• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lancia Delta 1.8 Di Turbo (200pk)

Auteur: autoblogger, gepost 23 februari 2009 om 10:09 – 62 Reacties

Lancia Delta HardBlack
Ook Lancia neemt wat nieuws mee naar de autoshow van Geneve (begin maart). Het gaat om de matzwarte Lancia Delta HardBlack (boven afgebeeld), de Delta Executive, plus het werelddebuut van de nieuwe 200 pk sterke Lancia Delta 1.8 Di Turbo Jet motor.

Deze motor is Euro5 gereed en de Delta gaat daarmee van 0-100 km/u in 7,4 seconden. De topsnelheid is 230 km/u.

De Delta Executive (hieronder afgebeeld) is het nieuwe vlaggenschip van Lancia, speciaal voor klanten die houden van exclusiviteit en comfort. De belangrijkste functie is het ontwerp van de achterste passagiersruimte. De stoelen zijn meer ondersteunend en comfortabel, ontworpen voor “business class”.

Lancia Delta Executive

Lancia viert tevens haar product placement in de film “Angels and Demons“, de follow-up van de hit “The Da Vinci Code”. Er komt een beperkte editie van de Ypsilon, Musa en Delta (hieronder afgebeeld). In het kader van het duale concept (engel en duivel) zullen de drie modellen van de “Première Collection” een witte body krijgen, in combinatie met een zwart dak.

Lancia Delta Angels and Demons

PS: Lancia zal ook de Ypsilon Versus in Geneve tonen, maar die kenden we al. De Ypsilon Versus zal in een beperkte oplage van 500 1.000 stuks worden geleverd en is uitgerust met stilistische kenmerken van het nieuwe modelabel van de Versace groep.

Specifications of Lancia Delta 1.8 liter 200 HP Di Turbo Jet Engine E5 (with 6-speed automatic transmission)

ENGINE 1.8 liter 200 HP Di Turbo Jet E5

No. of cylinders, arrangement 4, in line, front transversal
Bore x stroke (mm) 83 x 80.5
Capacity (cm3) 1742
Compression ratio 9.5-0.5 /+0.0
Max output CE: kW (HP) at rpm 147 (200HP) KW @ 5000 rpm
Max torque CE: Nm (kgm) at rpm 320 Nm @ 2000 rpm
Ecological level Euro 5
Timing (spark ignition) timing belt with dual VVT
Fuel supply direct gasoline injection

TRANSMISSION

Drive front
Transmission, No. of gears Automatic, 6 + reverse

ELECTRICAL SYSTEM

Battery capacity (Ah) 60 Ah

STEERING WHEEL

Steering box DualdriveTM electric power steering
Turning circle between kerbs (m):
tires 16 inches / 17 inches 10.6
tires 18 inches 11.2
BRAKES – D (disc) with ABS
Front: dia. mm D 330 x 28 mm
Rear: dia. mm D 278 x 12 mm

SUSPENSION

Front Independent wheels, McPherson type, double-acting telescopic shock absorbers, anti-roll bar with ball joint rods
Rear Beam axle with torsion bar, telescopic shock absorbers, anti-roll bar

WHEELS

Tires 225/45 R17 94W – 225/40 R18 92W

DIMENSIONS

Wheelbase (mm) 2700
Track front/rear (mm) 1538/1531
Length/Width (mm) 4520/1797
Height empty (mm) 1499
Luggage capacity VDA (dm3):
standard with Fix&Go 380-465 (sliding rear seats)
with rear seat folded down 760

CAPACITIES – WEIGHTS

Fuel tank (liters) 58
Kerb weight DIN (kg) 1430
Max trailer weight (kg) 1300

PERFORMANCE – FUEL CONSUMPTION

Max speed (km/h) 230
Acceleration (s): 0-100 km/h
(2 persons + 20 kg) 7.4
Consumption – Dir. CE 1999/100 (l/100 km)
urban 11.1
extra-urban 5.9
combined cycle 7.8
Combined CO2 emissions (g/km) 185

Ook interessant!

  • Lancia Delta Safarista is extreem gaaf (en extreem duur)
  • terug in de rallysport
    Lancia Delta keert terug in rallysport!!
  • Lancia Delta keert terug
    Lancia Delta keert terug! Helemaal officieel!
  • Lancia komt met drie nieuwe modellen

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

delta, geneve-2009, Lancia

Vorig bericht: « New Holland NH2: tractor op waterstof
Volgend bericht: Ook Volkswagen legt fabrieken stil »

Lees Interacties

Reacties

  1. AJ zegt

    23 februari 2009 om 10:10

    Wat een lelijk barrel..

    Login om te reageren
  2. alberto de piento zegt

    23 februari 2009 om 10:13

    Alhoewel Lancia een van my least favorite cars is, vind ik deze toch meer dan geslaagd. Hoop dat het interier al even stylish zal zijn als het exterior..

    Login om te reageren
  3. Laue zegt

    23 februari 2009 om 10:13

    Goedemorgen, eindelijk autonieuws :D dit is best een leuke auto, ik ben wel fan van hoe die achterlichten geplaats zijn.

    Login om te reageren
  4. Victortje. zegt

    23 februari 2009 om 10:13

    wat een prachtige auto, mooi designrichtig, trek hem zo door!

    Login om te reageren
  5. Jochempie zegt

    23 februari 2009 om 10:17

    Mijns inziens is deze auto meer gay dan een Audi TT, er zit werkelijk niets stoers aan! Maar goed, het blok zal wel erg lekker zijn.

    Login om te reageren
  6. RVH zegt

    23 februari 2009 om 10:23

    Ik vind de Delta echt een mooie auto! Vooral op het eerste plaatje. een design die je nergens anders ziet, en dat spreekt mij heel erg aan!

    ik vind het de mooiste auto in zijn klasse denk ik…

    Login om te reageren
  7. Gideon zegt

    23 februari 2009 om 10:25

    Zet er dan meteen bij dat hij een automaat heeft, anders zou het te mooi om waar te zijn.

    Login om te reageren
  8. Heyhuub zegt

    23 februari 2009 om 10:26

    Vooral als je hem op de weg ziet is het een zeer knappe auto. En zo’n motor erin is natuurlijk altijd leuk. Wel wat aan de zware kant echter.

    Login om te reageren
  9. Ramshoek zegt

    23 februari 2009 om 10:33

    Prachtige wagen ! Een geheel eigen stijl.
    Daarbij mooie techniek.

    De FIAT groep heeft het merk heel mooi gepositioneerd ten opzichte van FIAT en Alfa Romeo.
    Tel daarbij de betrouwbaarheid welke de FIAT producten de afgelopen jaren laten zien – een van de minst storinggevoelige europese merken, echt waar ! – en niets staat de (lease-) rijder nog in de weg om eens iets anders te kiezen dan de zaaddodende eenheidsworst van het VAG concern.

    Login om te reageren
  10. Thomas zegt

    23 februari 2009 om 10:33

    Wat een schitterende auto! Geweldig. Een auto die geen dikke velgen en meegespoten bumpers hoeft te hebben om mooi te zijn!

    Login om te reageren
  11. Raptor zegt

    23 februari 2009 om 10:34

    Waw! Die wit/zwarte! Ik heb er al een paar in’t echt gezien en ik moet zeggen dat ze opvallen tussen de saaie Duitsers! Knappe lijnen en mooie lichten.

    Login om te reageren
  12. markieanta zegt

    23 februari 2009 om 10:38

    Wat is dit een onaantrekkelijke en ongeproportioneerde auto zeg. Ik zag er eergister een rijden, maar er zit geen mooie kant aan, hij klopt gewoon niet. Het lijkt nota bene op een verkrachte Seat Leon en dat is al geen mooi uitgangspunt.

    Login om te reageren
  13. bmw zegt

    23 februari 2009 om 10:43

    Prachtige wagen, mooie motorisatie, voldoet aan de nieuwe milieunormen, in één woord: hebbeeeuh!

    Lancia heeft met de Delta een ondergewaardeerd product (zoals de Fiat Group wel vaker heeft), dus echt iets voor gewone gezinnen, die bereid zijn wat te investeren in een auto. Ik denk dat leasers hier niet veel aan hebben, door de snelle waardevermindering, dus zij zullen het met ietsje minder moeten stellen, zoals een VW of een Auditje of zo ;-)

    Login om te reageren
  14. IksEm zegt

    23 februari 2009 om 10:50

    1742 cc, is dat dan geen 1.7 ipv 1.8?

    Login om te reageren
  15. Floryn zegt

    23 februari 2009 om 10:58

    200 pk uit een dieseltje is zeker niet verkeerd en dan in combinatie met het fabelachtige interieur van een lancia. Ik zeg: Goud!

    Login om te reageren
  16. jan1666 zegt

    23 februari 2009 om 11:00

    @iksem

    volgens mij mag je een auto tussen de 1.701CC en 1.899CC een 1.8 noeme

    Login om te reageren
  17. Floryn zegt

    23 februari 2009 om 11:01

    @ Autoblogger

    de plaatjes werken niet.

    Login om te reageren
  18. thomas zegt

    23 februari 2009 om 11:06

    Consumption – Dir. CE 1999/100 (l/100 km) ??? is er een nieuwe boenoemning voor liter ofzo Dir.CE 1999/100km???

    Login om te reageren
  19. thomas zegt

    23 februari 2009 om 11:07

    en Normaal afgerond heeft ie 1,7 liter geen 1,8.

    Login om te reageren
  20. autoblogger zegt

    23 februari 2009 om 11:07

    @Floryn: de gallery? ik zie ze wel…

    Login om te reageren
  21. jan1666 zegt

    23 februari 2009 om 11:10

    normaal ja maar de autowereld is iets aparts..

    btw weet iemand wat voor kenteken dit is? bn-83-59
    ’t was een avensis maar de combinatie is raar..

    Login om te reageren
  22. Jimmie zegt

    23 februari 2009 om 11:11

    Komt er nog een rijtest autoblogger?

    Login om te reageren
  23. Jimmie zegt

    23 februari 2009 om 11:14

    @Floryn, dit is een benzine model. Er is wel een 1.9 biturbo diesel met 190 pk.

    Login om te reageren
  24. F. zegt

    23 februari 2009 om 11:14

    Blijkbaar gaat Lancia, eindelijk, toch verwijzen naar het roemrijke verleden met deze sportieve versies. Mat zwart, 200PK… nog een beetje en we krijgen een Delta Integrale!

    Login om te reageren
  25. autoblogger zegt

    23 februari 2009 om 11:22

    @jimmie: een rijtest van de Delta? Niet dat ik weet… ;)

    Login om te reageren
  26. RA999 zegt

    23 februari 2009 om 11:34

    @ jan1666
    “Buitenlands personeel zonder diplomatieke status van ambassades, consulaten of internationale organisaties (Buitenlander in Nederland of Geen Nederlander)”
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_kenteken#Speciale_kentekens

    Login om te reageren
  27. Rolls-Royce Motorcars zegt

    23 februari 2009 om 11:38

    Stop er een dikke 6-cilinder met een pk-tje of 300 in en laat die de achterwielen aandrijven. Dan ben ik tevreden.

    Login om te reageren
  28. bmw tech zegt

    23 februari 2009 om 11:51

    al had dat wrak 600 pk
    dan moest ik hem nog niet
    wat een lelijke auto`s maken ze toch bij lancia

    Login om te reageren
  29. Birger Alfa 147 zegt

    23 februari 2009 om 11:53

    Veel moois uit het Italiaanse autoland de laatste tijd!

    Login om te reageren
  30. Nijntje zegt

    23 februari 2009 om 11:54

    Wat een lekker ding .

    Login om te reageren
  31. Jimmie zegt

    23 februari 2009 om 12:14

    @autoblogger, ja de Delta, mag een goede review niet aan ontbreken of is die knipoog een tipje van de sluier ;)

    Login om te reageren
  32. vla zegt

    23 februari 2009 om 12:15

    Niet zo sexy als de vorige Delta, maar toch behoorlijk sexy… :)

    Login om te reageren
  33. jan1666 zegt

    23 februari 2009 om 12:19

    ty RA999

    Login om te reageren
  34. DennisM6 zegt

    23 februari 2009 om 12:28

    Jaaaa, wij willen een rijtest. xD
    Zou wel is willen weten of het echt een ”luxere” wagen is

    Login om te reageren
  35. Vinny_93 zegt

    23 februari 2009 om 12:30

    In tegenstelling tot de mito GTA hoef ik deze Italiaanse Hatchback niet.

    Login om te reageren
  36. Dirk zegt

    23 februari 2009 om 12:51

    De mooiste auto uit zijn Klasse.

    Login om te reageren
  37. Floryn zegt

    23 februari 2009 om 13:09

    @ Jimmie

    ah toch een benzine ik dat door de d in de naam dat het om een diesel ging. Wel iets logischyer idd 200 pk uit een 1.8 liter benzinemotor

    @ Autoblogger

    ja idd de gallery, het zal wel iets firefox te maken hebben ofzo.

    Login om te reageren
  38. RenesisHP zegt

    23 februari 2009 om 13:14

    Mooi=>niet mooi= niet van belang. Het design van deze auto is uniek en daarmee een waardevolle aanvulling van het wagenpark.

    Stukken beter dan de gemiddelde grijze muis.

    Login om te reageren
  39. autoblogger zegt

    23 februari 2009 om 13:26

    @Floryn: ik heb ook firefox, kun je anders een screenshot mailen naar tips?

    Login om te reageren
  40. Arnoud zegt

    23 februari 2009 om 13:31

    @ F.
    Lancia verwijst nu al naar het roemrijke verleden. Namelijk het verleden dat ze nog echt mooie auto’s maakten. Later kwam er een Stratos en een 037 die zowel mooi als enorm snel waren. Weer later kwam er een Delta die alleen nog snel was.
    Ik vind de verwijzing naar het vroege verleden beter dan een verwijzing naar het einde van de jaren ’80 en begin jaren ’90 toen onder andere de Delta Integrale werd geproduceerd. Ik hou meer van mooie auto’s dan van snelle auto’s.

    Login om te reageren
  41. VincenzoLancia zegt

    23 februari 2009 om 13:54

    @ markieanta

    Als je je een beetje zou inleren dan zou de geschiedenis je uitwijzen dat juist Seat design kopieert. Kijk maar eens goed naar de AR 147 en dan naar de Seat modellen die daarna verschenen. Nog recenter voorbeeld: Seat’s nieuwe Exito, een overduidelijk schaamteloos kopie van de vorige A4 Avant.

    De nieuwe Delta is op en top italiaans design, dat zoals de Thesis, niet door iedereen wordt begrepen, en al helemaal niet door iedereen wordt gewaardeerd. Maakt ook helemaal niet uit, blijf lekker in je hatsumitshi of je germaanse kar rondrijden net als je buurman dan genieten wij van ons met Alcantara bekleedde designwondertje.

    Ciao!

    Login om te reageren
  42. Vive la FRANCE! zegt

    23 februari 2009 om 14:45

    Erg mooie auto! Vooral die kleurspeling (net zoals bij de Ypsilon) is erg goed gedaan. Lancia is echt een merk van klasse en onderscheiding, dat je zeker terugziet in de Delta.

    Login om te reageren
  43. johnny t-jet zegt

    23 februari 2009 om 14:49

    nederlandsers hebben in de regel niets met design , dat is veelal ook geen aankoopargument.

    Login om te reageren
  44. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    23 februari 2009 om 14:51

    @ johnny: precies!

    Stel je voor… iets anders dan de Golf van de buurman, dat is eng!!
    Raar land.

    Login om te reageren
  45. Bert zegt

    23 februari 2009 om 15:48

    Je kan er van houden of niet, maar het heeft wel iets.
    Das hetzelfde met Italie…
    de meest oude gekke dorpjes met TE lelijke huizen geven je toch wel vaak een apart gevoel, dat heb ik ook met Lancia….kan wellicht jeugdsentiment zijn maar ik vind het merk wel wat hebben.

    Login om te reageren
  46. johnny t-jet zegt

    23 februari 2009 om 16:14

    lelijke huizen ? Ik neem aan je bedoelt in nederland ?

    vinex

    Login om te reageren
  47. Mikeee zegt

    23 februari 2009 om 16:48

    Ik heb Lancia’s altijd al lelijke mormels gevonden. Werkelijk om van (en op) te kosten. Allemaal.

    Nu roept deze Delta in mij ineens hele andere gevoelen op! Ik vind ‘m echt een prachtig dingetje. (Ik ben wel nog steeds niet echt gecharmeerd van de grille maar die neem ik nu op koop toe).

    Verrry nice!!

    Login om te reageren
  48. Ton zegt

    23 februari 2009 om 17:38

    Origineel, uitgesproken, technisch OK, maar voor Nederland redelijk kansloos. Hoop dat ze d’r op de thuismarkt voldoende verkopen om d’r een paar centen aan te verdienen.

    Login om te reageren
  49. johnny t-jet zegt

    23 februari 2009 om 17:51

    dat ligt dan aan de nederlanders ………dat mag duidelijk zijn.

    Login om te reageren
  50. Rick dos zegt

    23 februari 2009 om 18:25

    :shock: Zie ik hier nou termen als “eigen stijlën “unieke styling” voorbij komen?

    Ooit eens van Seat gehoord? Niet veel verschil….

    Daarmee zeg ik niet dat deze auto lelijk is. Verre van zelfs. Alhoewel het niet kan tippen aan de Delta Integrale is het zeker wel een elegante verschijning.

    Maar laten we wel alles in perspectief houden alsjeblieft….

    Login om te reageren
  51. hilbert zegt

    23 februari 2009 om 18:47

    Het wordt nu eens tijd dat Lancia verkoopcijfers ook weer ophaalt,
    3000 Lancia,s moet toch kunnen aan kwaliteit van Lancia zal het niet
    liggen hooguit aan de verkopers…..

    Bovendien is het hele mooie auto,in nederland mag ook wel eens mooie
    auto,s verkocht worden, nu nog de Deltini en de Prisma en in 2010 de Thema,
    wordt het toch nog leuk op neeeerlands wegen…

    Login om te reageren
  52. kyanite zegt

    23 februari 2009 om 19:52

    Ik krijg het gevoel dat er bij jullie andere foto’s op het scherm staan als bij mij, die nieuwe Delta is spuuglelijk. Ben de Delta nu diverse keren tegen gekomen op de weg, maar kan nog steeds niet ontdekken wat er mooi aan dit ding moet zijn.

    Login om te reageren
  53. Citrofiel zegt

    23 februari 2009 om 20:27

    De Delta wordt almaar aantrekkelijker.

    @ Rick dos; Je praat over de Leon, neem ik aan? Inderdaad zijn er overeenkomsten in de grove lijnen, maar welke atuo heeft dat niet? Zal ik de 3 coupé gaan vergelijken met de 407 coupé? :P Of wilde je slechts andere mensen temperen in hun oneindige enthousiasme?

    Login om te reageren
  54. Rick dos zegt

    23 februari 2009 om 20:36

    @Citrofiel

    Vooral dat laatste. ;)

    Login om te reageren
  55. RenesisHP zegt

    23 februari 2009 om 20:40

    @Rick dos.

    Ja daaag. Het is dat jij het nu zegt, anders had ik niet eens de moeite genomen om die auto’s te gaan vergelijken.
    Zelfs dan heb ik niet het idee; God, het is een Seat.. :|

    Ik zie een auto die vrij uniek oogt in bepaalde details. Als ik hem zo af en toe(nauwelijks) eens zie heb ik nooit twijfels over wat ik nu eigenlijk zie.

    Bij sommige auto’s zit er schijnbaar een vuiltje in mijn oog. Dan moet ik drie keer kijken wat ik nou precies zie. Dit helemaal met verschillende(ahum) modellen van hetzelfde merk.

    Login om te reageren
  56. w0o0dy zegt

    23 februari 2009 om 20:47

    @Rick dos: ik was niet overtuigd van het ontwerp op basis van de foto’s maar in het echt werkt het stukken beter. Verder heeft de auto binnen het genre van 5 deurs hatchbacks wel degelijk veel unieke kenmerkende stijlelementen. Maar het blijft wel gewoon een 5 deurs hatchback die aan de regels van de aerodynamica moet voldoen…. die eisen beperken de vrijheid van de ontwerpers en daarom lijken veel van die auto’s een beetje op elkaar….

    De Bravo en de Nieuwe Megan bijvoorbeeld, of de Bravo en de Leon, de nieuwe Astra (komt nog)… het is allemaal in grote lijnen meer van hetzelfde: een redelijk ruime afgeronde 5 deurs hatchback.

    On topic: eindelijk weer wat fatsoenlijke motoren en modellen boven de stadsautootjes bij Fiat en Lancia….en eindelijk weer een nieuwe moderne motorfamilie voor onder andere de Alfa’s…. die Jts blokken waren het toch niet helemaal….

    Login om te reageren
  57. johnny t-jet zegt

    23 februari 2009 om 21:07

    Ooit eens van Seat gehoord? Niet veel verschil….

    ja denk het ook ……….

    Login om te reageren
  58. bmw zegt

    24 februari 2009 om 10:52

    Als ik me niet vergis denk ik dat de Bravo eerst kwam als nieuw design en daarna andere merken dit zijn gaan overnemen en uitwerken, zoals de Leon, de Megane, de 308, de Kia Seed, enz.

    On-topic: er zijn zoveel aanhangers van Fiat/Alfa/Lancia/Maserati, waarom rijden die wagens hier dan niet rond? Ik zie vooral VW PoGoPasTou BMW 1234567 X35 en Audi en… maar waarom kopen al die Italian car lovers die hierboven reageren niet stante pede een Delta? Ik geef alvast mijn reden: een Fiatje kon eraf, de Delta helaas niet, wegens niet genoeg geld ;-)

    Login om te reageren
  59. johnny t-jet zegt

    24 februari 2009 om 13:42

    …omdat mensen geen auto kopen op uiterlijk / design .

    Login om te reageren
  60. hilbert zegt

    26 februari 2009 om 16:49

    Lancia doet ook niet snel wat goed, kijk maar naar de kappa of lybra
    allebei hele mooie wagens werd ook niet goed verkocht,.

    ik denk toch dat het aan nederlandse smaak ligt, kwaliteit= n.l.
    boven gemiddeld goed..

    Login om te reageren
  61. Michel zegt

    16 maart 2009 om 11:45

    Erg mooie auto, hoewel het in mijn optiek mooier had gekund; iets breder, minder overhang voor, kleinere grille. Uniek en gewaagd design, dat wel.
    Ook nog eens mooie motoren, zeker de 1.4 T-jets, de 1.9 biturbo diesel en de 1.8 direkt ingespoten turbo.
    Om op kopieren terug te komen: SEAT was altijd FIAT eigendom en bouwde dus alles na, na de Delta 836 (1993-1999) kopieerde het inmiddels tot VW behorende SEAT dit ontwerp ook schaamteloos.
    Hierna werd ook da Silva (Alfa Romeo) naar SEAT gehaald om nog meer te kopieren. Uit eigen hand. Tsja.
    Maar goed, da’s in elk geval beter dan alle andere eenheidsworsten uit de BRD, uitgezonderd Ford overigens.

    Login om te reageren
  62. Michel zegt

    16 maart 2009 om 11:53

    Heb vroeger 4 BMW’s gereden. Dat merk is voor mij niet meer wat het geweest is, zeker na problemen met roest, elektriek (yep, 3 vanaf nieuw).
    Nu aan de 4e Delta bezig…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North