• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Haal voor 89.000 euro je eigen Veyron naar Nederland

Auteur: JordyS, gepost 5 september 2014 om 19:04 – 25 Reacties

Bugatti Veyron-replica


Droom je net als de familie Perridon van een Bugatti Veyron in je garage? Als je genoegen neemt met een replica, dan kan het al voor 89.000 euro.

Of je dat moet willen is de vraag en het lijkt erop dat ook de makers zich in de vraag naar Veyron-replica’s vergist hebben. Zij vroegen een krappe twee maanden geleden nog 125.000 dollar voor hun onafgebouwde exemplaar, maar zien nu blijkbaar in dat voor dat bedrag niemand in een omgebouwde Pontiac GTO wil stappen. Inmiddels is-ie voor 115.000 dollar (89.000 euro) van jou.

Je zult er de 400 km/u niet mee kunnen aantikken, maar dat je in een replica rondscheurt, zal namelijk lang niet iedereen (of je moet in een buurt vol Autoblog-lezers wonen) opvallen. Zeker niet als je oprit lang genoeg is om ‘m uit het zicht te houden. En je er alleen de weg mee op gaat als het allang donker is en iedereen slaapt.

De auto is overigens nog steeds niet helemaal af, dus mocht je 89.000 euro naar Florida willen sturen, dan moet je nog even geduld hebben. Tot die tijd kun je hier terecht om de eBay-veiling te volgen.

Ook interessant!

  • Vrijdagmiddagborrel met de 250.000 euro Bugatti pooltafel
  • Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
    Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
  • Bugatti komt met programma voor onderhoudsbeurt
  • Échte Bugatti Chiron van rapper is nog geen 300.000 euro waard
    Échte Bugatti Chiron van rapper is nog geen 300.000 euro waard

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, don-perridon, ebay, gto, michel-perridon, pontiac, replica, veiling, veyron

Vorig bericht: « Lotus komt met straatlegaal racebeest: de Elise S Cup
Volgend bericht: De 7 meest iconische Ferrari’s uit de jaren ’90 »

Lees Interacties

Reacties

  1. petrolpower zegt

    5 september 2014 om 19:15

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
    • supersim200 zegt

      5 september 2014 om 19:26

      @petrolpower: ik weet niet hoe je daar bij komt maar die zwart groene was een leen auto

      Login om te reageren
  2. jrmpower24 zegt

    5 september 2014 om 19:15

    Zelfs al was het een echtr Veyron..
    Voor 90000 koop ik wel iets moois.

    Login om te reageren
  3. RuVi zegt

    5 september 2014 om 19:15

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  4. moondustfocus zegt

    5 september 2014 om 19:22

    Als je €90.000 ken besteden voor een auto, dan kijk je niet voor echte neppert.

    Login om te reageren
  5. jmcclane zegt

    5 september 2014 om 19:35

    Ik droom inderdaad wel van een Bugatti Veyron Super Sport maar dan wel van een echte.

    Login om te reageren
  6. marussia zegt

    5 september 2014 om 19:39

    Bah. Doe mij maar een echte supercar. Liefst een Lamborghini Diablo of een Aston Martin db9 :)

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      6 september 2014 om 02:08

      @marussia:

      Wat de Diablo betreft ben ik het met je eens, maar de DB9 een supercar?
      Dat is toch eigenlijk een luxe GT.

      Login om te reageren
  7. rotarypowah zegt

    5 september 2014 om 19:44

    “Ze zouden eigenlijk een R8 als basis moeten nemen.
    Ongeveer dezelfde maten als de GTO (en een Veyron) die ze nu gebruiken, maar middenmotor en VAG net als het origineel. Meteen een fatsoenlijk interieur als je de deur van je ‘Veyron’ opentrekt.
    En dan niet een complete auto, maar als een body-kit, waarbij ongeveer al het plaatwerk vervangen wordt. En eventueel een tune naar 1000+pk bij Underground Racing.

    Een Prio Design wide-body kit kost 25k ex spuiten en dergelijke. Het is vast mogelijk om voor een vergelijkbaar bedrag zo’n Veyron replica bodykit te maken.

    Maar goed, wie betaalt 3ton (incl R8) of meer voor een replica van een Veyron?”

    Was mijn reactie in dat vorige topic over deze auto. Nu ik dat zo teruglees ben ik wel benieuwd wat jullie van dat idee vinden. Ik vond het een beetje stom een replica van een auto met middenmotor te bouwen op een basis met de motor voorin. En wat ik zo snel kon vinden aan auto’s met vergelijkbare maten en middenmotor was de R8.
    In theorie zou je dan deze body op zo’n R8 kunnen flikkeren.

    Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      5 september 2014 om 20:49

      @rotarypowah: Je zo aan de slag kunnen als hoofd afdeling design bij VAG.

      Login om te reageren
    • drugsrunner zegt

      5 september 2014 om 21:29

      @rotarypowah: Je hebt het een en ander al uitgevogeld zie ik. Wanneer voeg je de daad bij het woord?

      Login om te reageren
  8. knipperlichtje zegt

    5 september 2014 om 19:47

    Een dik uitgevoerde 535i of dit misbaksel. Hmmmmm

    Login om te reageren
    • jrmpower24 zegt

      5 september 2014 om 19:58

      @knipperlichtje: dat bedoel ik.
      90000 is belachelijk voor dit vreselijke ding.

      Login om te reageren
  9. isobmw zegt

    5 september 2014 om 20:03

    Voor 90K een dikke GT-R of F10 M5

    Login om te reageren
  10. Corrado16v zegt

    5 september 2014 om 20:20

    Ok, wie gaat hier nou zo’n bedrag voor afrekenen. Als je voor het zelfde geld een heel tof alternatief uit kan zoeken. En wie gaat je geloven dat je in een ”Veyron” rond rijdt??

    Login om te reageren
  11. faster zegt

    5 september 2014 om 20:23

    Bugatti = zwaar overprijsd, qua uiterlijk gedateerd spul met als enige voordeel de motor.
    Bugatti Replica = zwaar overprijsd, qua uiterlijk gedateerd spul waar ook nog eens de mooie motor in ontbreekt.
    In geen 100000 jaar doe mij maar een ”ordinaire” 2e hands gtr, Ferrari, 911 etc.

    Login om te reageren
  12. lamborgfan zegt

    5 september 2014 om 21:13

    Ik spaar wel door voor een echte. Lijkte echt een gaaf ding om mee naar zuid italië te gassen over autobahn en landwegen te cruisen (want veel bermkassa’s)

    Login om te reageren
  13. sjeemsbond zegt

    5 september 2014 om 23:50

    Geloof niet dat die familie daarvan droomt… Geloof dat ze er al een paar hebben.

    Login om te reageren
  14. carmasterr zegt

    6 september 2014 om 02:12

    Dan heb ik toch liever die Pontiac GTO, veel leuker en kost op zichzelf zeker geen 90K.

    Login om te reageren
  15. sydney zegt

    6 september 2014 om 02:42

    Dit moet je niet willen,al kost het ding € 5.000,- Ik heb er zo een hekel aan.Net als met horloges.Mensen met een neppert om hun pols,daar kan ik ook niet tegen.

    Login om te reageren
    • deladude zegt

      6 september 2014 om 10:28

      @sydney: Amen! Zowel over de horloges als over de auto’s

      Login om te reageren
  16. 991gt3rs zegt

    6 september 2014 om 09:10

    De familie Peridon droomt er niet van. Hij heeft er 3 in zijn garage.

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      6 september 2014 om 12:51

      @991gt3rs:
      Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan de woordjes “net als”?

      Login om te reageren
      • sjeemsbond zegt

        6 september 2014 om 20:01

        @tupperware: jij droomt misschien van een Bugatti maar de familie P niet. Die hebben inderdaad al een een paar exemplaren dus de woorden ‘net als’ gaan hier niet op.

        Login om te reageren
  17. boltiev6 zegt

    7 september 2014 om 10:36

    ik zou zeggen; door de schredder dat ding! Je loopt toch ook niet met een nep rolex? (sommige misschien wel)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North