
Als je niet tevreden bent over je auto, dan kun je met je klacht naar de dealer stappen. Dat werkt echter niet altijd en tja, wat moet je dan?
Rahul Thakar, de Indiase eigenaar van bovenstaande XF, had al zo lang problemen met zijn koplampen, bumper en andere onderdelen, dat hij het tijd vond om verhaal te gaan halen bij zijn lokale Jaguar-dealer. Je kunt dat natuurlijk alleen doen en je auto meenemen, maar wil je echt je punt maken, dan maak je op die manier natuurlijk geen indruk.
Thakar plakte zijn witte XF dan ook vol posters, die Jaguar in zijn ogen het beste omschrijven. Denk aan ‘verschrikkelijke auto’, ‘baggerbedrijf’ en ’trieste service’. Daar bleef het niet bij, want de Indiër haalde ook een aantal ezels van stal, zodat hij verzekerd zou zijn van aandacht. Hij zette de dieren én de auto namelijk op de stoep bij de desbetreffende dealer.
Dat had het gewenste effect, want Jaguar liet na het voorval aan Rush Lane weten dat de problemen van deze klant meteen opgelost zouden worden.
Beetje aandachtshoer 2.0 maar hij heeft iig bereikt wat ie wou.
Conclusie: held!
Gaat ezels kopen…
Hier kan Hans Melchers trouwens nog een puntje aan zuigen. http://www.autoblog.nl/nieuws/hans-melchers-trekt-pon-door-de-drek-wegens-kapotte-bentleys-66036
@marikoelolo: hoe is het daar nog verder mee afgelopen eigenlijk. @autoblog ?
@RazorHead: we dont know..
Want met zen ezels kan ie wel ……
Geef die man groot gelijk!
Het hele verhaal is natuurlijk niet bekend, maar als Jaguar zo snel met een oplossing komt, en ze niet eerst met “hun” kant van het verhaal komen zal er wel iets niet kloppen.
Ben niet volledig op de hoogte van de situatie aldaar, maar volgens mij mag je in India toch behoorlijk in je handjes wrijven wanneer je vermogend genoeg bent om een Xf aan te kunnen schaffen. Komt dit toch een beetje over als een verwend klein kind dat zn zin niet krijgt.
Sneue vent. Dit soort mensen kunnen niet omgaan met ‘plotselinge rijkdom’. Krijgen het meteen hoog in het bolletje.
@lalancia: oh, jij kent ‘m?
@lalancia: Zeg sneue vent, misschien had hij er wel een jaar of 15 voor gespaard…?
Beetje zeikerige reactie hoor… Een dealer zal bij dit soort garantiekwesties die hij gewoon aan de fabriek door kan rekenen altijd zijn uiterste best doen om het probleem op te lossen, beter voor de klantenbinding en hij kan nog uurtjes in zijn werkplaats schrijven ook. Meneer in kwestie is gewoon van het ongeduldige type dat geen enkel foutje accepteert. Een auto is ook maar een product van mensen, problemen kunnen voorkomen, hoe vervelend ook, en meneer moet maar gewoon netjes leren wachten op een deugdelijke oplossing in plaats van een vermoedelijk hard werkende dealer voor lul zetten.