• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Honestly: Verstappen heeft het gehad met opmerkingen Vettel

Auteur: willeme, gepost 21 juli 2017 om 13:00 – 28 Reacties

Max Verstappen - Sebastian Vettel


Seriously?

Een nieuwe dag, een nieuwe vete. Max Verstappen heeft het ondertussen wel gehad met Sebastian Vettel, zo lijk het. Dat heeft te maken met de acties van de Duitser de afgelopen paar races. Uiteraard hebben wij allemaal de Grand Prix van Engeland gezien en wederom kunnen aanschouwen dat Vettel de grootst mogelijke moeite heeft om Max Verstappen in te halen.

Over de babyfoon wist Vettel te melden dat Verstappen van lijn aan het veranderen was tijdens het remmen. Een actie die Verstappen voorgaande seizoenen maar al te graag toepaste. Nu de regel verboden is, is Vettel de enige die zich aan schuldig heeft gemaakt (tijdens de GP van Mexico).

Sebastiaan Vettel noemde de actie van de Nederlander nogal onstuimig (“a bit jumpy”). Kortom, de reden dat Vettel er niet voorbij kwam lag niet aan hem, uiteraard.

“Ik neem dat niet serieus. Al helemaal niet na de acties die hijzelf uitvoert. Kijk alleen maar naar het aantal strafpunten die hij heeft.”

Daar heeft Max een punt, want op dit moment staat Vettel op 7 hele strafpunten terwijl Max er maar eentje op zak heeft. Over het gevecht met Vettel was Verstappen dan weer wel te spreken.

“Het gevecht met Sebastian was goed. Het was hard, maar eerlijk, vind ik. Het contact-momentje wellicht niet, maar voor de rest was het OK.”

Het was overigens een gevecht dat Max toch wel zou verliezen. De Ferrari’s waren op Silverstone aanzienlijk sneller dan de Red Bulls. Alhoewel, met de laatste paar knotsgekke ronden weet je het maar nooit. Max is er zelf wat nuchterder onder. Ook al was hij buiten gebleven, dan was de derde plaats een utopie:

“Het feit is dat ik dan wellicht een seconde of twee voor Kimi lig, terwijl hij op verse banden staat. Dan ben je nooit in staat om die positie vast te houden.”

Ook interessant!

  • Video: Max Verstappen Grand Prix van Azerbeidzjan Track Guide
    Video: Max Verstappen Grand Prix van Azerbeidzjan Track Guide
  • Vettel: "Verstappen had moeten winnen in Bahrein"
  • Video: Max Verstappen stelt Monaco aan je voor
    Video: Max Verstappen stelt Monaco aan je voor
  • Max Verstappen wereldkampioen
    Hoe kan Max Verstappen wereldkampioen worden?

Nieuwste artikelen

  • Video: en daarom bezuinig je niet op banden en remmen
  • Deze optie heb je nog niet eerder gezien op een Porsche
  • Koop een Brabus SLS AMG op Marktplaats
  • Gespot – Deze Ferrari 512 TR is om te smullen
FacebookTweetPinLinkedIn

Ferrari, Formule 1, Max Verstappen, Red Bull Racing, sebastian-vettel

Vorig bericht: « Koop jij de ex-auto van Arjen Robben?
Volgend bericht: Noodgrepen Audi moeten de diesel in leven houden »

Lees Interacties

Reacties

  1. str8six zegt

    21 juli 2017 om 13:13

    Obviously

    Login om te reageren
  2. w0o0dy zegt

    21 juli 2017 om 13:28

    -edit: deels met je eens. Is aangepast. Thanks!-

    Login om te reageren
  3. gtveej zegt

    21 juli 2017 om 13:29

    Honestly: we weten het nu wel!

    Login om te reageren
  4. bartteeuwen zegt

    21 juli 2017 om 13:30

    Misschien de naam van dit blog maar eens veranderen in SBS AutoTelegraaf showblog o.i.d…

    Login om te reageren
    • wif1 zegt

      21 juli 2017 om 13:41

      @bartteeuwen: Het is inderdaad net als met de Telegraaf, iedereen klaagt over de berichtgeving maar toch lezen we de stukken maar al te graag ;) En dan ook nog massaal reacties achter latend.

      Gewoon niet lezen als het je niet interesseert en ophouden met zeuren!!

      Login om te reageren
      • Nerekop zegt

        21 juli 2017 om 14:33

        @wif1: ik snap je punt maar ben het er niet helemaal mee eens. Ik ben zelf ook regelmatig kritisch over de koppen hier. Die worden met de maand schreeuweriger en misleidender (bij een aantal auteurs althans, sommige blijven altijd hoge kwaliteit leveren) Het logische gevolg is dat je toch gaat lezen om te kijken wat die kop inhoudt. Alleen dan kom je er vervolgens achter dat de kop niet past bij de werkelijke inhoud. En dan pas kun je beoordelen of je achteraf het stuk had moeten lezen of niet.

        Uit de commentaar hoor je een steeds breder geluid dat het koppenbeleid steeds verder van de inhoud af staat. Bovendien worden er ook (op het oog) steeds vaker artikelen geschreven die inhoud buitenproportioneel lijken op te blazen vergeleken met de feiten of meningen waarop ze gebaseerd zijn waardoor wederom de lezer teleurgesteld is in hetgeen hij leest.

        Ik snap het nut van sappig schrijven en lekker eigenwijs je artikelen te vullen. Dat maakt voor mij nog steeds Autoblog tot een bijzonder vermakelijk medium. Maar de ergernis groeit wel steeds verder wanneer de auteurs vaker en vaker telegraafachtige praktijken toepassen om clicks/views te genereren. Een strategie die voor de lange termijn niet gaat werken.

        @ AB, plaats eens een like/dislike onderaan een artikel zodat je meet welke artikelen gewaardeerd worden en welke niet. Just a tip

        Login om te reageren
        • Gulli zegt

          21 juli 2017 om 16:02

          @nerekop: en het mooie is dat het gros van de bezoekers elk artikel van voor tot achter leest dus die koppen zijn niet eens nodig

          Login om te reageren
        • heidekonijn zegt

          21 juli 2017 om 17:25

          @nerekop: Niet verschrikken als je volgende reacties pas een halve dag later “worden goedgekeurd”. Heurt allemaal bij de nieuwe huisstijl. Honestly.

          Login om te reageren
          • willeme zegt

            22 juli 2017 om 11:20

            @heidekonijn: Dat is niet waar. Jouw account staat niet op de modlist. Dat wordt gedaan als de huisregels (meermaals) worden overtreden. Denk aan schelden, reclame, racistische leuzen of het misbruiken van de Caps Lock knop.

            Als je het bericht krijgt dat je reactie moet worden goedgekeurd, kan dat het volgende betekenen:
            1. Je hebt gereageerd op iemand die wél op de modlist staat
            2. Je hebt meer dan 3 links in de tekst staan
            3. Je hebt per abuis een ‘vies’ woord in de tekst staan

            Meer dan 99% van de keren is dat de oorzaak. Mochten je reacties alsnog gekeurd moeten worden, stuur even een mailtje naar [email protected].

            Login om te reageren
      • loesertje zegt

        21 juli 2017 om 19:51

        @wif1: het probleem is dat je inderdaad met een zure nasmaak in je mond het artikel uitleest. De hele reden voor het aanklikken van het artikel is echter de belachelijke clickbait titels als deze die iets ‘nieuws’ doen vermoeden, om vervolgens, zoals het AB de laatste tijd zo vaak betaamd, wederom teleurgesteld te worden door het gebrek aan inhoud in het artikel.

        Login om te reageren
    • dawwg zegt

      21 juli 2017 om 14:13

      @bartteeuwen: Of je past je eigen naam aan naar AzijnZeiker32 …

      Login om te reageren
      • bartteeuwen zegt

        21 juli 2017 om 14:15

        @dawwg: thanks voor de tip! Daar kan ik wat mee dawwg.

        Login om te reageren
      • toniominestrone zegt

        21 juli 2017 om 16:17

        @dawwg: Zeker net terug van de camping?

        Login om te reageren
  5. schoen85 zegt

    21 juli 2017 om 13:31

    Op een formule 1 circuit wordt er geracet op het scherpst van de snede, een polonaise loop je maar lekker in een of ander door TL balken verlicht partyzaaltje Seb. Dat zou jij als 4voudig wereldkampioen toch moeten snappen!

    Login om te reageren
  6. caraddict7 zegt

    21 juli 2017 om 13:32

    Over de babyfoon..! Ik moest even hard lachen

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      21 juli 2017 om 13:34

      @caraddict7: dat maakte inderdaad dit verder onzinnige artikel toch nog de moeite waard.

      Login om te reageren
    • damrakker zegt

      21 juli 2017 om 13:41

      @caraddict7: Hahaha Same here!

      Login om te reageren
  7. zwepp zegt

    21 juli 2017 om 13:32

    Gaaaaaaaaaaap, smak smak…..

    Login om te reageren
  8. kingdante zegt

    21 juli 2017 om 13:37

    Babyfoon??

    Login om te reageren
  9. azmo83 zegt

    21 juli 2017 om 13:46

    moving under braking mag overigens gewoon weer dit jaar

    Login om te reageren
  10. Forza zegt

    21 juli 2017 om 14:16

    Boe f*cking hoe. Coureurs moeten vooral niet praten. Zowel onze Limburgse amigo als d’n Duitser (zoek de verschillen) moeten lekker botswagentje gaan spelen op ’t circuit en niet zo lopen zeiken. Honestly..

    Login om te reageren
  11. trustmeiamanengineer zegt

    21 juli 2017 om 14:33

    Vettel maakte een rustige opmerkingen over de radio. Hoe je van een vlieg een olifant maakt wordt goed beheerst in de Formule1 pers. En RTL AutoShowBlog neemt ’t allemaal klakkeloos over…

    Login om te reageren
  12. por100 zegt

    21 juli 2017 om 14:58

    Als max de deur open had gegooid dan waren de banden van vettel langer doorgegaan en had Vettel later de pit in kunnen gaan en had hij op zijn laatste banden waarschijnlijk geen puncture gehad.

    En als je dan kijkt naar hoe makkelijk hulkenberg en ocon aan de kant gingen denk ik dat we maar al te blij met max zijn ‘nooit opgeven’ mentaliteit mogen zijn

    Login om te reageren
  13. gaserop zegt

    21 juli 2017 om 15:02

    Dit artikel was misschien nog van enige waarde geweest als het afgelopen zondag gepost was, op de dag dat Max deze uitspraken deed…

    Login om te reageren
    • menaz zegt

      21 juli 2017 om 15:30

      @gaserop: idd

      Login om te reageren
  14. olivier420 zegt

    21 juli 2017 om 17:25

    Lekkere vergelijking ook, die strafpunten.

    Max en z’n auto zijn de laatste tijd niet al te best in het volledig uitrijden van een Grand prix.

    Login om te reageren
    • veppiale zegt

      21 juli 2017 om 18:00

      @olivier420: zat hetzelfde te denken ???

      Login om te reageren
  15. koeckenbacker zegt

    21 juli 2017 om 23:20

    Max is zeeer hard in de verdediging. Het is dat er veel uitloopstroken zijn, daar maakt hij heel erg vaak dankbaar gebruik van.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North