• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Er is goed nieuws voor mobiele ambtenaren

Auteur: willeme, gepost 12 oktober 2019 om 10:57 – 16 Reacties

Afbeelding Er is goed nieuws voor mobiele ambtenarenAfbeelding Er is goed nieuws voor mobiele ambtenarenAfbeelding Er is goed nieuws voor mobiele ambtenarenAfbeelding Er is goed nieuws voor mobiele ambtenarenAfbeelding Er is goed nieuws voor mobiele ambtenaren

Isuzu D-Max '20
Dit is jullie nieuwe kantoor!

Van alle Japanse automerken, is Isuzu niet het meest bekend. Isuzu concentreert zich voornamelijk op het zwaardere geschut, zoals busjes, lichte vrachtwagens en pickups. Dat wel niet zeggen dat ze geen bijzondere auto’s gebouwd. Er zijn voorbeelden te over, zoals de 117 Coupé, Piazza en Bellett 1600 GT-R.

Op dit moment is Isuzu in Nederland het meest bekend vanwege hun pickup, de D-Max. Deze auto wordt voornamelijk ingezet door bedrijven en overheidsinstanties, zoals het Vaticaan. Voor hen die hun D-Max bijna hebben opgereden, is er goed nieuws: dit is de nieuwe D-Max!

Exterieur
Qua styling maakt de D-Max een gigantisch stap. Natuurlijk, het lijnenspel bij een pickup wordt grotendeels gedicteerd door achterbak. Wat dat betreft is de bedrijfswagen inrichting wat beperkt. Echter, ze hebben het front een agressief en herkenbare lijnvoering meegegeven. Maak je toch indruk, als je het verkeer staat te regelen vanaf de vluchtstrook.

Isuzu D-Max '20

Interieur
Eveneens een grote stap wordt er gemaakt bij het interieur van de D-Max. Dat was voor zijn klasse ‘op zich wel goed’. Er worden vaak andere eisen gesteld bij bedrijfswagens. Gelukkig heeft Isuzu zich ook hier laten gelden. Het interieur is voor een pickup erg geslaagd te noemen. In het midden zien we een groot infotainment display. Mocht je baas (of Minister) het een beetje te gek vinden, er komen ook meer basale varianten aan.

Isuzu D-Max

Motoren
Dan de techniek. Volgens de Japanners is de Isuzu D-Max stijver en bestendiger tegen roest dan voorheen. Ook kun je daadwerkelijk iets met de D-Max, zo is het mogelijk om door plassen te rijden van 80 centimeter. De D-Max komt met twee motoren, beide viercilinder diesels. Het basisblok is een 1.9 liter groot exemplaar en levert 150 pk en 350 Nm. Voor wie dat niet voldoende is, er is ook een 3.0 viercilinder met 190 pk. Deze is goed voor 450 Nm.
Standaard zijn beide motoren voorzien van een handbak met zes voorwaartse verzetten. De 1.9 is leverbaar met automaat. Vierwielaandrijving is ook een optie, standaard heb je achterwielaandrijving. Er zijn drie carrosserievarianten: Regular Cab, Space Cab en Crew Cab. De Isuzu D-Max komt in 2020 naar Europa.

Ook interessant!

  • Verstappen: titel verdiend gewonnen
    Wereldtitel is ook goed voor de bankrekening van Max
  • Gridstraf voor Hamilton, goed nieuws voor Verstappen
    Gridstraf voor Hamilton, goed nieuws voor Verstappen
  • Video: Max Verstappen Track Guide van Bahrein
  • Video: Max Verstappen laat de GP van Frankrijk zien
    Video: Max Verstappen doet alvast de GP van Frankrijk

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

Bedrijfswagen, Diesel, isuzu, pickup

Vorig bericht: « De leukste supercar mag jij waarschijnlijk niet kopen
Volgend bericht: Nu nog niet elektrisch rijden, maar binnenkort wel? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    12 oktober 2019 om 11:19

    Zo, da’s een serieus apparaat geworden ineens zeg!

    Login om te reageren
  2. lecomte zegt

    12 oktober 2019 om 11:47

    Vreemde overgang:
    Op dit moment is Isuzu in Nederland het meest bekend vanwege hun pickup, de D-Max. Deze auto wordt voornamelijk ingezet door bedrijven en overheidsinstanties, zoals het Vaticaan. Of is het Vaticaan verhuisd naar Nederland?

    Login om te reageren
    • willeme zegt

      12 oktober 2019 om 12:16

      @lecomte: Check de link: Isuzu pausmobiel ;-)

      Login om te reageren
      • lecomte zegt

        12 oktober 2019 om 18:26

        @willeme: Ik heb het over de overgang, je begint over Nederland en opeens zijn we in Italië ?

        Login om te reageren
        • willeme zegt

          12 oktober 2019 om 18:54

          @lecomte: Wellicht een linkje te ver gezocht ;-). We hebben niet zo’n groot artikelenbestand voor Isuzu

          Login om te reageren
    • mikje90 zegt

      12 oktober 2019 om 12:58

      @lecomte: Of bij extremistische milities.

      Login om te reageren
  3. lekkerlinksrijden zegt

    12 oktober 2019 om 12:02

    Was of is Isuzu niet van Opel?

    Login om te reageren
    • basman147 zegt

      12 oktober 2019 om 12:43

      @lekkerlinksrijden: Is onderdeel van GM net als Opel vroeger. Opel Frontera was een Isuzu met andere badges, en Opels 1700 diesel die jarenlang door Opel is gebruikt kwam ook van Isuzu.

      Login om te reageren
      • Dickie zegt

        12 oktober 2019 om 12:52

        @basman147: volgens mij had Isuzu een samenwerking met GM maar inmiddels al niet meer.
        Isuzu is verder groot in dieselmotoren en vrachtwagens.

        Login om te reageren
      • lekkerlinksrijden zegt

        12 oktober 2019 om 13:14

        @basman147: ik wist niet helemaal meer hoe het zat, maar bedankt voor de info

        Login om te reageren
  4. nietcreatief zegt

    12 oktober 2019 om 12:04

    Als ik de pick-ups van de mannen in de grondstoffen afdeling bekijk vraag ik me echt oprecht af waarom dat soort rouwdouw auto’s nog steeds niet met een stalen kooi rondom de lampen uit de fabriek komt rollen.

    Login om te reageren
    • balboni zegt

      12 oktober 2019 om 12:54

      @nietcreatief: que?

      Login om te reageren
      • nietcreatief zegt

        13 oktober 2019 om 03:25

        @balboni: Een draadstaal kooi om de verlichting units heen. Zodat wanneer de bestuurder in bok smerig werkpak, helm op, gore handschoenen in een jaszak en werkschoenen met kunststof neuzen en rubberen schoenzool van centimeters dik ff uitbreekt op een modderige ondergrond niet gelijk de lichtunit vervangen hoeft te worden.

        Login om te reageren
  5. Dutchdriftking zegt

    12 oktober 2019 om 12:08

    Ik ben bang voor de co2 boete, de auto gaat waarschijnlijk flink duurder worden dan de Amarok….

    Login om te reageren
    • jpsienen zegt

      12 oktober 2019 om 12:49

      @dutchdriftking: Het is doorgaans een levering als grijs kenteken, dus BPM is veelal niet relevant. En de treshold voor EEP wordt bepaald voor GM in z’n totaal, dus hij zal niet extreem veel duurder zijn dan VW.

      Login om te reageren
  6. awesome zegt

    12 oktober 2019 om 18:23

    Ik ben ambtenaar maar heb geen idee wat ik met deze auto moet.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North