• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Leuk gerucht: Nieuwe Dodge Viper krijgt 8.7 liter V10

Auteur: robbie, gepost 27 oktober 2011 om 22:22 – 93 Reacties

Dodge Viper SRT-10


Goed nieuws voor alle liefhebbers van grote benzineslurpende motoren! Er werd even gevreesd dat de nieuwe Dodge Viper zou gaan ‘downsizen’ tot een V8 (van Ferrari?), maar nu is naar buiten ‘gelekt’ dat het waarschijnlijk toch een V10 gaat worden.

De laatste motor die Dodge gebruikte in de Viper was 8.4 liter groot en de nieuwe Viper (die volgend jaar komt) krijgt naar alle waarschijnlijkheid dus een doorontwikkeling van die motor onder de kap. En om ons extra blij te maken heeft Dodge/Fiat besloten om die motor gewoon ff 0,3 liter groter te maken. “There is no substitute for cubic inches!”

Er was even sprake van dat er een nieuwe blok ontwikkeld worden (met behulp van Ferrari/Maserati), maar dat lijkt dus niet te kloppen. Wel zou het natuurlijk nog zo kunnen zijn dat Dodge gebruik mag maken van technieken die Ferrari gebruikt zoals directe injectie. Ook zou het mij niks verbazen als deze V10 een soort van cylinder on demand systeem krijgt waarbij onder bepaalde omstandigheden de helft van de cilinders wordt uitgeschakeld.

Wanneer deze Viper onthuld gaat worden? Er gingen geruchten dat het volgende maand al zou gebeuren, maar dat lijkt redelijk snel. Wel zitten er eind dit jaar/begin volgend jaar nog twee grote autoshows aan te komen in de VS: LA (17 november) en Detroit (25 januari). We will see. (via: insideline.com)

Ook interessant!

  • Deze kan van jou zijn
    Koop de groenste Dodge Viper van Marktplaats
  • The Collectables - Dodge Viper SR II
    Dodge Viper SR II
  • In welke auto zou jij deze 8.0 V10 motor leggen?
  • Video: Dodge-bestuurder denkt indrukwekkend te kunnen invoegen
    Video: Dodge-bestuurder denkt indrukwekkend te kunnen invoegen

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

Dodge, Mercedes, V10, Viper

Vorig bericht: « 82% van de Duitsers wil géén maximumsnelheid
Volgend bericht: Bizarre creaties van BMW Individual door de jaren heen »

Lees Interacties

Reacties

  1. bigcar zegt

    27 oktober 2011 om 22:24

    Oh gelukkig, wat een opluchting!

    Login om te reageren
    • norge zegt

      27 oktober 2011 om 22:26

      @bigcar: Ja he, kon er niet van slapen :twisted:

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        27 oktober 2011 om 23:02

        @norge: zo erg is / was het nou ook weer niet :P

        Login om te reageren
  2. revstars-net zegt

    27 oktober 2011 om 22:25

    Mooi ! bruut :)
    eat this groene ridders

    Login om te reageren
  3. KaCh1ng zegt

    27 oktober 2011 om 22:26

    8.3 + 2 turbos :) 1000pk prijs 250d € , dan verrast dodge mij pas :D

    Login om te reageren
  4. veyronlover zegt

    27 oktober 2011 om 22:30

    Graag!

    Login om te reageren
  5. floryn zegt

    27 oktober 2011 om 22:32

    Fantastisch! 8.7 liter. Dat is een 530 blok. Holy cow. Daar blozen heel wat ‘ultieme’ muscle cars van.

    Login om te reageren
  6. E34M5Touring zegt

    27 oktober 2011 om 22:33

    He gelukkig ik vond 8.4L ook al wat magertjes.

    Login om te reageren
    • DennisS65B40 zegt

      27 oktober 2011 om 23:35

      @E34M5Touring: daarom hebben ze de inhoud van een blikje bier toegevoegd!

      OT: WTF? 8,7 liter motorinhoud anno Domini 2011 met linkse-groene-hybride-soaverspreidende-occupy-werkloze-tentenpaupers: HEERLIJK! In your face.

      Login om te reageren
  7. Northwestern zegt

    27 oktober 2011 om 22:33

    Wat geen downsizing?

    Login om te reageren
  8. exotic zegt

    27 oktober 2011 om 22:35

    http://www.youtube.com/watch?v=RtKtwoqhJ6U

    Login om te reageren
    • raoulkroes zegt

      28 oktober 2011 om 13:09

      @exotic: Ook te gebruiken als bbq, verwarming of vlammenwerper…
      http://www.youtube.com/watch?v=mLyYYazGlx0

      Login om te reageren
  9. sir_smokalot zegt

    27 oktober 2011 om 22:46

    Als Dodge de lijn van de Srt-modellen volgt zou dit best consequent zijn. Die kregen er ook een paar honderd cc’s bij.

    Login om te reageren
  10. TimoBac zegt

    27 oktober 2011 om 22:51

    Goed nieuws! Alleen het gerucht dat met dat cilinder systeem de helft van de cilinders wordt uitgeschakeld lijkt me sterk. Dat zou betekenen dat er nog vijf cilinders overblijven en een Amerikaan houdt niet van 5 cilinders. Dat zag je aan de verkoop cijfers van Volvo toen de eerst vijf cilinder uitkwam in de VS. Amerikanen vonden en vinden 5 een eng getal voor cilinders. Ik verwacht dus dat er 4 of 6 cilinders worden uitgeschakeld met dat systeem ;)

    Login om te reageren
    • The_12oach zegt

      27 oktober 2011 om 22:59

      @TimoBac: En het gekke is. De VW 5 cylinder zijn ze wel dol op getuige dat het een tijdlang de standaard motorisering geweest is.

      Hoe dan ook breng die nieuwe Viper maar snel!

      Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      27 oktober 2011 om 22:59

      @TimoBac:

      De helft van de cilinders bij een V10 wordt sowieso een probleem, Amerikanen of niet.

      Oh en by the way, de VW Jetta wordt in the good old USA uitsluitend verkocht met de 2.5L 5 cilinder.

      Login om te reageren
      • TimoBac zegt

        28 oktober 2011 om 09:09

        @carmasterr: klopt inderdaad maar Amerikanen zijn niet zo dol op volkswagen als wij Europeanen. VW in Amerika worden in Mexico gebouwd en daardoor is de kwaliteit slecht. Slecht voor Amerikaanse begrippen!

        Login om te reageren
  11. bigcar zegt

    27 oktober 2011 om 23:05

    nu alleen nog die lelijke uitlaten van de zijkant weghalen, en aan de achterkant monteren (liefst rechthoekige). dan is het echt een perfecte wagen. (stel je voor: dat je je moter draaiende hebt, mar nog net ff moet uitstappe, denk niet dat dàt je witte pak, bijvoorbeeld, goed zou doen :) )

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      27 oktober 2011 om 23:13

      @bigcar:

      Nadenken over onbenullig praktische zaken bij een Viper…
      Je koopt zo´n auto niet omdat ie je Gucci pakkie roetvrij laat, maar voor de looks en de power. De sidepipes horen nou eenmaal op een Viper.

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        27 oktober 2011 om 23:58

        @carmasterr: “Je koopt zo´n auto…voor de looks en de power.”

        goed, en dat is nauw net mijn punt, de looks: ik vind die uitlaten aan de zijkant maar niks, en dat de uitlaten rond zijn vind ik al helemaal belachelijk…

        maargoed, dat is mijn mening :P

        Login om te reageren
        • carmasterr zegt

          28 oktober 2011 om 22:39

          @bigcar:

          Ik vind juist dat de sidepipes bijdragen aan de rauwe, agressieve uitstraling die de Viper maakt wat ie is, namelijk een Viper. Een Viper zonder sidepipes is eigenlijk geen echte Viper. En daarom ben ik ook geen fan van de GTS. Geweldige daklijn, fijne ducktail, maar dan loop er omheen en krijg je dit:

          En dat hoort gewoon onder een Elise…maar niet hier.

          Login om te reageren
          • bigcar zegt

            29 oktober 2011 om 01:26

            @carmasterr: 2 dingen:
            1-) die ‘spoiler’ is echt lelijk…
            2-) die uitlaten zijn op die manier lelijk,
            zou het liever zo willen zien:

            beel je ff in: de uitlaten / de plaats waar die staan, de vormgeving van die uitlaten, bij een dodge viper. :P
            dan is het af (volgens mij) :P

            Login om te reageren
            • carmasterr zegt

              29 oktober 2011 om 03:42

              @bigcar:

              Ja tuurlijk, maak er maar eenheidsworst van…
              De Viper is de enige auto die nog met sidepipes af fabriek geleverd wordt. Uniek dus. En de sidepipe is al tientallen jaren het ultieme muscle-symbool. Ga maar na: de Shelby Cobra, de Corvette C2 427, de Dodge Challenger T/A, en de originele Viper. Dat moet je niet vervangen door twee door een A8 W12 `geinspireerde` rechthoekjes..

              Login om te reageren
              • bigcar zegt

                29 oktober 2011 om 09:32

                @carmasterr: maargoed, het is een kwestie van smaak ;)
                de één wil het wel zo hebben, en de ander niet…

              • carmasterr zegt

                29 oktober 2011 om 16:49

                @bigcar:

                Precies, zou het niet anders willen hebben

    • six-trey zegt

      27 oktober 2011 om 23:15

      @bigcar:
      als je een wit pak draagt ben je
      A een coureur en dan geeft het niet dat je pak vuil word
      B een nicht en dan koop je geen Viper

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        27 oktober 2011 om 23:56

        @six-trey: nee, denk het niet. zeg italiaanse maffia je wat??

        of deze is ook wel een goede voorbeeld:

        je hoeft helemaal geen nicht te zijn als je een witte pak draagt…

        Login om te reageren
        • six-trey zegt

          28 oktober 2011 om 00:00

          @bigcar:
          Ik zie een crappy halloween costum en een fashion boy, nicht
          (ik wil je hier niet mee beledigen just my 2 cents)

          Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          28 oktober 2011 om 00:10

          @bigcar: Italiaanse maffia rijdt geen Amerikaanse wagens. Die rijden enkel Lancia Thema…

          Login om te reageren
          • carmasterr zegt

            28 oktober 2011 om 22:35

            @Esprit_de_Flandre:

            Precies!

            Login om te reageren
          • bigcar zegt

            29 oktober 2011 om 01:07

            @Esprit_de_Flandre: nou nou.. :(

            Login om te reageren
        • carmasterr zegt

          28 oktober 2011 om 22:42

          @bigcar:

          Sinds wanneer zit de Braziliaanse mooiboy Pitbull bij de Italiaanse maffia?

          Pro tip: die jongens houden meer van onopvallende kleuren, dus zwart en grijs.

          Login om te reageren
          • bigcar zegt

            29 oktober 2011 om 01:06

            @carmasterr: nee, dat doet er niet toe. (foto’s heb ik gwn van google: wit pak, weet je) ik neem aan dat de clue duidelijk is?

            Login om te reageren
            • carmasterr zegt

              29 oktober 2011 om 03:31

              @bigcar:

              ik heb nooit gezegd dat een wit pak gay is. Hell, ik heb er zelf één. Maar Pitbull is gewoon een lame voorbeeld.
              Volgende keer een beetje meer research als je de mannelijkheid van witte pakken wil tonen aub :P

              Login om te reageren
              • bigcar zegt

                29 oktober 2011 om 09:32

                @carmasterr: … oke ;)

    • DennisS65B40 zegt

      28 oktober 2011 om 07:09

      @bigcar: ik ben er ook geen fan van maar niet omdat mijn pak anders zwart zou worden.. Eerder dat je vrouwtje elke keer bij het instappen een Marilyn Monroe-tje doet.

      Login om te reageren
      • carmasterr zegt

        28 oktober 2011 om 22:34

        @audir8v10:

        Pluspunt: dan hoeft ze ook niet meer te scheren.

        Login om te reageren
        • DennisS65B40 zegt

          30 oktober 2011 om 09:18

          @carmasterr: ik ga toch echt voor kaal of een dun landingsbaantje.

          Login om te reageren
          • carmasterr zegt

            30 oktober 2011 om 17:21

            @audir8v10:

            Ja? Dus?
            Ik bedoel juist dat de hete uitlaatgassen alles wegschroeien, waardoor ze niet meer hoeft te scheren…

            Login om te reageren
            • DennisS65B40 zegt

              30 oktober 2011 om 17:29

              @carmasterr: hèhèhè aha ok! Heel goed, dacht heel even dat je van big-bush-lover was…

              Login om te reageren
            • DennisS65B40 zegt

              30 oktober 2011 om 17:33

              @carmasterr: hèhèhè aha ok! Heel goed, dacht heel even dat je EEN big-bush-lover was…

              Login om te reageren
              • carmasterr zegt

                30 oktober 2011 om 20:18

                @audir8v10:

                No thanks… :P

      • bigcar zegt

        29 oktober 2011 om 01:05

        @audir8v10: eindelijk iemand die het hierover eens met mij is :P

        Login om te reageren
  12. posteldude zegt

    27 oktober 2011 om 23:19

    8,7l v10. Op een Amerikaans chassis, dat gaat leuk uit de bocht vliegen worden. Zoals bijna elke muscle car.
    Geef me dan liever zo een serieus getunde nissan gtr met 1000pk. Doe nemen tenminste een bocht.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      27 oktober 2011 om 23:22

      @posteldude:

      Login om te reageren
    • six-trey zegt

      27 oktober 2011 om 23:40

      @posteldude:
      kijk eens rechts op je beeld er staat daar
      relevante artikelen op autoblog
      dan het derde fototje Dodge Viper ACR rijdt Nürburgring-record.
      Als je niets weet geef geen comments

      Login om te reageren
      • posteldude zegt

        28 oktober 2011 om 14:04

        @six-trey:
        Ik denk dat gij serieus fout zijt. Moest gij eens een brein hebben dan zou je weten dat de viper maar de 4de snelste tijd heeft op de nürburgring.
        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
        2 x radical en de gumpert staan 1ste
        bij de niet straat legale zijn zelf de pagani zonda R en ferrari 599xx sneller

        Een stock gtr is maar 12S trager. Een volledig getunde gtr vernietigd de viper acr.

        Login om te reageren
        • carmasterr zegt

          28 oktober 2011 om 22:58

          @posteldude:

          `bij de niet straat legale zijn zelf de pagani zonda R en ferrari 599xx sneller`
          Help me even, waarom doet dit ertoe?

          `Een stock gtr is maar 12S trager. Een volledig getunde gtr vernietigd de viper acr.`

          12 Seconden is een week in de racerij.
          En een getunede GTR? Wat bedoel je daar dan mee? We kunnen de ACR ook wel 1200pk geven en kijken hoe het gaat.
          Maar wie ben ik, toch?
          We weten allemaal dat jij duizend sterk bent, echt waar hoor!

          Login om te reageren
    • tuning zegt

      28 oktober 2011 om 00:02

      @posteldude: dat jij geen bochten kunt maken wil nog niet zeggen dat dit kanon alleen maar rechtdoor kan, de “oude” versie van de viper heeft nog steeds het record op de nordschleife.

      Login om te reageren
      • posteldude zegt

        28 oktober 2011 om 14:06

        @tuning:
        Doe opzoekingswerk voor je iets zegt lul.
        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times

        Login om te reageren
    • censored zegt

      28 oktober 2011 om 09:00

      @posteldude: kruip alsjeblieft weer onder je steen. Jij verstuurt ook nog telegrammen of wat?

      Login om te reageren
      • posteldude zegt

        28 oktober 2011 om 14:05

        @censored:
        Ja naar je hoer van een moeder

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          28 oktober 2011 om 16:34

          @posteldude: krijg een ban ofzo, je leeft sowieso nog met je gedachten in 1966, toen ging een Amerikaanse auto misschien MINDER GOED de bocht om, maar tegenwoordig is het al niet meer zo.. maar ach, je zal nu wel weer met een excuus komen, of je gaat schelden.. sommigen willen ook niet opgroeien..

          sterkte ;)

          Login om te reageren
        • lincoln zegt

          28 oktober 2011 om 17:13

          @posteldude:

          ik zal niet zeggen dat je te dom ben voor deze site ..
          maar misschien is het verstandig om eens verder te kijken op het internet ..
          er bestaan vast wel groepjes van jouw allooi ..

          mazzel ..

          Login om te reageren
          • dennisr zegt

            28 oktober 2011 om 17:21

            @lincoln: hoe jij dat eigenlijk met bochten ? laat je iemand de achterkant drukken ? lijkt me niet te doen.. :roll:

            Login om te reageren
        • censored zegt

          1 november 2011 om 12:24

          @posteldude: dan hebben we blijkbaar de zelfde vader ;-)

          Login om te reageren
  13. Donstil zegt

    27 oktober 2011 om 23:52

    1000pk? Jongens het is de vs, daar halen ze er misschien net 350pk uit :D

    Login om te reageren
  14. janklaassen zegt

    28 oktober 2011 om 00:13

    8.7L.. Focking acht komma zeven liter Vee tien!

    Login om te reageren
  15. Esprit_de_Flandre zegt

    28 oktober 2011 om 00:25

    En een mini-Viper erbij, op basis van de Alfa 4C? Zou ook wel verkopen hoor…

    Login om te reageren
  16. lincoln zegt

    28 oktober 2011 om 07:20

    zuinigste motor ooit ..
    ik zou iig nooit boven de 800 toeren uit kommen ..

    Login om te reageren
  17. ericc zegt

    28 oktober 2011 om 07:55

    Als ze deze motor nu eens gebruiken voor de nieuwe Maserati GT-S. Of een V10 in een Ferrari?? Hoop wel dat ze deftige remmen in deze nieuwe steken en dat de baanligging in bochten ook iets beter zijn dan het vorige model!

    Login om te reageren
  18. masterstig zegt

    28 oktober 2011 om 08:01

    Ben benieuwd wat het eind resultaat is.

    Login om te reageren
  19. neal zegt

    28 oktober 2011 om 08:57

    De slogan is wel ‘There is no replacement for displacement’

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      28 oktober 2011 om 15:39

      @neal: “There is no substitute for cubic inches” ingegeven bij google en geeft 1.170.000 resultaten…

      Login om te reageren
      • bacchus zegt

        30 oktober 2011 om 17:12

        @SimonMc: Om in je stijl van argumenteren te blijven: Google dan ook even op het origineel (dat 28 mln hits geeft).

        En uiteraard is de stelling bullshit: Kijk alleen al naar de F1 in de jaren tachtig, toen de paupers met 3.0’s reden en de snelle jongens met 1.5’s, uiteraard geblazen.

        Login om te reageren
  20. theblackdude zegt

    28 oktober 2011 om 09:39

    bigger is better. heerlijke bak. kan niet wachten tot hert uit is.

    Login om te reageren
  21. vale46 zegt

    28 oktober 2011 om 09:43

    Downsizing, my ass :D

    bijna 9L inhoud voor een auto? Daar begint niet alleen menig supercar van te blozen, ook menig vrachtwagen!

    Ik hoop wel dat ze het blok hélemaal aanpassen, want dit blok had nog geen 4 kleppen per cilinder en kleppenstoters.
    Prehistorische technologie dus!

    Ik hoop dat het grote (zware) blok niet te veel de wegligging gaat bederven!
    Maar van een 9L blok verwacht ik wel minstens 600+pk!!

    Login om te reageren
  22. Project-America zegt

    28 oktober 2011 om 09:59

    @Vale46, geen zorgen.. de “oude” had met en displacement van 8,4 liter al 600 pk daar zullen ze ongetwijfeld overheen zitten nu ;)

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      28 oktober 2011 om 13:45

      @Project-America: Ik mag het hopen!
      Ik had eigenlijk liever een blower op dat blok gezien (supercharger)
      Lekker Amerikaans en het geeft best nog een lekker geluid!

      Login om te reageren
      • carmasterr zegt

        28 oktober 2011 om 22:32

        @vale46:

        Als je er een blower op mikt is er niet meer mee te rijden.
        Kijk maar naar de avonturen van Henessy (al was dat met turbo´s).

        Login om te reageren
        • vale46 zegt

          31 oktober 2011 om 20:33

          @carmasterr: Turbo’s & superchargers niet verwarren hé!
          Een supercharger helpt vooral bij de lage toeren. Maan in tegenstelling tegen een turbo die plots ‘aan’ kan slaan komt het vermogen bij een supercharger gelijkmatiger vrij.
          Het zou nog steeds gekkenwerk blijven, dat is de huidige motor zonder beademing al, maar het zou beter berijdbaar zijn dan een met dikke turbo’s.

          Login om te reageren
          • carmasterr zegt

            31 oktober 2011 om 21:23

            @vale46:

            Daar heb je wel weer een punt.

            Login om te reageren
  23. euro95 zegt

    28 oktober 2011 om 10:10

    Zijn Ferrari/Maserati beter in het bouwen van blokken dan? Dodge kan er zelf ook wel wat van toch?

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      31 oktober 2011 om 22:03

      @euro95: Een blok bouwen is niet moeilijk. Veel inhoud en super sterk. Maar dan krijg je ook een zwaar blok met relatief weinig pk.
      Ferrari haalt hetzelfde vermogen uit de helft van de inhoud en die zijn ongeveer even betrouwbaar denk ik.

      Dus ik denk dat Ferrari betere motoren kan bouwen. Ook omdat ze veel meer toeren kunnen draaien dan bvb een Dodge motor.

      Login om te reageren
      • carmasterr zegt

        8 november 2011 om 22:57

        @vale46:

        Bij Ferrari vliegen ze tenminste niet aldoor in de fik!
        Oh, wacht.

        Login om te reageren
        • vale46 zegt

          9 november 2011 om 13:24

          @carmasterr: Sjah, als ze hun brandstofleidingen niet goed beschermen tegen de hitte dan kan het boeltje gaan fikken.
          Wat heeft dat te maken met de eigenschappen van de motor?

          Login om te reageren
          • carmasterr zegt

            10 november 2011 om 00:17

            @vale46:

            T´is maar wat je betrouwbaarheid noemt he.
            Als je halve auto opgefikt is heb je meestal niet zoveel meer aan goede motoreigenschappen…

            Login om te reageren
            • vale46 zegt

              11 november 2011 om 11:49

              @carmasterr: Feit, maar wederom, heeft met de auto te maken, niks met de motor.

              Login om te reageren
  24. cerra zegt

    28 oktober 2011 om 11:31

    Haha geniaal dit, hier alles steeds kleiner, daar alles groter :P. Lijkt wel of ze willen compenseren voor ons haha

    Login om te reageren
  25. corvettez06 zegt

    28 oktober 2011 om 11:35

    dat er nog zulke mensen bestaan die zo denken , toch donstil en posteldude?

    Login om te reageren
    • posteldude zegt

      28 oktober 2011 om 14:07

      @corvettez06: Zegt iemand met een redneck Z06 in zijn nick

      Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        28 oktober 2011 om 14:18

        @posteldude: Maar ventie toch, als het zulke achterlijk gedateerde techniek is, waarom rijden de ZR-1 en de Viper ACR dan toch zoveel gerenommeerde supercars het snot voor de ogen?

        Leg me dat maar es uit!

        Login om te reageren
    • lincoln zegt

      28 oktober 2011 om 14:14

      @corvettez06:

      die lui denken ook dat de aarde plat is ..
      niet echt heldere lichtjes ..

      Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      28 oktober 2011 om 14:19

      @corvettez06: Ach die gasten hebben allemaal het boekje Clichés voor beginners gekregen van oma voor Sinterklaas.

      Login om te reageren
  26. jack_abarth zegt

    28 oktober 2011 om 11:56

    Zou opzich wel stoer zijn als ze er hedendaagse techniek in gaan verwerken, zoals Multi-Air en dat soort dingen.

    Login om te reageren
    • bacchus zegt

      30 oktober 2011 om 17:21

      @jack_abarth: Pff, Multiair.. Laten we eens beginnen met het vervangen van die stoterstangen door bovenliggende nokkenassen en er minstens een paar extra kleppen per cylinder bij te zetten. Inderdaad: De techniek van de jaren negentig is nog niet helemaal aangekomen bij de Viper (of de Corvette).

      Login om te reageren
      • carmasterr zegt

        31 oktober 2011 om 21:24

        @bacchus:

        En toch heh, gaat het wel redelijk hard…

        Login om te reageren
  27. mazdarx8 zegt

    28 oktober 2011 om 15:30

    gelukkig is het geen twee cilinder multi-air motor.

    Login om te reageren
    • Nilo zegt

      28 oktober 2011 om 19:54

      @mazdarx8: opzich, een 2 cylinder multiair met 8.7 liter zal wel een zware roffel geven, of je het blok ook nog toeren knt laten maken is een ander verhaal :D

      Login om te reageren
      • fiets zegt

        29 oktober 2011 om 00:16

        @Nilo:
        loll

        Login om te reageren
  28. dennisr zegt

    28 oktober 2011 om 16:35

    kijk, bij Dodge snappen ze het! lekkah V10!

    Login om te reageren
  29. fiets zegt

    29 oktober 2011 om 00:15

    Haha die Amerikanen halen hier net 400 peekaa uit hoor.
    Maar wel een koppel om ieder ronddraaiend object aan flarden te raggen als je een zware rechtervoet hebt.

    Login om te reageren
  30. mellie zegt

    1 november 2011 om 01:18

    oh gelukkig er is toch nog een merk dat niet aan downsizing doet

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North