• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lumma CLR 550 R Cayenne GTS: 612 pk

Auteur: autoblogger, gepost 19 november 2008 om 20:14 – 24 Reacties

Lumma Design CLR550-R Cayenne GTS


Vorige week deed edo-competition nog heel trots over de 450pk in de Cayenne GTS. Dat blijkt een beetje zielig, zeker als het Duitse Lumma binnen een paar dagen laat weten dat het een stuk heftiger kan.

Lumma heeft de 4,8-liter V8 (405 pk) met behulp van een supercharger opgewaardeerd naar 612 pk. Om de power van deze SUV wat meer te benadrukken heeft Lumma uiteraard ook optisch het één en ander aangepast. Check de 23-inch jetsers met bijbehorende wide-bodykit, de kit van JE-Design is opeens niet zo bijzonder meer…

De auto zal te zien zijn op de tuningshow in Essen.

Lumma Design CLR550-R Cayenne GTS
Lumma Design CLR550-R Cayenne GTS

Ook interessant!

  • Alles is apart aan deze Porsche Cayenne Cabrio(!)
  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Porsche 992 GTS rijtest video
    Porsche 992 GTS rijtest video
  • Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
    Derde SUV van Porsche boven de Cayenne

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

cayenne, essen-2008, gts, lumma, Porsche, tuning

Vorig bericht: « Dit is de nieuwe Mazda3 Sedan
Volgend bericht: Overnamebod op Opel: 1 miljard euro »

Lees Interacties

Reacties

  1. Egon8 zegt

    19 november 2008 om 20:17

    Ik ben blijkbaar een van de weinigen die deze auto waardeert op deze site, maar dit is toch wel echt slechter dan het origineel.
    Missen we niet een onderdeel aan de voorkant, of is dat gat de bedoeling?

    Login om te reageren
  2. Rick zegt

    19 november 2008 om 20:20

    Dik! Beter dan techart!

    Login om te reageren
  3. Tommy zegt

    19 november 2008 om 20:27

    “Vorige week deed edo-competition nog heel trots over de 450pk in de Cayenne GTS.”

    Volgens mij doen zij het wel zonder drukvulling… Als iemand er een turbo of compressor op schroeft kan elke tuner dat wel. Verder dikke bak, heb je vast veel bekijks mee!

    Login om te reageren
  4. Martin zegt

    19 november 2008 om 20:35

    Die achterkant ziet er goed uit, alleen de voorkant beduidend minder!

    Login om te reageren
  5. Beekie11 zegt

    19 november 2008 om 20:43

    die achterlampen zijn een dikje donkerder, Gaaf!!!
    de voorkant vind ik wel minder

    Login om te reageren
  6. XytraS zegt

    19 november 2008 om 21:24

    Mjah, deze totaal overbodige tuning maakt eigenlijk een karikatuur van de auto en laat mijn inziens nog duidelijker zien wat voor een volstrekt waardeloze autoklasse die SUV’s eigenlijk zijn^^

    Login om te reageren
  7. MATSS zegt

    19 november 2008 om 21:26

    ik vind hem in alle opzichten beter dan de edo Competition

    Login om te reageren
  8. slisse zegt

    19 november 2008 om 21:27

    Ik vind zowel de voor- als achterkant er heel gaaf uit zien.
    Met dat grote gat van voor ziet hij er echt bruut uit!!

    Login om te reageren
  9. willie zegt

    19 november 2008 om 21:34

    de gewone cayenne is al een volstrekt onzinnig voertuig die er voor geen meter uitziet. tuning maakt dit alleen allemaal nog erger.

    Login om te reageren
  10. Citrofiel zegt

    19 november 2008 om 21:41

    Mooi is hij niet, maar lelijker is hij ook niet geworden. Er is nu tenminste geen orgie van kleine roostertjes meer aan de voorkant.

    Login om te reageren
  11. BAAP zegt

    19 november 2008 om 21:44

    crap…

    Login om te reageren
  12. slk zegt

    19 november 2008 om 21:57

    Zon domme auto om te zien.Snap niet dat men wat ziet in dit gedrocht.Wel beter dan de x6

    Login om te reageren
  13. Vanquish zegt

    19 november 2008 om 22:00

    Mooie grille (of beter gezegd: gat) voorin. En ook leuke uitlaatjes, maar de velgen zijn te groot en passen niet bij zo’n auto. Verder vind ik de randjes om de voorlichten echt verschrikkelijk lelijk. Maakt het gelijk zo’n plastic speelgoed autootje.

    Login om te reageren
  14. Pixed zegt

    19 november 2008 om 22:05

    Bruut, vooral frontaal dan. Bij voorkeur graag in een ‘neutralere’ kleur, dan vallen de ’tupperware’ onderdelen minder op. Vooral achteraan storend.

    Login om te reageren
  15. Mr Hyde zegt

    19 november 2008 om 22:20

    Wie zei er iets over Peugeot muil?

    Login om te reageren
  16. Cantago zegt

    19 november 2008 om 23:41

    Deze ziet er tenminste mooi uit, dat kan je van de die JE Design niet zeggen…

    Login om te reageren
  17. FFFBBB zegt

    20 november 2008 om 00:28

    Heeft niet zo’n hoog ‘lumma-lompheid’-gehalte als die oranje m5 in die laatste gespot-serie…

    Vergeef me de benaming:P Kwam even nergens beters op

    Login om te reageren
  18. Tinus zegt

    20 november 2008 om 00:34

    Totaal-overbodige-nichemarkt-lelijke-achterlijke-stomzinnige-pikverlengende-zelfs-snoopdogg-vind-dit-te-pimp-niet-waar-voor-je-geld-want-een-911-turbo-kost-minder-en-is-sneller-en-mooier-foute-pauper-lamp-bak…

    maar dan met compressor!

    Login om te reageren
  19. Tinus zegt

    20 november 2008 om 00:40

    kamp-bak (ipv lamp-bak) bedoel ik dus.. duh!

    Login om te reageren
  20. Creative zegt

    20 november 2008 om 09:55

    @Mr Hyde

    niemand!

    Login om te reageren
  21. roberto zegt

    20 november 2008 om 11:47

    dit is tog geen snelheid moet je zien hoelang die doet om de 200 teraken al dat geld voor zo domme langzame duitser doe mij maar een 2e handse ferrari of maserati en laat ik ze alle drie een poepje ruiken dommme duitesersssssssssssssssssss oplichtersssssssssssssssss denken dat ze outos kunnen bouwen donderop kale asso bakken

    Login om te reageren
  22. gerardo zegt

    20 november 2008 om 12:28

    De Peug-muil misstaat niet op dit misbaksel. Ik hoop maar dat de huuidige crisis als gevolg heeft dat dit soort overbodige “brute”wagens een zachte dood mogen sterven. Hier wil je toch niet voor je goede fatsoen in gezien worden!Trouwens schattig hoor, die randjes om de koplampen, de stylistische meesterzet van het jaar! En een paar pk meer of minder maakt ook niet uit. En voor de “sound”hoef je het ding ook niet aan te schaffen. De decibellen schieten je om de oren,
    vroeger zei men in (echte) autotests dat de pijngrens voor wat dit betreft bereikt was.

    Login om te reageren
  23. gerardo zegt

    20 november 2008 om 12:30

    O ja, prachtige velgen; als men zo doorgaat passen ze binnenkort op een fiets qua grootte!!

    Login om te reageren
  24. david zegt

    30 november 2008 om 10:05

    Mega Bruut, die ”open mond” staat hem goed.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North