• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Jensen plant terugkeer, en dit is hun nieuwe GT [updated]

Auteur: sir_smokalot, gepost 25 februari 2015 om 10:30 – 71 Reacties

Afbeelding Jensen plant terugkeer, en dit is hun nieuwe GT [updated]Afbeelding Jensen plant terugkeer, en dit is hun nieuwe GT [updated]

Jensen GT
Het merk Jensen heeft op nostalgisten een ongekende aantrekkingskracht, maar het was dan ook een aardig roemrucht Brits merk. Geholpen door de recente retro-opleving maakt Jensen zich nu op voor een renaissance, en dit is de GT…als kleimodel.

Naast de GT zegt Jensen (formele naam: The Jensen Group) eveneens te werken aan een opvolger voor de legendarische Interceptor, die – logisch – Interceptor 2 gaat heten. Aan het roer van staat Tim Hearley, een voormalig Aston Martin-baasje, die kennelijk nog connecties heeft bij Jaguar, want hij heeft voor zijn kleimodel een set F-Type-achterlichten geleend.

In 2016 wil Jensen zijn nieuwe model klaar hebben, waarbij je moet denken aan een kleine oplage en een hoge mate van personalisering, gelijk het net zo Britse spul van Eagle. Dat hier een navenant prijskaartje aan hangt is evident: tegenover Autocar laat het bedrijf een getal van £350.000 vallen.

Aan een prototype van de GT wordt ondertussen hard gewerkt, de Interceptor 2 is een zorg voor hierna. Eerstgenoemde model zou de meer rauwe van de twee zijn, maar wel wat verfijnder dan een muscle car, zo voegen de Britten toe. Mja, als je er bijna een half miljoen euro voor wilt vragen dan mogen we ook wel iets meer dan een gemiddelde Camaro verwachten lijkt ons zo.

Geen connectie met Healey Sports Cars

Overigens hebben de eigenaren net zo weinig met die andere Jensen-revival uit 2011 – van Healey Sports Cars – te maken als met niet-grappige radio-dj’s met een dikke kop, en daarom zijn de merkrechten gekocht en veilig gesteld; opdat niet nog meer ‘Jensens’ van een andere maker kunnen verschijnen. We zijn benieuwd of het de heren gaat lukken een product neer te zetten.

UPDATE 1: Meer informatie sijpelt binnen. de aluminium-composiet Jensen krijgt – niet heel verrassenderwijs – een GM V8, die gekieteld kan worden tot zo’n 675 supercharged pk’s. De makers van de RWD-coupé mikken op een gewicht van 1530 kg. Kopers kunnen kiezen uit een zestraps automaat of een handbak met evenzoveel gangen.

UPDATE 2: Helaas, in Geneve was geen Jensen te bekennen…

Ook interessant!

  • Gespot - De nieuwe Cayenne Turbo GT, vers op kenteken
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe
  • Hoe veel duurder is de nieuwe Mercedes-AMG GT 4-Door?
  • Nieuwe SL betekent NIET het einde van de AMG GT

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

geneve-2015, interceptor, jensen

Vorig bericht: « Australiër betrapt autostelende koala op heterdaad
Volgend bericht: Deze Nederlandse 3 Serie werd compleet kaalgeplukt »

Lees Interacties

Reacties

  1. peugti zegt

    25 februari 2015 om 10:35

    ik vind hem top

    Login om te reageren
    • ary777 zegt

      25 februari 2015 om 18:48

      @peugti: Ik ook, maar dan in GTA 5 ; )

      Login om te reageren
  2. bluesbrother zegt

    25 februari 2015 om 10:36

    ja wat moet je ervan denken.
    als ik het geld had zou ik er één bestellen.
    maar vind de schets op een saab lijken. de neus op een mustang.
    en dan die kont.. volgens mij krijg je problemen met de Nederlandse drempels.

    Login om te reageren
    • newguy92 zegt

      25 februari 2015 om 20:47

      @bluesbrother: neus lijkt meer op een charger/Challenger imo door de koplampen

      Login om te reageren
  3. reggie-boy_rood zegt

    25 februari 2015 om 10:37

    Originele achterlichten………

    Login om te reageren
    • rs6issnel zegt

      25 februari 2015 om 10:47

      @reggie-boy_rood: Jaguar anyone?

      Login om te reageren
      • Design_Driven zegt

        25 februari 2015 om 11:10

        @rs6issnel: Het ontwikkelen en vooral het homologeren van achterlichten is duur. Dus kleine fabrikanten hebben 2 opties. Standaard universele lichten gebruiken (van Hella bijvoorbeeld, vermoed dat de koplampen de standaard Hella koplampen zijn) of toestemming vragen om bestaande autolichten te gebruiken. Hier hebben ze idd die van de F-type gebruikt.

        Login om te reageren
        • rs6issnel zegt

          25 februari 2015 om 11:40

          @sketcher: Als een exemplaar 350.000 pond! kost dan mogen ze best eigen lichten ontwerpen/maken. Die prijs is wel heel erg over the top.

          Login om te reageren
          • dillon zegt

            25 februari 2015 om 12:20

            @rs6issnel: Check dit: http://www.autoblog.nl/nieuws/wat-hebben-18-supercars-en-een-citroen-cx-gemeen-72792

            OT: Wat een schitterende auto, al vind ik de achterlichten er niet geheel bij passen. Die lijken trouwens echt op die van de Jaguar vinden jullie niet? (geintje natuurlijk)

            Login om te reageren
          • motoragent zegt

            25 februari 2015 om 12:22

            @rs6issnel: Als je je bedenkt dat zelfs een merk als Pagani of Alfa Romeo (bijv. de 4c) er voor kiest om standaard lampen toe te passen in plaats van zelf te homologeren, kun je je misschien indenken hoe duur dat wel niet is. Dat is zeker voor een kleine nieuwe autofabrikant als Jensen niet op te brengen.

            Login om te reageren
            • Edge zegt

              25 februari 2015 om 18:18

              @motoragent: Alleen zijn ze bij Alfa en Pagani wel zo slim om er een leuke behuizing omheen te maken, zodat je niet meteen door hebt dat het standaardspul is. Dat hadden ze bij deze auto ook kunnen doen. In vergelijking met het zelf ontwikkelen en homologeren is het een fluitje van een cent.

              Login om te reageren
          • Esprit_de_Flandre zegt

            25 februari 2015 om 12:25

            @rs6issnel: Ontwikkeling en keuring verdien je niet terug op een auto van 350.000 waarvan er maar 100 (zeer optimistisch) per jaar worden verkocht…

            Login om te reageren
          • Design_Driven zegt

            25 februari 2015 om 12:26

            @rs6issnel: De kosten voor zo een kleine productie zijn ook veel hoger. Uren en productie faciliteiten moeten terugverdient worden op maar een paar auto’s want ze weten ook dat ze er ook niet zoveel gaan verkopen.

            Bij achterlichten is het niet anders. De achterlichten bestaan uit meerder onderdelen, minimaal 3 vrij grote delen voor elke unit, plus wat kleine mouldings. De lens moet ook nog eens van zeer goede kwaliteit zijn. Denk per mal aan 20k + de uren die het kost om ze in CAD uit te werken, productie rijp te maken, lichtbeeld te testen etc. Dan heb ik het nog niet over de elektronica. Vervolgens moeten ze nog gehomologeerd worden, als kleine fabrikant mag je dat niet zelf doen dus moet je daar een extern lab voor inschakelen. Productie kan tegenwoordig wel goedkoper in China maar de kwaliteit is nog niet best. Voor auto producenten als Jaguar is het geen probleem want de afschrijving per unit is veel lager door de aantallen die ze draaien. Dan is er nog de hele aftermarket en service, ze zouden dan een aantal op voorraad moeten hebben en die ergens opslaan, ook niet gratis. Bij een bestaande unit kunnen ze die gewoon achteraf bestellen.
            Ze hebben dus gewoon een afweging gemaakt en besloten daar niet te investeren, en ik geef ze geen ongelijk ze hebben dat achterlicht er best mooi in geïntegreerd. Het is ook niets nieuws, kleine fabrikanten doen dit al jaren.

            Het bovenstaande is waar voor alle onderdelen die ze zelf ontwikkelen dus de prijs is niet eens zo gek al zullen ze er best een goede marge op hebben. Als je weet wat voor werk en kosten er gaan in het ontwikkelen en productie van een auto dan zijn auto’s als de Dacia echt wondertjes.

            Login om te reageren
            • reggie-boy_rood zegt

              25 februari 2015 om 12:29

              @sketcher: nou.. Dat zeg je wel. Maar After market achterlichten hebben in een keurmerk en zien er compleet anders uit! En vaak zien ze er nog goedkoper uit ook. Kan niet geloven dat het ontwerpen van die lichten duur moet zijn

              Login om te reageren
              • Design_Driven zegt

                25 februari 2015 om 12:45

                @reggie-boy_rood: Veel tuning achterlichten hebben geen goedkeuring. Heel soms hoor je dat ze afgekeurd worden bij een APK maar meestal kom je er mee weg. Op de verpakking staat dan bv voor show only. Als ze wel een type goedkeuring hebben dan rekenen ze er gewoon op dat ze er genoeg van af zetten.
                Er is trouwens een verschil tussen aftermarket units die eigenlijk gewoon versie zijn van de OEM, andere kleur, andere lensjes maar dezelfde vorm, (soms kunnen die gewoon vallen onder de keuring van de originele) en licht units die ontwikkeld zijn voor kleine producenten. Denk aan bussen en caravans al kiezen die ook steeds vaker voor eigen units.

                De kwaliteit verschilt nog al inderdaad.

              • reggie-boy_rood zegt

                25 februari 2015 om 15:11

                @sketcher: zou de vencer sarte niet gewoon hella achterlichten gebruiken?

          • reggie-boy_rood zegt

            25 februari 2015 om 12:27

            @rs6issnel: ja dat mag je zeggen…

            Login om te reageren
  4. nnaverbranding zegt

    25 februari 2015 om 10:39

    Wat. Vreselijk. Dik.

    Nu nog een betaalbare versie.

    Login om te reageren
  5. sydney zegt

    25 februari 2015 om 10:40

    Het zou mooi zijn als het lukt.Een flink prijskaartje hoeft het probleem niet per se te zijn,Jensen’s zijn op z’n zacht’s gezegd nooit prijspakkers geweest.

    Login om te reageren
  6. E34M5Touring zegt

    25 februari 2015 om 10:41

    Nehhh, vind het niks. Kont klopt niet en het front vind ik een beetje Halfords. Liever een originele. Of die aangepaste die Top Gear gebruikte voor de ‘The Interceptors’ theme song.

    Login om te reageren
  7. w0o0dy zegt

    25 februari 2015 om 10:44

    Oubollig en saai, koop een echte als je zoiets zoekt.

    Login om te reageren
  8. supersim200 zegt

    25 februari 2015 om 10:44

    Die achterlichten hebben ze ook zo van de F-type afgeplukt.

    Login om te reageren
    • janus82 zegt

      25 februari 2015 om 10:45

      @supersim200: serieus??

      Login om te reageren
    • dameister zegt

      25 februari 2015 om 10:48

      @supersim200: zou je denken? Als je ergens tussen al die lettertjes hierboven kijkt dan zul je dat ook zien staan

      Login om te reageren
    • smadb zegt

      25 februari 2015 om 11:21

      @supersim200: hoe kom je er bij?

      Login om te reageren
      • supersim200 zegt

        25 februari 2015 om 16:10

        @smadb @dameister @janus82 sorry jullie hebben gelijk. overheen gelezen

        Login om te reageren
        • smadb zegt

          25 februari 2015 om 17:05

          @supersim200: geeft niet bruh.

          Login om te reageren
  9. 888natan zegt

    25 februari 2015 om 10:48

    Nou moah voor -400000€

    Login om te reageren
    • ettie zegt

      25 februari 2015 om 13:56

      @888natan: duidelijk hoor

      Login om te reageren
  10. mazdarx zegt

    25 februari 2015 om 10:48

    Ik kan dit alleen maar toejuichen, Jensen maakte vroeger erg gave auto’s. Ik vind de naamgeving van de Interceptor wel vreemd, er is namelijk al een Interceptor Mark II… Maar goed, niet dat veel uitmaakt.

    Login om te reageren
  11. w0o0dy zegt

    25 februari 2015 om 10:50

    Deze is veel mooier en toch ook retro genoeg?http://www.autowereld.be/wp-content/uploads/2011/09/Jensen1-600×350.jpg

    Login om te reageren
  12. kapitein zegt

    25 februari 2015 om 10:55

    Puntig kontje! Ik vind het wel wat hebben.

    Login om te reageren
  13. FB_100002177943068 zegt

    25 februari 2015 om 11:00

    verschrikkelijk

    Login om te reageren
  14. Rob zegt

    25 februari 2015 om 11:04

    Er is toch een, uiteraard Engels, bedrijfje wat ouwe Interceptors voorziet van nieuwerwetse techniek? Corvette motor, nieuwe remmen, beter onderstel, etc.

    Doe dan dat, dit trekt op niks.

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      25 februari 2015 om 18:19

      @Rob: Ja, dat is tegenwoordig helemaal hip. Ook bij E-Type’s trouwens.

      Login om te reageren
  15. Tonnie zegt

    25 februari 2015 om 11:06

    Maken, ziet er heel gaaf uit!

    Login om te reageren
  16. str8six zegt

    25 februari 2015 om 11:07

    Och, toen ik de foto zag hoopte ik dat het de revival van de BMW 3.0 Csi zou zijn.. Precies dezelfde, mooie lijnen. De voorkant valt me wel een beetje tegen.

    Login om te reageren
  17. Design_Driven zegt

    25 februari 2015 om 11:18

    Persoonlijk juich ik de terugkeer van Jensen van harte toe maar het design zoals die uit het klei geboetseerd is doet me wat verouderd aan.
    Als je me vertelde dat hij in 2000 gemaakt was geloof ik het ook. De taille lijn is (te)laag en het glas (greenhouse) is erg hoog. Echt heel speciaal is het ook niet, jammer gemiste kans.

    Login om te reageren
  18. st33fie zegt

    25 februari 2015 om 11:21

    auto’s met karakter hebben we wel een keer nodig met al die 7%ers

    Login om te reageren
  19. kapiteinaudi zegt

    25 februari 2015 om 11:28

    Buiten die F-Type lampen ziet dit er echt super uit.

    Login om te reageren
  20. henkhupelschoten zegt

    25 februari 2015 om 11:34

    Als ik het geld had kocht ik hem! Schitterende pooiersbak! Misschien een idee voor autoblog classics, was altijd vermakelijk! Vraag anders aan de reaguurders of ze hun wagen willen uitlenen.

    Login om te reageren
  21. dracae zegt

    25 februari 2015 om 11:37

    Nu nog een lekker ‘dikke’ motor er in, HEMI misschien?

    Login om te reageren
    • deladude zegt

      25 februari 2015 om 14:28

      @dracae: ze bonjouren er een Gm V8

      Login om te reageren
      • deladude zegt

        25 februari 2015 om 14:29

        @deladude: dusss… Typen en telefoons..

        Wat ik wilde zeggen: GM V8 de de kans dat het HEMI wordt is wat? 100%?

        Login om te reageren
      • dracae zegt

        25 februari 2015 om 16:39

        @deladude: Waarschijnlijk, maar ik kan hopen..

        Login om te reageren
  22. mercedesbenz63 zegt

    25 februari 2015 om 11:38

    Het lijkt op een moderne oude mutang uit de jaren70. Met een Jaguar xk 1999 achterkant. Jaguar F type achterlichten. En de voorkant van een oude mustang met combinatie van de nieuwe .

    Login om te reageren
  23. desjonnies zegt

    25 februari 2015 om 12:03

    Jensen bouwde altijd auto’s met onderdelen die bij anderen in de vuilnisbak verdwenen, zoals @sketcher terecht opmerkt is het homologeren van onderdelen als verlichting is gewoon duur.
    Daarbij is het wel zeer goed mogelijk dat die achterlichten niet eens van Jaguar zelf zijn maar van een toeleverancier als Wipac of Lucas.
    De originele Interceptor zat trouwens propvol met Leyland onderdelen voor verwarming en ventilatie, stuurhuis kwam weleens van Triumph en weleens van Ford , knipperlichten (pinkers voor de Vlamingen) waren min of meer standaard Lucas van de Austin 1100 Glider en de koplampen waren ook standaard 5 3/4″ Lucas (ik heb een koplamp fetish is men hier achter gekomen )
    Verder was de motor een7 liter Chrysler V8 en de bak een Amerikaanse Borg Warner automaat.
    De Interceptor was matig om het nog zachtjes uit te drukken, een typisch 70’ér jaren Brits product.
    Als je het kocht, moest je het halve ding slopen om hem betrouwbaarder te maken.
    Daarentegen lag de prijs voor de Interceptor behoorlijk lager dan een Ferrari of Lamborghini, was’ie zoals reeds gezegd net zo slecht, maar had je meer ruimte en was een Interceptor met de bolle achterruit best wel een imposante verschijning.
    In onderhoud, met de Amerikaanse V8 en ditto bak was de Jensen een stuk goedkoper dan de concurrenten.
    In de VS zijn er best wel een aantal verkocht, goede prijs en Amerikaanse powerrr.

    Voor deze prijs en dit model zie ik zelf weinig mogelijkheden, laa’n we eerlijk zijn en eerlijk wezen : Aston Martins rijden tegenwoordig en Jaguars ook.
    In de Interceptor tijden waren die dingen nog grotere kolere hokken dan een Interceptor; zeker een door velen bejubelde Aston Martin was een pokkeding, onbetrouwbaar en echt waar schreeuwend duur in reparatie(s)
    Een Aston Martin mag dan van 10 keer meer nobele komaf zijn dan de Jensen destijds, als je in de zeikregen op de vluchtstrook staat te wachten op de takelwagen, doe dat je op zo’n moment weinig !
    Maar dat was toen.
    Ik denk dat dit alleen een kans van slagen heeft met een veel betere prijs/kwaliteit en een veel imponeerender model, kortom, haal die bolle achterruit maar weer van stal !

    Login om te reageren
    • kapiteinaudi zegt

      25 februari 2015 om 12:39

      @desjonnies: Correct me if I’m wrong, maar ik dacht dat ze oorspronkelijk een 6.3 liter Mopar V8 gebruikten. Deze was gekoppeld aan, ofwel een 3-speed automaat van Chrysler (TorqueFlite), ofwel een optionele 4-speed handbak. De 7 liter werd denk ik later pas geïntroduceerd.

      Login om te reageren
    • Design_Driven zegt

      25 februari 2015 om 12:51

      @desjonnies:
      “Daarbij is het wel zeer goed mogelijk dat die achterlichten niet eens van Jaguar zelf zijn maar van een toeleverancier als Wipac of Lucas.”

      Je hebt (deels) gelijk, Ik ken geen 1 autofabrikant die zijn eigen achterlichten produceert, ze werken allemaal met leveranciers die soms de mallen bezitten maar de autofabrikant heeft altijd het laatste woord of ze ergens anders voor gebruikt mogen worden. Jensen heeft, of moet daar nog toestemming voor krijgen anders krijgen ze de advocaten van JLR op hun dak.

      Login om te reageren
    • philipf zegt

      25 februari 2015 om 13:10

      @desjonnies: Eerst was het een 6.3 V8. Later hebben ze die vervangen voor een 7.2

      Login om te reageren
      • carmasterr zegt

        26 februari 2015 om 01:26

        @philipf:

        Precies, de 383 (6.3) en de 440 (7.2).
        De 7.0 heette 426 en was de overbekende Hemi “Elephant Engine”.
        Deze heeft Jensen dan ook nooit mogen gebruiken.

        Login om te reageren
  24. ericc zegt

    25 februari 2015 om 12:17

    Volgens gaat de wagen op een F-type chasis gebouwd worden. De kofferbak lijkt me nogal lang in verhouding met de rest van de wagen.

    Login om te reageren
  25. W115 zegt

    25 februari 2015 om 12:24

    Alfa 159 deurgrepen, verdient Fiat toch nog wat aan Alfa

    Login om te reageren
  26. Esprit_de_Flandre zegt

    25 februari 2015 om 12:27

    Weeral retro…

    En binnenkort weeral een faillissement…

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      25 februari 2015 om 13:07

      @Esprit_de_Flandre: Haha, inderdaad wat het faillissement betreft! er komen op autoblog meer startups voorbij dan reeds bestaande merken. En inderdaad wel heel erg retro. De voorzijde lijkt als 2 druppels water op de originele interceptor. Niets mis mee, maar ontwerptechnisch niet echt een innovatie.

      Login om te reageren
  27. 4244cc zegt

    25 februari 2015 om 12:48

    Heb de interceptor altijd erg gaaf gevonden

    Login om te reageren
  28. Dutchdriftking zegt

    25 februari 2015 om 12:53

    Dik ding, inderdaad jammer van de Jaguar achterlichten.

    Login om te reageren
  29. screamer zegt

    25 februari 2015 om 12:58

    Die voorkant is geweldig, maar die achterkant steekt veels te ver uit en is te smal wat mij betreft. staat lelluk

    Login om te reageren
  30. mout zegt

    25 februari 2015 om 13:02

    Ik ben een beetje klaar met die revivals van dit soort.
    Bestaand chassis, onvermijdelijke GM V8 en tunings beloften, en een carrosserie die naar het oude model verwijst. Daar zijn er nu wel genoeg van, wat mij betreft.
    Zal wel komen omdat ik geen fan ben van de GM V8.

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      26 februari 2015 om 02:08

      @mout: ik ben het helemaal met je eens. De auto’s van vroeger komen nooit weer terug dus als je dat leuk vind moet je maar een oude kopen. De echte…

      De GM V8 is trouwens een hele goede motor waar je bijna wel fan van moet zijn. Hij is goedkoop, krachtig, betrouwbaar en gaat goed met de brandstof om. Het is (mede daardoor) zo inspiratieloos om dat blok er maar weer in te hangen, van mij mag het wel een beetje anders. Ik moet die blokken dus ook niet.

      Bovendien hoort hier een Chrysler V8 in te hangen, een zo groot mogelijke, en dan nog groter.

      Login om te reageren
  31. philipf zegt

    25 februari 2015 om 13:04

    Holy shit! Heel vet! Alleen jammer dat ie de gebogen achterruit niet meer heeft… Ohh ik ben zo benieuwd hoe deze eruit gaat zien in eindvorm

    Login om te reageren
  32. vwally zegt

    25 februari 2015 om 13:04

    mooie auto! Alleen jammer van de vele overeenkomsten!

    Login om te reageren
  33. Den zegt

    25 februari 2015 om 13:27

    Hoera!!! Prachtige wagens, mooi concept.

    Login om te reageren
  34. deladude zegt

    25 februari 2015 om 14:31

    Blijft historisch gezien mooi maar designtechnisch vind ik hem toch wel erg voorspelbaar. Ik zou mijn 400k ergens anders aan besteden zeg maar..

    Login om te reageren
  35. schellekens006 zegt

    25 februari 2015 om 14:38

    Scheelt niet veel van het origineel die was ook zo slecht gebouwd, alsof ie van klei was!.

    Login om te reageren
  36. mrrallycross zegt

    25 februari 2015 om 15:32

    Hij heeft de achterlampen van een f type.

    Login om te reageren
  37. Edge zegt

    25 februari 2015 om 18:09

    Van voren vind ik het vooral erg op dit lijken:

    Login om te reageren
  38. series2 zegt

    25 februari 2015 om 18:17

    Waarom moet er weer een interceptor 2 komen? Waarom geen echte opvolger! Altijd die retro ellende!

    Login om te reageren
  39. toyotafortuner zegt

    25 februari 2015 om 19:35

    Ziet er wel erg sexy uit!

    Login om te reageren
  40. e1000bmw zegt

    25 februari 2015 om 22:12

    Mwah, het ziet er redelijk uit, maar ik laat het aan me voorbij gaan.

    En waarom in godsnaam een 6-gangs automaat?!

    Login om te reageren
  41. lekbak zegt

    26 februari 2015 om 02:13

    Mooie voorkant maar die achterkant had wat minder lang moeten zijn. Ook is dit geen echte Jenssen want de achterruit is niet goed.

    Kortom verander de achterkant iets en sloop de naam eraf. Dit maken als een nieuw merk en de echte Jenssen Intercepter in zijn waarde laten.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North