• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mansory leeft zich uit op de gefacelifte Panamera

Auteur: sir_smokalot, gepost 28 juli 2014 om 14:36 – 16 Reacties

Afbeelding Mansory leeft zich uit op de gefacelifte PanameraAfbeelding Mansory leeft zich uit op de gefacelifte PanameraAfbeelding Mansory leeft zich uit op de gefacelifte PanameraAfbeelding Mansory leeft zich uit op de gefacelifte PanameraAfbeelding Mansory leeft zich uit op de gefacelifte PanameraAfbeelding Mansory leeft zich uit op de gefacelifte Panamera

Porsche Panamera facelift by Mansory
Dat kan maar één ding betekenen: carbon, en veel ook.

In het kort: de gefacelifte Panamera, Porsches alternatief voor wie wel 4 volwassenen kwijt wil, maar geen SUV blieft, is behangen met Mansory-logo’s en Zwitserse vlaggetjes, een achterspoiler, een bodykit vol koelroosters die de auto 70 mm verbreden, en uitlaten die lijken op die van een Veyron SS.

De Turbo, het model met 520 pk, kreeg extra oempf: niet minder dan 680 pk en 900 Nm weet Mansory uit de 4,8 liter V8 te toveren, dankzij aaangepaste turboladers en een andere ECU. Hiermee is de AWD-wagen in staat in 3,6 seconden naar de 100 te accelereren. De top ligt met 315 km/u ligt hoger dan de standaard-310 km/u.

De 22 inch wielen met hun spinnenweb-design zouden niet direct onze eerste keus zijn, maar het is weer eens wat anders. Wat zeggen jullie ervan, mag Mansory zijn carbonovens voor jouw droom-Panamera opstoken, of is ‘ie standaard mooier?

Ook interessant!

  • Porsche Panamera brand
    Porsche Panamera brand hangt een luchtje aan
  • Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
    Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
  • Porsche Panamera kopt beton in Hoek van Holland
    Porsche Panamera kopt beton in Hoek van Holland
  • Porsche Panamera Platinum Edition is hier en dit kost het
    Porsche Panamera Platinum Edition: dit kost het en dit krijg je

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

carbon, facelift, mansory, panamera, Porsche, tuning

Vorig bericht: « UPDATE: Autoblog iPad app 4.1
Volgend bericht: Kies maar: Impala op 26″ (Tyga) of Aventador (Chris Brown) »

Lees Interacties

Reacties

  1. Marijn90 zegt

    28 juli 2014 om 14:41

    Ik vind hem lekkerder dan de normale panamera.

    Login om te reageren
  2. TDI-goeroe zegt

    28 juli 2014 om 14:57

    smaken verschillen, bahbah…

    Login om te reageren
  3. Corrado16v zegt

    28 juli 2014 om 15:28

    Nee, dit is niet echt een verbetering op de standaard panamera

    Login om te reageren
  4. ablogjunk zegt

    28 juli 2014 om 15:38

    Er gaan allerlei tuners kapot, maar waarom deze nou net niet. Alles waar ze met de klauwtjes aan zitten is binnen no time verpest!

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      28 juli 2014 om 16:15

      @ablogjunk:
      Niet zo jammeren, wat viel hier aan te verpesten dan?

      Login om te reageren
      • ablogjunk zegt

        28 juli 2014 om 17:40

        @tupperware: het origineel os nog altijd beter dan dit en vele creaties van man-sorry!

        Login om te reageren
    • racenderechter zegt

      28 juli 2014 om 20:52

      @ablogjunk: Mansory is een hobbyproject van een meneer met een heleboel zwart geld.

      Login om te reageren
      • racenderechter zegt

        28 juli 2014 om 20:54

        @racenderechter: en weinig smaak.

        Login om te reageren
  5. rammillius zegt

    28 juli 2014 om 15:41

    Waarom zou je deze kiezen als je ook een Maserati kan pakken?

    Login om te reageren
    • jensgib zegt

      28 juli 2014 om 18:02

      @rammillius: idd maar dan een Quatroporte

      Login om te reageren
    • kicknl zegt

      28 juli 2014 om 20:32

      @rammillius: restwaarde?

      Login om te reageren
      • tupperware zegt

        28 juli 2014 om 21:32

        @kicknl:
        Schei uit, een Panamera schrijft ook als een gek af, zeker dit soort verkrachte exemplaren.
        Dan rij ik toch liever in stijl dan in zo’n proleten hok.

        Login om te reageren
  6. thomcarspotter zegt

    28 juli 2014 om 17:40

    Heerlijke bak!

    Login om te reageren
    • toyotafortuner zegt

      28 juli 2014 om 22:40

      @thomcarspotter: feestlift was een kleine verbetering. Maar dit vind ik ook wel oke!

      Login om te reageren
  7. mclarenf1lm zegt

    29 juli 2014 om 04:44

    Alsof het origineel nog niet lelijk genoeg was…
    Eigenaren zullen zichzelf wel “onderscheiden” met dit pakketje. Laten ze zien dat ze écht compleet geen smaak hebben.

    Login om te reageren
  8. rickesclusivo zegt

    30 juli 2014 om 07:56

    Sorry, ik vond de panamera al fout, maar dit is helemaal foeilelijk

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North