• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Eindelijk: écht offroad met een Lamborghini Urus

Auteur: RubenPriest, gepost 30 april 2024 om 11:45 – 3 Reacties

Eindelijk: écht offroad met een Lamborghini Urus

Komt die vierwielaandrijving op de SUV ook eens van pas. Offroad met een Lamborghini Urus.

Je ontkomt er niet aan. Als je iets met meer dan 600 pk zoekt en het liefst in combinatie met een dikke V8 heb je enorm veel keuze. Het is eigenlijk best opvallend. Een A-segment auto sterft uit, terwijl er nog nooit zoveel auto’s met meer dan 600 pk werden aangeboden door autofabrikanten. Gekke wereld.

De Lamborghini Urus is sinds zijn introductie al een megahit. Met allerlei rijmodi is het ook mogelijk om offroad te rijden met de super SUV. Maar ja, wie doet dat dan? Niemand. De Italiaanse SUV is vooral te spotten in winkelstraten. In het bos moet ik de eerste Urus nog tegen het lijf lopen.

Met een beetje creativiteit kun je er een enorm capabele offroad auto van maken, die Lamborghini Urus. Dat bewijst delta4x4. De offroad specialist heeft een Urus getransformeerd van lifestyle bak naar pure offroader. Op expeditie gaan met een Lamborghini in plaats van een Jeep of Land Rover. Ik zie het wel zitten. Deze man staat zelfs op de Urus. Kan gewoon.

De offroad Lamborghini Urus heeft 22 inch terreinbanden gekregen, extra verlichting van PIAA Japan en een dakrailsysteem zodat je allerlei troep bovenop de Urus kunt meenemen. Voor het gemak is de achterbumper weggelaten, kun je deze ook niet slopen. Slimme jongens bij delta4x4. Less is more natuurlijk.

Het voelt als een verademing om de Urus eens op deze manier te zien. Bij tuners gaat het vaak om het toevoegen van heel veel carbon en andere opsmuk. Bij delta4x4 kiezen ze juist voor praktische tuning en mag het vies worden of krasjes oplopen. Best verfrissend. Komen al die offroad modi op de Lamborghini Urus eindelijk eens echt van pas.

Met deze relatief kleine aanpassingen kun je bossen en woestijnen trotseren met je offroad Lamborghini Urus. Je kunt bij delta4x4 terecht voor de ombouw. Helemaal goed!

Ook interessant!

  • Video: bizarre Urus 6x6 bestaat echt!
  • De goedkoopste Lamborghini Urus van Marktplaats
    De goedkoopste Lamborghini Urus van Marktplaats
  • Hybride SUV van Lamborghini is bijna hier
  • Lamborghini Urus SE: de zwaarste is de schoonste

Nieuwste artikelen

  • Configureer een BMW alsof het weer 2005 is
  • ‘Verboden’ versie van de Toyota GR Supra bestaat nu alsnog
  • Controversiële crossover gaat nóg controversiëler worden
  • Een voorproefje op de nieuwe 911 GT2 RS
    Een voorproefje op de nieuwe 911 GT2 RS
FacebookTweetPinLinkedIn

delta4x4, Lamborghini, tuning, urus

Vorig bericht: « Hier kun je de Tesla Cybertruck bekijken in Nederland
Volgend bericht: Gespot – Deze GT3 ‘Touring’ is stiekem helemaal geen GT3 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Foramen zegt

    30 april 2024 om 12:12

    Leuk, maatpak met kaplaarzen.
    Trap dat ding eens door de bagger dan!

    Login om te reageren
  2. Marco Pachen zegt

    30 april 2024 om 12:52

    Leuk voor de foto’s en de likes dit soort “window dressing”. Benieuwd of die ook echt vuil mag worden. Zal wel niet….

    Login om te reageren
  3. degrotemuis zegt

    1 mei 2024 om 06:32

    Ik dacht heel even dat deze al echt gebruikt was in plaats van op een zandpad gezet waar je met een standaard Porsche 911 ook nog overheen kan. Dat door de ontbrekende spatbordverbreder rechtsvoor. Maar links is die er ook af, dus zal wel onderdeel van de mods zijn? Als het is zodat je ze niet kapot kan rijden, hadden ze er achter ook wel af gekund.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North