• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

G-Power geeft de M4 een nog stevigere opdonder

Auteur: RubenPriest, gepost 29 november 2016 om 14:52 – 26 Reacties

Afbeelding G-Power geeft de M4 een nog stevigere opdonderAfbeelding G-Power geeft de M4 een nog stevigere opdonderAfbeelding G-Power geeft de M4 een nog stevigere opdonderAfbeelding G-Power geeft de M4 een nog stevigere opdonderAfbeelding G-Power geeft de M4 een nog stevigere opdonderAfbeelding G-Power geeft de M4 een nog stevigere opdonderAfbeelding G-Power geeft de M4 een nog stevigere opdonderAfbeelding G-Power geeft de M4 een nog stevigere opdonder

M4
Omdat 520 pk niet genoeg is.

De Duitse tuner heeft sinds 2014 een pakketje in huis voor de M4. De coupé van BMW ging van 431 pk naar 520 pk wat resulteerde in een V-max van 325 km/u en een sprint naar de honderd in slechts 3,9 seconden.

We zijn nu twee jaar verder en bij G-Power vonden ze het de hoogste tijd voor een update. De 3.0 TwinPower Turbo zes-in-lijn werd opnieuw ondersteboven gekiept en men ging op zoek naar extra paardenkrachten. De zoektocht resulteerde in een serieuze vermogensboost.

De M4 doet het nu met 600 pk en 740 Nm aan koppel. De sprinttijd werd lichtjes verbeterd waardoor de coupé nu in 3,7 seconden de honderd kan aantikken. De topsnelheid is een kleine mysterie. G-Power spreekt over ‘meer dan 320 km/u.’

Genoeg droge cijfers, tijd om de prijslijst erbij te pakken. Dat kekke uitlaatsysteem wat je op de foto’s ziet kost 5.355 euro. Wil je G-Power downpipes zonder katalysator mag je 1.780 euro aftikken. De V-Max opschroeven kost 668 euro. De tuning zelf kost 3.250 euro en het aanpassen van de turbo’s kost nog eens 3.650 euro. De G-Power GM4-RS schroefset doet 2.040 euro. Heb je nog geld over dan kun je dit stukslaan op de peperdure velgen. Het afgebeelde 21″ setje mét banden kost 7.645 euro.

Ook interessant!

  • handgeschakelde M4 veel sterker
    Handgeschakelde M4 veel sterker dan BMW opgeeft
  • Video: BMW M4 CSL mag weer buitenspelen
  • Video: BMW M4 G82 met handbak doet de Hockenheimring
    Video: BMW M4 G82 met handbak doet de Hockenheimring
  • BMW M4 GT3 speelt buiten zonder camouflage

Nieuwste artikelen

  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
  • Politiehelikopter stopt dronken automobilist bij Lelystad
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, Coupe, g-power, m4, tuning

Vorig bericht: « Yes! De F1-toekomst van Monza is officieel veilig
Volgend bericht: Tweede Kamer ziet Tesla-fabriek in Nederland wel zitten »

Lees Interacties

Reacties

  1. Dutchdriftking zegt

    29 november 2016 om 14:56

    Dat zal lekker doorlopen!

    Login om te reageren
  2. keeper1 zegt

    29 november 2016 om 14:59

    Zijn er spoilers etc. Toegevoegd? Als alleen de motor is zou je toch verwachten dat ze zouden zeggen “meer dan 325 km/u”

    Login om te reageren
    • boomhauwer zegt

      29 november 2016 om 21:14

      @keeper1:je hebt heel veel vermogen nodig om op die snelheden nog een paar km’s te winnen aan topsnelheid.

      Login om te reageren
  3. misterdrogba zegt

    29 november 2016 om 15:01

    Leuke motorische upgrades.
    Die uiterlijke opsmuk hoef ik niet.
    Met zoveel vermogen hoop ik dat het nog een beetje rijdbaar is voor dagelijks gebruik.

    Login om te reageren
  4. bmwnumberone zegt

    29 november 2016 om 15:02

    Doe mij die originele velgen maar, vind ik 100x mooier

    Login om te reageren
  5. Gulli zegt

    29 november 2016 om 15:05

    Er zijn dagen dat mijn 116D het met minder doet!

    Login om te reageren
    • 3246cm252kw zegt

      29 november 2016 om 16:43

      @gulli: maar zuiniger is anders hahaha

      Login om te reageren
  6. gregorius zegt

    29 november 2016 om 15:07

    Zijn dat prijzen incl of excl garantie voor als alles in de soep loopt 10, 20 of 30kkm later?

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      29 november 2016 om 16:13

      @gregorius: vergis je niet in de kracht/sterkte van dat blok, zou me meer zorgen maken om bijv de turbo’s

      Login om te reageren
  7. elemento zegt

    29 november 2016 om 15:10

    Gregorius: garantie tot aan de deur denk ik

    Login om te reageren
  8. Jochempie zegt

    29 november 2016 om 15:18

    De ongelofelijke marge op die velgen en banden… Zelfs al zijn de velgen gesmeed en per stuk uitgefreesd… Damn

    Login om te reageren
  9. janmetdelangeachternaam zegt

    29 november 2016 om 15:20

    Prijzen vallen wel redelijk mee volgens mij, alleen iets teveel pk’s denk ik(foto 12 is echt vet)

    Login om te reageren
  10. dare2think zegt

    29 november 2016 om 15:20

    200 pk per liter. Dat doet een koningsei dan weer beter in hun één.

    Login om te reageren
  11. kilum zegt

    29 november 2016 om 15:22

    Mooie kleur wel. Verder laat maar.

    Login om te reageren
  12. kniesoor zegt

    29 november 2016 om 15:51

    Met 431 pk gaat zo’n ding al vrij vlotjes vooruit, dus een krachtkuur van G Power lijkt mij zonde van het geld.

    Login om te reageren
  13. john4545 zegt

    29 november 2016 om 15:53

    Turbomotoren zijn de centerparks onder vakantiebestemmingen: goedkope bende wanhopig pogend het Caribisch gebied te doen nabootsen.

    Login om te reageren
    • peug206 zegt

      29 november 2016 om 16:17

      @john4545: whaha true. Daar liet je me lachen met je vergelijking.
      Hoor het wel heel veel… Wil je snel veel winst halen dan schroef je turbodruk op. Nog meer winst? Andere turbo. Daarna komt er pas andere nokken en de echte aanpassingen aan het blok. Terwijl je juist andersom de meeste winst kunt behalen wil je er een echte high performance mee halen die lang(er) heel blijft.

      Login om te reageren
    • spykerboy zegt

      29 november 2016 om 16:56

      @john4545: hahaha die verwoording is nieuw maar heel leuk, die onthoud ik. Ik zelf ben overigens veel meer van Atmo motoren dus kan dit goed waarderen :)

      Login om te reageren
  14. pinut187 zegt

    29 november 2016 om 16:27

    Staat hem goed dat blauw..

    Login om te reageren
  15. drdre1 zegt

    29 november 2016 om 17:24

    Ik zie de zoveelste BMW weer voorbijkomen deze week. Allemaal leuke auto’s, maar is de tuningscene van andere merken minder interessant?? Het is of BMW of een of andere tuner van exclusieve sportwagens zoals Mansory, Liberty Walk, etc… Sorry, ben niet zozeer anti-beemer, maar er vast ook tuning-nieuws bij andere merken?

    Login om te reageren
    • woot zegt

      29 november 2016 om 18:38

      @drdre1: Viel me op dat er ook ontzettend veel BMW’s waren op de Essen Motor Show in vergelijking met andere merken.

      Login om te reageren
  16. smokin zegt

    29 november 2016 om 17:27

    Komt er nu ook een harder broem-broem geluidje uit de luidsprekers?

    Login om te reageren
  17. dillinger2016 zegt

    29 november 2016 om 19:16

    Fantastisch mooie auto de M4 en rijdt fenomenaal.

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      29 november 2016 om 19:41

      @dillinger2016:
      Niet overdrijven, hij rolt – zelfs met het adaptieve onderstel in de strafste stand – meer om z’n lengteas dan gewenst voor dit soort auto’s. Maar ’t is desondanks wél een leutige otomobiel :-)

      Login om te reageren
  18. toyotafortuner zegt

    29 november 2016 om 23:44

    Ziet er erg lekker uit! Maar ik ben geen fan van de velgen.

    Login om te reageren
  19. jippie zegt

    30 november 2016 om 00:20

    Wat zijn downpipes? En zonder katalysator rijden is toch niet legaal?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North