• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gemballa 991 Cabrio heeft 6 uitlaatpijpen

Auteur: robbie, gepost 19 april 2012 om 16:30 – 25 Reacties

Gemballa 991 Cabrio @ Top Marques 2012


Het is immers wel zo fijn als elke cilinder zijn eigen pijp heeft…

Voor Gemballa begrippen is deze Porsche 991 Cabrio eigenlijk vrij bescheiden getuned, maar toch konden ze het niet laten om in plaats van 4 maar liefst 6 uitlaatpijpen te monteren.

Een maand geleden zagen we de dichte versie van deze auto al op de autoshow van Genève en vandaag is in Monaco tijdens Top Marques 2012 de GEMBALLA GT Cabrio onthuld.

De velgen zijn maar liefst 21 inch groot en volgens Gemballa lichter dan de 19 inch velgen van Porsche. Hopelijk zijn ze wel net zo stevig…

Ook interessant!

  • Gespot: een monsterlijke Porsche 911 Cabrio
  • Deze hadden we nog niet: Porsche 991 GT3 RS Cabrio
  • Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
    Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
  • Video: BMW M4 cabrio met stoffen kap in actie

Nieuwste artikelen

  • De stationwagon van Dacia komt eraan: dit weten we tot nu toe
  • Video: Achtervolging politie vs Porsche Macan
  • Laadprijzen in Nederland: dit zijn de duurste en goedkoopste tarieven in jouw gemeente
  • De Bentley van Ali B is verkocht: zoveel leverde hij op!
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 991, Autoshows, Cabrio, gemballa, Porsche, top-marques, top-marques-2012, tuning

Vorig bericht: « Tushek Renovatio T500: Sloveense sportauto
Volgend bericht: Fapfapfap: Matzwarte Koenigsegg Agera »

Lees Interacties

Reacties

  1. fejjie zegt

    19 april 2012 om 16:33

    Het was natuurlijk wel leuk geweest als er ook een duidelijke foto van de 6 uitlaten bij het artikel zat :)

    Login om te reageren
    • daantjeds zegt

      19 april 2012 om 16:37

      @fejjie: dat zou wel zo fijn zijn ja…. maar met foto 3 kom je een heel end :)

      Login om te reageren
    • barry zegt

      19 april 2012 om 16:39

      @fejjie: foto aan het begin van het artikel? Kan mij geen duidelijkere voorstellen…

      Login om te reageren
  2. wantthegreen zegt

    19 april 2012 om 16:45

    Niet eens heel verkeerd, ik heb het weleens minder subtiel gezien.

    Login om te reageren
  3. meneersander zegt

    19 april 2012 om 16:45

    6 uitlaten vind ik toch teveel van het goede. Het is echt lelijk om te zien…

    Login om te reageren
    • darkpluisje zegt

      20 april 2012 om 15:15

      @meneersander: Och het is een opzetstukje… Dit is echt geen afzonderlijke pijp per cilinder maar zal wel gewoon 6-2-6 zijn… Normale porsche uitlaat is ook 6-2-4…

      Maar wat een beroerde foto’s zeg, je kan nauwelijks een goed beeld van de achterkant vormen.. Foto’s zijn of van te dichtbij genomen of van zo’n hoek dat je niet goed de lijnen van de achterkant kan zien met de uitlaten erbij

      Login om te reageren
  4. doewap zegt

    19 april 2012 om 16:52

    jongens, pe-lease: bloggen over een opzetstukje…?

    elke cylinder zijn eigen pijp?

    Wat is dit voor flauwekul?

    Login om te reageren
    • stanny zegt

      19 april 2012 om 17:05

      @doewap: Lees het dan niet? Je doet zelfs moeite om een reactie te plaatsen.
      Ik had het artikel over de coupé niet gezien, dus ik ben blij dat ze dit nog posten anders had ik het niet gezien :).

      Login om te reageren
    • kickass zegt

      19 april 2012 om 17:58

      @doewap: Probeer jij eens een goed nieuwsartikel te schrijven over een auto waar je weinig informatie hebt.

      Login om te reageren
      • mightymike zegt

        20 april 2012 om 09:11

        @kickass: dan doe je het toch niet??

        Login om te reageren
  5. ikzeg zegt

    19 april 2012 om 17:04

    2 dubbele uitlaten is al teveel van het goede 6 uit laten is gewoon lelijk

    Login om te reageren
    • stanny zegt

      19 april 2012 om 17:05

      @ikzeg: Bij een M3 en een S5 vind ik het toch wel mooi (alhoewel de RS5 ook wel bruut oogt met 2 uitlaten)

      Login om te reageren
      • TimoBac zegt

        20 april 2012 om 10:51

        @stanny: Ja inderdaad, verschil met R8 V8 en R8 V10; de laatste ziet er bruter uit mede door zijn 2 gruwelijke uitlaten ipv 4 ‘subtielere’ uitlaten.

        Login om te reageren
  6. jack_abarth zegt

    19 april 2012 om 17:15

    Of plaats er een kenteken in, of verwijder alles. Maar niet netzoals nu de kentekenplaathouder laten zitten.

    OT: Beetje overdreven 6 uitlaten, maar wie weet wordt het wel een hit.

    Login om te reageren
  7. eduardovich zegt

    19 april 2012 om 17:28

    Wat een mooie auto, ben benieuwd naar de specs. Doe mij hem maar lekker origineel en niet zo’n saaie kleur..

    Login om te reageren
  8. kempenaer zegt

    19 april 2012 om 18:12

    Minder is meestal meer, alleen snappen ze dat in petjesland niet.

    Login om te reageren
    • michelyman zegt

      19 april 2012 om 18:16

      @kempenaer: Soms wel, 1 dikke pijp ipv 2 of 4 kleintjes ;)

      Login om te reageren
  9. jordy14 zegt

    19 april 2012 om 18:50

    De bodykit vind ik wel mooi, maar doe mij maar 2 uitlaatjes minder.

    Login om te reageren
  10. mout zegt

    19 april 2012 om 19:21

    Een pijp per uitlaat is overdreven, maar in elk geval minder raar dan 1,5 cilinder per pijp.

    Login om te reageren
  11. dennisr zegt

    19 april 2012 om 19:26

    niet mooi, liever een knalpotje dan..

    Login om te reageren
  12. Rob zegt

    19 april 2012 om 19:55

    Zijn de Autobloggers aanwezig bij een Tupperware® party? Gezellig, wist niet dat dat fenomeen nog bestond…

    Login om te reageren
  13. toon zegt

    19 april 2012 om 20:14

    tuning=losing

    Login om te reageren
  14. norge zegt

    19 april 2012 om 20:15

    Graag een foto van het gehele uitlaat systeem waar je duidelijk kan zien dat elke cilinder een eigen pijp heeft …..(vermoed van niet)

    Login om te reageren
  15. slk55amg zegt

    19 april 2012 om 21:40

    Kunnen we afspreken dat we zogenaamde tuners, niet meer de kans geven om prima standaard auto’s, te “verfraaien”. Don’t try to fix it, if it ain’t broken…

    Login om te reageren
  16. porschegt2rs zegt

    27 april 2012 om 21:34

    Ja leuk! lol. Maar bedenk eens, de Ferrari 458 heeft er 3 in centrale positie, en de Bugatti 16C Galibier heeft er in totaal 8!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North