Ford Mustang: de bizarre prijsverschillen tussen BE/NL

Auteur: , 117 Reacties

Hou je vast, hier komen de prijzen van de nieuwe Ford Mustang!

Ford Mustang

Deze zomer – een flinke tijd na zijn introductie – komt de nieuwe Mustang (van de zevende generatie) eindelijk beschikbaar op de Nederlandse markt. Als je er één wilt moet je wel de hoofdprijs betalen, de 2.3 Ecoboost fastback met 314 pk, 434 Nm en handbak (verbruik: 8 liter/100 km) verlaat voor € 55.195,- de dealert.

Vind je dit al veel, kijk dan helemaal niet naar de 5.0 V8 (418 pk / 524 Nm en 12 liter/100 km). Hiervoor moet je flink wat pony pakjes meer vouwen, want deze staat voor….ga even zitten… € 112.195,- in de Nederlandse prijslijst. Niet verbazingwekkend, ook bij de Camaro kwam het bedrag torenhoog uit.

We doen het niet graag, maar willen toch even ons zieke Nederlandse belastingsysteem onder de aandacht brengen. In België en Duitsland koop je de 2.3 Ecoboost vanaf 35 mille, en de 5.0 voor 40 mille*, bijna een derde van de Nederlandse prijs. Is dat niet een beetje van de ratten besnuffeld, meneer Wiebes? In de buurlanden staat de automaat voor 2.000 e’tjes meer op de prijslijst en kost een cabrioversie van de Ecoboost of de V8 respectievelijk 5.000 en 4.000 euro meer.

Aangezien de automaten van Ford nog een stuk onzuiniger zijn (229 vs 179 gram CO2 voor de 2.3 Ecoboost en 306 vs 281 gram CO2 voor de V8) weten we nu al dat Ford het door de bank genomen met 2 mille extra niet gaat redden, maar over specifieke prijzen laat het zich nog niet uit.

Update: Ford Nederland bevestigde ons zojuist onderstaande prijzen, voor een automaat in je 2.3 mag je dik 12 mille lappen:

2.3 EcoBoost – Fastback – handbak – € 55.195
2.3 EcoBoost – Fastback – automaat – € 68.695
2.3 EcoBoost – Convertible – handbak – € 59.695
2.3 EcoBoost – Convertible – automaat – € 71.695

5.0 V8 GT – Fastback – handbak – € 112.195
5.0 V8 GT – Fastback – automaat – € 114.195
5.0 V8 GT – Convertible – handbak – € 116.195
5.0 V8 GT – Convertible – automaat – € 118.195

Voor je zuurverdiende centen krijg je een mooie Mustang met standaard 19-inch velgen, ‘hoogwaardige remmen’ en SYNC 2-infotainment met een touchscreen van 8 inch, dixit Ford. De auto is vanaf nu te bestellen bij de dealer.

*In Belgie komt er nog wel dik 10k aan BIV bij overigens




117 reacties

Toch slim van ford om ook n kleinere motor er in te lepelen, dan is die prijs gelijk n stuk gunstiger. Afwachten wordt of het publiek n 2.3 liter accepteerd t.a.v de V8. Denk als je zo’n auto koopt je toch voor die v8 wilt gaan.
@sanjo120: dus een Ecoboost kopen en een crate engine, nieuwe versnellingsbak en wat upgrades aan remmen en ophanging. Dat kost vast geen 70/mille. Ik zeg gouden kansen voor “tuners”.
@w0o0dy: Klinkt te mooi om waar te zijn helaas
@clarkson: Waarom? Een LSA crate engine kost zo’n 20.000 euro’s. Andere bak: 10.000.
Omkeuren kost niet zoveel omdat de typegoedkeuring er toch al is voor LS-motoren.

Paar uurtjes doppen en je hebt in ieder geval een echte Mustang ;)
@FlighTom: een LSA.. koop dan een Camaro.. sowieso mijn voorkeur t.o.v. van dit nieuwe model Mustang.

En de gemiddelde stevige crate engine (400+ pk) hoeft echt niet meer dan $ 9.999 te kosten, nog wel even zonder verschepingskosten naar Nederland maar goed.
@paddoswam: Ik zou ook voor een Camaro gaan, geen twijfel mogelijk.

Maar in dit geval ging het over de prijzen van een Mustang. Voor een paar duizend meer heb je een GM LS 416 met 720hp’s en 930Nm.

Liever nog, leg die 416 maar in zoiets dan :D

http://www.nopalcactusblog.com/wp-content/uploads/2009/07/1956fordtruck09_2.jpg
@FlighTom: ging mij er om dat je toch geen GM blok in een Ford legt.
@w0o0dy:
Ik zou in Antwerpen kunnen gaan wonen en de resterende 20 jaar naar Den Haag pendelen van dat prijsverschil..
Eer ik die 57 rooitjes op gestookt hebt ben ik met pensioen..
@w0o0dy: vergeet dan niet om even vol gas door den haag te rijden en voor de deur van rutten even het gas extra in te drukken!
@w0o0dy: Een Eco-variant van een Mustang. Humor hebben ze wel…
@sanjo120: een v8 is in Nederland nooit heilig geweest. En als je zo’n auto koopt denk je dat als je in de markt bent voor een auto van 55k, je toch maar 112 neerlegt voor een grotere motor?
We blijven ‘ollanders he!
@sanjo120: Voor die prijs gaan andere opties keihard winnen van deze yank .
@599gto:
Zie hier de kracht van de Duitse autolobby….
@599gto: In Nederland misschien wel, in België niet. Welke fijne duitser koop je voor 40 000? Enkel jammer van die 281 g/km, zou al een pak schelen mocht dat 30/40 g/km minder zijn. Nu is het dus nog even nadenken… vroeg of laat wint het hart wel van het brein.
@sanjo120: Enige oplossing voor Ford is dus een upgradeprogramma koppelen aan een muesli uitvoering á la bluemotion….. Gooi er simpel 1.0 ecoboost blok uit de fiesta in. Lekkere lage uitstoot en voila bijna geen BPM bij import. Met configuratie voorbereiding op een crate engine v6 of v8. kun je dan een upgrade voor 20 of 30k euro aanbieden.
Dan heb je een 1.0 ecoboost mustang voor 39.000 euro
2.3 ecoboost voor 47.000 euro
V8 GT 62.000 euro
V8 Racing crate engine 75.000 euro.

Daaaag Den Haag
@dutchneon: Helaas, bij verandering van aantal cilinders of grote vermogenstoename geldt de Europese toelating niet meer en moet hij opnieuw gekeurd worden bij de RDW. En daar gaat je mueslivoordeel dus…
@metalmike: Opnieuw keuren bij de rdw kost maar 1000 no problemo en zie niet in waarom je extra bpm zou moeten betalen over een ruilmotor!
@metalmike: maar je betaald voor zover ik weet geen extra heffing omdat de nieuwe motor meer uitstoot kan hebben. Die is immers niet bekend (voor dit voertuig) en ook niet verplicht voor het registreren van het voertuig met de nieuwe motor. De keuring is in verhouding ook niet de hoofdprijs (ongeveer 1000 euro), dus je behaald wel degelijk een heel flink voordeel.
@ej20g: thats what i said. en in mijn calculatie is er nog genoeg ruimte om er als inbouwboer een leuke zakcent aan te verdienen…. helaas moet ford dit dan speciaal voor een paar kleine europese landjes gaan doen en dat gaat niet gebeuren met misschien een keer 200 potentiele klantjes….
Koop je toch gewoon 2 vierpitters. Heb je ook een V8…
De huidige regerende partijen zijn ook debiel en zijn in mijn ogen een van de meest destructieve dingen die Nederland is overkomen in de afgelopen 20 jaar. En dan bedoel ik niet alleen op auto gebied maar ook de zorg, onderwijs en pensioen
@RiKe:
Welkom
Maar dit is al een jaar of 30 – 40 aan de gang
Totaal incompetente bestuurders, die, om hun eigenonkunde te verbloemen alles maar laten privatiseren; het mooiste van dit alles is dat wij er nog intrappen ook !
@desjonnies: privatiseren =vrijbrief voor winst… Maar die winst gaat niey naar de belastingbetaler natuurlijk…
@rike: wat stel jij dan voor, Einstein? Pensioenregelingen waren compleet doorgeslagen en de zorg was een soort pinmachine waar iedereen maar uit kon graaien. Dat daar eens flink de bezem door gaat is meer dan goed. Zelf je studie bekostigen is buiten NL ook meer dan normaal. Allemaal kattengejank van een aartslui en door en door verwend volkje..
@parker: dat noemen we welvaart! Maar als jij graag weer terug wilt naar de tijd waar je als slaaf behandeld werd, ga je gang, wordt ZZP (zelfstandige zonder pensioen) en ga werken voor 35 euro per uur. De bazen staan voor je in de rij. En kijk hoe gelukkig je dan wordt.
@mashell: Ja, jij ja, anderen weer niet. Nivelleren noemen jouw vrienden in de politiek dat zo mooi. Ik noem het robin hood.
@parker: u is 18 jaar en daardoor alvast gewend aan nieuwe bazen in uw leven…lees even de tekst van Desjonnies hierboven, en pak ook eens een krantje mee zo nu en dan
@parker: Wat was er dan mis met het systeem van het ouderwetsche ziekenfonds? In die tijd had je geen zelf verrijkende managers bij de zorgverzekeraars en werd er ook niet gekeken naar “winst”, maar was alle inleg minus wat kosten voor zorg beschikbaar. Iedereen kreeg de zorg die hij of zij voorgeschreven kreeg door de arts, nu bepaald de verzekeraar of jij wel een bepaalde behandeling mag krijgen en of je die wel niet vergoed krijgt. Point is dat “zorg” géén product is waar een winstoogmerk aan moet hangen. Uitbannen van excessen door een goede controle is vanzelfsprekend geen probleem, maar dat hebben we altijd nagelaten.
@406_v6: Ik weet niet in welk land jij leeft, maar er wordt nu meer dan ooit zakkengevuld in de zorgsector…..
@lekkaah: Is dat niet net wat hij zegt… ?
@Esprit_de_Flandre: Ja ;d stiekem he ;$
@406_v6: uhh..ik weet niet of je het weet maar de zorgverzekeraar mag geen winst maken (een buffer opbouwen versta ik niet onder winst maken). Heb je trouwens de kosten van de zorg over de afgelopen 30-40 jaar wel eens gezien? Zo nee, dan kan ik je informeren dat die exponentieel aan het stijgen waren. Er moe(s)t wel iets gebeuren (lees: we moeten minder geld uitgeven) om het betaalbaar te houden.
@parker: Leg me dat van die pinmachine even uit aub (pgb?). Jij was topambtenaar toch?
@parker: nuff said
De prijzen van deze Ford Mustang zijn belachelijk, 55.000 euri voor de 2.3 is aardig wat, maar meer dan het dubbele vragen voor de 5.0 V8 is krankjorum, het is niet eens meer ontmoediging, maar gewoon diefstal en oplichterij. Wie precies de dader daarvoor is, laat ik nog even in het midden, maar mij zou het niet verbazen, als het de huidige regering is, is deze.
@Orichy: ja hehe, denk je dat ford zich zelf zo uit de markt wil prijzen…
Het prijsverschil tussen de v8 en ecoboost in de states en onze buurlanden is 5K. de overheid pakt dus de rest van het prijsverschil = 112.000€ – 5000€ – 55.000€ = 52.000 extra belasting. En het is nog wat meer want ook op de ecoboost zit al 15000 belasting!!!
@parker: belastingen iets omlaag doen zodat mensen weer wat te besteden hebben. Momenteel ligt heel de economie op z’n gat omdat de bevolking wordt uitgeknepen als een puist. Buiten dat is het pure waanzin dat auto’s bijv. hier het dubbele kosten dan in Duitsland.
@parker: er zijn veel landen in europa waar een studie nog meer gefinancierd word dan hier.
@parker: Het is maar wat je normaal noemt. In de landen waar studiekosten zelf bekostigd worden ligt het gemiddelde opleidingsniveau dramatisch lager. In België, om het voorbeeld van de post door te trekken, is elke studie GRATIS.
@rike: de reden dat we het een stuk beter hebben dan de Belgen is juist ook hierom.
@nederland1994: stuk beter als de belgen??? heb je weleens gezien dat die maar een tiende van onze zorgtoeslag betalen, scholen goedkoper zijn en soms ook beter, auto’s veel goedkoper zijn, eerder met pensioen gaan, veel bedrijven zelfs waardecoupons uitdelen voor wekelijkse boodschappen, geen bijtelling! ik kan nog wel ff doorgaan….
@dutchneon:

http://www.nationalgeographic.nl/actueel/het-gelukkigste-land-ter-wereld

Nederland en België nemen respectievelijk de dertiende en 41ste plaats voor hun rekening.
Zal waarschijnlijk goedkoper zijn om er na aankoop een ander blok in te duwen. Dan direct de 8 cylinder te kiezen.
@faalhaas: Dat is pas een goed idee. Voor 55k die 4pot kopen en meteen bij Ford Racing een crate motor bestellen. Voordat je het prijsverschil met de V8 recht hebt….
@E34M5Touring: businessplan maken?
@w0o0dy: Ik vertrek over niet al te lange tijd naar de US. Daar hebben ze dit probleem niet. Kan er wel 1 meenemen zonder belastingen als ik weer terug zou komen. Dan heb ik die V8 voor 28k ;-)
@E34M5Touring: jij inkoop, ik verkoop, nou nog een sleutelaar…..
@w0o0dy:

U roept?? Wil wel als “tuner/ombouwer” werken hoor. Waar kan ik tekenen :)??
@E34M5Touring: beter om een dikke lambo, ferrari, porsche of MB te kopen; daarvan mag je er ook een gratis meenemen. Zeker Porsche is interessant, aangezien die dingen in de US goedkoper zijn en er zit toch ook zo’n ‘grijze import ban’ op US Porsches?
@gregorius: Ja hoe duurder de auto, hoe groter de klappert. Maar ik heb geen geld voor een Ferrari, geen wens voor een Lambo en een 911 komt er helemaal niet in. Denk gewoon weer iets Amerikaans, of een handbak M5 ofzo. Moet zeggen dat het Camaro avontuur bijzonder goed heeft uitgepakt dus dat trekt me wel.
@E34M5Touring: Je moet er wel een tijdje daar voor blijven en de auto op je naam hebben staan volgens mij. Nou ja goed je zal dat al beter weten dan ik waarschijnlijk.
@jaapiyo: Weet ik, is ook de bedoeling. M’n broertje werkt nu in Dubai, die neemt er 1 mee als ie terug kom en ik ook. Dus ben alweer driftig aan het shoppen.
@E34M5Touring: Hellcat, sowieso een proefrit waard, die power is gewoon niet meer normaal. Als je hem naar nederland verscheept kom je hem sowieso wel voor een meerprijsje kwijt ;)
@faalhaas: precies, wie gaat die ombouw aanbieden als pakketje?
In België komt er nog 10439.45EUR BIV (belasting op inverkeerstelling) bij en jaarlijks 2397.25EUR VB (verkeersbelasting).

Maar dan rij je toch al een V8.
@GeoBem007: en daarnaast nog meer maand- of jaarlasten? En wat doet een verzekering voor een auto met een beetje pk’s?
@garp: Naast de verzekering, geen kosten (buiten onderhoud) te voorzien. Geen idee wat de verzekering voor zo’n auto kost. Hangt van veel factoren af (leeftijd, schadeverleden, woonplaats, …)
@GeoBem007: Die verkeersbelasting is dan wat hoger als de motorrijtuigen belasting hier in NL; je betaalt hier zo’n € 1400 per jaar.
@406_v6: Kijk, dus als je van plan bent de auto iets van 60+ jaar te rijden ben je met de Nederlandse roverheid nog goedkoper uit ook ;) (oh nee want benzine wordt hier door de roverheid ook nog een stukje zwaarder belast).
Belachelijk gewoon.
Zullen we nederland niet veranderen in belastingland?? Lijkt me wel zo voor de hand liggend als je dit elke keer ziet
@spykerboy: Terwijl Nederland voor multinationals een paradijs is…
@dennisjuh95: Zou het dan geen idee zijn om met een hele wijk/familie/straat/gemeente/weet-ik-veel een multinational te WORDEN? Alle bezittingen er gezamenlijk in proppen, en op niets nog belasting betalen…
Ik vind de prijs van de 2.3 Ecoboost eigenlijk wel netjes, niets mis mee. Maar de prijs van de V8 is gewoon absurd! De auto wordt meer dan 100% duurder omdat de uitstoot wat hoger is. Dat is inderdaad simpelweg belachelijk.
Ik hoop dat ie wel goedkoper wordt hier in Oostenrijk (niet dat ik hem kopen/betalen kan maar toch… hahahaha)
Belasting is a bitch
Lekkere bak! Jammer dat je in Nederland zo hard in je Arie gefloten wordt..
WTF!! Die prijsverschil voor de 5.0 niet normaal!
@ater: Die taalgebruik ook niet.
Leuker kunnen we het niet maken, wel nog kutter.
Oh en wat is trouwens de bijtelling
Ik las het bij AW al dat ook in de VS de meerprijs naar V8 zo’n 4.000 dollar is. Waar de Bentley +50% noteert, is 100% extra is gewoonweg bizar.
@sir_smokalot “maar over specifieke prijzen laat het zich nog niet uit.”

2.3 EcoBoost – Fastback – automaat – € 68.695
2.3 EcoBoost – Convertible – automaat – € 71.695
5.0 V8 GT – Fastback – automaat – € 114.195
5.0 V8 GT – Convertible – automaat – € 118.19
( http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/ford/23579670/__Ford_Mustang_aan_de_prijs__.html )
Tegenover ons dan… :) We zijn ze even aan het checken
@stephanotis: lol
@stephanotis: Inmiddels heb ik de prijzen bevestigd gekregen van Ford Nederland, ze staan erbij.
NL streeft zn doel voorbij. Nu verbiedt je eigenlijk om een 5.0 te ‘leveren’; en dat gezien de ‘foute tests’ (vraag me af hoeveel deze twee echt verbruiken bij normaal rijgedrag).
Het idee van oplopende CO2 belasting zou juist moeten zijn dat je voor een goed maar betaalbaar extra bedrag de duurdere kan nemen.
Zelfde idee met roken: als NL het echt zou willen ontmoedigen, hadden ze een pakje peuken ook wel 25 euro kunnen maken (zoals in Australie). Kijken hoeveel er dan nog gerookt worden en kijken welk gedeelte van de jeugd er dan nog aan begint.
@gregorius: Duurste wat ik tot nu toe heb meegemaakt was 23 dollar, dan sta je wel bijna te janken aan de balie..

Mja, ze verdienen hier over t algemeen ook meer. Heb niet echt t idee dat er minder gerookt wordt.

Benzineprijzen wel stuk aangenamer, Outback daargelaten ;)
Als je per se een V8 wil, wacht je toch een paar jaartjes totdat er een tweedehandsje komt. Wil je per se een nieuwe dan raad ik je aan te emigreren.
@berlinetta: dan moeten die eerst verkocht worden natuurlijk
Deze auto (V8) 4 jaar lang inschrijven op de zaak, kost je nog eens 30k die je persoonlijk uit je zak mag betalen, als “voordeel alle aard”. Diezelfde 30k netto loon kosten aan de zaak zo’n een 60k. De vergelijking loopt wat scheef imo, er wordt aan beide kanten van de grens stevig in de zakken gezeten door de overheid..
Wat dus wil zeggen dat je in België een 5.0 V8 kan kopen aan de prijs van een 2.3 in NL. Leuk voor ons belgen :p
Stel je bent petrolhead, en je woont in de grensstreek. Dan zou je bij dit soort verschillen toch serieus gaan nadenken om een paar kilometer te verhuizen, lijkt me.
@garp: Ligt eraan hoe graag je in een Mustang wilt rijden natuurlijk.

*** mompelt iets over buurman’s gras en de groenheid ervan ***
@garp: Je kan ook gewoon een tweede huis hebben ergens in het buitenland. Of misschien heb je familie in het buitenland. Heb zelf ook buitenalandse platen en ben 3 maanden per jaar in het buitenland. Ik ken genoeg mensen die op Duitse platen rijden, maar gewoon in Nederland wonen. Zie regelmatig een Engelse BMW 3-coupe die al 7 jaar (of meer) op buitenlandse platen hier in NL rondrijd.
Of een mustang met 4 cilindertje of een mint m5 e60 en een paar achterbandjes? Ik heb mijn keuze allang gemaakt.
Man man man man man man……
Zeg, @sir_smokalot, ‘gezien’ is geen voegwoord hè. Juist van jou verwacht ik zoiets niet… Laat me je er niet vaker op betrappen. Teleurstelling alom. Ach en wee.
@august: Mea maxima culpa. Af en toe regeert de haast.
@sir_smokalot: goddank, nu gaat het wel weer.
Ik snap niet dat mensen zich niet gestimuleerd voelen om een nieuwe auto te kopen zeg….. Wat zou er toch aan de hand zijn op de auto markt.
Belasting hier zijn gewoon dieven en hun mogen wel dikke auto’s rijden van ONS geld!!!!!
@autofreaker: Ga dan in de politiek..
Ik denk dat ik de ecoboost met opties in de USA voor zo’n 29000 dollar ga kopen. Met zo’n 2 dollar per gallon moet je toch een beetje zuinig rijden.
Ik begin de gedachtegang van de CL63 rijder uit 023 meer te snappen… Manmanman..
‘T is dat ik de duitse taal niet lang kan aanhoren, anders had ik er graag heen verhuisd.
@sleepyj: In rustige dorpjes kom je weinig mensen tegen, wat let je.
Mis een beetje het “Een Europa” verhaal….. het is/was toch de bedoeling dat alles zo’n beetje zou worden geharmoniseerd???
@406_v6:
Alleen als het meer oplevert voor Den Haag, maar dat is al 50 jaar zo….
In Duitsland, België, Frankrijk een vanafprijs van 35000€ en hier in NL 55195€….
We hebben vrij verkeer van goederen in de eu alleen niet van auto’s, hoewel je mag ze overal kopen alleen bij het verkrijgen van een nl kenteken even bpm en CO2 tax aftikken voor het milieu.
Zo word het in nl een stuk schoner zodat je niet vroegtijdig de pijp uitgaat en je langer belasting kan betalen snap je.
Europa/ Brussel wil toch zo graag 1 pot nat maken van alles. Laat ze hierdan eens mee beginnen.
Zucht. Waar is de tijd dat je een Capri kon rijden voor de prijs van een Taunus…
De belastingen hebben het autolandschap hier echt verziekt. Dit MAG je hier gewoon niet hebben!

In communistisch Rusland hefte men destijds ook 100% belasting over import-auto’s, en dat klonk destijds als bizar. De eco-maffia heeft dit land nog erger verkankerd dan Stalin het oostblok.
@turbotoll: Ja ehm… Ik denk dat als een Mondeo blok in de Mustang zou liggen dat de laatstgenoemde heus niet meer zou kosten dan de Mondeo… Maar néé er moet natuurlijk 314 pk in het instapmodel liggen!
@turbotoll: Stel je voor dat de NL’se communisten aan de macht komen.

Iedereen verplicht in een Mini, made in Born. Natuurlijk in een gestripte versie, al die luxe en franjes overboord, en een carrosserie van katoenpulp…
Die eenmalige kosten (aankoopprijs en BIV) tot daaraan toe. De Verkeersbelasting is helaas ook niet mals. Het wordt echter erg duur door bovenop de al hoge verkeersbelasting ook nog eens redelijk wat te moeten betalen aan verplichte verzekering en uiteraard aan de benzine door het verbruik. Het is echter doenbaar als je jaarloon beetje deftig is en je een autoliefhebber bent. Ik zie dit wel verkocht worden, alleen niet zoveel als in de VS.
Om te huilen dit. En maar raar staan te kijken dat de economie in Nederland niet wil groeien, gek he….
Daarmee is de Mustang GT maar liefst 1000 euro duurder dan z’n Duitse tweelingbroertje, de BMW M4..
@Jochempie: Dan zou ik lekker gaan voor die M4.
Tja , echt verassend is het nu ook weer niet echt…
De mustang heeft iig nog de optie voor een V8 , kan de nieuwe gt niet zeggen… ( die ook een godsvermogen gaat kosten maar dat even terzijde… )
Vergeleken met Amerika is het helemaal bizar
@gerjanm: Vergeet niet dat in Amerika de prijzen altijd/meestal zonder ‘BTW’ genoemd worden, daar die in de verschillende staten verschillende percentages kent. Reken op nog een procentje of 10 bovenop de prijs. Inderdaad nog altijd nóg goedkoper dan in Duitsland maar het komt al iets meer in de buurt dan je misschien denkt.
Maar in Belgie zal dus de lucht veel schoner zijn , pprroestt !
Mijn Camaro ZL1 convertible staat in NL voor 220.000 op de prijslijst !! Zelfde prijs als de CTS-V coupe want zelfde motor. Hier gekocht voor 60.000. :-)
Pony packs? Smoke ouwe gabber
BIV is niet eenmalig als ik het goed heb. Als jij die auto over, zeg, zes jaar doorverkoopt en hij is dan betaalt de nieuwe eigenaar wederom die 10K. Dus da’s ook niet alles.
Dat Ford uberhaupt de moeite neemt om het model hier te introduceren. Ze zullen er welgeteld nul gaan verkopen met zulke prijzen!

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).