• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Genesis onthuld tijdens besloten bijeenkomst

Auteur: evo, gepost 5 december 2007 om 10:08 – 57 Reacties

Officiële plaat Genesis


Hyundai’s nieuwe topmodel, de Genesis, mag dan vandaag wel onthuld zijn tijdens een (niet zo) besloten bijeenkomst in Zuid Korea, het uiterlijk was natuurlijk al zo klaar als een klontje. Alleen het logo zal er voor de Europese versie anders uit gaan zien. Gelukkig maar, want op deze manier ziet de grillepartij er een beetje merkwaardig uit.

Maar goed, over het uiterlijk van de auto is al genoeg verteld en gediscussieerd. Interessanter: met welke goodies is deze Zuid Koreaanse 7-serie tegenhanger uitgerust? Standaard krijgt de Genesis een 6-traps automaat mee, die eveneens in de Veracruz te vinden is. De Koreaanse uitvoering zal de 3.3L en 3.8L V6-motoren krijgen met 265 respectievelijk 305 pk. De uitvoering die z’n weg naar Amerika zal vinden beschikt over dezelfde 3.8L V6 en een 4.6L V8 met 380 pk. Was dit toevallig niet exact hetzelfde aantal pk’s als de Lexus LS460?

Daarnaast beschikt de Genesis over Smart Cruise Control (SCC), stabiliteitsregeling, adaptieve verlichting, een ‘Driver Information System’ en een Harman/Becker Lexicon audiosysteem. Dit laatste merk is momenteel alleen nog in een Rolls-Royce Phantom te vinden, dus dat zal ongetwijfeld prettig klinken. Verder beschikt het slagschip ook over een push-start knop (via: thecarblogger.blogspot.com).

Met de Genesis wil Hyundai een nieuwe start maken en dient het behoorlijk suffe imago flink opgepoetst te worden. Mensen moeten een andere perceptie t.o.v. Hyundai krijgen. Als Hyundai meer van dit soort auto’s gaat produceren, dan lijkt mij dat absoluut niet onmogelijk. Sterker nog, wellicht zullen in de toekomst zelfs kopers in het Duitse segment liever een volgepakte Genesis op de oprijlaan hebben staan! Of drijf ik nu een beetje te ver door?

Not bad, uh?

– Update: nieuwe platen Genesis –

Genesis Show
Genesis Show
Genesis Show
Genesis Show

Ook interessant!

  • Briljante atmosferische V8
    Briljante atmosferische V8 bijna uit productie
  • AB-presentator spot retedikke Hyundai Kona
  • Ontwikkeling ICE Hyundai
    Ontwikkeling ICE Hyundai stiekem gestaakt
  • Genesis GV80 als statige politieauto

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

genesis, Hyundai

Vorig bericht: « Directie Spyker praat met acht potentiële investeerders
Volgend bericht: Lexus LS600h is een hit! »

Lees Interacties

Reacties

  1. timm zegt

    5 december 2007 om 10:20

    achterkant ziet er best mooi uit

    voorkant is wel erg aziatisch… bleh

    Login om te reageren
  2. Gregorius zegt

    5 december 2007 om 10:20

    Aangenaam: de nieuwe taxi in Amsterdam

    Login om te reageren
  3. Midas zegt

    5 december 2007 om 10:22

    Hij ziet er goed uit, maar het zal niet makkelijk worden om in dit segment voet aan de grond te krijgen. Ook VW met een over het algemeen toch wat beter imago krijgt zijn Phaetons niet verkocht in de aantallen die ze gedacht hadden, ondanks de prijs/kwaliteit van die auto.

    Login om te reageren
  4. Phils zegt

    5 december 2007 om 10:22

    Jaja, die laatste foto: heerlijk!
    ALs ze nu een iets redelijkere prijzenpolitiek voeren dan de duitsers zou dit wel een hit kunnen worden.
    Op voorwaarde dat het rijgedrag en de motoren OK zijn.

    Login om te reageren
  5. Djivy zegt

    5 december 2007 om 10:22

    S-Class meets Lexus 600 – je zou voor minder schrik beginnen krijgen van het kleine Hyundai zoals Toyota recent al bekende… Van de aangekondigde achterwielaangedreven coupé nog gezwegen.

    Login om te reageren
  6. bradley zegt

    5 december 2007 om 10:24

    zeker niet lelijk

    Login om te reageren
  7. joep zegt

    5 december 2007 om 10:27

    Als die grille idd wat minder ssang-yong-ig word ben ik om. Maar betekend ditn u trouwens dat die v8 niet naar europa komt? Dat zou toch jammer zijn….

    Login om te reageren
  8. LC zegt

    5 december 2007 om 10:27

    Hulde aan Hyundai

    Login om te reageren
  9. Bramzel zegt

    5 december 2007 om 10:32

    Erg fraaie auto, een zeer geslaagd ontwerp. Misschien zelfs goed genoeg om het Hyundai logo te overkomen? Want ondanks dat ik helemaal geen fan van Hyundai ben zou ik dit op basis van styling best als alternatief kunnen zien van bijv. een dikke Lexus, 7-Serie, S-Klasse, A8, vul maar in. Da’s wel alleen de styling; op het gebied van comfort, luxe, afwerking, etc. zal hij een hoop moeten bieden. Ik ben benieuwd :)

    Login om te reageren
  10. Thompson zegt

    5 december 2007 om 10:44

    Dit dwingt wel respect af… Helaas voor Hyundai zijn er in Europa in dit segment niet echt veel prijskopers. Hopelijk gaan ze dit herhalen in het 3- en 5-serie segment.

    Login om te reageren
  11. Jaap zegt

    5 december 2007 om 10:46

    Voorkant is een beetje ‘flauw’ maar de achterzijde geinspireerd op de BMW 5 serie. Op zich kan Hyundai best z’n suffe imago afschudden, al zal dat nog wel een paar jaar duren denk ik.

    Jaap

    Login om te reageren
  12. peter zegt

    5 december 2007 om 10:51

    wat een originaliteit……

    Kunnen die merken nu NOOIT iets zelf verzinnen ?

    Ssangyong heeft tenminste nog eigen design, t’is om van te kotsen, maar het is tenminste niet gestolen

    Login om te reageren
  13. ML zegt

    5 december 2007 om 10:57

    Via een andere site verneem ik dat deze auto niet naar Europa komt..
    Wel in de VS en China.
    En dat ze waarschijnlijk in eigen land en China het wel als zelfstandig merk lanceren (maar niet in VS).

    http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=5475&n=3

    @Peter
    Het is om te kotsen en het verkoop niet..

    Login om te reageren
  14. Greg zegt

    5 december 2007 om 10:58

    Status is everything in het topsegment. Dit plan van Hyundai zal daarom niet werken….

    Kijk goed naar waarom de VW Phaeton bijvoorbeeld zo is mislukt in het topsegment. Omdat mensen aan de top geen auto’s voor de massa willen rijden. Men wil exclusief. Mercedes S, Audi A8, Maserati Qporte. Geen VW en al helemaal geen Hyundai…

    Login om te reageren
  15. Orichinals zegt

    5 december 2007 om 11:03

    Het blijft Koreaans, wel goed in elkaar gezet, maar niet goed genoeg voor de top. Tenzij deze auto de traditie breekt, top onderstel inclusief top besturing, dat met een prijsstelling die juist dicht bij de concurrentie ligt [anders wordt het weer niet serieus genomen]. Het blijft altijd afwachten of de Europeaan in een Hyundai gezien wil worden. Als dit het topmodel is in alle opzichten, dan kan het goed komen, maar geen gegarandeert succes verzekerd, zie Volkswagen met de Phaeton.

    Login om te reageren
  16. peter zegt

    5 december 2007 om 11:03

    ik weet het niet. Dit wordt volgens mij de nieuwe bejaardenbak, die gaan wel vaker voor wagens die groot & goedkoop zijn. Al de rest lijkt niet belangrijk voor hen. Denk dat bij oudjes de status in cm wordt uitgedrukt. Zal dus wel verkopen, maar niet zo goed als de duitsers.

    Login om te reageren
  17. Bramzel zegt

    5 december 2007 om 11:12

    @ peter: Makkelijk schieten weer op de originaliteit. Waarom zijn Aziaten altijd gejat qua design en Europeanen niet? Kan jij mij ook maar iets origineels aanwijzen aan de kont van de huidige 3-serie bijvoorbeeld? En heb je de kont van de 1-serie Coupe wel eens naast een Hyundai Lantra uit 1994 gezet?

    Het spreekwoord is nog altijd “beter goed gejat dan slecht bedacht”. Liever dat ze met stijlelementen van andere merken een mooie auto neerzetten (wat hier het geval is) dan dat ze origineel proberen te zijn en aankomen met monsters als de gemiddelde Ssang Yong.

    Login om te reageren
  18. ML zegt

    5 december 2007 om 11:14

    @Peter
    Bij uitstek zijn het de bejaarden die niet zo snel van merk switchen of een nieuw merk toelaten in hun shortlist. Zie maar hoeveel er nog Opel rijden.

    Login om te reageren
  19. peter zegt

    5 december 2007 om 11:24

    @ML dat opel ding is iets Hollands :-) Ik spreek over België. Waar veel oudjes idd. met Mercedes rijden wegens gekend als.. Veel oudjes ook met Citroën rijden vanwege WO2. Maar toch valt me op zaterdag en zondag altijd op hoeveel oudjes met die koreanen rijden. Zeker de grotere koreaanse berlines zie ik bijna uitsluitend in handen van oudjes.

    @Bramzel die commentaar is idd. makkelijk gemaakt. Maar je hebt toch ook ogen? Je ziet toch dat dat gecopieerd is?

    Ik vind de BMW3 trouwens zeker origineel. Het feit dat er zo’n felle voor- en tegenstanders van zijn bewijst dat. Goed die achterlichten zijn dat mss. niet. Maar het geheel is dat zeker wel, alleen niet zo opvallend als bij een BMW 5.

    Login om te reageren
  20. rider zegt

    5 december 2007 om 11:26

    als ze de gebruikte materialen ook op een goed niveau weten af te werken dan zal het wel goed komen met dit model. maar ik denk eerlijk gezegd niet dat een bmw 7 serie rijder zich in een koreaan zal gaan verplaatsen, hoe goed, mooi of luxe die ook mag zijn. eerder moet je denken aan mensen die een klasse kleiner rijden, lees een bmw 5serie formaat. je krijgt namelijk veel meer auto (meer cm!) voor hetzelfde geld. over veiligheid hoeven we het hier niet te hebben want daar zijn de koreanen al op het niveau van de hele goede duitsers.
    persoonlijk vind ik de genesis een erg geslaagd model.

    Login om te reageren
  21. bertus zegt

    5 december 2007 om 12:40

    Leuk zo’n omgebouwde bmw 5

    Login om te reageren
  22. Guan zegt

    5 december 2007 om 13:08

    Wanneer ze echt een nieuwe start willen maken, kunnen ze m.i. beter ook hun naam ff aanpassen, want wees eerlijk, Hyundai klinkt natuurlijk nergens naar. Misschien in Azië wel, maar in geen enkele Europese taal ‘bekt’ dit lekker.
    En hun logo vind ik het zelfde verhaal, ziet er gewoon niet goed uit.

    Dit in tegenstelling tot het achteraanzicht van de Genesis, welk er zeer mooi uitziet op de bovenstaande foto!

    Login om te reageren
  23. D. zegt

    5 december 2007 om 13:18

    @ iedereen
    Wie weet waarom er een vierkant in de grill zit?

    Login om te reageren
  24. Dubos zegt

    5 december 2007 om 13:21

    Doet me denken aan de Chrysler Sebring ,vanvoor dan toch…

    Login om te reageren
  25. de sjonnies zegt

    5 december 2007 om 13:39

    Da’s een auto die Sjonnie niet wil.

    De neus komt uit Stuttgart en de kont uit München en zijn in Korea aan elkaar gelast.

    Login om te reageren
  26. paul zegt

    5 december 2007 om 13:44

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er helemaal niet voor zou schamen om dit op de oprijlaan te hebben staan. Echt topspul in de auto voor weinig geld. Voor hetzelfde geld heb je echt niet zo’n volgepakte 7-serie of S-klasse op de stoep staan.

    Login om te reageren
  27. vla zegt

    5 december 2007 om 13:46

    klant ‘mooi! maar wat is die vlek op de koffer?’
    verkoper ‘dat is het Hyundai teken’
    klant *loopt vlug weg*

    als je op een business-meeting zegt dat je gekomen bent in je Hyundai zal er wss wel gelachen worden :P

    Login om te reageren
  28. Tribe zegt

    5 december 2007 om 14:05

    Netjes!
    ik zeg: laten komen! :D

    mooi hoor!

    Enne..jongens: niet zo lopen zeuren over gestolen of niet, het ziet er gewoon netjes uit :lol:
    Ga Sinterklaas vieren :P *just kidding*

    Login om te reageren
  29. Stijn zegt

    5 december 2007 om 15:39

    Waarom praat het berichtje over 7-serie/S-klasse tegenhanger? Volgens mij aan de verhoudingen te zien is het echt een auto met de grootte van een 5-serie of lexus GS? En had men niet laatst ook een groter model hierboven gespot?

    Desalniettemin stuk beter de Grandeur wat echt een mislukking is kwa vorm. Of beter dan de Equus (http://equus.hyundai-motor.com/Index.aspx) of SsangYong Chariman die in Korea de hoogste serie invullen.

    Login om te reageren
  30. C-Driver zegt

    5 december 2007 om 15:45

    Ziet er echt heel erg goed uit, eigenlijk ben ik ook wel blij dat ze voor het topsegment een nieuwe merknaam kiezen, want anders krijg je toch het onvermijdelijke Opirus-Phaeton-Grandeur etc geblaat.

    Ik ben benieuwd wat het interieur gaat doen, als dat ook op het niveau van een statige Duitser is, dan kan dit wel eens een serieuze auto worden in het topsegment.

    @D.

    Is dat vierkant niet voor de Smart Cruise Control? Dit zit namelijk ook op S-klasses met Adaptive Cruise Control. Een soort afstand-meter dus.

    Login om te reageren
  31. Wouterman! zegt

    5 december 2007 om 16:21

    Koplampen=BMW dreier
    Achterkant=BMW 7 series
    Weggedrag=Zeer zeker géén BMW niveau…

    Zijn ze toch op één punt nog creatief geweest ;)

    Login om te reageren
  32. GerreLekker zegt

    5 december 2007 om 16:33

    @Wouterman!
    Precies of BMW is de maatstaf der dingen

    Zeer mooie wagen, lijk wel sterk op Lexus, vind die uitsparing in de radiatorgrill niet mooi

    Login om te reageren
  33. Hakan zegt

    5 december 2007 om 16:36

    Haha weer die naapers zeg, voorkant is een S klasse en de achterkant, 5 Serie:D

    Altijd die Duisters naapen he, zo bereiken ze niks…

    Login om te reageren
  34. Juppe zegt

    5 december 2007 om 16:40

    @Wouterman!
    Weggedrag=Zeer zeker géén BMW niveau…

    Dat weet ik zo net nog niet. Als je de berichten leest heeft Hyundai erg z’n best gedaan om het weggedrag op een hoog en sportief niveau te krijgen. De carrosserie is 14% stijver dan die van een 5-serie, en tegelijk lichter. Ophanging is voor (waar BMW nog MacPherson toepast) en achter mult-link (5-link) en gewichtsverdeling 53/47 V/A.
    Of het idd zo goed zal zijn durf ik niet te zeggen, maar ik zou ook niet zo makkelijk er vanuit gaan dat het van een lager nivo is. Als een van de grootste autobouwers ter wereld zullen ze er wel een beetje verstand van hebben.

    Login om te reageren
  35. LC zegt

    5 december 2007 om 16:47

    @Hakan; Wat bereik jij met je reactie, zinvolle toevoeging zoals de meesten hier. ;)

    Login om te reageren
  36. VLS54 zegt

    5 december 2007 om 17:22

    RESPECT

    Login om te reageren
  37. DJD zegt

    5 december 2007 om 17:27

    de voorkant is een 3 serie met uitgerekte koplampen, en de rest is niet zo spannend… ik wacht af tot ik hem in het echt zien en dan ga ik eens verder kijken..

    Login om te reageren
  38. Knorrit zegt

    5 december 2007 om 18:24

    Dames en heren, de gefacelifte BMW 5-serie! Oh wacht, het blijkt een Hyundai te zijn…

    Login om te reageren
  39. Joris zegt

    5 december 2007 om 18:29

    Uhm het is een 5-serie/E-klasse/A6 concurrent, geen 7-series zoals jij vermeld.

    En we lijken trouwens ook te vergeten dat dit model helemaal niet naar Europa komt, maar alleen voor de Aziatische en Amerikaanse markt is bedoeld.

    Login om te reageren
  40. don_mario zegt

    5 december 2007 om 18:33

    De hoffmeister knick van BMW zit er ook in..
    en duidelijk IMI koplampen van een E90

    :S

    Login om te reageren
  41. Hakan zegt

    5 december 2007 om 18:36

    @LC

    Ik wil laten weten, dat die mensen alleen maar naapen en niks meer doen, en zo bereiken ze niks, ze moeten het gaan veranderen en niet blijven naapen..

    Login om te reageren
  42. Mercedes zegt

    5 december 2007 om 18:39

    voorkant is overduidelijk van de C-klasse, niet van de BMW 3-reeks..
    de achterkant! dat is pas een 3-reeks! :D
    nu ja, een mengeling van 2 mooie autos is in dit geval niet slecht verlopen (voor een hyundai that is)

    Login om te reageren
  43. Bas zegt

    5 december 2007 om 18:46

    -edit: flamebait-

    Login om te reageren
  44. Sam325i zegt

    5 december 2007 om 21:45

    Ziet eruit als een bmw 5…die op zich nie mis is. Mmmm,dit heeft wel iets,straalt klasse uit.

    Login om te reageren
  45. wow zegt

    5 december 2007 om 23:41

    idd naapen veel mercedes en bmw zit erin vooral die motor kap en de lampen lijken al op mercedes zeer triest straalt een rommeltje uit.

    Login om te reageren
  46. monk zegt

    5 december 2007 om 23:53

    idd hoog bmw gehalte

    Login om te reageren
  47. 9000cse zegt

    6 december 2007 om 04:09

    Zou mij niet verbazen, als er bij Audi, BMW en Mercedes een glas geheven is op het feit, dat deze auto niet naar Europa komt.
    Knappe prestatie voor een autobouwer, die nog maar zo kort zijn vleugels uitspreidt over de wereldmarkt. Ik vind wat ik zie werkelijk TOP!

    Login om te reageren
  48. Juppe zegt

    6 december 2007 om 11:17

    @9000cse,
    Precies! De meesten doet hier wel lekker minderwaardig over Hyundai, maar ondertussen weet Mercedes donders goed dat de Hyundai groep over een paar jaar meer auto’s verkoopt dan de hele Daimler AG bij elkaar (het scheelt nu al niet veel). BMW komt niet eens in de buurt, alleen de VAG in z’n geheel verkoopt meer.
    Ondertussen is Hyundai al een aantal jaren hoog in de betrouwbaarheids en kwaliteits testen te vinden (tussen merken als Toyota, Honda, Porsche, en andere oosterse merken), iets wat je van Audi, BMW en Mercedes niet kunt zeggen.
    Maar of dat genoeg is? Status is toch iets wat mensen erg belangijk vinden. Dat zal ook wel een van de redenen zijn om ‘m niet in Europa te verkopen. Bovendien willen Duitsers een Duitse wagen, en dat lijkt me toch een vrij grote afzetmarkt voor dit soort wagens.

    Login om te reageren
  49. peter zegt

    6 december 2007 om 11:33

    Ik heb hier denk ik geen vooroordelen over. Maar een auto als deze hoef je voor mij echt niet van een merk logo te voorzien. Als hier een audi logo opstond, zou ik het nog een mislukt namaakding noemen.

    Ik denk trouwens dat merken als Toyota veel meer te vrezen hebben van Hyundai. Want dat zijn volgens mij meer dezelfde kopers.

    Ik wist trouwens ook niet dat het over verkoopsaantallen gaat.

    Er worden trouwens ook meer ikea meubels verkocht dan massief eiken meubels – dus zoiezo beetje onnozele vergelijking.

    En als ze toch zo groot & sterk zijn, dat ze dan is zelf een auto designen.
    Die Getz bvb. dat was tenminste beetje origineel. Mooi vond ik dat niet, maar die had tenminste een beetje persoonlijkheid.

    Login om te reageren
  50. Lustigson zegt

    6 december 2007 om 12:13

    S-klasse meets 5-serie meets Lexus LS

    Login om te reageren
  51. 9000cse zegt

    6 december 2007 om 15:27

    @ Juppe

    Status, image en betrouwbaarheid (als sterk verkoopargument) zijn zaken, die je opbouwt over een lange reeks van jaren. Het publiek moet ervoor gewonnen worden. Daarom denk ik, dat Hyundai er goed aan doet deze Genesis (afgezien van de Aziatische markten) allereerst in de VS op de markt te brengen.
    Lexus heeft daar als nieuw merk bewezen een gedegen bestaansrecht te hebben. Wordt in de luxe-klasse stukken beter verkocht dan de Europese En dan pas komt Europa. Infiniti gaat dezelfde weg. En geef me eens één reden, waarom dat Hyundai niet zou lukken.
    Dat Duitsers Duitse merken kopen, zijn ze aan zichzelf verplicht en heeft niets te maken met de verkoopaantallen van Japanse of Koreaanse merken. Ze zijn er ietwat afkerig van, omdat ze (denk ik voorzichtig) er niet zo goed tegen kunnen, dat anderen gelijkwaardige of zelfs betere auto’s kunnen bouwen. Zelf hoop ik, dat deze Genesis spoedig naar Europa komt.

    Login om te reageren
  52. Juppe zegt

    6 december 2007 om 15:53

    @9000cse,
    Mee eens. Denk ook zeker dat een merk als Hyundai dat kan lukken. De kwaliteit en betrouwbaarheid is er, alleen willen de hardnekkige vooroordelen maar niet weg en zoals je al zegt, status is ook niet makkelijk te halen. De tijd zal het leren.

    Toch lijkt me deze weg wel wat anders dan die van Lexus en Infiniti, omdat ze geen nieuw merk op de markt zetten. Ook heeft Lexus zich altijd gericht op de hoogste markt, zonder uitgeklede basismodellen aan te beiden. Het lijkt er op dat Hyundai met de Genesis meer op een aantrekkelijke prijs richt. Ik ben erg benieuwd hoe het uitpakt, en zou ‘m ook graag zien rijden in Europa.

    Login om te reageren
  53. Beau92 zegt

    6 december 2007 om 16:33

    Ik vond er echt niets speciaals aan…

    Login om te reageren
  54. 607 zegt

    6 december 2007 om 16:44

    @ Greg

    Status daar zeg je het, met andere woorden de mens is en blijft een bekrompen wezen, sommige toch ;-p. Wat zouden de mensen denken als ik morgen in een dikke Hyundai Genesis kom ipv mijne Mercedes S. Belachelijk toch hé. Ze zouden zich nog liever blauw betalen dan met een ‘mindere’ auto te moeten rijden. Zielig is het enigste woord wat ik daarvoor heb. En wedden dat die Hyundai nog betrouwbaarder is dan een duitsers (voor zover die betrouwbaar zijn haha).

    Login om te reageren
  55. Kanons-T5-kogeltje zegt

    31 december 2007 om 16:46

    what’s new fellas…. wat ik hier zie is weer een staaltje puur jatwerk, zoals we van de koreans gewend zijn…
    * smoelwerk van een lexees
    * achterlichten 5-serie
    * enz.
    kortom bagger, zitten we niet op te wachten, hioendeejjjj moet ook zo nodig houdt jullie bij die verr@**kte Excels 1.5i !!
    tis mar dah ge ut weet
    Gr.,
    Kanons-T5-kogeltje

    Login om te reageren
  56. knalpijp zegt

    13 november 2008 om 08:11

    2 eetlepels volkswagen
    1kopje mercedes
    2 ons BMW
    Dit alles stevig door elkaar roeren

    Login om te reageren
  57. organist1 zegt

    30 maart 2009 om 13:10

    Gewoon weer top. Ze kunnen er wat van! Ook al kopieren ze best wel, aan kwaliteit valt niets af te dingen. En daar kunnen de Duitsers never aan tippen.
    Blijven drama auto’s, en spreek helaas uit eigen ervaring.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North