• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Indiër heeft liever ezels dan z’n ‘verschrikkelijke’ Jaguar XF

Auteur: JordyS, gepost 11 juni 2014 om 18:15 – 13 Reacties

Jaguar XF inruilen voor een stel ezels?


Als je niet tevreden bent over je auto, dan kun je met je klacht naar de dealer stappen. Dat werkt echter niet altijd en tja, wat moet je dan?

Rahul Thakar, de Indiase eigenaar van bovenstaande XF, had al zo lang problemen met zijn koplampen, bumper en andere onderdelen, dat hij het tijd vond om verhaal te gaan halen bij zijn lokale Jaguar-dealer. Je kunt dat natuurlijk alleen doen en je auto meenemen, maar wil je echt je punt maken, dan maak je op die manier natuurlijk geen indruk.

Thakar plakte zijn witte XF dan ook vol posters, die Jaguar in zijn ogen het beste omschrijven. Denk aan ‘verschrikkelijke auto’, ‘baggerbedrijf’ en ’trieste service’. Daar bleef het niet bij, want de Indiër haalde ook een aantal ezels van stal, zodat hij verzekerd zou zijn van aandacht. Hij zette de dieren én de auto namelijk op de stoep bij de desbetreffende dealer.

Dat had het gewenste effect, want Jaguar liet na het voorval aan Rush Lane weten dat de problemen van deze klant meteen opgelost zouden worden.

Ook interessant!

  • Jaguar XF (2021) rijtest video
    Jaguar XF (2021) rijtest video
  • Achtervolging door Londen met Jaguar XF [video]
    Achtervolging door Londen met Jaguar XF [video]
  • Help deze man van zijn nieuwe Jaguar XF (€97K) af!
  • geen nieuwe Jaguars
    Geen nieuwe Jaguars meer tot 2025

Nieuwste artikelen

  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
FacebookTweetPinLinkedIn

dieren, Funny, India, Jaguar, xf

Vorig bericht: « Design je eigen LED-motorkap met de Toyota Camatte Sport
Volgend bericht: Video: Duval schrijft Audi R18 E-tron compleet af in training [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. marikoelolo zegt

    11 juni 2014 om 18:19

    Beetje aandachtshoer 2.0 maar hij heeft iig bereikt wat ie wou.
    Conclusie: held!

    Login om te reageren
  2. norge zegt

    11 juni 2014 om 18:20

    Gaat ezels kopen…

    Login om te reageren
  3. marikoelolo zegt

    11 juni 2014 om 18:27

    Hier kan Hans Melchers trouwens nog een puntje aan zuigen. http://www.autoblog.nl/nieuws/hans-melchers-trekt-pon-door-de-drek-wegens-kapotte-bentleys-66036

    Login om te reageren
    • RazorHead zegt

      11 juni 2014 om 18:47

      @marikoelolo: hoe is het daar nog verder mee afgelopen eigenlijk. @autoblog ?

      Login om te reageren
      • autoblogger zegt

        13 juni 2014 om 11:54

        @RazorHead: we dont know..

        Login om te reageren
  4. pjp911 zegt

    11 juni 2014 om 18:44

    Want met zen ezels kan ie wel ……

    Login om te reageren
  5. jesse026carman zegt

    11 juni 2014 om 19:34

    Geef die man groot gelijk!

    Login om te reageren
  6. mclarenf1lm zegt

    11 juni 2014 om 21:12

    Het hele verhaal is natuurlijk niet bekend, maar als Jaguar zo snel met een oplossing komt, en ze niet eerst met “hun” kant van het verhaal komen zal er wel iets niet kloppen.

    Login om te reageren
  7. bazzelijn zegt

    11 juni 2014 om 22:50

    Ben niet volledig op de hoogte van de situatie aldaar, maar volgens mij mag je in India toch behoorlijk in je handjes wrijven wanneer je vermogend genoeg bent om een Xf aan te kunnen schaffen. Komt dit toch een beetje over als een verwend klein kind dat zn zin niet krijgt.

    Login om te reageren
  8. LaLancia zegt

    11 juni 2014 om 23:08

    Sneue vent. Dit soort mensen kunnen niet omgaan met ‘plotselinge rijkdom’. Krijgen het meteen hoog in het bolletje.

    Login om te reageren
    • roppp zegt

      12 juni 2014 om 06:30

      @lalancia: oh, jij kent ‘m?

      Login om te reageren
    • frankel zegt

      12 juni 2014 om 08:27

      @lalancia: Zeg sneue vent, misschien had hij er wel een jaar of 15 voor gespaard…?

      Login om te reageren
  9. mgmgb zegt

    12 juni 2014 om 11:28

    Beetje zeikerige reactie hoor… Een dealer zal bij dit soort garantiekwesties die hij gewoon aan de fabriek door kan rekenen altijd zijn uiterste best doen om het probleem op te lossen, beter voor de klantenbinding en hij kan nog uurtjes in zijn werkplaats schrijven ook. Meneer in kwestie is gewoon van het ongeduldige type dat geen enkel foutje accepteert. Een auto is ook maar een product van mensen, problemen kunnen voorkomen, hoe vervelend ook, en meneer moet maar gewoon netjes leren wachten op een deugdelijke oplossing in plaats van een vermoedelijk hard werkende dealer voor lul zetten.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North