• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Goedemorgen! Automotive zondagochtendmuziek

Auteur: evo, gepost 17 februari 2008 om 09:33 – 34 Reacties

Uitlaat van Ford GT

Nog wat moeite met wakker worden op deze vroege zondagochtend? Je zou dan alle Bloggers top-5 autoliedjes kunnen afluisteren. Je kunt echter ook de video van deze kerel met veels te grote broek bekijken. Zet je luidsprekers maar op 10 en geniet. Zullen de buurtjes ook vast appreciëren. En oi-oi-oi, wat klinkt die Carrera GT (wederom) erg lekker zeg. Ik adviseer de beste man overigens wel om contact op te nemen met de eigenaar van deze GT.

Nu nog steeds niet wakker?

Ook interessant!

  • Wouter maakt autospotters blij met Ford GT
    Wouter maakt autospotters blij met Ford GT
  • Te koop. Maar niet deze
    Te koop: 2005 Ford GT met een beetje werk
  • Deze twee Ford GT's zijn wél geslaagd
  • Ford GT krijgt
    Ford GT krijgt nu de enige echte goede motor

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

carrera-gt, Ford, ford-gt, Porsche, Supercars, Video

Vorig bericht: « Rolls Royce Phantom Coupé
Volgend bericht: Zoek de spelvaut! »

Lees Interacties

Reacties

  1. pipil zegt

    17 februari 2008 om 09:36

    COLD engine?

    debiel

    Login om te reageren
  2. Paragon zegt

    17 februari 2008 om 09:39

    Dat fel-agressieve van de Carrera GT…. HEERLIJK.

    Hoe snel die motor in toeren klimt onbelast… ongelovelijk. Superlichte krukas.

    Login om te reageren
  3. Matsinator zegt

    17 februari 2008 om 09:47

    2 heerlijke auto’s bij elkaar!

    Login om te reageren
  4. masticore zegt

    17 februari 2008 om 09:55

    @ Paragon

    belast in toeren klimmen gaat minder snel hoor…

    @ pipil

    onbelast zo ‘gassen’ is zo slecht niet hoor, onderdelen krijgen geen tegenkoppel dus worden gewoon in toeren gejaagd. pompkes hebben niet zo’n opstarttijd.

    Login om te reageren
  5. F430 zegt

    17 februari 2008 om 10:09

    oei dat is wel lekker ik ben wakker hoor

    Login om te reageren
  6. Mogguh zegt

    17 februari 2008 om 10:20

    CGT says hi to Beverly Hills, nog net iets leuker xD
    http://www.youtube.com/watch?v=MkLjCYjqGDU

    Login om te reageren
  7. american zegt

    17 februari 2008 om 10:47

    @masticore weet niet waar jij je wijsheid vandaan haald hoor maar als je met een koude motor staat te rammen met het gas slijt je auto 9!!! keer sneller dus ga jij met koude stilstaande motor maar lkkr trappen en breng hem maar naar mijn garage heb ik ook weer werk … en verder wat een brute sound dit mag van mij vaker Autoblog dank je zeer

    Login om te reageren
  8. Audi zegt

    17 februari 2008 om 10:47

    @ Masticore

    Als die dingen koud zijn is het zeker niet goed en de olie moet ook nog verspreid worden door de gehele motor, dus echt goed is het niet. Maar erg lekker klinkt het wel :D !

    Login om te reageren
  9. jelle zegt

    17 februari 2008 om 10:49

    die carrera gt is zo zalig van geluid! het mooiste die er is vind ik! wat een bruute, ietwat wanhopig klinkende schreeuw heeft die motor

    Login om te reageren
  10. w0o0dy zegt

    17 februari 2008 om 11:19

    Dat iemand een ander uitlaat systeem op een Carrera GT zet kan ik eigenlijk helemaal niet volgen….. niets van wat ik gehoord heb klinkt zo high tech als die CGT met de originele uitlaten. Misschien niet super hard of rauw…maar hallo het is een zorgvuldig ontwikkelde racemotor die hoort niet te klinken als een V6 zonder uitlaat.

    Login om te reageren
  11. JPM zegt

    17 februari 2008 om 11:24

    Ik heb de Carrera GT één keer in het echt gehoord op het concours d’elegance op Paleis het Loo en echt waar het was hemels. Het beste autogeluid dat ik ooit heb mogen horen.

    Login om te reageren
  12. Tim zegt

    17 februari 2008 om 11:30

    Alleen het geluidt van de GT duidt al aan dat je hier met high-tech snufjes te maken… Heel fijn..

    Login om te reageren
  13. w0o0dy zegt

    17 februari 2008 om 11:37

    Ik wil deze even voordragen om toe te voegen aan het artikel (en misschien moet je het volume even naar 9 zetten ;) )
    http://www.metacafe.com/watch/421098/lamborghini_engine_sound/

    Login om te reageren
  14. w0o0dy zegt

    17 februari 2008 om 11:42

    Maar niets, maar dan ook niets komt bij de diva van het motorgeluid in de buurt…. KIPPEVEL! De onverslaanbare (qua geluid) BRM V16.
    http://www.youtube.com/watch?v=fZMPDCNyQxE

    Login om te reageren
  15. schnitzerken zegt

    17 februari 2008 om 11:43

    Ik heb toch liefst het geluidje van de ford hoor, de porsche heeft zo echt een f1 geluid, en dat vind ik maar niks voor op baan

    Login om te reageren
  16. evo zegt

    17 februari 2008 om 12:07

    @schnitzerken; “voor op baan”. Wat bedoel je in hemelsnaam?

    Login om te reageren
  17. Whoohoow zegt

    17 februari 2008 om 12:11

    Echt wat een waanzinnig geluid, echt het mooiste geluid na de F1

    Login om te reageren
  18. Rudy zegt

    17 februari 2008 om 13:06

    http://video.google.nl/videoplay?docid=1294420330942974226&q=carrera+gt&total=4003&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=5

    ook een oude bekende voor de meeste mensen hier :D

    Login om te reageren
  19. Ashtray zegt

    17 februari 2008 om 13:29

    @ Rudy:
    Jammer van die duitser die erdoorheen lult.

    Login om te reageren
  20. august zegt

    17 februari 2008 om 14:07

    maar echt.. die BRM.. man man.. vroeger had ik ergens een mp3’tje vol BRM-geluid, hoe je dat ding vanaf een paar kilometer hoorde aankomen om uiteindelijk volgas voorbij te brullen. Hardnekkig kippenvel.

    Login om te reageren
  21. SimonMc zegt

    17 februari 2008 om 14:27

    @W0o0dy: ja je hebt gelijk !Niets komt ook maar in de buurt van die BRM V16 !

    En van zo’n carrera gt moet je afblijven.Het orginele uitlaatsysteem geeft een geniale klank af.
    Die idioot van een VRAlexander heeft wat mij betreft z’n carrera gt volledig verkracht met dat AWE uitlaatsysteem.

    De klank van een pagani zonda f komt wat mij betreft op een gedeelde plaats als de carrera gt.

    http://www.youtube.com/watch?v=MiroepFi1fw

    Login om te reageren
  22. SimonMc zegt

    17 februari 2008 om 14:28

    “…op een gedeelde plaats met de carrera gt”

    Login om te reageren
  23. boz zegt

    17 februari 2008 om 14:37

    @ alle mensen die denken te weten dat de motoren van de beide bolides koud zijn: Wie zegt dat de 2 auto’s niet zojuist daar zijn neergezet na een rit van tig kilometers.
    Niet te voorbarig zijn met conclusies als niet alle feiten bekend zijn.

    @topic: wat een heeeeeerlijk geluidje komt er van die CGT.
    De FGT is ook niet verkeerd, maar als ik mocht kiezen wist ik t vrij snel.

    Login om te reageren
  24. InF3Rn0 zegt

    17 februari 2008 om 15:46

    Heren luister dit schoonheid..
    http://www.youtube.com/watch?v=vRYYe0kLCto

    Login om te reageren
  25. CSL zegt

    17 februari 2008 om 18:24

    Carrera GT klink veel beter. Dat komt door de gruwelijke Gasreactie van de hoogtoerige motor. Zo hoort een auto te klinken.

    Login om te reageren
  26. Mic zegt

    17 februari 2008 om 18:43

    Dan moet die clip van Tim Schrick in de bergen er natuurlijk ook bij…

    http://www.youtube.com/watch?v=S2-4Mv_VAcg

    Login om te reageren
  27. Mic zegt

    17 februari 2008 om 18:47

    Sorry die stond er al bij zie ik nu…

    Login om te reageren
  28. Aston Martin zegt

    17 februari 2008 om 19:17

    De Ford GT vond ik mooi van geluid maar dan die Carrera GT, pfffff.
    Niet echt denderend ;p

    Login om te reageren
  29. Klaasjan zegt

    17 februari 2008 om 19:27

    MP3 downloaden van het mooiste geluid voor den auto:

    BRM V16

    http://www.f1blog.org/wp-content/uploads/2006/04/1953_BRM_supercharged_V16.mp3

    (Into red, auteur; Nick Mason)

    Login om te reageren
  30. BasaBas zegt

    17 februari 2008 om 23:26

    Kan iemand mij uitleggen waarom het verschikkelijk slecht zou zijn (zo slecht dat meneer ‘american’ meteen een garagebedrijf aanraadt) om met een stilstaande auto met een koude motor enkele keren een fractie van een seconde volgas te geven.

    Ik kan mij voorstellen dat het geen 100% ideale situatie is, maar goed, is het verschil in temperatuur meteen zo groot dat dit vrijwel direct schade aan de motor oplevert?

    Login om te reageren
  31. Luc D. zegt

    17 februari 2008 om 23:58

    Vroeger was het niet aan te raden om met koude motor vol gas te geven, maar met de huidige modellen kan dat allemaal geen kwaad.

    Login om te reageren
  32. Tim zegt

    18 februari 2008 om 10:18

    Het kan dus wel degelijk kwaad , bij een koude motor is alle olie terug naar het carter gezakt . In principe hoor je te wachten tot je een olietemperatuur van 60 a 70°C hebt vooraleer je de motor zo gaat belasten.
    Trouwens je motor onbelast in toeren jagen is zowiezo niet goed , koud of warm.

    Login om te reageren
  33. boz zegt

    18 februari 2008 om 13:16

    hoor ik iemand daar dry-sump smering roepen?
    Ik wil een CGT!

    Login om te reageren
  34. Dennie zegt

    18 februari 2008 om 22:01

    die olie die int carter zit is in 3-5 seconden naar de te smere onderdele. Hoog toeren op een koude motor is slecht omdat de zuigels uit een lichtmetale legering bestaat die uitzet bij warmte. Dus in koude toestand zitte de zuigers met een zekere speling in de cilinder (anders vastlope bij warme motor). En door deze speling worde de zuigers tege de cilinderwander geslaan, drm is het beste niet te hoge toere te maken bij een koude motor.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North