• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Eindelijk naar tuning meetings met de Lexus CT 200h

Auteur: ricardo, gepost 15 juli 2012 om 10:05 – 24 Reacties

Lexus CT 200h volgens Wald

Wie ècht om het milieu en een laag brandstofverbruik geeft, die schopt zijn hybride natuurlijk zo snel mogelijk dichter naar het asfalt. We doen immers alles voor een lage luchtweerstand, nietwaar? Wald helpt je daarbij een handje en monteert voor de liefhebbers ook meteen een spannende bodykit.

De welbekende Black Bison-lijn van de Japanse plasticvouwer Wald heeft nu ook zijn weg gevonden naar het instapmodel van Lexus – de IS-F, LS460, LS 600h en RX 450h deden ze bijvoorbeeld al een keer. Deze vorm van hybridetuning betekent uiteraard geen extra pk’s voor de motor, want zuinigheid galore, maar wel een heftige bodykit.

De nieuwe bumper vooraan kreeg een rij verticale LED’s toegestopt, de zijskirts zijn vormgegeven als zijskirts (iets anders valt er niet over te zeggen) en achteraan vallen een dak- én kofferklepspoiler op. Eén extra stukje nutteloos plastiek was immers iet voldoende. De achterbumper heeft verder wel een maximale bruut-factor, met een diffuser en dubbele Lexus-style uitlaatpijpjes. Aan jullie om te oordelen of dat ook op een populair Leasemodelletje goed uit de voeten komt.

De CT 200h van Wald werd, zoals gezegd, verder naar de grond gewerkt middels een verlagingsset en de wielkasten werden opnieuw gevuld met fors zwartchroom wielgedoe. Prijzen van dit alles zijn niet bekend, maar die komen wellicht na de onthulling van dit beestje op de China Auto Salon in oktober.

Ook interessant!

  • Rijtest: Lexus NX450h+ 306 pk plug-in hybride
  • De prijs van de nieuwe Lexus NX is niet niks
    Prijs van de nieuwe Lexus NX is niet heel verkeerd
  • De prijs van de nieuwe Lexus NX is niet niks
    Lexus gaat Porsche na-apen
  • Wordt de Lexus UX met non-hybride instapper wél een succes?

Nieuwste artikelen

  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
  • Politiehelikopter stopt dronken automobilist bij Lelystad
FacebookTweetPinLinkedIn

ct-200h, Hybride, Lexus, tuning, wald

Vorig bericht: « Top 10: de rapste rondjes Nordschleife [video]
Volgend bericht: Videodocu: De logische overstap naar V8’s bij drifters »

Lees Interacties

Reacties

  1. jrk68 zegt

    15 juli 2012 om 10:21

    Hier komen ze dus 10 jaar te vroeg mee.
    De huidige berijders (lees 3 delig grijs boekhoudtypje) zullen dit nooit op hun leasebak zetten.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      15 juli 2012 om 10:46

      @jrk68: welk land praat jij over? Denk dat dit in Japan als warme broodjes over de toonbank gaat.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        15 juli 2012 om 10:59

        @norge:
        In japan zal het zeker goed verkopen en in de VS waarschijnlijk ook wel.

        Maar Ricardo vroeg of het op een populair lease modelletje ook goed uit de voeten zou komen en dan ge ik ff van de Nederlandse situatie uit.
        Hoewel ik denk dat hier bij jouw in Noorwegen ook wel om gelachen zal worden.

        Hier in West Europa wordt dit soort plastic toch meer met sjonnies en petjes geassocieerd en dat is niet bepaald het beeld dat een leaserijder graag over zich afroept.

        Login om te reageren
  2. mercedesclsfan zegt

    15 juli 2012 om 10:24

    Waarom altijd dikke uitlaten? 4 uitlaten??? Hij gaat ng steeds in minivan specificaties naar de 100. Ik haaaat hen

    Login om te reageren
  3. awesome zegt

    15 juli 2012 om 10:24

    Ik moet zeggen dat die voorkant er flink op vooruit gaat!
    Achterkant is dan weer zwaar overdreven met 4 schoorstenen.

    Login om te reageren
    • CBR600rr zegt

      15 juli 2012 om 10:58

      @awesome: 25 gram CO2 per uitlaat;)

      Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        15 juli 2012 om 14:01

        @CBR600rr: in vergelijking met de 250 gram per co2 bij de murcielago=)

        Login om te reageren
        • lambo4all zegt

          15 juli 2012 om 14:01

          @lambo4all: *per uitlaat*

          Login om te reageren
          • awesome zegt

            15 juli 2012 om 14:02

            @lambo4all: U bedoelt: Per schoorsteen?

            Login om te reageren
  4. camber24 zegt

    15 juli 2012 om 10:35

    Ik vind m het mooiste als ie tot een pakketje van 1 m3 is geperst… Wát een lelijke auto. die ct200 blijft hoe dan ook zum kotzen

    Login om te reageren
    • notsobig zegt

      16 juli 2012 om 12:40

      @camber24: U bedoelt zoiets als dit?

      Hmm persoonlijk vind ik dit een bmw mooier staan…

      Login om te reageren
  5. autogek123 zegt

    15 juli 2012 om 10:42

    Doe mij maar een orginele ipv dit.

    Login om te reageren
  6. norge zegt

    15 juli 2012 om 10:49

    Plastic zonder functie hoeft voor mij niet, en helemaal geen 4 uitlaten.

    Login om te reageren
  7. syliaca zegt

    15 juli 2012 om 11:36

    Als het nou een hot hatch was en er ook nog tempo in te krijgen was, zag het er nog best aardig uit!

    Login om te reageren
  8. aygoracer zegt

    15 juli 2012 om 11:40

    Hij is gewoon vet.

    Login om te reageren
  9. jordy14 zegt

    15 juli 2012 om 11:53

    Ik vind het een beetje teveel van het goede, opzich niet heel lelijk maar ik zeg ook niet wauw wat is die mooi.

    Login om te reageren
  10. Bo1972 zegt

    15 juli 2012 om 12:24

    Tupperware sport plakpakket

    Login om te reageren
  11. kaeser zegt

    15 juli 2012 om 12:53

    Mij zull ze daar niet Treffen :p

    Login om te reageren
    • kaeser zegt

      15 juli 2012 om 12:56

      @kaeser: edit: zullen ;)

      Login om te reageren
  12. Hupke zegt

    15 juli 2012 om 15:32

    Een auto is natuurlijk pas echt premium als hij compleet verneukt geweest is op een tupperware party.

    Login om te reageren
  13. bmw335d zegt

    15 juli 2012 om 23:22

    Net zoals bij veel (Japanse) tuning…veel show

    Login om te reageren
  14. barrrry zegt

    16 juli 2012 om 10:47

    Dat je je Prius wilt verschuilen onder een Lexus design, kan ik mij nog wel voorstellen, aangezien ik (en vele anderen) mij er schuldig aan maak om altijd net even wat extra gas te geven als je er rechts voorbij gaat.

    Maar met deze boddiejkid krijg je gegarandeerd co2 orkanen om je heen en kinderen die op het raam kloppen om ijs te kopen!

    Login om te reageren
  15. notsobig zegt

    16 juli 2012 om 12:48

    Ik vind de voorkant geslaagd, achterkant is te…
    Eén spoiler is wel voldoende en ik zou de witte lijnen in de diffuser ook gewoon matzwart houden, komt minder schreeuwerig over.

    Login om te reageren
  16. euro95 zegt

    16 juli 2012 om 15:31

    Als je iets wil bereiken moet je je publiek ten eerste kunnen kiezen. Voor een luxe-merk moet je geen sjonnie-plastic maken. laat ik het zo zeggen: Als ik zakenman op dat niveau zou zijn, komt dit niet op mijn spliksplinternieuwe lexus.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North