• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kies maar: RX-7 of Skyline GT-R R34 of NSX

Auteur: Author, gepost 8 april 2016 om 11:23 – 111 Reacties

Kies maar: RX-7 of Skyline GT-R R34 of NSX


Autoblog breekt je brein.

Mazda RX-7 (FD)

Komt die RX-Vision er (al dan niet in licht gewijzigde vorm) nou wel of niet? Geen idee. Wat we wel weten is dat de RX-7 wat weinig aandacht krijgt hiero, dus hoog tijd om daar wat aan te doen. Opvolger RX-8 is trouwens wel een stuk vaker voorbijgekomen, maar da’s een andere auto en dus een ander verhaal.

Het vermogen van max 280 pk bij een cilinderinhoud van slechts 1,3 liter kon in de jaren ’90 maar één ding betekenen: hier is een geblazen wankelmotor aan het werk. Het uiterlijk is op plaatjes niet bijzonder opvallend, maar toch kijk je even om als er in ’t echt eentje voorbijkomt. Niet in de laatste plaats dankzij het geluid.

Nissan Skyline GT-R R34

Volgens sommige kenners de beste sportwagen die Japan ooit heeft voortgebracht. Heeft alleen een beetje last van hetzelfde als de RX-7: z’n opvolger trok al rap bijna alle aandacht naar zich toe. Jammer, want de R34 is gewoon mooier dan de R35. Punt.

Het vermogen uit de RB26DETT L6-motor is volstrekt irrelevant, want gemakkelijk op te krikken tot zo’n beetje elke waarde die je maar wenst. Overigens stond de R34 voor 276 pk in de folder wegens een Japans herenakkoordje (vergelijkbaar met de Duitse 250 km/u-regel), maar af-fabriek had de gemiddelde Skyline al rond de 330 pk aan boord.

Honda NSX

Aanvankelijk wilden we het bij twee keuzes houden, want overzichtelijk, maar in dit gezelschap hoort de originele NSX er natuurlijk gewoon keihard bij. Een onderstel dat door Ayrton Senna himself op punt is gezet, een mooie bijrol in de klassieker Pulp Fiction en overall een auto die de concurrentie een stevige portie kontschop verkocht als het op kwaliteit en gebruiksgemak aankwam.

Natuurlijk zijn de latere (R-)versies de betere en de meest begeerlijke, maar van de andere twee kandidaten pakken we de standaardversies als voorbeeld. Dus voor de NSX ook. Nu de grote vraag aan jullie: welke mag het worden?

Ook interessant!

  • Skyline GT-R R34
    Skyline GT-R R34 prijs is officieel krankzinnig hoog
  • Skyline GT-R R34: dit zijn ze allemaal!
  • Puntgave Mazda RX-7 op Marktplaats is heerlijk retro
  • Paarse Skyline
    Paarse Skyline R34 V-Spec is eindelijk kneiterduur!

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Honda, kies-maar, Mazda, Nissan, nsx, r34, rx-7, skyline, Vergelijkingen

Vorig bericht: « The Verdict: dochter Paul Walker krijgt $ 10 miljoen
Volgend bericht: LOL! Belgische agenten moeten opnieuw op rijles »

Lees Interacties

Reacties

  1. martinus zegt

    8 april 2016 om 11:25

    NSX.. by far.

    Login om te reageren
    • martinus zegt

      8 april 2016 om 11:28

      @martinus: Voor wie nog twijfelt, of überhaupt iets anders overweegt:

      Verplicht kijkvoer:
      http://youtu.be/fwxsCJx6caE

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        8 april 2016 om 14:19

        @martinus:

        Whahaha .. Cheesieeeee ..
        Wat een troep ..
        Makers van dat filmpje hadden vast een grafhekel aan Senna en Honda ..
        En van de NSX fanboys hebben ze helemaal een lage dunk ..

        Zo sarcastisch zou ik zelfs niet eens kunnen zijn ..

        Login om te reageren
        • martinus zegt

          8 april 2016 om 15:37

          @lincoln: Waarom zo vaak negatief?

          Login om te reageren
      • dawwg zegt

        8 april 2016 om 16:11

        @martinus: Ik dacht dat je dit klassieke Senna + NSX filmpje zou posten … bij deze dan dus maar: https://www.youtube.com/watch?v=izaWlKxVo1A

        Login om te reageren
    • mrducky zegt

      8 april 2016 om 12:11

      @martinus: inderdaad… mijn droom jdm auto!!

      Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      8 april 2016 om 13:42

      @martinus: ik ook!

      Login om te reageren
  2. maxidyne zegt

    8 april 2016 om 11:25

    NSX! Geen tuner reputatie… en natuurlijk Ayrton Senna. En gewoon een mooie en technisch interessante wagen.

    Login om te reageren
    • kapitein zegt

      8 april 2016 om 12:59

      @maxidyne: True, al vraag ik me af in hoevere Senna daar daadwerkelijk aan heeft meegewerkt. Prachtige marketing natuurlijk..

      Login om te reageren
  3. vinox zegt

    8 april 2016 om 11:26

    Vroeger zou ik GT-R zeggen, maar tegenwoordig vind ik daarvan de Hakosuka veruit de vetste. Daarom de NSX, want dat ding ziet er stoer uit op foto en in videogames, maar als je eentje in het echt zien is genoeg om proper ondergoed nodig te hebben.

    Login om te reageren
  4. Joost zegt

    8 april 2016 om 11:28

    NSX!

    Vind de R34 niet zo mooi en de RX7 is ook niet mijn ding…

    Login om te reageren
  5. cassiewollie zegt

    8 april 2016 om 11:29

    Ik weet het, hij staat er niet tussen.. Maar in deze categorie toch echt een Supra.

    Login om te reageren
    • bEffie zegt

      9 april 2016 om 00:16

      @cassiewollie: idd + de Mitsubishi 3000gt.
      Ook had ik liever de Nissan 300ZX (Z32) ipv de skyline gezien.

      Login om te reageren
  6. 1001pk zegt

    8 april 2016 om 11:29

    Te moeilijk

    Login om te reageren
  7. razzie zegt

    8 april 2016 om 11:31

    Respect voor het complete trio! Ik denk dat de RX7 het beste bij mij past qua specificaties, maar ik zou toch voor de NSX kiezen.

    Login om te reageren
  8. norge zegt

    8 april 2016 om 11:31

    Skyline natuurlijk, bruut monster…Zien die twee andere er maar uit als handtasjes..

    Login om te reageren
  9. cvoo zegt

    8 april 2016 om 11:33

    De Supra hoort ook zeker in dit rijtje thuis imo!

    Login om te reageren
    • PunicaOase zegt

      8 april 2016 om 12:27

      @cvoo: helemaal mee eens, maar ik kies voor de NSX!

      Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      8 april 2016 om 12:44

      @cvoo: Absoluut! Zou dan ook mijn keuze zijn. Liefst die groene van Titan Motorsports waar Tuned mee gereden heeft. Zo is ie voor mij perfect.

      Login om te reageren
    • G-Ammo zegt

      8 april 2016 om 12:55

      @cvoo: Hoe kom je daar bij?
      Toyota is een super saai merk… dus de Supra ook! :)

      En de AE86, de Corolla TE27, Corolla T-Sport, Chasers, Crown, Soarer, MR2’s…

      Allemaal super saai!

      Login om te reageren
      • volvoturbo zegt

        8 april 2016 om 13:15

        @G-Ammo: Een Supra saai? MK4 zeker niet.

        Login om te reageren
      • lazy123 zegt

        8 april 2016 om 17:24

        @G-Ammo: je vindt het een saai merk, maar toevallig ken je wel al die modellen uit het hoofd. Ziet ernaar uit dat je het juist interessant zou vinden??…

        Login om te reageren
        • G-Ammo zegt

          8 april 2016 om 20:19

          @lazy123:
          Type in Sarcasme in Google ;) En kijk naar mijn Avatar op autoblog…

          Kuch…

          Login om te reageren
    • thijs_vangrinsven zegt

      8 april 2016 om 13:17

      @cvoo: kunnen we net zo goed de EVO en de WRX STi er ook bij doen imo.

      Login om te reageren
      • cvoo zegt

        8 april 2016 om 13:42

        @thijs_vangrinsven: Dat zijn rally afgeleide met 4 cilinder blokken…Ook gaaf, maar een hele andere klasse!!

        Login om te reageren
    • bogey zegt

      8 april 2016 om 17:28

      @cvoo: Een GTO ook vind ik. Vroeger had je zoveel Japanse schoonheden. Tegenwoordig zijn ze zeker nog OK, maar missen ze wat emotie of zo, ik weet niet juist wat het is.

      Login om te reageren
  10. jasbelle zegt

    8 april 2016 om 11:33

    R34 GT-R, want 2Fast2Furious

    Login om te reageren
    • Design_Driven zegt

      8 april 2016 om 13:11

      @jasbelle: Voor mij juist een rede die te laten staan.

      Login om te reageren
  11. Michiel1 zegt

    8 april 2016 om 11:33

    hoe kan dit lijstje zonder de Supra??
    ik zou toch voor NSX kiezen, in mijn ogen net wat beter en vooral specialer als de andere 3 keuzes (ja ik reken de supra mee)

    Login om te reageren
  12. ardonjr zegt

    8 april 2016 om 11:34

    Absoluut de Nissan!

    Login om te reageren
  13. arii zegt

    8 april 2016 om 11:34

    Alle 3 geweldige auto’s, maar hoort een Supra ook niet in dit groepje? :)

    Login om te reageren
  14. michaelcorleone zegt

    8 april 2016 om 11:35

    Tussen de Honda NSX en de Nissan Skyline GT-R r34 kan ik niet kiezen tussen allebei.

    Login om te reageren
  15. ronin1130 zegt

    8 april 2016 om 11:37

    Heb nog een test liggen van MotorTrend (juli 1993) waarin ze de Acura NSX, Mazda RX-7, Mitsubishi 3000GT, Nissan 300ZX en de Toyota Supra tegenover elkaar zetten. Hierbij wordt ook gewerkt met fysisch opgemeten parameters zoals G-krachten enzo.
    Hierin komt de Supra werkelijk als superieur uit, beetje verrassend misschien…

    De RX-7 zou ik in deze keuze links laten liggen, heeft een grillige betrouwbaarheidsreputatie en schijnt niet echt comfortabel voor dagelijks gebruik.
    De NSX en de GT-R R34 zijn en blijven iconen natuurlijk. Het is wel jammer dat zoveel GT-R (grondig? deskundig?) onder handen zijn genomen zodat erg weinig originele exemplaren overblijven. Misschien wordt een stock GT-R wel op termijn het meeste waard?
    Doe mij maar een stock GT-R dan uit deze selectie…

    Login om te reageren
    • dylanrex zegt

      8 april 2016 om 12:40

      @ronin1130: in de tijd dat ik de rx7 heb, zijn er al 2 Gtr’s kapot gelopen! Dus betrouwbaar? Tot op een zekere hoogte.. en wie koopt zo’n auto nou voor dagelijks gebruik?

      Login om te reageren
    • E550 zegt

      8 april 2016 om 16:15

      @ronin1130: ik heb op het internet werkelijk geen 1 standaard Skyline kunnen vinden, behalve foto’s die in het museum staan.
      De skyline is prachtig, maar heeft zo’n tuningimago, dat ik ‘m niet zou kiezen. Ze hebben allemaal zo’n mega dikke uitlaat onder die je je vroeger ook zag onder Civics en GSi-tjes. De twee originele zijn vele malen mooier en ingetogener.

      Login om te reageren
  16. willeme zegt

    8 april 2016 om 11:38

    Kom op @MauritsH, ik heb nog steeds geen keuze gemaakt tussen de Carrera GT en de LF-A. Kom je met deze vraag…

    Login om te reageren
    • Corrado16v zegt

      8 april 2016 om 12:36

      @willeme: Precies, hou op met deze moeilijke keuzes. Ik slaap er niet van.

      Login om te reageren
  17. trolle zegt

    8 april 2016 om 11:38

    De rx7, ik zou ook geen seconde twijfelen bij de andere 2 maar de rx7 blijft mijn favoriet

    Login om te reageren
  18. lincoln zegt

    8 april 2016 om 11:39

    Kiezen is fun ..
    Kopen doet geen hond ..

    Login om te reageren
    • bmwe82 zegt

      8 april 2016 om 11:42

      @lincoln: Waarom zo vaak negatief?

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        8 april 2016 om 11:48

        @bmwe82:

        Bedankt dat je denkt dat ik verantwoordelijk ben voor de salesfigures ..

        Login om te reageren
        • willeme zegt

          8 april 2016 om 13:43

          @lincoln: het is inderdaad nogal negatief hoe je het stelt, maar het feit wil dat het ook negatief is.

          Sportieve Jappen tussen 1990-2002:

          Honda:
          NSX, Integra Type R, S2000, Civic Type R

          Mazda:
          RX-7, Eunos Cosmo

          Mitsubishi:
          FTO, Eclipse, GTO, Lancer Evolution,

          Nissan:
          Silvia/200SX, 300ZX, Skyline GT-R, Stagea RS,

          Subaru:
          Impreza STI, Forester STI, Legacy B4 GT

          Toyota:
          MR2, Celica, Supra

          Even snel de carlist van GT4 er bijgehaald ;-).

          Die hele markt is jaren al geleden overleden. Er zijn er nog maar vijf niche spelers over. That’s it. (STI, GT86, GT-R, RC-F en Covic Type-R).

          Dus een korte deductie leert dat je volkomen gelijk hebt ;-).

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            8 april 2016 om 13:49

            @willeme:

            Dat maakt kiezen niet alleen fun ..
            Maar ook heel makkelijk ..

            Login om te reageren
          • Rob zegt

            8 april 2016 om 15:27

            @willeme:
            Goh, nooit geweten dat Mazda in de jaren 90 nog een Cosmo maakte. En na wat Google-werk kan ik wel de conclusie trekken dat het een best fraaie coupe is. Doet me ergens denken aan Lincoln MK8, maar dan met liniaal getekend. Tof wel.

            En ik kende eigenlijk alleen de jaren 60 Cosmo. Mogen we die auto eigenlijk de eerste Japanse supercar noemen?

            Login om te reageren
    • GOD zegt

      8 april 2016 om 19:22

      @lincoln: :D Dit is echt waar de beste slogan die ik ooit heb gehoord!

      Login om te reageren
  19. bmwe82 zegt

    8 april 2016 om 11:41

    https://m.youtube.com/watch?v=jjbrFBE4x8A

    Login om te reageren
  20. starlet zegt

    8 april 2016 om 11:42

    Ik mis ook de Supra! Toch net zo’n grote legende lijkt me..

    Login om te reageren
  21. Jochempie zegt

    8 april 2016 om 11:43

    De NSX voor mij… Als het de R32 GT-R geweest was, was ik daarvoor gegaan. Die vind ik veel mooier dan de R34…

    De RX-7 is het niet voor mij… Gevoelige motor, onaantrekkelijke styling..

    Login om te reageren
  22. Vreddy_B zegt

    8 april 2016 om 11:44

    Van bovenstaande auto’s zou ik de Nissan kiezen.
    Maar uit deze categorie is de Mitsubishi 3000GT toch echt mijn favoriet.

    Is het trouwens niet logischer om gezien de bouwjaren de Nissan Skyline R33 te nemen?

    Login om te reageren
  23. Vanquish zegt

    8 april 2016 om 11:45

    Ik ga voor de RX7 of de R34. Met de NSX heb ik nooit iets gehad en eigenlijk vind ik die niet eens zo mooi. Wat design betreft vind ik de RX7 veruit het mooiste, maar de R34 heeft weer zo’n prachtig V6 geluid. Lastig!

    Login om te reageren
    • ikbenmnzus zegt

      8 april 2016 om 11:50

      @Vanquish: 6 in lijn. Geen V6.

      Login om te reageren
      • Vanquish zegt

        8 april 2016 om 11:51

        @ikbenmnzus: Je hebt gelijk, excuseer! V6 typt zó makkelijk dat ik er niet eens over nadacht.

        Login om te reageren
  24. martingtv zegt

    8 april 2016 om 11:51

    rx7, de mooiste van de 3.

    Login om te reageren
  25. griffendahl zegt

    8 april 2016 om 11:52

    NSX, want middenmotor, atmosferisch en Senna.

    Login om te reageren
  26. Rob zegt

    8 april 2016 om 11:59

    Als we dan toch gaan toevoegen: Mitsubishi GTO. Vierwielaandrijving, vierwielbesturing en actieve aerodynamica, jawel! Ook als Dodge Stealth verkocht, en dat is een héél erg slick ontwerp!
    http://rkdealeraccelerate.s3.amazonaws.com/images/3/5/8/6/3586/1991-Dodge-Stealth-R-T-Twin-Turbo_251276_low_res.jpg
    http://rkdealeraccelerate.s3.amazonaws.com/images/3/5/8/6/3586/1991-Dodge-Stealth-R-T-Twin-Turbo_251275_low_res.jpg

    Heeft niet de faam en bekendheid als de RX7/Skyline/NSX, en dat is te zien in de prijzen. Gewoon te behappen nog. ook de hele mooie exemplaren.

    Login om te reageren
    • Vreddy_B zegt

      8 april 2016 om 12:07

      @Rob: Ik heb zelf wel voorkeur voor de 3000GTO met de klap koplampen. http://www.autozine.org/Archive/Mitsubishi/classic/GTO.html

      Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      8 april 2016 om 13:45

      @Rob: Maar zou je hem dan als Mitsubishi of Dodge kiezen?

      Login om te reageren
      • Rob zegt

        8 april 2016 om 14:09

        @e1000bmw523i:
        Euhm, technisch waren ze toch exact gelijk, op de actieve aerodynamica na?
        Dan denk ik de Dodge, want die heeft toch die subtiele achterlichten (zie mijn eerdere foto) en de Mitsubishi niet? Wel in het rood gaarne!

        (@Autoblog, ga eens een uitgebreid artikel over die auto schrijven! ;-))

        Login om te reageren
  27. TimD zegt

    8 april 2016 om 12:00

    GEEN VAN ALLEN

    Login om te reageren
  28. henkhupelschoten zegt

    8 april 2016 om 12:01

    Ferrari F355, heeft ook klapkoplampen! En is mooier!

    Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      8 april 2016 om 13:47

      @henkhupelschoten: Als we dan toch over klapkoplampen beginnen: E31 (Bimmer uiteraard)…

      Login om te reageren
  29. e270cdi zegt

    8 april 2016 om 12:02

    GT-R en dan motorisch extreem tunen. Of toch de RX-7? Het iig de enige auto’s waarvan ik ze getuned lekkerder vind als standaard.

    Login om te reageren
  30. madmarky zegt

    8 april 2016 om 12:02

    De Supra hoort meer thuis in dit ‘Fast & Furious” rijtje als de NSX, welke toch meer wordt gezien als supercar dan sportieve straatauto.

    Daarover gesproken: NSX, want supercar.

    Login om te reageren
  31. viezefreddyw zegt

    8 april 2016 om 12:03

    Ik kies voor de NSX. Een auto die naar mijn beleving minder is aangetast door de tuningwereld. De R34 Skyline vind ik echt schitterend, alleen jammer dat ‘ie door een paar films zo geliefd is om te ’tunen’. Hetzelfde liedje voor de RX-7, Supra etc.

    Login om te reageren
  32. niekie1999 zegt

    8 april 2016 om 12:05

    Mag ik de r32 gtr toevoegen? Die vind ik toch ff mooier dan de r34 gtr

    Login om te reageren
  33. denniss00 zegt

    8 april 2016 om 12:09

    De RX-7 lijkt me ook niet verkeerd

    Login om te reageren
  34. micrak11 zegt

    8 april 2016 om 12:10

    R34 natuurlijk!

    Login om te reageren
  35. aquila2003 zegt

    8 april 2016 om 12:11

    Nsx because: nsx

    Login om te reageren
  36. redneckdarian zegt

    8 april 2016 om 12:13

    Liever de Nsx, maar als enige auto de GTR

    Login om te reageren
  37. willeme zegt

    8 april 2016 om 12:13

    Wel grappig dat er telkens gerefereerd wordt aan Senna. De beste man heeft volgens mij een paar keer gereden met de proto van de NSX en een paar adviezen gegeven. Hij was wel dichter betrokken bij het Type-R project (op Suzuka). Maar we doen de ingenieurs van Honda ernstig tekort door alle credits aan Senna te geven. Anders kunnen we ook zeggen bij elke Ferrari tussen 2000-2010 ‘want Schumacher’.

    Het is zoals altijd, gewoon marketing. Succesvolle ook, want iedereen trapt erin.

    Login om te reageren
    • martinus zegt

      8 april 2016 om 13:21

      @willeme:
      Elke Ferrari tussen 2000-2010, Want Ferrari!
      Marketing werkt!

      Login om te reageren
    • slaapmutsje zegt

      8 april 2016 om 16:19

      @willeme: Senna was niet zo onder de indruk van dat eerste prototype. Plat gezegd was zijn feedback dat de auto als een boot stuurde. De ingenieurs zijn vervolgens weer opnieuw begonnen om dat aluminium frame wel voldoende stijf te krijgen. Dus de ingenieurs verdienen alle credits, maar zonder de eerlijke feedback van Senna was de NSX niet zo’n geweldige auto geworden.

      Login om te reageren
    • Erik zegt

      8 april 2016 om 16:46

      @willeme: heeft niets met marketing te maken. Aceton Senna heeft het onderstel voor Honda ‘fijn geslepen’ totdat Honda content was om de strijd aan te gaan met de gevestigde orde.
      Dit resulteerde o.a. in een test door het Duitse (!) blad Auto, Motor und Sport tussen de NSX en de Porsche 911 met als resultaat dat de NSX als winnaar uit de bus kwam op alle fronten. Duitsland op z’n kop natuurlijk gelet op de reacties op het artikel.

      Login om te reageren
      • willeme zegt

        9 april 2016 om 00:16

        @erik2907: Klopt helemaal, maar met Senna heeft dat niet zo veel te maken. Hij heeft zijn feedback gegeven, maar hij was niet testrijder of ontwikkelingschef of zo. Ook zonder Senna was de NSX de briljante auto die het is. Senna heeft met name bij gedragen aan de mythische status erom heen ;-)

        Login om te reageren
        • Author zegt

          9 april 2016 om 09:32

          @willeme: Maarre, hoe zat het nou precies met Taki Inoue en de Smart Roadster?

          Login om te reageren
          • willeme zegt

            9 april 2016 om 10:13

            @MauritsH: dat was toch de allerslechtste F1 coureur aller tijden, behept met een serieuze alcoholverslaving tegenwoordig?

            Login om te reageren
            • Author zegt

              9 april 2016 om 20:42

              @willeme: Hahahaha +1!

              Login om te reageren
  38. audiisthebest zegt

    8 april 2016 om 12:15

    Makkelijke keuze, sowieso de R34 GT-R

    Login om te reageren
  39. thefmanl zegt

    8 april 2016 om 12:16

    Gewoon alle 3

    Login om te reageren
  40. pinut187 zegt

    8 april 2016 om 12:17

    De NSX uiteraard!

    Login om te reageren
  41. rob5nismo zegt

    8 april 2016 om 12:21

    Echte breinbreker deze want alle 4 zijn bruut

    Login om te reageren
    • Corrado16v zegt

      8 april 2016 om 12:34

      @rob5nismo: alle 4? De ene RX7 en ook de andere ?

      Login om te reageren
  42. martijn11 zegt

    8 april 2016 om 12:25

    GT-R zeker weten

    Login om te reageren
  43. MDA zegt

    8 april 2016 om 12:31

    NSX of GTR… maar toch NSX want Senna.

    Login om te reageren
  44. reactief zegt

    8 april 2016 om 12:33

    Ben van allen geen groot fan, al kan de NSX me redelijk bekoren.

    Toevallig zag ik gisteren een zwart exemplaar in Vlissingen. En moet zeggen dat ik wel onder de indruk was, vond hem erg geslaagd.

    Login om te reageren
  45. toyotafortuner zegt

    8 april 2016 om 12:40

    Och @MauritsH wat doe je me aan! Kiezen tussen 3 van de meest iconische pret Japanners uit de 90s! Dat kan ik absoluut niet!

    En idd: eigenlijk mogen de Supra en de 3000GT er ook bij.

    Login om te reageren
  46. allesmetturbo zegt

    8 april 2016 om 12:40

    GT-R!! anyday

    Login om te reageren
  47. gieltj zegt

    8 april 2016 om 12:53

    Liever de GT-R32.
    Moest ik kiezen dan ga ik voor de RX-7 because rotary

    Login om te reageren
  48. pagani86 zegt

    8 april 2016 om 13:03

    Kan niet kiezen tussen deze 3 Japanse sport auto’s. Ze alle 3 iets unieks

    Login om te reageren
  49. sr20det zegt

    8 april 2016 om 13:08

    Een r34 vspec of een rx7 spirit r ?? zou nooit kunnen kiezen, wil ze allebei

    Login om te reageren
  50. kwatkam zegt

    8 april 2016 om 13:10

    NSX zonder twijfel. Vroeger was ik gek van de RX7 en zeker deze laatste versie. Echter bij een meeting onder de motorkap gekeken en het blijkt dat een wankelmotor mengsmering heeft! Er zit een apart olietankje die de benzine “vet” maakt om te voorkomen dat de zuigerafdichting te hard slijt. Tsssk, leuk voor een brommertje maar voor een sportauto? Kom op zeg.

    Login om te reageren
  51. redbeams zegt

    8 april 2016 om 13:52

    Uh tja ik zou dan toch voor de R34 gaan…al hoort de supra zeker in het rijtje thuis.
    Supra heeft toch echt de lekkerst klinkende 6 in lijn naar mijn mening.

    Login om te reageren
  52. e1000bmw zegt

    8 april 2016 om 13:55

    De RX-7. Iedereen loopt al weg met die andere twee namelijk, dus ik kies voor de underdog van het stel.

    Login om te reageren
  53. skylinefan zegt

    8 april 2016 om 14:01

    Ik zou ’t niet weten ;)

    Login om te reageren
  54. str8six zegt

    8 april 2016 om 14:13

    R33 in Midnight purple met goudkleurige BBS RS’en.

    Login om te reageren
  55. sracert zegt

    8 april 2016 om 14:35

    Honda NSX want F1 5x WM en ik geloof 71x overwinningen en natuurlijk de afstelling conform simply the best “Senna”. check anders nog even op u-tube Senna’s test v/d witte NSX type-R op Suzuka. Heeft Senna zijn gewone kleren aan met lakschoentjes en witte sokjes, schopt nog even tegen de bandjes voor controle en dan schiet hij rokend de pits uit. (ik weet niet hoe ik de link naar u-tube kan uploaden)

    Login om te reageren
    • Erik zegt

      8 april 2016 om 16:57

      @sracert: bij deze de link:

      http://youtu.be/jjbrFBE4x8A

      Login om te reageren
      • sracert zegt

        8 april 2016 om 17:09

        @erik2907: Tx man! Konden/mochten de heren van AB de LFA en de Carrera GT maar zo testen!
        @willemse: kijk je ook nog even?

        Login om te reageren
  56. rotarypowah zegt

    8 april 2016 om 14:38

    De RX-7 natuurlijk!

    Login om te reageren
  57. xiran zegt

    8 april 2016 om 14:56

    Alleen de nsx, de andere twee zijn te klein.

    Login om te reageren
  58. dedon zegt

    8 april 2016 om 15:50

    R34 natuurlijk. Gewoon in een hele andere klasse. Eigenlijk vind ik je ze sowieso niet met elkaar kan vergelijken… Turbo vs N.a. vs Rotor

    Login om te reageren
  59. neal zegt

    8 april 2016 om 16:14

    RX7, maar ik heb er dan ook al één :-D

    Login om te reageren
  60. deora zegt

    8 april 2016 om 16:59

    Ik rij nu in een R34 GT-T dus ga automatisch voor de R34 GT-R ?

    Login om te reageren
  61. Hupke zegt

    8 april 2016 om 18:10

    Van die 3 wagens vragen ze voor 2 ervan hoge bedragen en eentje kan je voor een appel en een ei meenemen, we weten al welke van de 3 dus niet begeerlijk is.

    Van die 2 is er eentje die met kop en kont boven de ander uitsteekt en dat is de NSX, maw. honda is de enige logische keuze. Maar kopen doe je met je hart en dus word diegene gekoch die het eerste te koop was op NFS driftspul.

    Login om te reageren
  62. addiction4cars zegt

    8 april 2016 om 18:11

    1: Nsx
    2: R34
    3: Rx7

    Login om te reageren
  63. horza zegt

    8 april 2016 om 18:50

    Zonder twijfel de NSX!!!

    Login om te reageren
  64. ghost zegt

    8 april 2016 om 20:00

    Een perfecte RX7 met trirotor en veilside kit vind ik best leuk maar ik kies toch de Nissan skyline GT-R R34 in midnight purple.

    Login om te reageren
  65. goodfellar1 zegt

    8 april 2016 om 21:12

    De eerste ‘kies maar’ waar ik echt moeite heb met kiezen. Alle 3 prachtige Japanners!

    Login om te reageren
  66. kennone zegt

    9 april 2016 om 08:57

    Silvia S15 Spec R

    Login om te reageren
  67. Davidov zegt

    10 april 2016 om 14:11

    Wat een moeilijke vraag zeg..
    Doe mij dan ook maar de NSX?

    Login om te reageren
  68. mellie zegt

    15 april 2016 om 15:46

    Zonder twijfel de RX-7

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North