• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Geel is beter: Porsche 911 Mischa Design

Auteur: Alwood, gepost 31 juli 2010 om 12:03 – 21 Reacties

Mischa Porsche 911
Dat krijg je er van als je het grootste deel van je leven een gele Lamborghini Diablo in de kast hebt staan. Dan creëer je een zwak voor snelle gele auto’s. Vanzelfsprekend raakt deze gele Porsche van Mischa ook een snaar.

Helaas dit keer geen extra vermogen. De kit is bedoelt voor de 996 en 997 turbo en die moeten het met hun standaard specificaties doen. Hoewel, Mischa claimt een verbeterde aerodynamica. In ideale omstandigheden, met een hele goeie bestuurder zou je dus zomaar sneller kunnen zijn.

De achterspoiler is vergelijkbaar met die van een Porsche 997 GT2, de skirts moeten de lucht aan de zijkant beter geleiden, de achterbumper geeft de intercooler meer lucht en de voorbumper zorgt voor meer lift en een betere koeling. Cijfers worden natuurlijk niet opgegeven, de gaten zijn wel allemaal functioneel. Prijzen zijn er alleen op aanvraag.

Love it or hate it. Bovenstaand exemplaar staat wel lekker agressief. Onlangs heeft Mischa nog een andere voorbumper bedacht, die een tikkeltje anders oogt. Staat hier onderaan het artikel, als je durft te kijken.

Mischa Porsche 911

Ook interessant!

  • Porsche 911 Turbo kust Peugeot 206 in Friesland/Groningen
  • BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
    BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
  • Porsche viert een feestje met deze 911 Turbo S
  • Porsche 911 Turbo S Lightweight Package is sneller dan Tesla

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 996, 997, geel, Porsche, tuning, turbo

Vorig bericht: « WTF: ANWB aan de Chatroulette
Volgend bericht: Let’s fight: Cadillac CTS-V vs BMW M3 en Audi RS5 »

Lees Interacties

Reacties

  1. RickB zegt

    31 juli 2010 om 12:08

    996 en 997 Turbo?! leg eens uit!
    Universeel toepasbaar?

    Login om te reageren
  2. johanbelgium zegt

    31 juli 2010 om 12:13

    @ rick b nee er zijn 2kits 1 vr de 996 en 1 vr de 997

    Login om te reageren
  3. Olleh zegt

    31 juli 2010 om 12:15

    Ik koop liever een RUF yellowbird dan dit gedrocht..

    Login om te reageren
  4. 911GT2 zegt

    31 juli 2010 om 12:18

    Doe maar zoals de bovenste, en dan niet geel, maar doe maar eens lekker rood of zo :)

    Login om te reageren
  5. Yellomello zegt

    31 juli 2010 om 12:24

    ik vinnum lekkerrrr……

    Login om te reageren
  6. tinussssssss zegt

    31 juli 2010 om 12:25

    het verbaasd met toch altijd dat je een Porsche op zo veel verschillende manieren kan verzieken

    Login om te reageren
  7. Vankonten zegt

    31 juli 2010 om 12:27

    Om te janken…

    Login om te reageren
  8. Pixed zegt

    31 juli 2010 om 12:33

    Kwestie om onderscheiden te worden van de 911’s op de linker- en rechterhoeken van de straat kan dit volgens mij wel tellen.

    Login om te reageren
  9. mrB zegt

    31 juli 2010 om 12:43

    ‘Hoewel, Mischa claimt een verbeterde aerodynamica’

    Tuurlijk, een tuner steekt vele miljoenen daar in. Ik snap niet dat ze dit soort dingen durven claimen. een uurtje windtunnel kost al zo een ton, als het niet meer is. En aan 1 uurtje heb je nog niks

    OT: geel staat de 911 goed

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      31 juli 2010 om 12:52

      @mrB: je kunt het simuleren… hoe goed het dan werkelijk werkt weet je dan overigens niet.

      Login om te reageren
  10. Cantago zegt

    31 juli 2010 om 12:59

    Ziet er best stoer uit hoor! (De bovenste dan), maar of ik het mijn Porsche aan zou willen doen?

    Login om te reageren
  11. lambo4all zegt

    31 juli 2010 om 13:42

    doe maar! maar spuit hem wel ff in het matzwart met witte randen (wat nu geel is) in de velgen.

    Login om te reageren
  12. martinus zegt

    31 juli 2010 om 15:44

    Het is voor een sportauto een prachtige auto, juist in deze geelzwarte combi

    Login om te reageren
  13. Pallas zegt

    31 juli 2010 om 15:54

    Gele velgranden echt heel erg cheap!

    Login om te reageren
  14. bozewolf zegt

    31 juli 2010 om 16:09

    De voorbumper zorgt voor meer lift? Pardon?

    Dat wil je toch juist vermijden lijkt me zo…tis geen vliegtuig.

    Login om te reageren
  15. spykerboy zegt

    31 juli 2010 om 17:43

    ik vind de kit in de hoofd foto mooier dan de bijgevoegde kit, dus doe mij die maar :)

    Login om te reageren
  16. RND zegt

    31 juli 2010 om 19:21

    die gele kleur doet me denken aan die ducktale

    Login om te reageren
  17. Stopwearingpants zegt

    31 juli 2010 om 22:28

    als je nou een wat oudere 911 van deze generatie hebt kun je hem wel opleuken natuurlijk, zou dit natuurlijk nooit met een splinternieuwe 911 doen

    Login om te reageren
  18. Thijs zegt

    1 augustus 2010 om 11:58

    Ziet er fantastisch uit. Dit is een van de weinige tupperware kits die bij mij zeker op de auto zou komen. Al hangt dat natuurlijk ook van de prijs af. En ik zou hem in een andere kleur willen. Maar toch ;)

    Login om te reageren
  19. Dimglor zegt

    1 augustus 2010 om 18:25

    Eerst denk je dat ie wel erg fout is, dan denk je dat ie er nog redelijk mooi uitziet…

    Login om te reageren
  20. tom smits zegt

    21 augustus 2010 om 22:31

    volgens mij kun je er ook mee vliegen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North