• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hamann kan niet van BMW X6 M afblijven

Auteur: RubenBaeten, gepost 27 januari 2010 om 18:43 – 32 Reacties

Afbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijvenAfbeelding Hamann kan niet van BMW X6 M afblijven

Hamann X6 M
Hamann krijgt een behoorlijke harde plasser van de BMW X6, dat hebben we al vaak kunnen zien. Logisch dus dat ze de X6 M ook even mee moesten pakken.

Uiteraard draait het bij Hamann vooral om het uiterlijke vertoon. Velgen, spoilers (naar keuze in fiberglas of koolstofvezel), uitlaten van 12 cm doorsnee; het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Toch is dit niet alleen maar een posermobiel, want de Duitse tuner biedt ook twee verschillende oppeppakketjes aan. Bij de simpelste stijgt het vermogen van 555 pk naar 610 pk, de andere biedt zelfs 670 pk, goed voor een top van net onder de 300 km/h. Best hard voor zo’n lompe bak…

Ook interessant!

  • Deze BMW X6 M laat 22 inch velgen klein lijken
  • Koop de chique BMW X6 M van Dirk Kuyt
  • BMW maakt zichzelf belachelijk met nieuwe grille optie
    BMW maakt zichzelf belachelijk met deze grille
  • Velgen voor RS6
    Velgen voor RS6 van BMW-specialist staan uitstekend

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, geneve-2010, hamann, tuning, velgen, x6, x6m, zwart

Vorig bericht: « Spyker en Saab: gaat het werken?
Volgend bericht: Eindelijk. Een totaal niet suggestieve enquête »

Lees Interacties

Reacties

  1. RubenS zegt

    27 januari 2010 om 18:49

    zozo veel foto’s… wel mooie auto, alleen een beetje overdreven, maar dat past wel bij de auto

    Login om te reageren
  2. AMG Powerrr zegt

    27 januari 2010 om 18:49

    I’d rather drive a Brabus GL63 Bi-turbo.

    Login om te reageren
  3. FAIL! zegt

    27 januari 2010 om 18:53

    AMG Powerrr:

    Dat is heel erg fijn voor je pik, nu nog aan de centjes komen he stakker :)

    Login om te reageren
  4. PCCB zegt

    27 januari 2010 om 18:56

    En het is jammer. Altijd weer zo’n lelijke plastiekgevallen…

    Login om te reageren
  5. Ronald de Jong zegt

    27 januari 2010 om 18:58

    @ FAIL!
    Waarom is dat heel erg fijn voor de piemel van AMG Powerrr?

    Login om te reageren
    • BananaFlip zegt

      27 januari 2010 om 18:59

      @Ronald de Jong: Volgens mij gaat dit een beetje offtopic… ;)

      Login om te reageren
  6. Jordi zegt

    27 januari 2010 om 18:58

    PCCB: plastiek? In welke tijd leef jij dude.

    OT: Harde bak, zet maar voor de deur!

    Login om te reageren
  7. BananaFlip zegt

    27 januari 2010 om 18:58

    Ik vind het heel dapper en goed van Hamann dat ze zich realiseren dat de X6 uiterst lelijk en veel verwoede pogingen doen dat om te keren naar een oogverblindende beauty-SUV. Helaas realiseren ze zich niet dat de X6 er met dit soort tuningmeuk er alleen maar op achteruit gaat.

    Login om te reageren
  8. GOD zegt

    27 januari 2010 om 19:02

    Vind een standaard X6 wel mooi maar dit is echt walgelijk.

    Login om te reageren
  9. Klassiekerrally zegt

    27 januari 2010 om 19:02

    Gadverdamme. Het is standaard al een ‘apart’ ding, maar zo zie hij er direct afgetrapt uit. Wat een gedrocht… Zo’n investering maakt de auto in een klap het dubbele bedrag MINDER waard.

    Login om te reageren
  10. Pascal zegt

    27 januari 2010 om 19:04

    De auto zelf is wel mooi, maar de tuning vind ik 10 x niks! Een heel tijd terug kwam er hier op AB een hele mooie.

    Login om te reageren
  11. JohnNL zegt

    27 januari 2010 om 19:11

    Mensen die deze auto kopen geven daarmee wel ronduit toe geen enkele smaak te hebben. Wat een walgelijk gedrocht zeg.

    Login om te reageren
  12. pelezinho zegt

    27 januari 2010 om 19:15

    bmw is het enige merk dat niet meedoet aan die ledjes rage, laat da aub ook zo

    Login om te reageren
  13. ErikkNL zegt

    27 januari 2010 om 19:17

    Ik vind de X6 best wel mooi en een aparte verschijning op de Nederlandse wegen, maar dit is net even te. Doe mij maar een gewone X6M in het zwart en dan die opvoerkit van Hamann of een andere tuner er op toepassen.

    Is het trouwens niet een beetje lage topsnelheid? 670PK en dan onder de 300 blijven? Q7 V12 rijdt al 290 dus dan moet deze toch ruim over de 300 grens blazen?

    Login om te reageren
  14. toyotaprius zegt

    27 januari 2010 om 19:19

    Mag dit op last van de welstand commissie, in Nederland worden verkocht? Dut geeft het begrip, lelijk een andere dimensie….

    Login om te reageren
  15. RwAlfa zegt

    27 januari 2010 om 19:22

    voor zo’n lelijk verpatsert dingetje had ik wel een iets hogere topspeed verwacht hoor, nu zijn die spoilers voor niks

    Login om te reageren
  16. Citrofiel zegt

    27 januari 2010 om 19:33

    Een X6 is standaard al niet mooi en dat is dit ook niet, maar veel slechter vind ik het er niet op geworden. Als mensen een X6 willen rijden, prima. Als mensen deze X6 willen rijden, prima.

    Login om te reageren
  17. RaKiM zegt

    27 januari 2010 om 19:37

    op zo een groot ding zien 12 cm doorsnee uitlaten en toch best klein uit of zijn ze die bij de foto vergeten

    Login om te reageren
  18. rob zegt

    27 januari 2010 om 19:44

    beetje jammer, lelijke led strip in de bumper, disrespect voor de coronaringen in de koplamp.

    Login om te reageren
  19. spykerboy zegt

    27 januari 2010 om 19:48

    ik vind dat 2 verschillende soort velgen hebben wel gay opzich.. maar verder wel uber geile bak, als ik toch zou kiezen zou ik ze allemaal kiezen zoals deze zijn:
    http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=0_Tuners/Hamann/BMW/X6_M/hamann-x6m-12.jpg
    die zijn wel mooist toch?

    Login om te reageren
  20. Timmie zegt

    27 januari 2010 om 20:08

    Nee, dit is erover… Van BMW zelf komen al extreme modellen. En dan dit. Tuners zijn allemaal dezelfde: brainless, tunnelvision, no shame…

    Login om te reageren
  21. Benjamin zegt

    27 januari 2010 om 20:08

    De Cx is er niet op vooruit gegaan en op een gegeven moment heb je gewoon onredelijk veel vermogen nodig om een tikkeltje sneller te gaan. Daarbij als de gearing het niet toelaat gaat het niet eender welk vermogen (in de begrenzer bij 300km/u).

    Login om te reageren
  22. bmwrobby zegt

    27 januari 2010 om 20:17

    ik vind hem echt vet, al ben ik volgens mij de enige. en 670 pk klinkt goed

    Login om te reageren
  23. BakPouwww zegt

    27 januari 2010 om 21:39

    ik vindt het best goed gelukt. alleen niet echt mijn smaak

    Login om te reageren
  24. NLBUURMAN zegt

    27 januari 2010 om 21:47

    standaard is hij al lelijk genoeg, HAMANN, listen: don’t touch it!

    Login om te reageren
  25. AudiQuatro zegt

    27 januari 2010 om 22:07

    teveel spoilers en dat imperial is echt heel fout!! Maar met die 670pk gaat hij echt wel over de 300km/u hoor de standaard 555pk heeft al een top onbegrenst van 293km/u

    Login om te reageren
  26. AMG Powerrr zegt

    27 januari 2010 om 22:37

    @Fail!,,

    bah bah, waar sommige mensen aan denken.

    @Ronald de Jong,

    bah bah, de interesses van sommige mensen.

    @Bananaflip,

    haha, kreeg jij dat idee ook al :O

    Ontopic: I’d still have rather a Brabus GL63 Bi-Turbo. Niet zo’n Fast and Furious apparaat als dit…

    Login om te reageren
  27. Smokin zegt

    27 januari 2010 om 22:59

    En zo hebben ze die verhoogde 6 serie weer verlaagd.

    Login om te reageren
  28. Cantago zegt

    28 januari 2010 om 00:27

    Hamann, blijf er nou eens vanaf! De X6 is best een brute bak, niet moeders mooiste, maar zeker niet lelijk! Alleen als ik hier naar kijk dan walg ik toch wel… bah!

    Login om te reageren
  29. CSL zegt

    28 januari 2010 om 09:16

    670 pk ??
    Doe mij maar eentje zonder alle spoilers.

    Login om te reageren
  30. e30v8 zegt

    28 januari 2010 om 10:53

    x6 is gewoon mooie bak. dit is weer wat minder.. met name dat spoilertje en die ledjes doen t m.

    @ErikkNL : de x6 accelereert sneller. t diff of de bak is dus anders, top ligt lager acceleratie hoger.. en ik verwacht dat ze aan deze verhoudingen weinig hebben veranderd. Dus vandaar.

    Login om te reageren
  31. MDV zegt

    29 januari 2010 om 11:22

    Dus hij kan toch nog lelijker!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North