• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kawasaki Ninja 2020 kleuren: 50 shades of Green?

Auteur: michaelras, gepost 22 september 2019 om 07:00 – 26 Reacties

Kawasaki 2020 kleuren: 50 shades of Green?

Het is herfst, de blaadjes vallen. Alles kleurt bruin en oranje maar houdt Kawasaki alles groen?

Ieder zijn smaak en jouw smaak kan wel eens bepaald worden door de kleur die bij het merk van jouw keuze hoort. Denk je aan Honda en Suzuki en Yamaha dan zijn er door de historie meerdere uitgesproken clubkleuren geweest. Bij Kawasaki is het gewoon groen! Toch had het bericht over de nieuwe 2020 kleuren voor de Ninja range onze aandacht. Al was het alleen maar om te kijken 1. Of er een andere kleur dan groen bij zit en 2. Welke variatie op groen de designers nu weer hebben verzonnen.

Kawasaki ZX6-R 2020
Ja zowaar, een kleurstelling waar geen spatje groen op te bekennen is. De ZX6-R komt voor 2020 in een zwarte kleurstelling met rode accenten. Die combi zijn we ook bij Yamaha en Suzuki wel eens tegengekomen maar dat mag de pret niet drukken. Daarnaast is er natuurlijk ook een meer sportief geïnspireerde uitvoering die inderdaad richting KRT team livery gaat. Alsof een Kawasaki een nachtje heeft doorgebracht met een slang of is het nou een bijenkorf als je naar het honingraat motief kijkt. Laten we het onderscheidend noemen. Prijs voor de 2020 uitvoeringen is nog niet bekend. De 2019 versie staat voor een kleine 13 duizend euro in de prijslijst

Kawasaki 2020 kleuren: 50 shades of Green?

Kawasaki ZX10-R 2020

Kawasaki 2020 kleuren: 50 shades of Green?

De ZX10-R en de ZX10-R SE zijn de superbikes van Kawasaki, ondertussen uitgerust met een blok dat een gezonde 203 pk weet uit te braken. Voor 2020 wordt de ZX10-R leverbaar in een groene kleurstelling die erg veel overeenkomsten heeft met de bovengenoemde ZX6-R kleurstelling. Kawasaki noemt dat ook hier een livery die overeen komt met de KRT team kleurstelling (Lime Green / Ebony). De ZX10-R SE is daarnaast nog eens uitgevoerd met semi-actieve vering van Showa en Marchesini velgen en leverbaar in een kleurstelling met zwart, grijs en tadaa! groen..

Kawasaki 2020 kleuren: 50 shades of Green?

Kawasaki noemt dit zelf een unieke zelfherstellende lak die kleine krasjes en slijtplekken zelf zou herstellen. Of dit dan betekent dat je straffeloos de grindbak kan doorploegen als je de GT bocht mist moet de toekomst uitwijzen. Het moet gezegd, het ziet er dynamisch uit. We begeven ons op glad ijs als we een mening gaan geven over kleur of design, maar de zwarte kleurstelling van de ZX6-R lijkt ons iets tijdlozer dan de eigentijdse KRT kleurstellingen en de zwart/grijs/groene kleurstelling op deze pagina. Prijzen voor de ZX10-R en SE volgen ook binnenkort. Ter indicatie: 2019 model ZX10-R kost een kleine 21 duizend euro en de 2019 ZX10-R SE zit daar een ruime 5 duizend euro boven.

Of dit al het nieuws is van Kawasaki voor de Ninja ZX6 en ZX10 range? we zullen het over een dikke maand weten als we op de EICMA in Milaan lopen. De ZX6-R 2020 staat in ieder geval vanaf november in de showroom en de ZX10-R vanaf december.

Ook interessant!

  • Kawasaki Z900 50th Anniversary
    Kawasaki viert jubileum met rood!
  • Kawasaki Z650RS: retro gevoel zonder oldtimer nadelen
  • Kimi Räikkönen niet meer werkloos
    Kimi Räikkönen niet langer werkloos
  • enzo knol kawasaki
    Enzo Knol op de rollenbank

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

2020, groen, kawasaki, Motorfiets, superbike

Vorig bericht: « Porsche heeft de Taycan een Turkse naam gegeven
Volgend bericht: Autoblog Gemist: de 5 video’s van deze week »

Lees Interacties

Reacties

  1. racerx zegt

    22 september 2019 om 07:19

    Geen Kawasaki fan hier, maar even een korte vraag aangezien er af en toe leuke tweewieler artikelen plaatsen: sturen jullie nog iemand naar de EICMA in Milaan begin nov? @michaelras wellicht?

    Login om te reageren
    • racerx zegt

      22 september 2019 om 07:20

      @racerx: nevermind, laatste zin niet gelezen… erg leuk dat jullie die meepakken, ben benieuwd!

      Login om te reageren
      • kennone zegt

        22 september 2019 om 07:32

        @racerx: je had je vraag ook kunnen veranderen met; ik had graag mee gewild!

        Login om te reageren
        • racerx zegt

          22 september 2019 om 10:27

          @kennone: hahaha if only…

          Login om te reageren
  2. Rick-dos zegt

    22 september 2019 om 07:40

    “Kawasaki noemt dit zelf een unieke zelfherstellende lak die kleine krasjes en slijtplekken zelf zou herstellen.”

    Geen tankbeschermer meer nodig dus? ?

    Heb zelf een zwarte Z750 gehad als eerste motor. Mooi model en prima motor als eerste motor maar wel “zwaar”. De Z800 en Z900 waren daarmee vergeleken lichtgewichten. Met name in de bochten voel je dat. Ben zelf na de Z750 overgestapt op de BMW S1000R dat ondanks de grotere motorinhoud ook een stuk lichter aanvoelde en was.

    Wel leuk dat hier nu ook motoren behandeld worden, en vooral doorgaan, maar is het niet tijd om de naam van de site aan te passen?

    Login om te reageren
    • breakingpoint zegt

      22 september 2019 om 08:58

      @Rick-dos: zijn wel vergevingsgezinde moto’s, maar erg zwaar idd. Ben ook meer fan van de lichtere moto’s

      Login om te reageren
    • racerx zegt

      22 september 2019 om 11:58

      @Rick-dos: RR hier, stuurt net zo makkelijk als de vorige generatie 600’s.

      Login om te reageren
  3. n0zem zegt

    22 september 2019 om 08:33

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  4. Tonnie zegt

    22 september 2019 om 08:42

    M’n pa had vroeger een zx6r ninja zonder groen. Die was rood/paars/zwart. Apart ding, maar vond ‘m wel gaaf toen!

    Login om te reageren
  5. breakingpoint zegt

    22 september 2019 om 09:04

    Vind de kelurstelling niet zo goed gelukt eigenlijk. Geen groot Kawa fan, maar de looks vond ik altijd wel goed zitten vroeger… En 21 duizend, pfhoe waar gaat dit naar toe…

    Login om te reageren
    • michaelras zegt

      22 september 2019 om 10:38

      @breakingpoint: 21.000 euro. Ik maak hem gewoon: in 2000 betaalde je voor een nieuwe MV Agusta F4 750s gewoon 41.989 gulden

      Login om te reageren
      • breakingpoint zegt

        22 september 2019 om 18:48

        @michaelras: MV was natuurlijk nooit value for the money zoals Kawa dat wel was…

        Login om te reageren
        • michaelras zegt

          22 september 2019 om 22:34

          @breakingpoint: nooit ;-)? een F4 van 2000 is nu wel op zijn laagste punt tweedehands. Als je een goede kunt vinden.

          Login om te reageren
  6. Foramen zegt

    22 september 2019 om 09:10

    Kan EICMA zeker aanraden. Leuke sfeer, veel primeurs en Milaan is een leuke stad.
    Ben dit jaar vier dagen aanwezig.

    Login om te reageren
    • michaelras zegt

      22 september 2019 om 10:30

      @foramen: dan ben ik toch benieuwd, waarom ben je er 4 dagen?

      Login om te reageren
      • Foramen zegt

        22 september 2019 om 12:41

        @michaelras: staan er zelf en een aantal afspraken voor het werk. Voor het weekend weer weg.

        Login om te reageren
  7. Dizono zegt

    22 september 2019 om 11:24

    Mooie motoren hebben geen drukke livery nodig, vind dit soort stickers maar een hoog jaren 90 gehalte hebben. Doe mij dan maar een rood met zwart gestreepte ZXR750 met stofzuigerslangen.

    Login om te reageren
    • Joost zegt

      22 september 2019 om 17:53

      @Dizono: die heb ik gehad!

      Candywine red, zwart frame en zwarte wielen. Blijft mooi!!! ?

      Login om te reageren
  8. tjorque zegt

    22 september 2019 om 16:40

    Twee cilinders te veel… (een vrouw heeft ook maar twee tieten en dat vond ik ruim voldoende) ?

    Login om te reageren
    • techniekmeneer zegt

      22 september 2019 om 17:31

      @tjorque: Een echte motor heeft een toeren beukende jankende 4 cilinder. 2cil truttenschudder is leuk voor in een brommobiel.

      Login om te reageren
      • Dizono zegt

        22 september 2019 om 18:03

        @techniekmeneer: mijn tweecilinder kan ik ook over de 10k jagen voor de begrenzer ingrijpt. Suffe motoren zijn er met elke hoeveelheid cilinders, échte motoren idem dito.

        Login om te reageren
      • tjorque zegt

        22 september 2019 om 20:17

        @techniekmeneer: mijn “truttenschudder” (wat een onrespectvol kutwoord) zijn rode lijn ligt ook boven de 10k rpm, maar het geluid van een flatplane 4 cilinder doet het voor mij nu eenmaal niet.
        Geef mij maar het minder beschaafde kantje van een kwart V8 of een lekker pompend derde van een flat six.

        Login om te reageren
  9. ricksmits zegt

    22 september 2019 om 21:59

    Jammer dat ik geen GIF-jes kan plaatsen. Anders had ik nog een leuke van mijn GT grindbak??

    Login om te reageren
  10. clubbtraxx zegt

    22 september 2019 om 23:05

    Gezien de diverse reflectors aan voor en achterzijde gaat het hier om US spec fietsen.
    De EU kleuren kunnen dus wel eens anders zijn. Nog ff afwachten dus.

    Login om te reageren
  11. emping zegt

    23 september 2019 om 09:11

    Zit veel te weining groen in! Zou meer zoals Tom Sykes’s Ninja ZX-10R moeten zijn,

    Login om te reageren
  12. basr32 zegt

    23 september 2019 om 15:09

    Doe maar maar een supermoto.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North