• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kies maar: VW Golf GTI Cabrio vs Peugeot 308 CC

Auteur: sir_smokalot, gepost 4 mei 2012 om 17:39 – 80 Reacties

Kies maar!


Vrijdagmiddag, laten we er eens een ‘kies maar’ in gooien. Vandaag verkeren we in zomerse sferen, dus pakken we twee sportieve cabrio’s die ongeveer evenveel kosten, en waar je, met een beetje proppen, je hele gezin in kwijt kunt.

Gisteren maakte VW officieel de prijs bekend van de GTI Cabrio, de cabrio die heel eventjes als 2.0 TSI door het leven ging, maar waarna de marketingafdeling van VW het toch wijzer achtte er een GTI-badge op te plakken.

Laten we beginnen bij het begin: 38.390 euro moet de vierzitter gaan kosten. Hiervoor krijg je een wagen met elektronisch sper en sportonderstel, die in 7,3 seconden naar de 100 rijdt, en niet stopt totdat je 237 km/u hebt bereikt. Dit allemaal courtesy of de welbekende geblazen 2.0 onder de kap, die 210 pk en 280 Nm levert. De 1.4 TSI weegt ruim 1.400 kg, dus een gewicht ‘richting de anderhalve ton’ lijkt realistisch.

Je zou je kunnen afvragen in hoeverre je nog een Golf 6 wilt kopen, nu de introductie van de Golf 7 dichter- en dichterbij komt, maar ja, die komt er natuurlijk niet meteen als rappe cabrio, dus als dat je kopje thee is…

Tegenover de bullige Duitser zetten we een stukje Franse pit: de Peugeot 308 CC Féline 1.6 THP. Eigenlijk wilden we een MX-5 nemen om de vergelijking niet te makkelijk te maken, maar die is ruim 300 kg lichter (en atmosferisch, RWD, 2 zitplekken, enz enz) en daarmee toch wel heel erg verschillend…

Waar de Golf een traditionele stoffen kap heeft, heeft de Peug een klapdak. Met een aanschafprijs van 41.600 euro is hij overigens wel een pak duurder dan de Golf.

Ondanks zijn kleinere motor, die met 200 pk en 270 Nm tien paardjes (en evenzoveel Newtonmeters) minder levert dan de Golf, is de Française wel een dikkerdje: 1.510 kilo’s staan er maar liefst op de weegschaal. Hiermee doet Dikkie Dik een volle seconde extra (8,3 dus) over de 0-100, maar de topsnelheid is met 237 km/u wel identiek aan die van de Duitse buurman. Op topsnelheid komt het dus vooral op de slipstream aan als je achter elkaar rijdt.

Dus: kies maar. Een stukje Franse zwier met de 308 CC of toch de Golf GTI, waarbij je nog een beetje zakgeld overhoudt om een setje andere lichtmetalo’s te kopen, of wat opties aan te vinken?


Ook interessant!

  • Video: Golf GTI kopt een Range Rover
  • Video: Golf GTI bestuurder scheurt als een gek
  • Officieel: Volkswagen Golf GTI Clubsport 45
  • Oettinger Golf 8 GTI
    Oettinger Golf 8 GTI is keurig en subtiel. Huh?

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

308, Cabrio, golf, golf-6, gti, kies-maar, Peugeot, Vergelijkingen, Volkswagen

Vorig bericht: « Bugatti-Bentley: na anderhalf jaar wéér nieuwe CEO?
Volgend bericht: Move over BMW: Jaguar maakt zijn eigen Ringtaxi »

Lees Interacties

Reacties

  1. basjan zegt

    4 mei 2012 om 17:41

    golf:) every gti is a perfect gti

    Login om te reageren
  2. lastclick zegt

    4 mei 2012 om 17:46

    Als je alinea 5 leest kan je toch geen reden meer bedenken geen MX-5 te kopen?

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      4 mei 2012 om 18:11

      Behlave het feit dat half autoblog altijd de ‘gay-reflex’ krijgt zodra het over de MX-5 gaat.

      Login om te reageren
      • 240sx zegt

        6 mei 2012 om 17:12

        @sir_smokalot: helaas.

        Login om te reageren
  3. peugeot zegt

    4 mei 2012 om 17:49

    De peug!

    Login om te reageren
  4. robinio zegt

    4 mei 2012 om 17:50

    Ik ga voor de MX-5! Ow wacht, die heb ik al :-)

    Login om te reageren
  5. robinio zegt

    4 mei 2012 om 17:51

    Nee duidelijk de golf, de Peug is zo’n raar ding met het dak erop…

    Login om te reageren
    • Justawheelchairguy zegt

      4 mei 2012 om 18:28

      @robinio: zonder dak ook.

      Login om te reageren
  6. mashell zegt

    4 mei 2012 om 17:53

    De Golf want die ziet er wel leuk uit, itt de 308 CC. Dat dak van de 308 heeft gewoon te weinig onderdelen, is daarmee lomp en dat zie je terug in het design. De Golf is een moderne auto, een auto die anno 2012 geen knoppen op het stuur heeft is verouderd, sorry Peugeot.

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      4 mei 2012 om 18:01

      @mashell: wat moet je met knoppen op je stuur dan? Pure armoede.

      Login om te reageren
    • jzaero zegt

      4 mei 2012 om 18:04

      @mashell: pfff genoeg VAG spul zonder knoppen op het stuur. Je zal er verbaasd over zijn, terwijl ik vrijwel bij elke Fransoos wel knoppen achter het stuur vind.

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        4 mei 2012 om 21:14

        @jzaero: Bij sommige VAG wagens is het optioneel, maar bij de 308 kun je het niet eens krijgen. Knoppen voor audio en cruise op het stuur is zoveel handiger dan die stengeltjes of nog erger priegel knopjes op stalks die daar nier voor bedoeld zijn.

        Login om te reageren
        • jzaero zegt

          5 mei 2012 om 01:11

          @mashell: Dat is een ander verhaal, ergonomisch en ethisch misschien minder positief, maar ze zitten er wel (knoppen voor multifunctionele bediening). Ik ben niet op de hoogte ervan welke auto’s het standaard hebben, maar het valt me op dat in de meeste Fransen het wel zitten (rijd voor mijn werk veel verschillende lease en huurauto’s). Don’t know, beide niet mijn keuze.

          Login om te reageren
  7. mylvan zegt

    4 mei 2012 om 17:53

    De golf als ik kiezen moet. Vind hem mooier als de peug en met de motor is meer mogelijk.

    Login om te reageren
  8. wantthegreen zegt

    4 mei 2012 om 17:53

    MX-5!

    Login om te reageren
    • mercedesgl zegt

      4 mei 2012 om 19:28

      @wantthegreen: goed beargumenteerd en die was niet kiesbaar

      Login om te reageren
      • wantthegreen zegt

        6 mei 2012 om 18:35

        @mercedesgl: heeft geen uitleg nodig

        Login om te reageren
    • gedwongenleaser zegt

      4 mei 2012 om 23:58

      @wantthegreen: db9 volante…

      Login om te reageren
  9. Stellantis rules the sky zegt

    4 mei 2012 om 17:58

    Peugeot!

    Is mooier dan die badkuip van een Golf-Cabrio en daarbij is een cabrio om mee te cruisen, niet om mee te racen, dus een cabrio-GTI is onzin.

    Login om te reageren
  10. benzinehoofd zegt

    4 mei 2012 om 17:58

    Allebei! In de shredder…
    Golf I cabrio vs. 205 CTI was een ander verhaal verhaal geweest; die zijn allebei wèl leuk.

    Login om te reageren
    • Justawheelchairguy zegt

      4 mei 2012 om 18:29

      @benzinehoofd: Wat jij zegt!

      Login om te reageren
    • mynameisjeroen zegt

      4 mei 2012 om 21:03

      @benzinehoofd:

      Toen: Golf1 of CTi, dan duidelijk de CTi! Ik heb er drie jaar van kunnen genieten.

      Nu: Golf6 of 308CC, dan de Golf.
      VW heeft Peugeot dus duidelijk ingehaald wat mij betreft.

      Login om te reageren
    • eduardovich zegt

      5 mei 2012 om 15:31

      @benzinehoofd: helemaal eens, maar nu? Lachend de golf, laat die Peugeot aar achterwege..

      Login om te reageren
  11. mightymike zegt

    4 mei 2012 om 17:59

    Toch niet echt een moeilijke keus lijkt mij? Wie koopt er nou een Peugeot als je een golf gti kan kopen??

    Login om te reageren
    • mercedesgl zegt

      4 mei 2012 om 19:29

      @mightymike: +1

      Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      4 mei 2012 om 19:52

      @mightymike: En wie koopt er nou een wannabe CC als je een echte Cabriolet kan kopen!

      Login om te reageren
      • mightymike zegt

        5 mei 2012 om 08:55

        @Svenska_Aeroplan_AB: dan doel je toch op het feit dat de peugeot een flut bak is;-)

        Login om te reageren
  12. bullgod76 zegt

    4 mei 2012 om 18:02

    WTF, een GTI die eigenlijk helemaal geen GTI is en een Peug die ook al totaal niet sportief is, sportieve cabrio’s noemen waar het gehele gezin in moet kunnen.
    Dat zijn dus a 3 onwaarheden in toch wel een klein stukje tekst.
    En als ik dan toch moest kiezen, koos ik GEEN van beide. De Peug is gewoon lelijk met dat enorme stalen dat, wat totaal geen voordelen meer heeft tegenover een moderne softtop. En de VW is gewoon veels te zwaar om echt sportief te zijn.

    Ik kies dus ook voor een lichte een betaalbare roadster als de MX5. Want als je gehele gezin mee moet in een echt sportieve cabrio kom je al minimaal uit bij een Audi A5, BMW M3 of Mercedes E-Klasse, die voor een gemiddeld gezin totaal onbetaalbaar zijn.

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      4 mei 2012 om 18:12

      Haha, aardig relaas. Zullen we ze dan maar ‘sportief gemotoriseerde cabrio’s’ noemen?

      Login om te reageren
      • robinio zegt

        4 mei 2012 om 19:13

        @sir_smokalot: Een vrachtwagen noemen we toch ook niet sportief omdat er een stevige motor in zit?

        Login om te reageren
    • roadrebel123d zegt

      5 mei 2012 om 08:12

      @bullgod76: e klasse sportief?!

      Login om te reageren
  13. rechercheur zegt

    4 mei 2012 om 18:03

    Interieur van dat Golfje is toch wel héél erg lekker !! …..

    Login om te reageren
  14. mrbones zegt

    4 mei 2012 om 18:05

    Peugeot = vinex vrouwenbak
    Volkswagen = petjes
    Mazda mx5 = rijdersauto

    Login om te reageren
  15. norge zegt

    4 mei 2012 om 18:06

    MX 5 ,het moet wel een beetje kunnen rijden ,ohja en heel blijven natuurlijk.

    Login om te reageren
  16. jzaero zegt

    4 mei 2012 om 18:07

    Vind de Peugeot mooier, maar ik zou geen van beiden willen. Enige betaalbare roadster die ik wel wil is de MX5, puur om lekker mee te driften.

    Login om te reageren
  17. saydan zegt

    4 mei 2012 om 18:08

    VW Golf GTI Cabrio:
    Volautomatische airco (Climatronic),
    Klein lederpakket,
    Cruise control,
    Boordcomputer Plus
    Licht & Zichtpakket (regensensor en dimmende binnenspiegel)

    Peugeot 308 CC:
    Climatronic
    Semi leder
    SOS Module (bij een ongeluk waarschuwt de auto zelf de alarm diensten)
    ESP (optie bij VW)
    Donker getinte ramen achter (optie bij VW)
    Electrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegeld
    Cruise controle met snelheidsbegrenzer (snelheidsbegrenzer is niet eens beschikbaar bij de Golf)
    Bleutooth car set (optie bij VW)
    Hoofdsteunen achter bij de Peugeot (niet aanwezig bij VW)

    Dus vind het echt een HELE slechte vergelijking. De Peugeot is standaard al VEEL rijker uitgerust en veiliger aangezien de VW GEEN hoofdsteunen heeft EN geen Rolbeugels….

    Dus tuurlijk is de VW IETS goedkoper, want er zit HEEL veel niet in….

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      4 mei 2012 om 18:14

      Dat is wel vaker een kwaal bij Duitsers, maar dat kunnen we niet allemaal meenemen, anders staat er na 3 uur nog geen artikel. Gelukkig hebben we de reaguurders :)
      Maareh..waarom zou je een begrenzer in een GTI willen?

      Login om te reageren
    • anakiet zegt

      4 mei 2012 om 20:15

      @saydan:

      Geen rolbeugel ??? Wat denk je zelf :) Dat als je over de kop gaat, je met je hoofd over het asfalt schraapt en gewoon hartstikke dood bent.
      Denk het niet he.
      Anders kijk je even op de VW site.

      http://www.volkswagen.nl/home/modellen/golf_cabrio/standaard_en_meeruitvoering/0,20564,Golf%2BCabrio_D0Lnl,00.html

      Meeste zit namelijk wel standaard op een golf cabrio….

      Login om te reageren
    • wobwobgaserop zegt

      5 mei 2012 om 02:23

      @saydan: Daar moet Peugeot op concurreren; meer opties standaard of voor t zelfde geld. Voor niets gaat de zon op… VW levert de mooier afgewerkte auto, beter bedieningsgemak, strakker rijdende auto (peugeot wordt ooit wel comfortabeler ervaren door de slome berijder). Ook belangrijk; stap eens na een aantal jaar in zo’n auto en vergelijk dan nog eens…. de Peugeot is dan nergens meer, terwijl de VW nog steeds een fijn rijdend, mooi gelijnd en gewild apparaat is.

      Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        6 mei 2012 om 16:16

        @wobwobgaserop: ja tuurlijk! Ook de VW Golf rijdt dan voir geen meter meer!

        Login om te reageren
  18. Megakix zegt

    4 mei 2012 om 18:11

    Je moet kiezen…dan maar de GTI.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      4 mei 2012 om 18:13

      @Megakix: OK de Peu voor mijn vrouw dan.

      Login om te reageren
      • wobwobgaserop zegt

        5 mei 2012 om 02:17

        @norge: misschien ff je vrouw aan t woord laten laten..

        Login om te reageren
        • norge zegt

          5 mei 2012 om 11:14

          @wobwobgaserop: Jeg ha ikke lyst på en åpen bil i de hele tatt.Men basert på Rob’s mening helst ikke en VW .
          Goed genoeg?

          Login om te reageren
  19. Capibaro zegt

    4 mei 2012 om 18:19

    Vind de Peus een lelijk hok. Hele auto lijkt te zijn ontworpen om een dak in te kunnen vouwen. VW vind ik uit proportie (te groot) voor een hatchback cabrio.

    Login om te reageren
  20. Capibaro zegt

    4 mei 2012 om 18:21

    Dus doe maar een tweedehands 3 serie cabrio of iets dergelijks ipv deze quasimodo’s

    Login om te reageren
  21. baasbas zegt

    4 mei 2012 om 18:26

    Van deze twee: de Golf, hands down.

    Login om te reageren
  22. spidermann zegt

    4 mei 2012 om 18:29

    Als spidermann zeg ik natuurlijk MX5. Softtop only and rwd, de rest zijn kappersauto’s.

    Login om te reageren
  23. jordy14 zegt

    4 mei 2012 om 18:31

    Zeker weten de Golf.

    Login om te reageren
  24. Justawheelchairguy zegt

    4 mei 2012 om 18:31

    Dan maar de Golf, puur op het uiterlijk.

    Login om te reageren
  25. Tommy2 zegt

    4 mei 2012 om 18:44

    GTI cabrio natuurlijk, icoon!

    Login om te reageren
  26. james125 zegt

    4 mei 2012 om 18:51

    Ik ken iemand met een 308, en na 2 jaar is de turbo kapot.
    Geen golf, doe mij maar iets tweedehands.

    Login om te reageren
  27. Flamingo zegt

    4 mei 2012 om 18:53

    huh MX5?
    Kies maar: VW Golf GTI Cabrio vs Peugeot 308 CC

    …

    de golf GTI natuurlijk!

    Login om te reageren
  28. audi18 zegt

    4 mei 2012 om 19:14

    Tussen deze twee, de golf. Vind hem mooier, hij heeft softtop en de 2.0TSI staat toch wat beter bekent dan die thp van de peug. Toch liever een tweedehands A4 cabrio quattro of een nieuwe mx5.

    Login om te reageren
  29. bartsmit zegt

    4 mei 2012 om 19:47

    De Golf rijdt beter. Dat weet ik zeker. De Peugeot is zwaar en heeft maar een 1.6T, een te groot verschil met een 2.0T.

    Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      4 mei 2012 om 20:14

      @bartsmit: de Golf rijdt beter? Als er iets slecht zit dan is het wel een VW!

      Login om te reageren
      • bartsmit zegt

        4 mei 2012 om 21:41

        @rufctr01:

        Onzin. De stoelen van een GTI zijn perfect.

        Login om te reageren
        • wobwobgaserop zegt

          5 mei 2012 om 01:54

          @bartsmit: die zitten ook perfect, ruftctr lult uit z’n nek.

          Login om te reageren
          • rufctr01 zegt

            6 mei 2012 om 16:20

            @wobwobgaserop: jij lult ook uit je nek! De Peugeot zit veel beter!

            Login om te reageren
  30. rufctr01 zegt

    4 mei 2012 om 20:10

    Peugeot natuurlijk! Je wilt toch niet in zo’n stijlloos geval van VAG gezien worden? En de Golf heeft een ouderwets linnen dak! Staat altijd bol onder het rijden…

    Login om te reageren
    • wobwobgaserop zegt

      5 mei 2012 om 02:13

      @rufctr01: Gezien jou reactie; ben jij toevallig een alias van Norge? heb ff via je profiel naar meerdere reacties van je gekeken. Het enige wat eruit komt is een hoop anti VAG gejank, get a life! verder past een linnen kap prima op zo’n auto, wil je een stalen klapdak dan koop je toch een Eos.

      Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        6 mei 2012 om 16:19

        @wobwobgaserop: ga echt niet in zo’n te dure kale VAG orgel rijden. Ze zijn saai, 13 in een dozijn en petjes tractoren. Er zijn wel meer mensen dan alleen norge die VAG ook kut vinden.

        Login om te reageren
  31. ThomasBol zegt

    4 mei 2012 om 20:15

    Peugeot. Rij zakelijk ook THP 200. Heerlijk blok, en de
    Peugeot vind ik nog mooier ook.

    Login om te reageren
  32. pikes83 zegt

    4 mei 2012 om 20:26

    doe de peugeot maar lees net op autoweek dat de volkswagen gti vaak problemen heeft met de motor.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      4 mei 2012 om 21:10

      @pikes83: Oh ? Zijn ze hun sponsor kwijt?

      Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      6 mei 2012 om 16:21

      @pikes83: inderdaad, kwalitatief zijn ze niet best!

      Login om te reageren
  33. anakiet zegt

    4 mei 2012 om 20:28

    Ik zou voor de Golf gaan, maar denk dat je beter de VW Eos kan vergeijken met de 308 CC. En dan kan de 308 het helemaal vergeten, die ziet er echt niet uit vergeleken met de Eos. Maar ja, ieder zijn meuk.

    Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      6 mei 2012 om 16:14

      @anakiet: idd zo’n Eos is ook om te schijten zo lelijk!

      Login om te reageren
  34. BaRa zegt

    4 mei 2012 om 21:03

    Ondanks het feit dat de Golf cabrio (én de A3 cabrio) een brievenbus hebben om in de (krappe) kofferruimte te geraken, zou ik toch de Golf nemen. Stoffen dak, dus lichter én mooier om naar te kijken. De CC’s van Peugeot zijn, op de 206 na, gewoon lelijk. Een cabrio hoort elegantie uit te stralen, daar weet Peugeot met z’n CC’s niets van te bakken.

    Login om te reageren
  35. Bo1972 zegt

    4 mei 2012 om 22:27

    Het lijkt wel of de cabrio op zijn retour is. Ook al
    heeft de dakconstructie van de cc veel voordelen, de verkoop is nooit een succes geworden. Nu is al bekend dat er bij de 208 en opvolger van de 308 geen cc meer zal komen. Ook Peugeot moet bezuinigen, dus als eerste doe je dat op modellen die geen grote hoeveelheden zullen gaan verkopen. Maaaaar….wat nog veel verbazingwekkender is is dat de Nederlander ook niet meer kiest voor een cabrio met een klapperwapperdak. Ook de Golf is net als de cc kwa verkoop een mislukking geworden. VW is een paar maand geleden 2500 euro korting gaan geven op iedere golf cabrio. Dan kun je maar 1 conclussie trekken: de toekomst zal er op het gebeid van auto’s zeer standaard en bescheiden uitzien. Veel kleine en zuinige auto’s. Waarbij voor plezier en anders dan anders geen plaats meer is.

    Login om te reageren
  36. cesarestevao zegt

    4 mei 2012 om 22:41

    Geen van de 2, ga voor en Volvo C70 cabrio!!

    Login om te reageren
  37. meneersander zegt

    4 mei 2012 om 22:47

    Ja dat wordt de Golf!

    Login om te reageren
  38. meneersander zegt

    4 mei 2012 om 22:47

    Petjss will be petjes!

    Login om te reageren
  39. toyotafortuner zegt

    4 mei 2012 om 23:19

    No brainer: Ik ben anti-Golf en anti-VW (Alleen pro-Touareg).

    Dus een 308CC dankuwelaub!

    Login om te reageren
  40. spylegion zegt

    4 mei 2012 om 23:51

    Cabrio???
    Met een voorruit die ergens achter je hoofd ophoudt..
    Yeah right..

    Login om te reageren
  41. wobwobgaserop zegt

    5 mei 2012 om 02:05

    Uiteraard de Golf Cabrio! Leuk een linnen kap erop, past mooi bij de new school GTI en is eigenlijk het enige echte cabrio dak. Wil je n stalen klapdak, dan kies je fijn de Eos. Het ergonomische interieur van VW spreekt me meer aan dan de Franse santenkraam van de Peugeot. Het Franse recalcitrante design kan me niet bekoren, geef mij maar de solide harmonische stijl van de VW.

    Login om te reageren
  42. mark27s zegt

    5 mei 2012 om 15:11

    De Peug is meer bijzonder in de details en zie je minder op de weg. De golf ziet er wel strakker uit en is sneller, daardoor: de Golf!

    Login om te reageren
  43. r2d2 zegt

    5 mei 2012 om 15:42

    2e hands s2000, 3 serie cabrio, z 3/4, SLK, nieuwe mx-5, of in de toekomst gt 86 cabrio. Die zijn namelijk stuk voor mooier, beter en wél rwd, zoals het hoort met een roadster. Driften met het dak eraf. #winning

    Login om te reageren
  44. fiestafeest zegt

    5 mei 2012 om 15:42

    voor het alledaagse gebruik zou ik gaan voor een cc gaan maar dan geen peugeot of vw

    Login om te reageren
  45. janklaassen zegt

    8 mei 2012 om 22:54

    Sws GTI,
    Betere motor, sneller, goedkoper, lichter, zuiniger, en je rijdt met een icoon ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North