• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Het is nooit te koud voor een C8 Spyder

Auteur: autoblogger, gepost 5 januari 2008 om 12:41 – 57 Reacties

Spyker C8 Spyder


Gespot: een oranje Spyker C8 Spyder. Onze nieuwe held bobspot zag de Spyder afgelopen week op de Nassaukade in Amsterdam (bij de hoek met de Rozengracht). Gelukkig zijn er nog bikkels die gewoon de straat op gaan met dit soort auto’s.

Robbie wist ons eens te melden dat Michiel Mol een oranje C8 onder zijn hoede had, maar zo te zien gaat het hier om een andere eigenaar. Anyone?

Spyker C8 Spyder

Ook interessant!

  • Video: Corvette C8 Z06 gespot op de Nürburgring!
    Video: Corvette C8 Z06 gespot op de Nürburgring!
  • Kooptip: een Spyker die indruk maakte op het witte doek
  • Corvette C8
    Corvette C8 nu al een beetje aangepast
  • Lezersvraag: zou jij ooit een oranje auto kopen?

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

c8, oranje, Spyker

Vorig bericht: « Column nu: Mat en bladgoud
Volgend bericht: Ginetta G50 – spektakel voor op het circuit »

Lees Interacties

Reacties

  1. lodewijk zegt

    5 januari 2008 om 12:48

    Damn die staat goed in het oranje!
    Wij komen ook buiten met onze Z4 roadster als het koud is, gewoon een dikke jas aan, sjaaltje rond je nek en de zetelverwarming op de hoogste stand :D

    Login om te reageren
  2. Mustang zegt

    5 januari 2008 om 12:57

    Oranje
    Nederlandse Pracht!:D

    Login om te reageren
  3. Bram zegt

    5 januari 2008 om 12:57

    Dat heeft toch niets meer met cabrio rijden te maken dan ?

    Login om te reageren
  4. Trabbi zegt

    5 januari 2008 om 13:00

    Echte cabriorijders rijden met de kap neer zolang het niet regent!

    Login om te reageren
  5. CasperH zegt

    5 januari 2008 om 13:02

    Geen idee, maar hij heeft denk ik de spyder gekocht omdat zijn kapsel niet in de dichte versie pastte :D

    Login om te reageren
  6. W!d zegt

    5 januari 2008 om 13:04

    @Casper, nee hij zit al met z’n handen in het haar!

    leuke spot!

    Login om te reageren
  7. jonas zegt

    5 januari 2008 om 13:06

    Zeer vette bak, jammer zijn ze zo duur :p
    Zou ik ook doen hoor zolang het niet regent de kap open, nu nog een cabrio…

    Login om te reageren
  8. Ejay zegt

    5 januari 2008 om 13:09

    Engels kenteken, dus wellicht een NL’er uit de UK of gewoon een UKert. Blijft een mooie auto dit en oranje staat hem goed en ik begrijp het volledig dat dak open, want dat dakje op de spyder ziet er niet uit.

    Login om te reageren
  9. Markus zegt

    5 januari 2008 om 13:11

    Of uitgeleend door Mol, dat kan ook.

    Login om te reageren
  10. Turbo zegt

    5 januari 2008 om 13:13

    Gisteren reed er een bij de ABN AMRO Bank, ook oranje. Wellicht was deze jongen de weg kwijt (klonk overigens als een hele luide motorfiets).

    Login om te reageren
  11. frederic zegt

    5 januari 2008 om 13:16

    deze orangje syker was eerst voor een klant uit america maar toen ie de kleur in het echt zag heeft ie zich bedacht en toen heeft michiel mol hem overgenomen

    Login om te reageren
  12. sacha zegt

    5 januari 2008 om 13:17

    @Ejay: Engels kenteken + stuur links + Amsterdam = BPM ontduikert.

    Login om te reageren
  13. w0o0dy zegt

    5 januari 2008 om 13:21

    @Sacha: wanneer ga jij de staatskas weer spekken? Of komt er op die CL63 Designo ook een engels kenteken ;)

    Login om te reageren
  14. sacha zegt

    5 januari 2008 om 13:35

    @W0o0dy: Die slurptax is de druppel voor mij. Ik ga nooit meer de staatskas spekken. Dat wordt dus een Duits, Lux of ander kenteken mocht het ooit nog zover komen!

    Login om te reageren
  15. w0o0dy zegt

    5 januari 2008 om 13:38

    @Sacha: misschien kan Rick Dos je een vakantiewoning in Spanje verhuren waar je dan de cl kunt registeren…. dan na een half jaar invoeren zonder bpm en slurptax….. dat scheelt knaken, goeiemorgen!

    Login om te reageren
  16. Ejay zegt

    5 januari 2008 om 13:42

    @ Sacha, maakt Spyker dan ook rechtsgestuurde versies?

    Login om te reageren
  17. Ejay zegt

    5 januari 2008 om 13:50

    @ Sacha en wOoOdy, wel in NL kopen en op export kenteken naar Luxemburg. Wegens BPM geven bijna alle merken (behalve Honda) korting op de bruto prijs. Bruto is een auto goedkoper in NL dan in bijv. DE, BE of LUX. In Lux op kenteken zetten dan na een tijdje weer terug invoeren. Alleen zorgen dat je of een adres in LUX hebt of gewoon niet gepakt word. Ik ken iemand die werkt in België en had zodanig ook een auto op Belgisch kenteken van de zaak, maar die mocht kiezen of op NL kenteken zetten of toch BPM betalen.

    Login om te reageren
  18. jonas zegt

    5 januari 2008 om 13:51

    @Ejay, normaal wel hoor, tis toch allemaal handwerk daar.

    de linkse spyker is een rechtse

    http://spots.autogespot.com/files/19_11_2005/f55d7f40_1.jpg

    Login om te reageren
  19. w0o0dy zegt

    5 januari 2008 om 13:51

    @Ejay: tuurlijk!
    http://www.classicdriver.com/uk/find/4100_results.asp?lCarID=1746545

    Login om te reageren
  20. DJD zegt

    5 januari 2008 om 13:54

    ik ging vandaag nog de stad door om hem te zoeken, je weet maar nooit, ik wil niet weer iets mislopen, zoals de veyron. maar ik heb hem helaas niet gezien. wat een bak is het!!

    Login om te reageren
  21. Ejay zegt

    5 januari 2008 om 13:55

    Ok, weten we dat ook weer. Voor de rest groot gelijk natuurlijk met die belachelijke belastingen hier op auto’s.

    Login om te reageren
  22. w0o0dy zegt

    5 januari 2008 om 13:58

    Overigens… bij die Broughtons in London staan 4 (nieuwe) Spykers te koop waaronder de Spyker C8 Double 12 D12 Peking to Paris. “car starts production in December 2007 (oh ja?). Broughtons are taking orders for 2009 already.”

    Login om te reageren
  23. Patrick zegt

    5 januari 2008 om 14:37

    Het is en blijft een oerlelijk mormel met een huizenhoog kitcar gehalte.

    Login om te reageren
  24. RenesisHP zegt

    5 januari 2008 om 14:38

    Het is jammer dat sind vorige week de verwarming in de auto kuren heeft(mijn eerste mankement aan de auto), want met die lage zon kan het best lekker zijn om het dak open te gooien. Nu vriezen mijn ballen er bijna af als ik er aan denk om het dak open te gooien. Maar ja, reparatie is 50 euro, dus dat gaat van de week gebeuren.

    Login om te reageren
  25. sander zegt

    5 januari 2008 om 14:46

    prahtig in t oranje, het is ook grappig dat deze spot ±bij mij om de hoek is. Die blauwe vespa op de achtergrond van foto2is van een vriend van mij:P (Heb alleen gen idee wat die dar deed)

    Login om te reageren
  26. sacha zegt

    5 januari 2008 om 14:55

    @W0o0dy: Ja, ja, en me dan door Rick dos laten uitkleden. Hond, kat, bijten, wal, schip, paard, wagen. You do the math.

    Login om te reageren
  27. Tombnolz zegt

    5 januari 2008 om 14:59

    Schoon kleurke!

    @ jonas: En die rechtse linkse heeft héle mooie velgjes. Ik wist niet dat die verkrijgbaar waren, of hebben we hier met een doe-het-zelver te maken?

    Login om te reageren
  28. Frasker zegt

    5 januari 2008 om 15:52

    Dat Oranje is mooi… Ik zou er wel eentje willen hebben, (een spyker opzich vindt ik ook goed trouwens)

    Login om te reageren
  29. Freddy zegt

    5 januari 2008 om 15:58

    wat een lelijke auto is dit toch

    Login om te reageren
  30. Rob zegt

    5 januari 2008 om 16:28

    Ik woon in Monaco en betaal geen BPM, alleen BTW.

    Kunnen jullie die auto’s niet gewoon via mij aanschaffen via een leaseconstructie om zo de BMP + slurptax te omzeilen?

    Login om te reageren
  31. Frasker zegt

    5 januari 2008 om 16:33

    Hier een bevesteging dat Michiel de Mol een oranje Spyker heeft.

    Alleen, let op de nummerplaten. En weer een bewijs dat amerikanen HAAST geen smaak hebben…

    http://www.quotenet.nl/quoto/nieuwe_bedrijfs.php

    Login om te reageren
  32. JanJoost zegt

    5 januari 2008 om 16:41

    Heb uberhaupt nog nooit een nederlandse gezien. Voor zover ik weet heeft spyker geen goedkeuring voor de nederlandse weg.

    Login om te reageren
  33. Klassiekerrally zegt

    5 januari 2008 om 17:11

    Die tekst op de etalageruit! :lol:

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Spyker steeds meer begin te waarderen.

    Login om te reageren
  34. LC zegt

    5 januari 2008 om 17:34

    @Klassiekerrally; Maar wat staat er op de etalageruit???

    Login om te reageren
  35. AppieFlappie zegt

    5 januari 2008 om 17:43

    @Klassiekerrally

    Haha :D geniaal!! ” Ben jij op weg naar je droombaan?”

    Trouwens die spykers zien vanaf de voorkant ongeloofelijk stoer en mooi uit. Totdat je die achterkant ziet… Bah De achterkant moet gwn veel ronder in de stijl van een Nissan 350Z

    Login om te reageren
  36. Jorden zegt

    5 januari 2008 om 17:53

    De achterkant van een 350Z is een typische karakterloze aziatische stijl!
    Wat appieflappie zei is als met je balpen een snorretje op de mona Lisa tekenen!!!

    Login om te reageren
  37. frasker zegt

    5 januari 2008 om 18:55

    @ AppieFlappie

    een spyker met een 350Z achterkant, ik zie het al voor me. (Dat zou je eigenlijk oeten maken met photoshop om te zien hoe het eruit ziet)

    @ Mustang

    Nu we het er toch over hebben, jij hebt een aparte site waarin je auto’s via photoshop verbouwt, zou je eens een keertje een Spyker C8 spyder willen maken met de achterkant van de 350Z? Dan kan AppieFlappie eens zien wat het wordt.

    nu terug bij het onderwerp, het is en blijft een mooie auto. Op een een of andere manier vindt ik hem best wel mooi in’t oranje. Ik krijg nu een belachelijk idee, een F430 spider in’t oranje!

    Login om te reageren
  38. InfinteNissan zegt

    5 januari 2008 om 18:56

    die achterkant is juist rauw

    Login om te reageren
  39. Frasker zegt

    5 januari 2008 om 20:21

    @ InfinteNissan

    Met als voorkant een Spyker C8?

    Login om te reageren
  40. Trabbi zegt

    5 januari 2008 om 21:22

    Een Spycker blijft een rammelhok, vaak genoeg eentje aan het testen gezien, het blijft een fabrikaat uit het knutselhok…

    Login om te reageren
  41. Trabbi zegt

    5 januari 2008 om 21:24

    Min een c-tje ergens

    Login om te reageren
  42. mashell zegt

    5 januari 2008 om 21:37

    Ik ben het wel met AppieFlappie eens, de achterkant van de Spyker zou best wel wat ronder mogen, dit is wel heel recht simpel en plotseling, past totaal niet bij het vloeiende van de rest van de auto.

    Ik denk trouwens dat de Englishman in Amsterdam gewoon niet wist hoe het dak dicht moest. Of misschien heeft de Spyker wel helemaal geen dak.

    Login om te reageren
  43. Patrick T. zegt

    6 januari 2008 om 00:06

    Dat exemplaat stond op de AutoRAI nietwaar?

    Login om te reageren
  44. Patrick T. zegt

    6 januari 2008 om 00:06

    exemplaaR dus:)

    Login om te reageren
  45. Superleggera zegt

    6 januari 2008 om 00:42

    @AppieFlappie, mashell en frasker

    Ik zal misschien ook nog wel proberen een C8 met een 350Z kont te maken.

    Login om te reageren
  46. marcel65 zegt

    6 januari 2008 om 02:01

    @ jan joost
    yep; ik heb twee maanden terug een spyker met een nederlands kenteken gezien bij een benzinepomp in utrecht, dus zehebben een typegoedkeuring. trouwens volgens mij is het zo dat ze hem in nederland toe moeten laten als er in andere europese landen een typegoedkeuring voor is gegeven

    Login om te reageren
  47. AppieFlappie zegt

    6 januari 2008 om 02:46

    Ik bedoel niet pcies een 350z achterkant, maar gwn zoals mashell zei veel ronder en vloeinder. Een achterkant di epast bij de rest van de auto. Nu lijkt het gwn opeens op te houden.

    Login om te reageren
  48. Kit zegt

    6 januari 2008 om 11:39

    Die c8 is gewoon oerlelijk!

    Login om te reageren
  49. VonStroke zegt

    6 januari 2008 om 11:42

    Ik vind juist de neus van de Spyker niet mooi en ook nog wat andere proporties. Maar het interieur maakt veel goed, net als het geluid. En dit oranje? Geil!

    Login om te reageren
  50. NuttelozeBPM zegt

    6 januari 2008 om 16:57

    @sacha
    Ik wil je hier echt niet beledigen want zelf heb ik het geld niet om zo een wagen te kopen. Maar wil je de CL63 niet op Nederlands kenteken omdat je de extra belastingen niet kan betalen of omdat je het gewoon niet wilt betalen?
    Ik wil echt niet dom doen, want ik ben het compleet met je eens dat je de extra belastingen uit protest niet wil betalen.
    Is maar een vraagje, niet uitdagend bedoelt…

    Login om te reageren
  51. Benjamin zegt

    7 januari 2008 om 15:02

    @Patrick T.
    Deze stond niet op de Rai. De auto van dhr. Mol is een fellere kleur oranje, dezelfde kleur wat op de F1 zit/zat. Hij heeft hem toendertijd in die kleur laten spuiten

    Login om te reageren
  52. frasker zegt

    7 januari 2008 om 16:42

    @ Superleggera

    doe dat vooral! Dan zien we hoe het eruit komt te zien.

    Login om te reageren
  53. VLS54 zegt

    7 januari 2008 om 21:01

    En toch vind ik hem ‘slechts’ bruut en niet mooi…

    Login om te reageren
  54. frasker zegt

    8 januari 2008 om 19:04

    -Edit-

    De achterkant mag inderdaad wel iets ronder, maar niet zoals de Nissan 350Z. Meer zolas de Ferrari F430.

    Login om te reageren
  55. Mustang zegt

    9 januari 2008 om 16:38

    @ frasker;)
    Ik moet nog even photoshop weer krijgen en dan ga ik voor je aan de slag;)

    Login om te reageren
  56. frasker zegt

    11 januari 2008 om 19:50

    @ Mustang
    oke, dank je.

    Login om te reageren
  57. Tom zegt

    2 februari 2008 om 14:57

    Wat een foeilelijke auto. Heeft zeker een koreaanse ontwerper op een maandag in de lunchpauze ontworpen. Laat spyker eens een goed designburo in handen nemen. Pininfarina, Italdesign of Bertone zijn prima designhuizen.
    Heb meerdere spykers gezien in Carmel, Ca maar ze zijn echt lelijk.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North