• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hirsch geeft Saab 9-5 2.8T V6 Aero maar liefst 330 pk

Auteur: robbie, gepost 2 november 2010 om 20:33 – 70 Reacties

Saab 9-5 2.8 V6 Hirsch


Uiteraard moest het Zwitserse Hirsch Performance als officiële leverancier van vermogens upgrades voor Saab’s ook met een lekkere upgrade voor de gloednieuwe 9-5 op de markt komen. Zo laten ze het vermogen van de 2.8T V6 stijgen van 300 pk naar 330 pk en het koppel stijgt van 400 Nm naar 430 Nm, maar daar blijft het niet bij.

Zo levert Hirsch ook nog een setje 20″ aluminium velgen en leveren ze een sportief uitlaatsysteem. Ook kunnen ze high-performance remmen van Brembo monteren. Daarnaast komt het koetserk wat dichter bij het asfalt te liggen en krijgt het middenconsole een upgrade. Ook kan er een setje aluminium pedalen gemonteerd worden.

Heb je toevallig geen 2.8 V6 Turbo onder de motorkap liggen, maar een 2.0T dan kan je ook terecht bij Hirsch Performance. Dan stijgt het vermogen van 220 pk naar 260 pk en het koppel neemt toe van 350 Nm tot 400 Nm. Prijzen zijn nog niet bekend gemaakt, maar tijdens de Zurich Car Show (11 tot 14 november) zal Hirsch alles officieel onthullen. (via: saabsunited.com)

Ook interessant!

  • gele 9-3 Aero Cabrio
    Gele 9-3 Aero Cabrio is de ultieme wintercabrio
  • Fabrieksnieuwe Saab Turbo
    Fabrieksnieuwe Saab Turbo is letterlijk fabrieksnieuw
  • 9-3 Viggen
    Duurste 9-3 Viggen van NL is ideale wintercabrio!
  • Lotus Emira V6 (2022): Supercar voor een prikkie?!
    Lotus Emira V6 (2022): Supercar voor een prikkie?!

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

9-5, hirsch, Saab, tuning

Vorig bericht: « BMW X4 komt er toch, hier alvast een impressie
Volgend bericht: Nieuwe Mazda MX-5: Lichter en revolutionaire techniek »

Lees Interacties

Reacties

  1. mb man zegt

    2 november 2010 om 20:38

    Dikke auto.Zou hem zeker verkiezen boven een audi.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      2 november 2010 om 23:37

      @mb man: npu, dat in elk geval !

      Login om te reageren
  2. bosnialove zegt

    2 november 2010 om 20:40

    Lekker ding! Iets zegt mij dat BBS’jes met verlaging op deze auto wel lekker zou kunnen staan. Iemand goed met photoshop?

    Login om te reageren
  3. J. zegt

    2 november 2010 om 20:42

    Zeker een dikke bak.
    Ik zag ‘m afgelopen weekend rijden in basisuitvoering, maar zelfs dan is het een zeer charmante auto.
    Oogt lekker robuust, beetje wat Audi ook uitstraalt, maar dan met wat meer geinige karaktertrekjes als de verlichte lichtbalk achter en de zwartgespoten A-stijl.
    Echt een prachtige auto.
    Zoals hierboven afgebeeld ook dik!

    Login om te reageren
  4. floryn zegt

    2 november 2010 om 20:48

    Mooi, dat is interessant te noemen!

    @J. Inderdaad een leuke verschijning ik zag hem deze week ook voor het eerst naturel en dat viel niet tegen.

    Login om te reageren
  5. ZwerverRoodbaard zegt

    2 november 2010 om 20:49

    Wah kost da? Kost da duur?

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      2 november 2010 om 23:38

      @ZwerverRoodbaard: drollige tukker, ga toch onder je hunnebedje liggen pitten joh..

      Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        3 november 2010 om 00:09

        @Megakix: Hunebedden liggen vooral in Drenthe, wijsneus. Dus eerst Kleine Bosatlas aanschaffen, daarna terugkomen op AB, yes?

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          3 november 2010 om 09:21

          @bozewolf: ga erbij liggen dan…

          Login om te reageren
      • Pier zegt

        3 november 2010 om 10:06

        @Megakix: Dit leest als Brabants en niet Twents…en nee in Brabant liggen ook geen hunnebedden :P

        Login om te reageren
  6. BaySideBlueBoy zegt

    2 november 2010 om 20:50

    Now we’re talkin’! 8)
    Alhoewel, een stukje metaal lassen in een uitlaat en het op vier exemplaren laten lijken is wel een erg cheape oplossing. :?

    Login om te reageren
  7. J. zegt

    2 november 2010 om 20:54

    In ieder geval te veel geld voor jou als zwerver…

    Dit soort uitlaatjes had de vorige 9-5 van Hirsch ook. Staat stoer en je ziet dit soort uitlaatjes wel meerdere merken, zoals Mercedes en BMW.

    Login om te reageren
    • BaySideBlueBoy zegt

      2 november 2010 om 21:03

      @J.: Met de verkeerde been uit bed gestapt zeker? Uitlaatsierstukken zijn per definitie niet mijn ding, ik zie liever mooie ronde uitlaatpijpen zonder franje. Erg jammer dat je zo andermans mening afkeurt.

      Login om te reageren
  8. DM zegt

    2 november 2010 om 21:03

    Dat kan’ie uitstekend hebben!

    Ook ik zag de 9-5 staan deze week, in Utrecht. Mooie verschijning.

    Login om te reageren
  9. Mika zegt

    2 november 2010 om 21:06

    Hier word ik nou is echt blij van.. wat een prachtige wagen. Laatste in het echt gezien in Boxmeer fraai staaltje design.

    Login om te reageren
  10. C220AMG zegt

    2 november 2010 om 21:09

    Gave wagen! Voldoende vermogen lijkt me, visueel niet te veel aan veranderd subtiel en netjes gedaan.

    Login om te reageren
  11. zed zegt

    2 november 2010 om 21:12

    wat bedoelt men eigenlijk met upgrade van de middenconsole? Nieuwe software ofzo voor de radio interface?

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      2 november 2010 om 21:25

      @zed: nee, daarmee bedoelen ze de bekleding van het dashboard. Dat is nu van lelijk zwart plastic. Blijkbaar heeft Hirsch daar iets beters voor gevonden (aluminium?).

      Login om te reageren
      • daviddewijnnl zegt

        2 november 2010 om 22:23

        @robbie:
        Hirsch heeft altijd een leren of koolstofvezel dashboard, dus geen alu.
        Ziet er super uit!

        Login om te reageren
        • robbie zegt

          3 november 2010 om 00:48

          @daviddewijnnl: dat is ook prima!

          Login om te reageren
  12. DipSaus zegt

    2 november 2010 om 21:14

    @Baysideblue : Ik denk dat J hier refereert naar de opmerking van ZWERVER roodbaard….dus niet het verkeerde been, maar juist het lollige been kwam eerst deze ochtend, lijkt me zo…

    Verder is dit echt een prachtbak als ik het zo zie. Met name de velgen en die vier uitlaatstukken laten de auto er wat krachtiger en sportiever uitzien, maar het ziet er niet over-the-top uit.
    Mocht ik het geld / de keuze hebben, dan zou ik deze veel liever nemen dan een gelijkwaardige audi of merc. Tenzij je voor dit geld ook een Audi s4 kan krijgen (ook 330pk en v6 met beademingsapparatuur) want die is denk ik wel wat scherper om te rijden.

    Audi 2.0T of Saab 2.0T is dan wel weer een makkelijke keuze, want wat heeft die 2.0T van saab een hoop koppel (vergeleken met de 2.8T)…

    Login om te reageren
  13. AlfaAlex zegt

    2 november 2010 om 21:15

    Fraaie automobiel, zeker zo. Iedereen al trots?? Ik wel!

    Login om te reageren
  14. Activa zegt

    2 november 2010 om 21:24

    Zeker allemaal Nederlanders en trots op ongeveer half nederlands product??? Jammer maar ik vind deze Saab toch niet zo het van het ook niet met 330 paarden erin.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      2 november 2010 om 21:41

      @Activa:

      half Nederlands .. is dat 50% ??

      Login om te reageren
    • bpc zegt

      2 november 2010 om 22:16

      @Activa: ik vind dat je een punt hebt 70 % van AB is gek op spyker en vind het zo mooi , vaan saab lees je jaren niets op AB en niemand vindt het speciaal , saab wordt overgenomen door spyker (terwijl alles nog ontwikkeld is door gm ) en opeens vindt iedereen het prachtig !

      Login om te reageren
  15. DipSaus zegt

    2 november 2010 om 21:25

    Ik zie net op de site van Saab dat een 2.8T XWD Aero (dus de wagen zoals hierboven afgebeeld) maar liefst 73.000 euro mag kosten zonder opties..dat is dus Audi S4/s6 geld…

    Login om te reageren
    • petsmaster zegt

      2 november 2010 om 21:55

      @DipSaus: Grappig, net hetzelfde wezen doen op de site van SAAB Belgïe en daar kost de 2.8 Aero fully loaded net geen 70k. Worden jullie Nederlanders flink genaaid zou ik zeggen.

      Prachtige wagen trouwens, alleen ben ik niet zo gecharmeerd van het interieur. Is me niet modern genoeg op de één of andere manier. Afgaande op foto’s althans. Geen idee hoe het interieur in het echt overkomt.

      Login om te reageren
    • robbie zegt

      3 november 2010 om 01:00

      @DipSaus: een Saab 9-5 is idd nogal duur. Vergelijk bijvoorbeeld maar eens een Saab 9-5 2.8T V6 XWD Aero (€73.500) met een Audi A6 3.0 TFSI quattro Advance (€67.470).

      Dit zijn de pluspunten van de Audi:
      +nieuwprijs 6.030 euro lager
      +wegenbelasting 42 euro lager
      +acceleratie 0-100 km/h 1,0 sneller
      +gemiddeld verbruik 1,2 l/100km lager
      +CO2 uitstoot 25 g/km lager
      +energielabel lager
      +bagageruimte 33 l meer
      +parkeersensoren
      +verlichte make-upspiegel
      +navigatiesysteem
      +metallic lak
      +automatisch inschakelende verlichting
      +inbraakalarm

      En dit zijn de nadelen van de A6:
      -aanhangermassa geremd 100 kg minder
      -elektr. verstelbare stoel(en)
      -verwarmde zitplaatsen voor
      -sportstoelen
      -leren bekleding
      -automatisch dimmende binnenspiegel
      -inklapbare buitenspiegels

      De Audi lijkt mij dus een betere optie.

      Login om te reageren
      • ErikkNL zegt

        3 november 2010 om 11:26

        @robbie:

        Qua standaarduitrusting is dat dan een no-brainer ten opzichte van de Saab. Dat is nogal een verschil. Moet je zeker heel overtuigd zijn dat je voor de Saab wilt gaan ookal zal je dan alsnog gaan twijfelen, want denk dat de Audi beter in zijn restwaarde blijft dan de 9-5

        Login om te reageren
        • karel zegt

          3 november 2010 om 20:35

          @ErikkNL: daar vergis je je in…. A6 bakt er weinig van!

          Login om te reageren
  16. hefmen zegt

    2 november 2010 om 21:25

    Een super elegante auto!
    Zo subtiel getuned vind ik hem het mooist. Het geeft hem net wat meer stijl.

    Login om te reageren
  17. Lange zegt

    2 november 2010 om 21:25

    Wat een top wagen, kon het de premium duitse boys wel eens heel lastig gaan maken, en vooral hier in nederland
    SUPPORT YOUR LOCAL CAR MANUFACTURER , tis toch een beetje nederlands, hopelijk gaat het die Muller allemaal lukken

    Login om te reageren
  18. SDM zegt

    2 november 2010 om 21:41

    Prachtige auto, heb em al uitgebreid bekeken tijdens een vakantie in Scandinavië. Persoonlijk zou ik deze auto zeker kopen als ik de kans had. Veel meer uitstraling en klasse dan bijvoorbeeld een merc heeft in die prijsklasse.

    Login om te reageren
  19. KaCh1ng zegt

    2 november 2010 om 21:41

    dikke bak, maar dat is elke grote sedan mt grote velgen , doe mij maar iets duits :)

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      2 november 2010 om 21:42

      @KaCh1ng: kvind de insignia mooier*

      Login om te reageren
      • BaRa zegt

        3 november 2010 om 10:27

        @KaCh1ng: Waarom niet de Seat Leon? Als je dan toch appelen met peren aan het vergelijken bent…

        Login om te reageren
        • KaCh1ng zegt

          3 november 2010 om 13:05

          @BaRa: een insignia is niet vergezocht … een 9-5 is te goedkoop voor A6/5/E als concurrent en te duur voor insignia , eigenlijk valt hij er dus tussen…

          Login om te reageren
  20. the-budel-guy zegt

    2 november 2010 om 21:47

    Pracht bak alleen die velgen doen me denken aan de velgen van de Skoda superb uit de reclame (ja die met die olifant).

    dus voor mij graag met anderen velgen
    kijk zelf maar
    http://www.youtube.com/watch?v=sLHBcv5Wjew

    Login om te reageren
  21. Dimglor zegt

    2 november 2010 om 21:48

    Ziet er goed uit… En echt mooie velgen…!

    Login om te reageren
  22. J. zegt

    2 november 2010 om 21:53

    @BaySideBlueBoy
    Was niet naar jou bedoeld! Was naar ZwerverRoodbaard bedoeld;)

    Login om te reageren
    • BaySideBlueBoy zegt

      2 november 2010 om 22:30

      @J.: Mijn oprechte excuses. :)

      Login om te reageren
  23. J. zegt

    2 november 2010 om 21:57

    @ DipSaus:
    Dank voor je correctie..

    Zonder opties, betekent bij Saab dat ‘ie nog steeds vol zit met luxe. Bij Saab hem je nou eenmaal standaard al heel veel.
    Bij Audi koop je misschien voor dat zelfde geld wel een S, maar die zijn écht standaard.

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      3 november 2010 om 01:03

      @J.: dat valt dus wel mee, zie mijn reactie hierboven.

      Login om te reageren
  24. Yeelen zegt

    2 november 2010 om 22:39

    Ziet er strrrak uit! Ik neem hem :D

    … Om de trolls voor te zijn: als ik mijn rijbewijs en een smakje geld heb.

    Login om te reageren
  25. Trionic zegt

    2 november 2010 om 22:44

    Prachtig! Standaard SAABs kunnen er soms wat saai uitzien, maar met wat sportieve accenten veranderen ze dan ineens in dikke auto’s met een heel andere uitstraling.
    Hopelijk geeft Jason Castriota de toekomstige SAABs een iets agressievere uitstraling. Hoewel het woord assertiever misschien beter op zijn plaats is bij een gedistingeerd merk als SAAB.

    Login om te reageren
  26. Coppie zegt

    2 november 2010 om 23:15

    Sinds vandaag staat er een nieuwe 9-5 op m’n inrit! Enkel lof voor deze super auto! Ben aan ’t wachten op prijzen van Hirsch-pakketjes …

    Login om te reageren
  27. Megakix zegt

    2 november 2010 om 23:42

    Helemaal geen verkeerde auto, hoewel de kleur niet echt mooi is. Hopelijk vind het enige aftrek bij consumenten…hoewel velen zullen kiezen voor de ‘duitse optie’. En (behoudens Auwdy) een terechte afweging. Ik bedoel, een lekker 535i…of een goede MB E350…smullen..en lekkerder dan deze Saab.

    Login om te reageren
  28. bozewolf zegt

    3 november 2010 om 00:12

    Geile tobbe.

    Login om te reageren
  29. Golf 2.0 FSI zegt

    3 november 2010 om 02:51

    Zoals zo vaak bij SAAB komt het design pas echt goed naar voren als het model sportief wordt aangekleed. Daarvoor lijken ze wat behoudend. Mooie metamorfose.
    Upgrade naar 330 vind ik een beetje mager, had wel meer verwacht met een turbo aan boord.

    Login om te reageren
    • ErikkNL zegt

      3 november 2010 om 11:29

      @Golf 2.0 FSI:

      Omdat het hier een officiële tuner betreft zullen ze zich iets meer op betrouwbaarheid richten, dan het onderste uit de kan te halen. Ik denk dat je bij de chipboer dan ook meer resultaat kan boeken op dat gebied.

      Login om te reageren
  30. frarissimo zegt

    3 november 2010 om 06:59

    Zeker een mooie bak!

    Login om te reageren
  31. DavidZ zegt

    3 november 2010 om 10:56

    De vorige 9-5 Aero had iets van 250 pk/350nm, uit een 2,3 liter vier cilinder als ik me niet vergis. Maar dan geen 4WD, en slechts een vijftraps automaat.
    Die nieuwe V6 lijkt me idd te duur vergeleken met de concurrentie, maar de vier cilinder met 400 nm en 260 pk…..als discete 4WD automaat in zwart metallic een erg aantrekkelijke exclusieve auto lijkt me.
    (Ook wegens het ontbreken van een zes cilinder power diesel).

    Login om te reageren
  32. majinstar zegt

    3 november 2010 om 11:12

    Wat moet je met een SAAB, laat staan een opgefokte. De kans is groter dat je hem in de prak rijdt dan ermee rijdt.

    Login om te reageren
    • ErikkNL zegt

      3 november 2010 om 11:30

      @majinstar:

      want? Het rijdt voor geen meter volgens jou?

      Login om te reageren
      • majinstar zegt

        3 november 2010 om 12:04

        @ErikkNL:

        Een falliete verklaarde automerk dat gered is rijdt nooit lekker.

        Login om te reageren
    • Hupke zegt

      3 november 2010 om 11:30

      @majinstar:

      Spreek vooral voor jezelf!

      Login om te reageren
  33. Hupke zegt

    3 november 2010 om 11:31

    Ik ben nog altijd aan het wachten op een fatsoenlijke saab, terug een echte saab, een Aero ofzo met een redelijk (eigenwijs) design en speciale motor (al zal dat laatste er nooit komen dankzij de deal met bmw).

    Login om te reageren
  34. M-Power zegt

    3 november 2010 om 12:37

    doe mij de 2.0T versie dan maar, V6 kan mij niet stil krijgen

    Login om te reageren
  35. Svenska Aeroplan AB zegt

    3 november 2010 om 12:54

    Ah, daar hebben we onze Hirsch vrienden weer!
    Ik heb in mijn 9-3 Turbo ook een Hirsch-upgrade: man-man wat een enorm verschil! Met name koppel is gigantisch. De 2.0 Turbo lijkt me DE keuze als Saab-fan. Is toch een echte Saab-motor: kleine, lichte motor met veeeeeeeeeel vermogen. HE-LE-MAAL goed!

    Login om te reageren
  36. Svenska Aeroplan AB zegt

    3 november 2010 om 12:56

    @ Robbie-de-Saab-basher: 1 ding vergeet je in je vergelijk met de A6: die wordt over een paar maanden vervangen en de Saab is de nieuwste auto in de klasse! Moet nog eens zien hoe je vergelijk opgaat als er een nieuwe A6 staat, die ook weer meekan met de concurrenten zoals deze Saab…

    @ Hupke: wat ik net zei: 2.0 liter, Twin-Turbo, 260pk/400nm… Hoe ‘Saab’ wil je het hebben!

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      3 november 2010 om 13:58

      @Svenska Aeroplan AB: zal ik dan een BMW 520d met een Saab 9-5 2.0TTiD 190pk Linear vergelijken?

      En wat zie ik dan? De BMW is 2.400 euro duurder en heeft geen neerklapbare achterbank. Maar de BMW heeft wel de volgende voordelen tov de Saab:

      +wegenbelasting 32 euro lager
      +acceleratie 0-100 km/h 0,4 sneller
      +gemiddeld verbruik 1,0 l/100km lager
      +CO2 uitstoot 27 g/km lageren
      +ergielabel lager
      +bagageruimte 7 l meer
      +aanhangermassa geremd 300 kg meer
      +verlichte make-upspiegel
      +regensensor
      +automatisch inschakelende verlichting

      Ja, een BMW is iets duurder, maar qua uitrusting valt het verschil wel mee. En zo’n 5 Serie is een stuk zuiniger en heeft betere prestaties. En dan heb ik het puntje restwaarde nog niet eens aangestipt.

      Zeker voor zakelijke rijders is het tegenwoordig steeds belangrijker (of zelfs verplicht!) om in een A-label te rijden.

      Login om te reageren
  37. vincent996 zegt

    3 november 2010 om 15:37

    Mooie bak! ben meestal niet zo van de tjoeners, maar deze creatie is mooi. Subtiel en niet te wild heeft Hirsch de sportieve snaar op de juiste manier geraakt (qua uiterlijk dan). Hulde!

    Login om te reageren
  38. Svenska Aeroplan AB zegt

    3 november 2010 om 16:47

    @ Robbie: is goed jongen… Koop jij de BMW? Ga ik voor de Saab… Hoeven we daar geen ruzie om te maken!

    ;)

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      3 november 2010 om 18:31

      @Svenska Aeroplan AB: ik koop ze allebei niet ;) Maar het is volgens mij een beetje onzin dat iedereen altijd roept dat een Audi/BMW/Mercedes extreem ‘kaal’ is in vergelijking met (bijvoorbeeld) een Saab. In de praktijk ligt het allemaal wat dichter bij elkaar.

      Merken houden elkaar zeer scherp in de gaten en reageren daarop. Uiteraard zal je voor het Duitse trio een paar duizend euro meer op tafel moeten leggen, maar dat betaald zich (meestal) ook weer terug in een hogere restwaarde.

      In het totale kostenplaatje zal het dus niet zoveel uitmaken.

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        3 november 2010 om 23:42

        @robbie: Wat wel zo is, als je een Duister vergeleken met een Japanner (Infiniti) op hetzelfde niveau wilt uitrusten, zal je bij bijvoorbeeld een E350 vs een M37 al 30.000 euro meer kwijt zijn bij de E klasse. Dát is op een auto van €65.000 vs €95.000 wél een groot verschil.

        Login om te reageren
  39. turbo16s zegt

    3 november 2010 om 17:54

    @Svenska,

    Weet je het zeker? Uit de lijstjes van Robbie blijkt dat de Duitsers beide verlichte make-up spiegeltjes hebben…

    Login om te reageren
  40. jzaero zegt

    3 november 2010 om 23:36

    Best lekkere wagen zo, prachtige velgen, well done!

    Login om te reageren
  41. Svenska Aeroplan AB zegt

    4 november 2010 om 10:30

    @ robbie: fijn dat je eindelijk toegeeft dat de perceptie en werkelijkheid vaak ver van elkaar liggen! Inderdaad is het een vooroordeel dat een BMW/ Audi kaler zou zijn dan een Audi. Net zoals het een vooroordeel is dat BMW/ Audi betrouwbaar is, en een goede afwerking heeft…

    Login om te reageren
  42. Svenska Aeroplan AB zegt

    4 november 2010 om 10:31

    @ mezelf: ‘…kaler dan een Saab’. DUH

    Waar blijft die Edit-knop??

    Login om te reageren
  43. Klassiekekliko zegt

    26 december 2010 om 10:45

    Zit dit zo FF te lezen allemaal, maar het lijkt er op dat de Auwdi vooral een auto is voor boekhouders en andere centenpikkers. De Saab is meer voor de in het leven geslaagde man die niet nauwkeurig naar de leasetarieven en de prijs=- en optielijst kijkt maar gewoon kan bestellen wat hij leuk vindt.

    Ik wens de calculatortjes niettemin uiteraard veel plezier met hun “verstandige keus”.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North