondjes en een aanval op hun eigen record. Ik denk dat deze auto die tijd aan flarden kan rijden en dan staat Donkervoort weer even in de spotlights for all the right reasons.

    Login om te reageren
    • motoragent zegt

      12 augustus 2012 om 23:09

      @w0o0dy: Die ring-specialist hoeven ze denk ik niet zelf in de huren, die bied zich zelf waarschijnlijk aan. Michael Duchting (van de 2 vorige ringrecords voor Donkervoort) kan waarschijnlijk niet wachten tot hij hiermee aan de gang kan gaan.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        12 augustus 2012 om 23:49

        @motoragent:
        Leuk al je copypaste berichten.

        Login om te reageren
        • motoragent zegt

          13 augustus 2012 om 00:57

          @jrk68: Sorry hoor, ik wist niet dat er hier maar één persoon mag zijn met verstand van Donkervoort…

          Login om te reageren
    • Megakix zegt

      12 augustus 2012 om 23:41

      @w0o0dy: deze is 100kg zwaarder dan de D8 RS..en heeft ‘slechts’ een tijdelijke overboostfunctie…lijkt me geen wereldschokkende verbetering. Tevens was de RS meer geöutilleerd voor een circuit (klopt dat woord ? ;)) dan deze versie.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        12 augustus 2012 om 23:52

        @Megakix:
        Als het niet klopt krijg je vanzelf pietlut van de taalpolitie op je nek.

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          12 augustus 2012 om 23:53

          @jrk68: dear me…dat ontbreekt nog aan het Hollandse landschap; de taalpolitie ! Kan er weer wat meer geïncasseerd worden van de burgers (> 40% allochtoon ;))

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            12 augustus 2012 om 23:58

            @Megakix:
            Pas maar op sinds kort loopt er hier een stage. Tenminste dat wil hij doen geloven.

            Login om te reageren
      • motoragent zegt

        13 augustus 2012 om 00:59

        @Megakix: Een RS weegt volgens mij zo’n 680 kg, deze 700 kg. Gewichtstoename tov de RS valt dus behoorlijk mee.

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          13 augustus 2012 om 10:27

          @motoragent: ff opgezocht..600kg en 350Pk..

          Login om te reageren
      • baasbas zegt

        13 augustus 2012 om 09:50

        @Megakix: Geoutilleerd mag zonder umlaut ;-)

        Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        13 augustus 2012 om 21:33

        @Megakix: klopt vast wel, maar kijk eens naar het jaartal van dat rondje met de 350pk RS…. Dat is 7 jaar geleden. De bandentechniek is enorm doorontwikkeld. De nieuwe auto is breder (spoorbreedte), stijver, heeft betere aerodynamica, wat rijhulpen aan boord en verder een VEEL betere koppelkromme dan de “oude 1.8 turbo”. Verder natuurlijk 50pk meer (toch 14% meer)…. ik denk dat de nieuwe auto serieus een goede kans maakt ondanks een wat hoger gewicht.

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          14 augustus 2012 om 09:27

          @w0o0dy: kk…ik volg je helemaal…ik schreef daarom ook “dat het geen wereldschokkende verbetering” zal zijn. Beetje ‘geven en nemen’ verhaal. Maar ‘we’ blijven het in de smiesjes houden, alé ?!

          Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        13 augustus 2012 om 21:37

        @Megakix: p.s de oude woog in straattrim 650kg, de nieuwe 700. Met 350pk komt de oude dan op 1,85kg per pk en de nieuwe op 1,75kg/pk

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          14 augustus 2012 om 09:25

          @w0o0dy: ik had het dan ook (in verband met de rondetijden) over de raceversie = 600kg.

          Login om te reageren
  18. HZW zegt

    12 augustus 2012 om 21:57

    Het maakt helemaal niet uit welke versie je neemt en hoeveel pk die heeft.
    Het eerste wat je moet doen is een Loba Motorsport LO500+ turbo monteren samen met een upgrade FSI pomp.

    Loba Motorsport news:

    Our New Upgraded RS3/TTRS 2.5T FSI High Pressure Fuel Pumps are ready.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      12 augustus 2012 om 21:59

      @HZW: en waarom MOET je dat doen?

      Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      12 augustus 2012 om 22:02

      @HZW: Je wil überhaupt géén turbo in een ultralight…

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        12 augustus 2012 om 22:15

        @Svenska_Aeroplan_AB:
        Met een moderne turbomotor gaat het goed.
        Wat je idd niet wil is een aan/uit turbo.
        Een kennis van mij rijdt met een 270pk Audi turbo blok in een Elise mk1 en dat gaat ook heel goed.
        Voor regen heeft hij wel een tammere mapping omdat het anders wel gekkenwerk wordt met 700kg.

        Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        12 augustus 2012 om 22:28

        @Svenska_Aeroplan_AB: let wel een 2,5l 5 cilinder heeft genoeg power onderin en dus ook geen grote turbo nodig… dus kun je de boostpressure langzaam laten oplopen en een heel soepele vermogensopbouw realiseren..

        Login om te reageren
  19. w0o0dy zegt

    12 augustus 2012 om 21:58

    Filmpje..
    http://www.youtube.com/watch?v=MPwDkoNNZB4

    Login om te reageren
  20. HZW zegt

    12 augustus 2012 om 22:06

    Zo’n officieel ronden record poging kost serieus geld heb ik mijn laten vertellen.
    Het is niet even een rondje scheuren en een tijd op de klok zetten.
    Er komt nog behoorlijk wat bij kijken om het rechts geldig en ook nog een officiële notering in de ronden record boeken te krijgen.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      12 augustus 2012 om 22:19

      @HZW:
      De vorige recordpogingen van Donkervoort werden gedaan door de duitse importeur. Die racete zelf ook met Donkervoorts, of Michael Düchting dat nog steeds doet weet ik eerlijk gezegd niet.
      Anders kan Denis de honneurs wel waarnemen toch?

      Login om te reageren
  21. HZW zegt

    12 augustus 2012 om 22:12

    Zonder turbo kom je niet zo ver.
    400 pk is dan alleen maar haalbaar uit serieus zware motoren.
    En die wil je zeker niet in een ultra light weight.

    En met 500+ pk wordt het echt een WidowMaker, letterlijk en figuurlijk. LOL

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      12 augustus 2012 om 23:43

      @HZW: beetje het Cobra-effect ;)

      Login om te reageren
  22. HZW zegt

    12 augustus 2012 om 22:15

    Nog een filmpje. (part 1.)

    http://www.youtube.com/embed/5lHaGy8z6Qw

    Login om te reageren
  23. HZW zegt

    12 augustus 2012 om 22:16

    http://www.youtube.com/embed/5lHaGy8z6Qw

    Login om te reageren
  24. HZW zegt

    12 augustus 2012 om 22:16

    http://www.youtube.com/watch?v=5lHaGy8z6Qw

    Login om te reageren
  25. schim zegt

    12 augustus 2012 om 22:44

    Vraag maar eens aan Jochem uytdehaage wat hij van deze vermogensupgrade vindt..

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      12 augustus 2012 om 22:45

      @schim: tja, je moet ook eerst leren rijden en dan pas een Donkervoort kopen.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        12 augustus 2012 om 23:10

        @w0o0dy:
        En dat heeft hij destijds ook ruiterlijk toegegeven.
        Dat vond ik wel sterk van hem.

        Login om te reageren
    • Megakix zegt

      12 augustus 2012 om 23:43

      @schim: hae…hebben ze hem al van de boomschors verwijderd ? ;)

      Login om te reageren
  26. buckdanny zegt

    12 augustus 2012 om 23:33

    Wat een pr8 van een een D8, en die moter, wat een m8. Ik d8, ik ben even grappig, aan t begin van deze n8 :)

    Login om te reageren
    • buckdanny zegt

      12 augustus 2012 om 23:34

      @buckdanny: L8

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        12 augustus 2012 om 23:44

        @buckdanny: slaap z8..

        Login om te reageren
    • smoked zegt

      12 augustus 2012 om 23:43

      @buckdanny: moter? Really?

      Login om te reageren
      • buckdanny zegt

        13 augustus 2012 om 11:53

        @smoked: oeps, nu ben ik even ver3tig..

        Login om te reageren
  27. norge zegt

    13 augustus 2012 om 00:05

    Belangrijke vraag AB ,past er een kratje bier in?

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      13 augustus 2012 om 00:14

      @norge:
      Goed nieuws er passen er 2 in.
      En je kan nog wat op de bijrijdersstoel stapelen.
      Maar als je dit in Noorwegen op kenteken hebt gezet blijft er toch geen geld meer over om daar bier te kopen.

      Login om te reageren
  28. Hupke zegt

    13 augustus 2012 om 21:44

    Leuke wagen, dat mag gezegd worden.
    Maar toch ook echt wel een wagen voor zij die willen razen en niet de moeite kunnen/willen doen om het zelf te bouwen.

    Ik ga niet zeggen dat iedereen op een seven basis zoiets kan bouwen als een D8 maar dan heb je het toch tenminste zelf gedaan. (of stap voor stap door iemand laten doen desnoods) Dan kan je zo’n wagen toch beter appreciëren en begrijpen.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      13 augustus 2012 om 21:49

      @Hupke: verdiep je voor de grap eens in deze auto. Dit is High-tec beyond wat je in een garage even in elkaar schroeft.. Dit is een auto voor kenners die zowel op de openbare weg als op het circuit willen genieten van echt autorijden maar ook een kwaliteitsproduct willen dat over 20 jaar nog net zo geweldig is als nu.

      Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      13 augustus 2012 om 21:52

      @Hupke: hier bijvoorbeeld…
      http://www.donkervoort.nl/wp-content/specs-overlay/gto-hybrid-body.html?iframe=true&width=990&height=544

      Login om te reageren
      • Hupke zegt

        13 augustus 2012 om 22:49

        @w0o0dy:

        Thnx maar ik blijf bij m’n punt dat ik misschien niet zo heel duidelijk had gemaakt.

        Als je zo met autorijden bezig bent dat je een donkervoort koopt. (want dit is geen conti gt of M3tje)
        En je er ook de fondsen voor hebt dan is het misschien toch beter om het zelf te doen.

        Maak dan zelf zo’n seven creatuur of laat het doen door iemand die het kan maar dan in stapjes.

        Gewoon zo in de winkel zoiets kunnen kopen vind ik een beetje zonde.

        Ook al kan je zelf waarschijnlijk niet zo ver komen als Donkervoort dat kan (want ja, hij heeft jaren ervaring en ontwikkeld 1 keer voor een 50tal auto’s en jij moet dat dan voor 1tje doen) dan heb je er toch meer kennis over en feeling mee.
        Of is dat nu zo’n gekke gedachte van me?

        Login om te reageren
  29. jrk68 zegt

    13 augustus 2012 om 21:51


    Dit lijkt meer op een sportscar dan op een D8RS.
    Ik denk dan ook dat de D8GTO flink wat modificaties nodig heeft.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      13 augustus 2012 om 21:53

      @jrk68: wat bedoel je?

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        13 augustus 2012 om 22:01

        @w0o0dy:
        Ik heb ff geen beter foto kunnen vinden van die ringrecord Donkervoort mij hij staat hier onder.

        Login om te reageren
  30. jrk68 zegt

    13 augustus 2012 om 21:57


    deze.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      13 augustus 2012 om 22:12

      @jrk68: dat is de auto die de supersnelle tijden reed in de Tuner GP, maar de auto die de 7:14 reed is deze

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        13 augustus 2012 om 22:20

        @w0o0dy:
        Dan heb ik het mis.
        De auto die ik postte deed ook mee met de eerste timeattack op Zandvoort en ik meende me te herinneren dat Joop dat toen vertelde.
        Ach ik word ook al wat ouder, dan ga je dingen door elkaar halen hé.
        Bedankt voor de info en de foto.

        Login om te reageren
  31. jordy14 zegt

    14 augustus 2012 om 10:33

    Waarom kopen die sjeiks niet zon auto.

    Login om te reageren
    • p993 zegt

      14 augustus 2012 om 19:18

      @jordy14: onbekend; maakt geen indruk op de buren zoals een echt merk

      Login om te reageren
  32. p993 zegt

    14 augustus 2012 om 19:17

    Een cilinder mee en vier tegen?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North