• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kies maar: Ferrari 550 Maranello of Aston Martin DB7 GT

Auteur: Author, gepost 10 januari 2016 om 12:14 – 89 Reacties

Kies maar: Ferrari 550 Maranello of Aston Martin DB7 GT


Sierlijk, GT, V12 in de neus, kies maar.

Aston Martin DB7 GT

De uitzwaaiversie van de heerlijke DB7 uit de pen van Ian Callum, de auto die qua vormgeving toch wel de toon zette voor alles wat de Britten sindsdien hebben gebouwd. De GT werd geïntroduceerd in 2002 en had een V12 met zo’n 440 pk onder de kap. Tegenwoordig geen bloedstollend vermogen, maar nog steeds ruim afdoende voor het betere autobahn-werk.

Verder is de GT een sportievere versie van de gewone DB7 Vantage. We kiezen deze versie om een beetje tegenwicht te bieden aan het Italiaanse geweld hieronder.

Ferrari 550 Maranello

Een geweldig mooie auto, deze 550 Maranello met 485 pk onder de kap. Collega Casper voelde ‘m aan de tand middels een puike rijtest en wat bleek? De 550 is in staat tot hoogst illegale praktijken, maar gedraagt zich desgewenst zo mak als een lammetje. Deze fraaie kar kreeg een vervolg in de vorm van de 575, een facelift met een meer op comfort afgestemd onderstel. De 550 zou dan ook de betere rijdersauto zijn.

Your turn

Dan is het moment daar. Kies je favoriet en vergeet vooral de motivering niet.

Ook interessant!

  • Goedkoopste Aston Martin van Marktplaats
    Dit is de goedkoopste Aston Martin van Marktplaats
  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
    Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
  • Aston Martin Valkyrie is ein-de-lijk af

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

550, Aston Martin, db7, Ferrari, kies-maar, maranello, V12

Vorig bericht: « Volgende week meer gladheid, ook in de Randstad
Volgend bericht: Dit is de duurste TVR van Marktplaats »

Lees Interacties

Reacties

  1. americanmuslecarlover zegt

    10 januari 2016 om 12:14

    De Ferrari.

    Login om te reageren
    • Senne zegt

      10 januari 2016 om 14:18

      @americanmuslecarlover: Absoluut, prachtig model.
      Dit zal denk ik ook een hele leuke investering zijn.
      Een van de laatste Ferrari’s met handgeschakelde versnellingsbak, dikke v12 en niet meer elektronica dan nodig is…

      Login om te reageren
    • Junior540 zegt

      10 januari 2016 om 15:20

      Goede motivatie….

      Login om te reageren
  2. willempjuh zegt

    10 januari 2016 om 12:15

    De 550

    Login om te reageren
  3. Dutchdriftking zegt

    10 januari 2016 om 12:15

    De 550 graag. Tijdloze beauty!

    Login om te reageren
  4. ater zegt

    10 januari 2016 om 12:15

    Oeeii! Moeilijk, moeilijk,moeilijk… dan toch maar de Ferrari!

    Login om te reageren
  5. martijn11 zegt

    10 januari 2016 om 12:16

    DB7 gt

    Login om te reageren
  6. dutchcorvette zegt

    10 januari 2016 om 12:19

    Aston

    Login om te reageren
  7. rd1991 zegt

    10 januari 2016 om 12:20

    Ik ga toch ook voor de Ferrari! Al is de DB7 niet te versmaden, alleen vind ik de achterkant vrij suf voor een auto van dit kaliber.

    Login om te reageren
    • scottishcarspotter2000 zegt

      10 januari 2016 om 15:34

      @rd1991: wat wil je met Mazda-achterlichten…

      Login om te reageren
      • Rob zegt

        10 januari 2016 om 16:20

        @scottishcarspotter2000:
        De spiegels van de DB7 komen van een Citroen CX. Diezelfde spiegels zitten ook op een McLaren F1. En die auto heeft dan weer achterlichten van een Bova bus.

        Dus, hoe suf is zo’n McLaren F1 dan wel niet??

        Login om te reageren
        • scottishcarspotter2000 zegt

          10 januari 2016 om 16:29

          @Rob: touché, helemaal niet bij stilgestaan :$

          Login om te reageren
    • papa zegt

      10 januari 2016 om 16:46

      @rd1991: is het halve dash niet van Ford?

      Login om te reageren
      • rd1991 zegt

        10 januari 2016 om 16:50

        @papa: volgens mij wel ja, dat heeft de Vanquish ook, en als ik dan moet kiezen tussen een Vanquish of een 575M Maranello, dan kies ik gegarandeerd voor de Vanq. Die is zó ongelofelijk mooi. Wat mij betreft de mooiste Aston van de laatste jaren, en dan het liefste de S versie met de grotere achterspoiler!

        Login om te reageren
  8. vetnek zegt

    10 januari 2016 om 12:22

    110% zeker de 550, die V12 bezorgt mij kippenvel 2.0

    Login om te reageren
  9. thefmanl zegt

    10 januari 2016 om 12:23

    De DB7 want het is een DB7

    Login om te reageren
  10. Arnoud zegt

    10 januari 2016 om 12:24

    Die zelftappers in de grille… Dat kan echt niet op zo’n kostbare auto. Ik zou me daar iedere dag aan storen. Dus dan de 550 maar.

    Login om te reageren
  11. enricoleerdam zegt

    10 januari 2016 om 12:25

    Als het de db9 was geweest dan de Aston. Nu de Ferrari

    Login om te reageren
  12. clioracing zegt

    10 januari 2016 om 12:26

    Dit is voor mij net zoiets als moeten kiezen tussen je kinderen.

    Na veel wikken en wegen toch de 550. In Blu Tour de France graag.

    Login om te reageren
  13. ocda zegt

    10 januari 2016 om 12:26

    De Ferrari 550 in dit geval.

    De DB 7 werd in zero time volledig overschaduwd door de Jaguar XK 8 de beste van de 2 Britten.

    Login om te reageren
    • ocda zegt

      10 januari 2016 om 12:58

      @ocda: Verder vind ik t ook een beetje kromme vergelijking. DB7 is verkrijgbaar voor zo’n 35-40 K euro, de Ferrari 550 voor zo ongeveer een prijsplan van 90-110 K euro.

      Voor beide auto’s zijn in dezelfde prijsklasses waarin zij zich bevinden heel wat betere alternatieven om je spaarvarken op stuk te slaan.

      Leuk alternatief voor de 550 bijvoorbeeld, met het budget van 110 K koop je en een DB9 en een 456GT

      Login om te reageren
      • rovadepo zegt

        10 januari 2016 om 13:38

        @ocda: topgear deed ook de test Vanquish vs 575 met Damon Hill. De 550 kostte nog niet zo lang geleden €50k… Is zon db7 gt maar 35 k?

        Login om te reageren
        • ocda zegt

          10 januari 2016 om 14:22

          @rovadepo: Yep die Ferrari prijzen schieten de pan uit, een 550 kocht je inderdaad niet eens gek lang geleden voor 50K net als een F355. Een 456 GT konden ze een periode lang niet kwijt aan de straatstenen voor 30.000 ook die prijzen lopen inmiddels aardig op.

          Een DB7 met 6 cilinder blok vindt je nog steeds onder de 30.000, de in het artikel omschreven V12 doet inderdaad circa 35-40.000 euro. Zou ikzelf in de markt zijn voor een AM dan toch echt even doorsparen want vanaf ongeveer 55.000 koop je een DB9 en die vind ik toch echt een stuk mooier.

          Login om te reageren
  14. reistje zegt

    10 januari 2016 om 12:29

    De 550 Maranello voor mij.
    Maar als ik eerlijk ben vind ik geen van beide heel mooi. Ze zijn te nieuw om dat klassieke gevoel te krijgen maar ook weer te oud voor het moderne gevoel.

    Login om te reageren
  15. henkhupelschoten zegt

    10 januari 2016 om 12:29

    DB7 vind ik een van de minste aston’s die er ooit waren.. waarbij de 550 gewoon volmaakt is, maar als ik mocht kiezen koos ik voor de 456, lekker italiaanse GT wat wil je nog meer? CL65?

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      10 januari 2016 om 12:30

      Lekkere* wat een raar woord eigenlijk ”lekker”…

      Login om te reageren
  16. robert110 zegt

    10 januari 2016 om 12:35

    Beide auto’s zijn fantastisch. Maar de rondere vormen het het simpelere interieur maken de Aston Martin tot mijn eerste keuzen.

    Login om te reageren
  17. vonklausenburg zegt

    10 januari 2016 om 12:36

    De DB7. Zonder twijfel. Even mijn tweedjasje ophangen.

    Login om te reageren
  18. beseff zegt

    10 januari 2016 om 12:36

    Ferrari

    Login om te reageren
  19. microwave303 zegt

    10 januari 2016 om 12:40

    Het is niet de mooiste Ferrari maar als je alleen al kijkt naar het verschil in detaillering van het motorcompartiment dan wint de Ferrari voor mij met lengte.

    Login om te reageren
  20. nicolasr zegt

    10 januari 2016 om 12:41

    De Ferrari. Een 90’s Ferrari is in mijn optiek nét wat cooler dan een Aston Martin uit pakweg dezelfde periode. En deze is toevallig nog bloedmooi ook. Bijna net zo mooi als de 355.

    Login om te reageren
  21. Shenkie zegt

    10 januari 2016 om 12:42

    De 550, omdat m.i. de mooiste V12 Ferrari van de laatste 20 jaar.

    De DB7 mag er echter ook wezen!

    Login om te reageren
  22. jochempie zegt

    10 januari 2016 om 12:44

    De Ferrari. Die heeft namelijk niet de deurgrepen van m’n MX-5..

    Login om te reageren
  23. zeki88 zegt

    10 januari 2016 om 12:46

    Ben een Ferrari-lover maar hier ga ik toch voor de aston! Wat een prachtig ding!!!

    Login om te reageren
  24. henrie zegt

    10 januari 2016 om 12:47

    De 456GT vond ik (en vind ik nog steeds) prachtig, maar om de een of andere reden heeft de 550 me nooit kunnen bekoren. Ik weet niet goed wat, maar er klopt iets niet aan. Misschien zijn het die koplampen…

    Ik kies in dit geval dus voor de Aston Martin. Het interieur van de Ferrari vind ik trouwens wel een stuk mooier dan dat blauwe interieur van die DB7 in de gallery. Maar dat was vast ook wel in een andere kleur verkrijgbaar…

    Login om te reageren
  25. E34M5Touring zegt

    10 januari 2016 om 12:49

    De DB7. Vind ik een fraaie auto. Mooi geluid ook. En die laatste serie schijnt nog best goed te zijn.

    Login om te reageren
  26. baasbas zegt

    10 januari 2016 om 12:50

    Een normale DB7 i.p.v. een opgedirkt exemplaar zou meer weerstand kunnen bieden. Maar ik kan geen vergelijkbare wagen bedenken waarvoor ik uiteindelijk een 550/575 zou laten staan. Zelfs als je nieuwer gaat en zelfs uit eigen stal (599)… geen kans. De lijnen zijn prachtig. De verhoudingen kloppen.. net als de uitstraling. De performance is daar… Een donkergroene, of een donkerblauwe met cognac interieur en een handbak a.u.b.

    Login om te reageren
  27. alfablog zegt

    10 januari 2016 om 12:53

    Ferrari.

    Login om te reageren
  28. bastiaano zegt

    10 januari 2016 om 12:57

    De Aston Martin, want Aston Martin

    Login om te reageren
  29. gtwillem zegt

    10 januari 2016 om 13:00

    Beetje rare vergelijking, alhoewel niet een minder interessante. De DB7 GT moet je vergelijken met de 456M GT, terwijl de Vanquish de Maranello tegenhanger was. In beide gevallen zou ik voor de Aston gaan. Wat een beauty en wat een geluid!

    Login om te reageren
    • Author zegt

      10 januari 2016 om 17:46

      @gtwillem: rare zaken zijn per definitie interessant ;)

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        10 januari 2016 om 18:11

        @MauritsH: Dat is precies wat m’n vader zei tegen moeders bij de geboorte van mijn zus!

        Login om te reageren
  30. moveyourmind zegt

    10 januari 2016 om 13:05

    Beide ware hoogstandjes…

    De Aston is net wat chiquer, de Ferrari een weinig sportiever. Maar beide zijn van een ongekende elegantie.

    Login om te reageren
  31. rolov zegt

    10 januari 2016 om 13:06

    De Aston natuurlijk . Als het de 575 was geweest was de keuze lastiger geweest.

    Login om te reageren
    • stradale888 zegt

      10 januari 2016 om 18:30

      @rolov: juist niet. De 550 is over het algemeen beter gelukt dan de 575, tenzij je een 575 met handbak en HGTC pakket weet te vinden. Succes daarmee, want die zijn er niet zoveel.

      De DB7 GT is weer de beste van de DB7 range. Hoewel de DB7 het begin van de wederopstanding van Aston Martin betekende, laat de DB7 nogal wat steken vallen. Over smaak van het uiterlijk valt niet te twisten, maar als auto valt een een DB7 tegenover een 550 of een 575 in het niet.

      Een DB7 vind ik prachtig, maar voor mij is dit een no-brainer: Ferrari 550 Maranello!

      Login om te reageren
  32. potjak zegt

    10 januari 2016 om 13:10

    De Ferrari uiteraard. Lekker sturen en ipv afschrijven bijschrijven!

    Login om te reageren
  33. ivofga zegt

    10 januari 2016 om 13:18

    De 550, Puur omdat ik het interieur van de maranello mooier vind tegenover het interieur van de db7

    Login om te reageren
  34. philipf zegt

    10 januari 2016 om 13:25

    Sowieso de 550!!

    Login om te reageren
  35. e1000bmw zegt

    10 januari 2016 om 13:31

    Ik vind de Aston wat lomp ogen. Daarom de 550.

    Login om te reageren
  36. phdg zegt

    10 januari 2016 om 13:33

    Ferrari omdat 485 pk altijd beter is dan 440

    Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      10 januari 2016 om 13:38

      @phdg: behalve in de sneeuw en op ijs…

      Login om te reageren
      • phdg zegt

        10 januari 2016 om 17:17

        @e1000bmw523i: maakt het alleen maar interessanter

        Login om te reageren
        • e1000bmw zegt

          10 januari 2016 om 17:44

          @phdg: dat iets interessanter is, wil nog niet zeggen dat het beter is… ?

          Login om te reageren
  37. rufctr01 zegt

    10 januari 2016 om 13:39

    Ik heb in geen van beide gereden, zou ze eerst moeten testen. Mijn emotie zegt Ferrari en verstand zegt Aston.

    Login om te reageren
  38. JamesBond007 zegt

    10 januari 2016 om 13:40

    Sorry zelfs ik zeg Ferrari.

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      10 januari 2016 om 14:25

      @JamesBond007: http://img.xcitefun.net/users/2012/02/285975,xcitefun-1.jpg oh no, You don’t!

      Login om te reageren
  39. Rob zegt

    10 januari 2016 om 13:48

    Van opzij is een DB7 eigenlijk het mooiste wat er te krijgen is:
    http://astonacquisitions.com.au/docs/web/main/120905-79.aspx

    Alleen daarom kies ik ‘em. Als auto an sich moet ie zijn meerdere erkennen aan eigenlijk elke concurrent. Maar dat is slechts bijzaak…

    Login om te reageren
  40. nackjickelsohn zegt

    10 januari 2016 om 13:52

    Aangezien de Aston voor een deel uit Ford onderdelen bestaat zou ik voor de Ferrari gaan.

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      10 januari 2016 om 14:16

      @nackjickelsohn: en die bestaat voor een deel uit FIAT onderdelen. Dus wat is je punt. Who cares.

      Login om te reageren
    • michaelcorleone zegt

      10 januari 2016 om 16:55

      @nackjickelsohn: Ford is een van de oudste automerken. Een F-150 Raptor, Mustang, Ford GT of een klassieke Crown Victoria zijn allemaal Fords met karakter, dus wat is je punt?
      Weet je trouwens dat Audi en BMW een boel onderdelen van andere merken gebruiken, kijk verder dan de badge alleen.

      Login om te reageren
      • phdg zegt

        10 januari 2016 om 17:20

        @michaelcorleone: je vergeet nog alle ford xr, rs en st

        Login om te reageren
  41. biohazardracer zegt

    10 januari 2016 om 14:05

    De Aston Martin ?

    Login om te reageren
  42. thomasthomas zegt

    10 januari 2016 om 14:05

    De Fiat

    Login om te reageren
    • robinthecarguy zegt

      10 januari 2016 om 15:07

      @thomasthomas: Ferrari is geen onderdeel van Fiat meer sinds vorige week ofzo

      Login om te reageren
      • rolov zegt

        10 januari 2016 om 15:39

        @robinthecarguy: toen nog wel dus.

        Login om te reageren
  43. roberto zegt

    10 januari 2016 om 14:19

    Beide auto’s diverse keren gereden, en dan ga ik toch overduidelijk voor de 550 Maranello. De Aston Martin is een beauty, maar van zijn snelheid moet hij het niet hebben, ik vind het pas spannend worden bij AM toen ze de AMV8

    Login om te reageren
  44. bugatti2405 zegt

    10 januari 2016 om 14:48

    550 for sure

    Login om te reageren
  45. robinthecarguy zegt

    10 januari 2016 om 15:05

    Maranello, no doubt

    Login om te reageren
  46. PeugeotGTI zegt

    10 januari 2016 om 15:12

    Poe dit is echt lastig kiezen… De Aston vind ik schitterend en het interieur spreekt me meer aan. Maarja de Ferrari is ook schitterend, klinkt beter (veel beter) en is sneller.
    Hmm, toch maar de Ferrari omdat Ferrari.

    Login om te reageren
  47. Edge zegt

    10 januari 2016 om 15:55

    De Ferrari. De Aston is geen verkeerde wagen, maar de Ferrari scoort bij mij op elk vlak beter. Mooier exterieur, mooier interieur, beter geluid.

    Login om te reageren
  48. tuutertuuter zegt

    10 januari 2016 om 16:29

    Sowieso de ferrari, maar een paar van de foto’s zijn van een 575M. Die is nog wel aanzienlijk wat meer duiten dan de db7, niet echt een geweldige vergelijking dus.

    Login om te reageren
  49. Hupke zegt

    10 januari 2016 om 16:46

    De db7 maar dan met de 6 cylinder en compressor. Dat blok wat kietelen bezorgt je meer plezier dan de v12. Ferrari is acceptabel qua looks, zowat de laatste die nog aanschouwelijk is maar de db7 wint echt qua looks. Motor en ophanging kan je tunen, de looks is al wat moeilijker.

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      10 januari 2016 om 17:05

      @Hupke:
      Was de GT eigenlijk niet al een getunede DB7? Meer vermogen, betere ophanging, betere remmen, etc.

      Was het zelfs niet zo dat je met je oudere DB7 naar Aston Martin kon gaan en dat zij ‘em dan voor je naar ‘GT-specs’ verbouwden? (tegen betaling natuurlijk)

      Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      10 januari 2016 om 17:47

      @Hupke: de V6 kost naar verhouding ook geen drol: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=282492044

      Login om te reageren
      • Hupke zegt

        10 januari 2016 om 20:40

        @e1000bmw523i:
        I6 niet v6 (toch wel wereld van verschil).

        Login om te reageren
        • e1000bmw zegt

          11 januari 2016 om 10:35

          @Hupke: nooit geweten dat de motor daarin ook in lijn was.

          Login om te reageren
          • e1000bmw zegt

            11 januari 2016 om 10:37

            @e1000bmw523i: Als ik ff de moeite had genomen om alle foto’s te bekijken had ik dat kunnen zien…

            Login om te reageren
          • Hupke zegt

            11 januari 2016 om 22:42

            @e1000bmw523i:

            Een v6 ga je nooit in een luxewagen terugvinden (trillingen).

            Login om te reageren
      • Hupke zegt

        10 januari 2016 om 20:45

        Prijzen zijn niet hetgene waar je over valt maar de vaste kosten zijn zowel bij de db7 als de 550 wat te hoog. Fatsoenlijke verzekering, taxen, en natuurlijk onderdelen… word al vlug duur als je die totale kost deelt door het aantal uren dat je zo’n ding gebruikt op een jaar.

        Login om te reageren
        • phaeton zegt

          10 januari 2016 om 22:29

          @Hupke: Dan moet je een Lexus kopen.

          Login om te reageren
          • Hupke zegt

            12 januari 2016 om 07:09

            @phaeton:

            Het is niet dat die geen leuke wagens hebben maar daily drivers heb ik via het werk sowieso al en als je na 4 weken eindelijk nog eens thuiskomt zeg je niet “amai wat heb ik die lexus gemist”.

            Login om te reageren
  50. michaelcorleone zegt

    10 januari 2016 om 16:47

    Zeer moeilijk zowel de DB7 als de 550 Maranello waardeer ik dus kiezen wordt lastig. Het zijn beiden tijdloze schoonheden met een apart karakter en hebben zo hun sterke punten.

    Allebei en ik droom verder :)

    Login om te reageren
  51. mellie zegt

    10 januari 2016 om 18:18

    De DB7,puur vanwege de uitstraling en klasse die deze wagen met zich mee neemt.
    Gewoon tijdloze schoonheid.

    Login om te reageren
  52. mashell zegt

    10 januari 2016 om 18:41

    Zelden is de keuze zo gemakkelijk geweest. Beauty of the Beast. De Aston dus want die is wel mooi, heel mooi zelfs. Bij de Ferrari heb je elke kilometer de gedachte in je hoofd: de 456 was toch wel heel veel mooier.

    Login om te reageren
  53. toyotafortuner zegt

    10 januari 2016 om 18:41

    Tering jantje wat een dilemma!

    Ik zou ECHT niet kunnen kiezen.

    Twee van de meest sexy wagens van de afgelopen decennia. En dan moet ik er tussen kiezen.

    Login om te reageren
  54. clarkson zegt

    10 januari 2016 om 19:52

    De 550 natuurlijk. Met handbak natuurlijk. Zelf schakelen met een v12, leuker gaat het echt niet worden!

    Login om te reageren
  55. mrrallycross zegt

    10 januari 2016 om 21:29

    Dan toch de ferrari

    Login om te reageren
  56. phaeton zegt

    10 januari 2016 om 22:32

    De 550. Handbak in een GT, het oude V12 geluid en niet het schreeuwerige van de GTO’s en F12’s van deze wereld. Plezier voor altijd. Hoge kosten, maar die haal je er wel uit over 10-15 jaar bij verkoop, mocht je ‘m überhaupt ooit willen verkopen. Zo worden ze niet meer gemaakt. Zoals men nu naar Daytona’s kijkt, zo kijkt men over 20 jaar naar de 456 en 550.

    Login om te reageren
  57. undifined1 zegt

    11 januari 2016 om 00:18

    Of je gaat voor iets meer 90 ies, iets minder vermogen, iets meer autobahncruiser, iets minder onderhoudskosten, iets minder opvallend, en heel veel meer duits. En je neemt een 850csi (ik weet het hele kromme vergelijking, maar toch blijft dat voor mij baas boven baas in het GT segment) of natuurlijk de alpina B12 5.7 coupe, kom je qua vermogen al aardig in de buurt

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North