• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereld

Auteur: Dennis, gepost 11 november 2010 om 14:08 – 115 Reacties

Afbeelding G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereldAfbeelding G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereldAfbeelding G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereldAfbeelding G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereldAfbeelding G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereldAfbeelding G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereldAfbeelding G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereldAfbeelding G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereld

G-POWER M6 Hurricane RR

G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereld. De snelste 4-zits coupé om precies te zijn.

De Duitse tuner sleutelt al jaren aan de BMW M6. Zo’n vierenhalf jaar geleden werd de 507 pk sterke V10 in de M6 al stevig opgewaardeerd naar 620 pk en sinds die tijd wordt de auto steeds verder verfijnd. Anderhalf jaar geleden presenteerde G-POWER de M6 Hurricane CS met 750 pk en nu de M6 Hurricane RR met 800 pk, oftewel 293 pk meer dan het origineel.

De Hurricane RR heeft dankzij een bi-supercharger dus 800 pk en 800 Nm koppel (280 Nm meer dan het origineel), goed voor een topsnelheid van 372 km/u. Je sprint in 4,35 seconden naar 100 km/u, naar 200 in 9,3 tellen en naar 300 in 24,9 seconden. Uiteraard gruwelijke prestaties, maar het lijkt er wel op dat de rek er een beetje uit is, want de Hurricane RR is maar een fractie sneller dan de Hurricane CS die voor deze sprintjes respectievelijk 4,4, 9,6 en 26 seconden nodig heeft.

Het blok van de M6 is al zover uitgeknepen dat je geen enorme sprongen meer mag verwachten (maar we laten ons graag verrassen). G-POWER heeft met de M6 Hurricane RR de lat voor het officieuze wereldrecord van snelste 4-zits coupé, in ieder geval lekker hoog gelegd.

G-POWER Bi-supercharged BMW V10

GRIP heeft de auto gereden en rijdt in het filmpje (bij 5:50 en 6:20) een Porsche GT3 volledig zoek.

Ook interessant!

  • G-Power GX6M bombardeert je netvlies
  • BMW M6 Cabrio handbak
  • G2M CS Biturbo
    Zoveel vermogen heeft de G-Power G2M CS Biturbo
  • Oranjegekte: deze BMW M8 'GTS' heeft 900 pk

Nieuwste artikelen

  • Video: en daarom bezuinig je niet op banden en remmen
  • Deze optie heb je nog niet eerder gezien op een Porsche
  • Koop een Brabus SLS AMG op Marktplaats
  • Gespot – Deze Ferrari 512 TR is om te smullen
FacebookTweetPinLinkedIn

6-serie, BMW, g-power, m6, tuning, Video

Vorig bericht: « Gespot: Een Alfa-Romeo en een Bugatti klassieker
Volgend bericht: Richtprijs Opel Ampera vanaf 42.900 euro »

Lees Interacties

Reacties

  1. arrie zegt

    11 november 2010 om 14:10

    Beest! enough said..

    Login om te reageren
  2. pieter zegt

    11 november 2010 om 14:10

    Ik kan niets anders verzinnen om te zeggen dan: Cool !

    Login om te reageren
  3. JamesBond007 zegt

    11 november 2010 om 14:11

    Dus ook flink sneller dan een Brabus Rocket CLS

    0-100 in 3.8 sec / 0-200 in 10 sec / 0-300 in 30 sec

    Login om te reageren
  4. majinstar zegt

    11 november 2010 om 14:14

    Master !!!!! BMW M6 is nog steeds de beste auto op dit moment. Opdonderen met die Quatroporte, CLS, bagger A7 enz…

    Login om te reageren
    • technopatat zegt

      11 november 2010 om 14:20

      @majinstar: wel de lelijkste

      Login om te reageren
      • xilver zegt

        11 november 2010 om 14:32

        @technopatat: dat is puur subjectief. Ik vind persoonlijk de M6 de meest geslaagde wagen van BMW aller tijden (de 8-serie komt toch wel dicht in de buurt).

        Het is trouwens wel übercool hoe die G-power de Porsche een voorsprong geeft om hem erna nog in de pan te hakken :p

        Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      11 november 2010 om 14:25

      @majinstar: Droom lekker verder.

      Login om te reageren
    • jzaero zegt

      11 november 2010 om 14:27

      @majinstar: Beste? Lol. Beetje naïef vind je niet?

      Login om te reageren
      • majinstar zegt

        11 november 2010 om 14:57

        @jzaero:

        Nee dat is een feit.

        Login om te reageren
        • Sneep zegt

          11 november 2010 om 15:30

          @majinstar:

          Sinds dat gezever van een paar maanden geleden over die snelle scooter van je neemt eigenlijk niemand je meer serieus.

          Login om te reageren
          • majinstar zegt

            11 november 2010 om 16:15

            @Sneep:

            Ik heb geen scooter. ?

            Login om te reageren
            • Sneep zegt

              11 november 2010 om 18:57

              @majinstar:

              Jij zei dat jou scooter een Mercedes eruit zou trekken op het rechte stuk. Ik kan me dat nog goed herinneren want elke keer als ik jou naam zie moet ik daaraan denken. Toen werd je al uitgemaakt voor kinderachtig mannetje. Lijkt me duidelijk dat je dat nog steeds bent.

              Login om te reageren
        • Dawg zegt

          11 november 2010 om 16:10

          @majinstar: LOL, als het een feit is, waar is dan de onderbouwing. Geen onderbouwing –> geen feit, maar slechts wat geijl in de ruimte …

          Oke, vind de M6 persoonlijk ook erg geslaagd en hij rijdt als de bom (ja, de baas heeft er een & hij is niet de beroerste), maar de beste auto van het moment, nehhhh

          Login om te reageren
          • majinstar zegt

            11 november 2010 om 16:15

            @Dawg:

            De M6 heeft geen onderbouwing nodig.

            Login om te reageren
            • Vince zegt

              11 november 2010 om 16:31

              @majinstar: Er is echt geen enkele auto die het beste is, zolang niemand een objectief meetbare definitie van beste geeft. En dit geldt ook niet alleen voor auto’s overigens.

              OT: Wel een mooie prestatie natuurlijk!

              Login om te reageren
            • the-budel-guy zegt

              11 november 2010 om 20:05

              @majinstar: die M6 niet nee maar jou reactie wel

              Login om te reageren
            • jzaero zegt

              12 november 2010 om 01:45

              @majinstar: Kijk, dat je een eigen mening hebt is prima, dat je deze ook wilt verdedigen is prima. Ik vraag me alleen af of jij uberhaupt het verschil tussen een feit en een mening wel weet. Dat jij het de beste auto vind, hoeft een ander het nog niet zo te vinden. Dat je zegt dat de M6 geen onderbouwing nodig heeft, betekent dit dat jij dan niet weet waar jij die onderbouwing moet vinden? Of je bent inderdaad naïef, of je bent gewoon niet zo goed in Nederlands. Uiteraard kennen we je hier als BMW fanboy en daar is op zich niks mis mee, maar je kan ook te ver gaan.

              De M6 is een dijk van een auto, dat vind ik zelf ook. Maar er is niets zoals een concreet beste auto. Jouw fanboy gedrag vertaald zich naar jouw innerlijke leeftijd. Ikzelf ben ook een BMW liefhebber, maar ik heb mijn argumenten daarvoor. Waar zijn de jouwe nou?

              Login om te reageren
              • Jochempie zegt

                12 november 2010 om 01:54

                @jzaero: Chill out, dowg! You know you ma boiiiiii!!

              • jzaero zegt

                12 november 2010 om 12:33

                @Jochempie: Haha lol, die serie =p

  5. davidve zegt

    11 november 2010 om 14:16

    800 pk & Nm en 4.35s 0-100 moet toch beter kunnen.. maar het is wel een dikke slee

    Login om te reageren
    • wouter zegt

      11 november 2010 om 14:18

      @davidve:
      Komt puur door gebrek aan tractie, niet door het tekort aan vermogen in elk geval :D

      Login om te reageren
      • davidve zegt

        11 november 2010 om 14:19

        @wouter:
        En denk ook dat het nog alty een redelijk zware auto is..

        Login om te reageren
        • wouter zegt

          11 november 2010 om 14:54

          Klap er maar eens goede slicks onder en rij die dan maar eens warm, denk dat je achterover slaat…

          Overigens niet erg boeiend, die 0-100 sprint, is alleen belangrijk voor de op de passagiersstoel leunende stoplichtjohnnie en het gelul tijdens het drinken van bier.

          Login om te reageren
    • jzaero zegt

      11 november 2010 om 14:31

      @davidve: De 0-200 tijd is more impressive. De GTR met 800pk doet 2.6s naar de 100 en 10.3(?) naar de 200. Deze BMW is dus een dikke seconde sneller op 0-200. Als hij eenmaal tractie heeft, blaast hij die GTR er gewoon uit, of in ieder geval close battle.

      Login om te reageren
      • davidve zegt

        11 november 2010 om 14:45

        @jzaero:
        dit vraagt gewoon om een vergelijkingstest :p

        Login om te reageren
  6. Lange zegt

    11 november 2010 om 14:16

    Nu maar afwachten waar Brabus mee gaat komen.

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      11 november 2010 om 16:00

      @Lange: Brabus blijft de meest professionele tuner (zeker nadat ik in een Brabus Business heb mogen zitten van de verkoper xD). Die dingen zijn zo bruut snel!

      Login om te reageren
  7. Pieter-Jan zegt

    11 november 2010 om 14:17

    De relatief kleine verbetering in acceleratie van nul zal meer met de banden te maken hebben dan met de uitknijping van de motor. Je kijkt beter naar de acceleratie op hogere snelheden.

    Jammer dat de M6 zo patserig en lelijk is.

    Login om te reageren
  8. ascari15 zegt

    11 november 2010 om 14:19

    De 0-100 tijd val nog wel mee.
    Dit komt waarschijnlijk door dat je het vermogen niet
    kwijt kan.
    Verder is het echt een beest.

    Login om te reageren
  9. xilver zegt

    11 november 2010 om 14:20

    Die wil ik best wel hebben! Wat een monster!

    Login om te reageren
  10. Beemy zegt

    11 november 2010 om 14:22

    Vraag me af wat er gebeurt als ze de(zelfde) motor in de Wiesmann MF5 onderhanden nemen, dat ding is standaard al een kanon (met 300 pk minder).

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      11 november 2010 om 15:08

      @Beemy: Wiesmann heeft alleen M BMW-motoren….is lichter, dus zal sneller zijn. Alleen dat hebben ze nog niet gedaan ;-).

      Login om te reageren
  11. ZwerverRoodbaard zegt

    11 november 2010 om 14:23

    *Zoekt een huisje in de buurt van de bandenmeneer*

    Login om te reageren
  12. RippiN zegt

    11 november 2010 om 14:23

    Boner!

    Login om te reageren
  13. bozewolf zegt

    11 november 2010 om 14:28

    G-POWER M6 Hurricane RR is de snelste ter wereld. De snelste 4-zits coupé om precies te zijn.

    Snelste EN lelijkste! Dubbel record!

    Gaap-o-rama. Hoeveel 600/700/800pk versies kun je maken? Het gaat nogal vervelen op bepaald moment. Lelijk apparaat, een gesmolten boterkuipje, dat is wat het is.

    Wel benieuwd wat dit met het motorkarakter doet. Is de hoge redline nog steeds beschikbaar in geblazen vorm?

    Vraag ik me af hoe lang het allemaal heel blijft. Tis niet het stevigste blok.

    Login om te reageren
    • bassie zegt

      11 november 2010 om 14:33

      @bozewolf:
      artikeltjes lezen verveelt ja, tot je erin rijdt, DAT verveelt nooit!

      Login om te reageren
  14. Z-Rider zegt

    11 november 2010 om 14:30

    @Manjistar:

    Ik ben ook bmw fan, maar…. Dit betreft een GETUNDE versie… De M6 is een hele dikke en snelle auto, maar een beetje fan heeft ook respect voor zijn concurrenten.

    Ik heb onlangs nog in een nieuwe audi RS6 gereden met 580 pk, maar ondanks het feit dat ik persoonlijk de M6 mooier vindt, weet ik niet of de M6 het red tegen die RS6. Het was een mooie ervaring en ben blij dat deze snelle auto’s gemaakt worden. :)

    Je zult mij dus niet horen zeggen dat de rest troep is.

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      11 november 2010 om 14:48

      @Z-Rider: RS6 met een M6 vergelijken? Beetje verkeerde categorie, tenzij dat de cijfertjes naast elkaar liggen. M6 met een R8 V8 vergelijken denk ik dat er beter in de buurt komt. Mercedes pak je dan al gauw de SL AMG, hoewel dat ding bloedlink is.

      Login om te reageren
    • majinstar zegt

      11 november 2010 om 14:59

      @Z-Rider:

      Wat lul jij nou. De M6 trekt van 0 naar 100 in 4.6 sec. Dat is even snel als een R8. De M6 is onverslaanbaar.

      Login om te reageren
      • agarde zegt

        11 november 2010 om 18:36

        G-POWER M6 Hurricane RR vs. SL65 AMG Black Series. Wie wint? ;)

        Login om te reageren
    • Megakix zegt

      11 november 2010 om 15:09

      @Z-Rider: M6 is sneller, watch youtube.

      Login om te reageren
      • xilver zegt

        11 november 2010 om 15:38

        @Megakix: Ik vind de M6 eigenlijk een underrated supercar. Iedereen aanziet het als ‘maar’ een M6 en zegt dat BMW geen supercar heeft. In mijn ogen is dit verkeerd. De prestaties dat een (standaard) M6 neerzet zijn zeer impressionant en zeker supercar-material. Het enige dat hij mis heeft, net als alle andere Duitsers, zijn de begrenzers, hoewel je die met goede connecties eraf kan laten halen :D

        Login om te reageren
  15. Z-Rider zegt

    11 november 2010 om 14:32

    OT:

    Wat een verschrikkelijk beest!

    Login om te reageren
  16. Barnato zegt

    11 november 2010 om 14:37

    Geweldig

    Die lui in die porsche haha LOL

    Login om te reageren
  17. Brando zegt

    11 november 2010 om 14:39

    Geniaal filmpje, ziek hoe die GT3 eruit wordt gereden.

    Login om te reageren
  18. CSL zegt

    11 november 2010 om 14:41

    Komt er iemand achter hoor.
    Ik had het filmpje al een tijdje geleden geplaatst.
    Voor 150.000 euro heb je een monster met een geluid waar je er alleen van kan dromen :)
    Topsnelheid van 372 km/u!! van 100 naar 200 in slechts 4,9sec!!!! Welke auto’s doen dat allemaal?

    en 0 naar 200 in 9.3 is toch even snel als die zwaar opgevoerde Nissan GT-R van AMS Performance !
    Snelste 4-zits coupé. Heel erg knap van G-power.

    Ik zou zeggen nog de 5.8liter motorconversie erop en opnieuw tunen..

    Login om te reageren
  19. jack_abarth zegt

    11 november 2010 om 14:46

    Aangezien iedereen ook altijd ligt te janken bij een GTR over levensduur.

    Zo ziet de aandrijfas na enkele sprints er waarschijnlijk uit:

    Login om te reageren
  20. jack_abarth zegt

    11 november 2010 om 14:47

    Login om te reageren
    • CSL zegt

      11 november 2010 om 14:49

      @jack_abarth:
      En een Ferrari?:

      http://www.autoblog.nl/archive/2010/11/09/dinsdagmiddag-quiz-wat-staat-hier-in-de-fik

      Login om te reageren
    • xilver zegt

      11 november 2010 om 14:50

      @jack_abarth: *double fail* (sry ik kon het niet laten :D)
      maar laat ik je helpen:

      Login om te reageren
      • jack_abarth zegt

        11 november 2010 om 16:44

        @xilver:

        Goed bezig, jammer genoeg dat je niet de wokkel plaatste ;)

        Login om te reageren
        • xilver zegt

          11 november 2010 om 17:41

          @jack_abarth: Ik ben niet zo sterk in (auto)mechanica :D

          Login om te reageren
    • T16 zegt

      11 november 2010 om 15:15

      @jack_abarth: Ik zie niks, ligt dat aan mij?

      Login om te reageren
  21. mckroket zegt

    11 november 2010 om 14:47

    holy shit. vind de 6 niet de mooiste, maar deze in het zwart ziet er wel heeel ziek uit.

    Login om te reageren
  22. MHL zegt

    11 november 2010 om 14:48

    Ziet hem lachen die kerelT :-D

    Login om te reageren
  23. Juri zegt

    11 november 2010 om 14:57

    BRABUS E V12 Coupé 800pk
    0 – 100 km/h 3,7 s
    0 – 200 km/h 9,9 s
    0 – 300 km/h 23,9 s
    Vmax* 370 km/h

    http://www.brabus.com/raster.php?page=3&sub=2&id=16565

    Login om te reageren
    • CSL zegt

      11 november 2010 om 15:04

      @Juri:
      568.820,- EUR!!!
      Deze M6 kost 150.000 dacht ik…

      Login om te reageren
      • Glenn zegt

        15 november 2010 om 19:33

        @CSL:

        Nee het Gpower pakket op een M6 kost 150.000 euro dat is niet de prijs waar je een M6 voor hebt. De M6 zelf kost ook nog eens 156.300 euro.

        Login om te reageren
    • rider zegt

      11 november 2010 om 15:39

      @Juri: eerst maar eens zien dat ze daar in 3,7 sec. van 0-100 kunne halen!! geloof er geen bal van. eerdere tests kwamen steevast uit op 4,3sec!

      Login om te reageren
      • CSL zegt

        11 november 2010 om 16:11

        @rider:
        Met genoeg grip, waarom niet?
        Deze doet er 3.4sec over(nieuwe post!!):
        http://www.youtube.com/watch?v=RQvyZSuEAXE&feature=player_embedded

        Login om te reageren
  24. MarkieS zegt

    11 november 2010 om 15:04

    Leuk, maar jammer dat G-Power het weer verpest door ’s werelds snelste te claimen. Er zijn vast wel meer snellere te vinden.
    http://www.youtube.com/watch?v=jeep0dAGg0k

    Login om te reageren
    • CSL zegt

      11 november 2010 om 15:05

      @MarkieS:
      Straatlegaal met leer 50speakers etc..??

      Login om te reageren
    • rider zegt

      11 november 2010 om 15:47

      @MarkieS: ja, maar is die GT-R dan een 4 zitter? en combineert hij het accelerend vermogen en die topsnelheid ook?
      Over de betrouwbaarheid van het Nissan blok maak ik me geen zorgen, dat zit wel goed. Alleen de serviceintervallen moeten wel gerespecteerd worden na de tuning anders gaat het wel fout, maar dat geld ook voor deze G-Power en alle andere hoog opgevoerde blokken.

      Login om te reageren
  25. Megakix zegt

    11 november 2010 om 15:05

    Thats enough !!! ;-)….mijn autooooohoooooo….

    Login om te reageren
  26. vergelijkingsmongool zegt

    11 november 2010 om 15:06

    Power is niet verkeerd. Misschien een beetje overkill? Hij trekt in de 3de versnelling nog zwarte strepen als je rechtdoor rijdt. En volgens mij zie ik in het filmpje (4:21) de traction control nog protesteren vanaf 100kmh.

    Login om te reageren
  27. rhyo zegt

    11 november 2010 om 15:07

    Wat een vette auto. En ziet er nog eens mooi uit!!!

    Echt stoer hoe die porsche weggereden wordt! LOL

    Login om te reageren
  28. Bohica zegt

    11 november 2010 om 15:18

    @Z-RIDER
    Daarom die gasten die een RS6 hebben hem allemaal opvoeren tot 720 pk en dan na een tijdje huilend inruilen omdat ie niet snel genoeg is en butt rijdt.

    Login om te reageren
  29. PeterNorth zegt

    11 november 2010 om 15:19

    OMFG wat een bruutgeile bak zeg!

    Login om te reageren
  30. Burdy zegt

    11 november 2010 om 15:24

    Waarom maken ze deze als de m5/m6 niet meer verkocht worden??

    Login om te reageren
  31. Directeur zegt

    11 november 2010 om 15:27

    G-Power…een van de weinige tuners waar ik respect voor zijn werk heb..

    Login om te reageren
  32. Abel Buurma zegt

    11 november 2010 om 15:30

    Geweldig wat een mooie en snelle auto! Heel wat beter dan die grijze muizen uit de VAG stal!!! Vooral die schijt Audi’s vind ik helemaal niks! Gewoon lelijke en foute auto’s voor foute mensen!!!

    Login om te reageren
  33. rider zegt

    11 november 2010 om 15:30

    Je sprint in 4,35 seconden naar 100 km/u, naar 200 in 9,3 tellen en naar 300 in 24,9 seconden. Uiteraard gruwelijke prestaties, maar het lijkt er wel op dat de rek er een beetje uit is, want de Hurricane RR is maar een fractie sneller dan de Hurricane CS die voor deze sprintjes respectievelijk 4,4, 9,6 en 26 seconden nodig heeft. Ik vind het geen slechte verbetering, als je bedenkt dat er “slechts”50pk extra aanwezig zijn.
    0-100:4,35 tegen 4,4= verbetering van 0,05
    0-200:9,3 tegen 9,6= verbetering van 0,3
    0-300:24,9 tegen 26,0= verbetering van 1,1.
    extra vermogen teld ook hier dus weer in het hogere snelheidssegment. onderin heb je met beide modellen te kampen met de tractie. als ze eenmaal rollen zie je die 50pk extra er wel degelijk weer in terug. en een verbetering van 1,1 seconde naar de 300 is zeker geen slechte waarde en zeer zeker wel voelbaar, als je nek aan nek een dragrace gaat houden.
    maar ook ik denk dat de rek er hier nu wel uit is bij 800pk/800Nm en 372km/h. aerodynamisch is er misschien nog een hele kleine 5 km/h extra uit te peuteren maar veel meer dan dat zal er niet meer in zitten.

    Login om te reageren
  34. Macready zegt

    11 november 2010 om 15:34

    Die 0-200 tijd wil ik graag geverifieerd zien, onafhankelijk, op straatlegaal rubber en op normaal asfalt (geen dragstrip met 5cm rubberlaag). De tractie is immers gelimiteerd to slechts 2 wielen en tenzij er honderden kilo’s zijn bespaard (er zijn ook hier en daar kilo’s toegevoegd…), is de power/weight ratio nu niet meteen wereldschokkend.

    Login om te reageren
  35. Abel Buurma zegt

    11 november 2010 om 15:34

    Wat een geweldig en vooral mooie auto!!! Heel wat beter dan die grijze muizen uit de VAG stal! Vooral Audi vind ik niks! Lelijke en foute auto’s voor foute mensen! Ik wil er in ieder geval niet in gezien worden!!!!

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      11 november 2010 om 15:59

      @Abel Buurma: Dus jij verkiest een BMW 1.18 boven een Audi R8 V10… niet goed wijs joh…

      Login om te reageren
      • CSL zegt

        11 november 2010 om 16:48

        @xilver:
        Tuurlijk niet.
        De R8 V10 endan direct verkopen…

        Login om te reageren
      • Abel Buurma zegt

        2 december 2010 om 15:29

        @xilver: Gelukkig branden veel van die Audi’s R8 uit! Mooi naar de schroothoop met die VAG rommel met hun kerstboom verlichting!

        Login om te reageren
    • xilver zegt

      11 november 2010 om 15:59

      @Abel Buurma: Dus jij verkiest een BMW 1.18 boven een Audi R8 V10… niet goed wijs joh…

      Login om te reageren
      • speedlimit zegt

        11 november 2010 om 23:46

        @xilver:
        Verstandige keus zou ik zeggen…die bmw vliegt tenminste niet spontaan in de fik ;)

        Login om te reageren
  36. jeanclaude zegt

    11 november 2010 om 15:34

    brute wagen, maar ik hou het op de nieuwe getunde rs6 van mtm met 750pk 0-100 3.5sec 0-200 in 9.4sec en een top van 360km

    Login om te reageren
  37. Simpson zegt

    11 november 2010 om 15:35

    wat een foeilelijke wagen. voor peter r de vriezen en andere kleinbepiemelden van de wereld.

    Login om te reageren
    • wouter zegt

      11 november 2010 om 15:54

      @Simpson:
      Dát vind ik altijd zo`n overduidelijk jaloerse opmerking, nergens op gebaseerd en puur en alleen om ook maar iets te zeggen…
      Of het je smaak is is een ander verhaal, maar dat heeft natuurlijk niets te maken met de grootte van het geslachtsorgaan. Of hebben vrouwelijke 6 serie bezitsters ook een vagina van de kin tot aan de nek?

      Login om te reageren
  38. Ole zegt

    11 november 2010 om 15:35

    Die Porsche had dit echt niet verwacht hahaha
    :twisted: :twisted: :twisted:

    Login om te reageren
  39. slakkegang zegt

    11 november 2010 om 15:51

    Zit je daar apetrots in je dure GT3, word je eruit gereden door een kappersauto….. *flamesuit on*

    Login om te reageren
  40. Benz65 zegt

    11 november 2010 om 16:00

    De M6 Hurricane is nog steeds niet sneller dan de Mercedes EV12.

    Login om te reageren
  41. m5 zegt

    11 november 2010 om 16:08

    die gast met dat elfje is wel een paar dagen ziek geweest denk
    het geluid van de v10 klinkt nog steeds waanzinnig mooi
    dacht altijd dat een supercharger het uitlaatgeluid een beetje dempt maar daar is hier geen sprake van

    Login om te reageren
    • T16 zegt

      11 november 2010 om 16:31

      @m5: Een supercharger wordt aangedreven door poelies, kettingen, snaren of tandwielen. Draait in gelijke verhouding mee met de krukas. Dempt enkel het inlaat geluid! Het is dan ook een compressor, geen turbo. Een turbo wordt wel aangedreven door de uitlaatgassen.

      Login om te reageren
      • AlpinaB3 zegt

        11 november 2010 om 16:46

        @T16: Je was me voor, maar idd, jouw uitleg slaat de nagel op de kop. :-)

        Login om te reageren
    • AlpinaB3 zegt

      11 november 2010 om 16:44

      @m5: Bij een turbo–> aangedreven door de uitlaatgassen, zal het uitlaatgeluid gedempt worden, deze compressoren worden echter aangedreven door een poulie op de motor zelf, geen turbolag en geen demping van het uitlaatgeluid dus, echter wel wat meer verbruik, omdat ze eerst aangedreven moeten worden door de motor zelf, eer ze vermogen leveren.

      Login om te reageren
  42. jer-ome zegt

    11 november 2010 om 16:17

    is de gtr niet ook een coupe?
    en die van gisteren is toch veel snelle dan deze bmw?

    Login om te reageren
  43. zakar36 zegt

    11 november 2010 om 16:18

    Nog een dik speeltje voor die gekke russen:P(Dragtimesinfo) hahahahaha alleen kan ik die 0-100 tijd niet helemaal geloven want er is weinig spraken van grip:P. Voor de rest klinkt hij Ubergeil!!

    Login om te reageren
  44. CSL zegt

    11 november 2010 om 16:46

    http://www.youtube.com/watch?v=_j8UAl5L1Ok

    Login om te reageren
  45. porsche911turbo2 zegt

    11 november 2010 om 17:04

    geef mij dan toch maar een gt3 rs of 458 ofzo, hou niet zo van getunde bmw’s

    Login om te reageren
  46. Alpinaa zegt

    11 november 2010 om 17:12

    Dat stukje van die GT3 RS is echt prachtig! Grappige presenator ook. En al die spoilers en zwarte nieren hoeven van mij niet zo.

    Login om te reageren
  47. zdev zegt

    11 november 2010 om 17:34

    Geweldig! Altijd leuk om Porsches eruit te rijden ;)
    De 6-serie is een van de heerlijkst sturende auto’s. Rijdt superstrak en messcherp maar nog steeds comfortabel. Als je het geld hebt, koop er dan een. Tweedehands zijn ze redelijk betaalbaar geworden. Wel een 650i nemen of een M6. Voor de powerrrrrr.

    Login om te reageren
    • edzo zegt

      11 november 2010 om 18:17

      @zdev:
      “Tweedehands zijn ze redelijk betaalbaar geworden…”

      en das nou precies de reden waarom ieder zichzelf respecterend Marokkaantje in Den Haag in een 6-serie rijdt…

      Laat maar! :)

      Login om te reageren
  48. matthis zegt

    11 november 2010 om 17:41

    Wat een geil gum apparaat.

    Login om te reageren
  49. DavidZ zegt

    11 november 2010 om 18:28

    Dankzij 4WD is de GT-R dus gewoon sneller van nul tot honderd. En een stuk minder duur.

    Login om te reageren
  50. KaCh1ng zegt

    11 november 2010 om 18:33

    Met 4 mensen 372km/h rijden lijkt me fijn :P

    Login om te reageren
  51. vale46 zegt

    11 november 2010 om 19:10

    De tractiecontrole heeft werk tot 150km/h!! :o
    WTF!

    Brabus kan er ook wat van, maar dit overtreft alles!
    Zwarte strepen van een halve kilometer… holy shit!

    Login om te reageren
  52. Fiskmas zegt

    11 november 2010 om 19:15

    @vale46 brabus kan het beter, Black Baron anyone? 800pk met 1420nm

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      12 november 2010 om 10:48

      @Fiskmas: Idd, 800pk. Maar het koppel is teruggeschroefd naar 1100Nm, wat nog altijd immens veel is.
      Als je een filmpje ontdekt waar ze met dat kanon ook een 0.5km lange zwarte strepen kunnen trekken zal ik je geloven ;)

      Login om te reageren
  53. C220AMG zegt

    11 november 2010 om 19:43

    Ik ga toch lekker voor Brabus!

    Login om te reageren
  54. janklaassen zegt

    11 november 2010 om 20:12

    kan je hier normaal achterin zitten?

    Login om te reageren
    • E320cdi zegt

      12 november 2010 om 02:23

      @philipzuidijk: royaal zelfs, je wordt bijna door de achterbank gedrukt met dit monster :-D

      Login om te reageren
  55. m5 zegt

    11 november 2010 om 21:33

    bedankt AlpinaB3 en T16 ben weer wat wijzer geworden ;)

    Login om te reageren
  56. m5 zegt

    11 november 2010 om 21:41

    ze kunnen nog 100pk meer uit de v10 halen http://www.g-power.com/index.php?id=1103&L=0

    Login om te reageren
    • Ole zegt

      11 november 2010 om 22:48

      @m5:

      En dan in een 3-serie monteren.

      Met 318d op de achterklep 8)

      Login om te reageren
      • E320cdi zegt

        12 november 2010 om 02:25

        @Ole: hahaha precies zoals die man met een C220 cdi met 4 uitlaten en een 6,2 liter V8 onder de kap die ik laatst zag :-D heerlijk gevoel voor humor! En maar revven in de stau :-)

        Login om te reageren
    • CSL zegt

      12 november 2010 om 15:07

      @m5:
      Inderdaad, rek zat…

      Login om te reageren
  57. Feuner zegt

    11 november 2010 om 22:56

    leuke auto om van tankstation naar tankstation te rijden , dat zal ie wss heel snel kunnen

    Login om te reageren
  58. Pier zegt

    12 november 2010 om 12:03

    Da blinkt bei 180 das traktion lampfchen….”dass finde ich schön”. Is natuurlijk helemaal van de planeet, zoveel vermogen. Wel machtig mooie kar dit :D

    Login om te reageren
  59. Cantago zegt

    12 november 2010 om 12:10

    Volgens mij het beste filmpje ooit, 500 meter aan zwarte strepen, tractielampje bij 180km/u, en een GT3RS compleet zoek rijden! Wat wil je nog meer? Owja, dat heeeerlijke geluid dat er in zit! En je kan ook prima boodschappen doen, je kinderen naar school brengen, enz! Dit moet de perfecte auto voor iedere huisvader zijn;) Ik wil hem!

    Login om te reageren
  60. Dimglor zegt

    14 november 2010 om 12:43

    Die auto’s van G-Power zijn altijd van die brute apparaten…. niet normaal

    Login om te reageren
  61. jip zegt

    18 november 2010 om 10:53

    maar GT3 RS gaat lachend voorbij op het circuit want 500 kilo lichter.
    M6 is mooi voor doordeweek, trekhaak. kinderzitje. stoelmassage. dat werk.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North