Gespot: Gemballa GT 750 BiTurbo is vrouwelijk paars

Auteur: , 39 Reacties

Voor vrouwen die de Porsche Cayenne wat teveel testosteron vinden hebben, is hier de matpaarse Cayenne met Gemballa sieraden.

Gemballa GT 750 BiTurbo in het paars

De vrouw is geëmancipeerd en heeft het tegenwoordig drukker dan ooit. De kinderen opvoeden, parttime werken en ook nog eens boodschappen doen. Dat vraagt om een snelle, ruime en stoere bak. Deze Gemballa GT 750 BiTurbo kan al die criteria afvinken en is met een matpaarse wrap ook wat meer feminien dan de gemiddelde asobak.

Dit exemplaar van de allereerste generatie werd door ronald1 in het Eindhovense stadsdeel Woensel gespot. Deze Cayenne Turbo heeft zijn paardenstal van 450 naar 750 paarden uitgebreid en kreeg daarbij ook wat uiterlijke wijzigingen van Gemballa. Voorzien van foute wielen, nog foutere achterlichten en een Gemballa stickersetje is-ie wel een beetje pooierig, maar who cares? De eigenaar vindt zijn haar auto blijkbaar zo mooi dat zelfs de kentekenplaat aan de voorzijde moest wijken voor een illegale stickervariant.

Check de foto’s op autojunk.nl



39 reacties

Al draagt een cayenne een gouden wrap, het is en blijft een slechte grap.
@volvov70: Je weet dat het niet rijmt toch? :p
@dennisjuh95: wel als je het op zn Nederlands zegt ;)
@thomcarspotter: Ja dat is waar… Maar toch :p
@thomcarspotter:
en op z’n Woensels rijmt alles!
@volvov70: deze wrap is paars voor het geval dat je het niet hebt gezien……
Deze rijdt hier al jaren rond. De eigenaar heeft al zijn geld in zijn auto gestoken ipv een huis o.i.d. Eerst was deze matzwart, toen matblauw en nu alweer een tijdje paars. En de kentekenplaat is al vanaf het begin zo. Dus of hij komt er mee weg of hij hoest iedere gwn de flappen op.
@aallex: Lekker verstandig ook.
@Donstil: misschien kun je beter op het ‘eigen huis en tuin’ forum gaan zitten als je het niet verstandig vindt dat iemand bakken met geld in zijn auto steekt?
Die achterlichten lijken wel bij de Zwarte Markt in Beverwijk vandaan te komen…
Leuk wat er onder de kap gebeurd is maar zonde van een Cayenne. Kwam oudejaarsnacht ook een Porsche Cayenne Turbo tegen maar dan een ‘Magnum’. Ook over de top getuned helaas.
Slechts één woord: GEDROCHT!

Maar toch hou ik hier wel van. Lekker opvallend!
@135i: Nee, toch maar niet. ’t ziet er een beetje uit alsof ie gerestaureerd is door een beunhaas.
Waar duid die 750 op? Zijn dat pk’s? Of voorgenomen pks :)

Die dingen hebben toch iets van 450 pk? Kan toch niet dat ze er 300 pk extra uit tunen?
@Donstil: 750 pk heeft de auto inderdaad. Daar staat het in ieder geval voor. Zou ook alleen de stickers kunnen zijn. Jaa dat wordt wel degelijk gehaald! Echter blijft de auto 2400kg dus zijn de winsten qua acceleratie niet zo enorm
@Donstil: Kan makkelijk, al helemaal met een V8 en twee turbo’s zoals in dit geval.
OM TE JANKEN wat een slechte smaak heb je dan..
Ik citeer: “wat meer feminien dan de gemiddelde asobak”. Kom op zeg, er is voor bijna 40 mille bpm voor deze auto betaald, en dan hebben we het nog niet eens over de wegenbelasting en accijns. En dan ben je asociaal als je een auto van het formaat Porsche Cayenne rijdt???
Oud stinkhok…
@rob68:
Omdat???
Op het kenteken register staat ie als “grijs” en ook niks over extra vermogen… of word dat niet bijgehouden?
Heb btw ook een keer zo’n gembala zien rijden in het mat zwart in Soest.. zag er wel heel vet uit
Ik heb deze Cayenne al begin dit jaar gezien bij de werkplaats van degene die deze gruwelijk dikke bak heeft gewrapt. Die heeft mij destijds verteld dat de eigenaar ervan er iedere maand een nieuwe wrap tegen aan plakt.
De hele voorkant van deze wagen is met carbonfibre verstevigd om het grote zware motorblok te kunnen houden, helaas is zelfs de Biturbo te sterk hiervoor en heeft het carbonfibre zoveel belast waardoor er allemaal scheuren/breuken in zijn ontstaan.
@thomthamofo: Misschien is het tijd om iets naïever in het leven te gaan staan, en niet alles wat je verteld wordt voor waar aan te nemen.
@thomthamofo: Carbon mag en kan wel een beetje scheuren/breken zolang het niet te veel/te erg is, is het geen probleem.
Volgens de VWE is dit een gewone Cayenne met “slechts” 450 pk ???
@dubcars: tuning wordt vaak niet geregistreerd.
Ik denk dat de 300 pk’s erbij wel degelijk een groot verschillen zouden maken bij het accelereren hoor! Standaard haalt de auto 266 km per uur, zal dat nu tegen de 300 aankomen?
Heb deze ook al eens gespot in Eindhoven, op het TU terrein zelfs, zag hem volgens mij laatst in het wit verschijnen bij station centraal. Iedere maand een nieuwe wrap? nee sowieso niet,….
@m4ple: De witte is een ‘andere’ Gemballa, niet 1 en dezelfde.
@mrcabdrivert: wrappen..
@thomcarspotter: Er rijden 2 Gemballas rond in Eindhoven. Ik weet niet zeker of die witte gewrapt is..
Wordt de bak ook aangepast op dit vermogen? We hebben destijds proefgereden met een gechipte Turbo (1ste serie) met 500pk. Maar die bak kon dat niet goed hebben. Eerste 2 versnellingen kraakte die bij vol accelereren. Je kon aan de hele auto merken dat ie het niet fijn vond. Ding had 58k gelopen toen.
Ik vind het gewoon een prachtig exemplaar. De kleur is misschien iets gewaagd voor een heer maar het heeft ook wel een hoog sheik gehalte. En al dat gejammer en geneuzel wat hier wordt omschreven over deze exoot is wat mij betreft voornamelijk kuddegedrag.
@lefty: haha sheikgehalte… Vind het meer een Johan Vlemmix gehalte die woont er vlak in de buurt.
Ik huil ook niet mee met de mainstream wolven. Hoewel een lelijke auto, en die bestickering echt niet hoeft, is het kleurtje best ok voor mij :)
Auto van een vriend van me. Het is een getunede Auto met 750 pk. Hij loopt dik 300+ en wordt zo af en toe voor promotie in een andere kleur gewrapt. De eigenaar is importeur van wrapmateriaal.
@alfaspeed: de paarse en grijze auto op fotopagina hiernaast is een en dezelfde auto.
In Arnhem zie ik ook soms een Gemballa GT 750 BiTurbo in het wit rijden. Is wel een auto die je niet snel over het hoofd ziet.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).