• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Maximumsnelheid voor de fiets in de maak

Auteur: Michel, gepost 10 juli 2025 om 19:01 – 44 Reacties

maximumsnelheid fiets

Het demissionaire kabinet heeft een maximumsnelheid voor de fiets in de maak. Symboolpolitiek of bittere noodzaak?

Het aantal fietsongelukken moet drastisch omlaag. Het aantal verkeersdoden en zwaargewonden onder fietsers is schrikbarend hoog. In 2024 kwamen er 224 fietsers om in het verkeer en in 2023 zelfs 270. Jaarlijks belanden er meer dan 70 duizend fietsers in het ziekenhuis waarvan vijfduizend met ernstig letsel.

Het fietspad is dan ook een stuk gevaarlijker geworden de laatste jaren. Elektrische (bak)fietsen, fatbikes en de ouderwetse omafiets. De snelheidsverschillen zijn groot en ook voor medeweggebruikers moeilijk in te schatten. Daarom komt het demissionaire kabinet met het meerjarenplan fietsveiligheid 2025-2029.

Maximumsnelheid voor de fiets

Het budget voor het plan is 50 miljoen euro. Naast dat er geld wordt uitgetrokken voor val- en balanstrainingen voor oudere fietsers, moeten we ook allemaal aan de fietshelm. Wel facultatief, maar momenteel draagt vier procent van de fietsers een helm en dat moet naar 25 procent. De overheid gaat daar informatiecampagnes op inrichten. Daar is de overheid kneitergoed in, want die campagnes bestaan nu al, dus die 25 procent moet goed komen…

Een ander idee uit het meerjarenplan is een maximumsnelheid voor de fiets. Dan worden de snelheidsverschillen minder groot. Verkeerskundigen denken aan 20 of 25 kilometer per uur.

Nu is een fiets die sneller gaat dan 25 kilometer per uur bij de huidige wetgeving al illegaal, dus die maximumsnelheid moet wat logica betreft al naar 20 kilometer per uur. Anders is er geen wet of regelgeving nodig lijkt ons. Opgevoerde fatbikes die de 45 kilometer per uur aantikken kun je nu al aanpakken.

Pilots snel van start

Het demissionaire kabinet pakt ondanks de demissionaire status lekker door en geeft gemeentes toestemming om snel aan de slag te gaan met pilots. In het meerjarenplan zelf staat geen limiet genoemd, maar in Amsterdam wil de fietsbond al jaren een maximum van 20 kilometer per uur en ook het college van B&W van onze hoofdstad is daar voorstander van.

De ANWB deed in 2022 al onderzoek naar wat Nederlanders van een maximumsnelheid voor de fiets vinden. Een maximum van 25 km per uur binnen de bebouwde kom wordt door 71% van de respondenten van het onderzoek gezien als maatregel om de fietsveiligheid te verbeteren. Een maximumsnelheid van 20 km per uur binnen de bebouwde kom ziet bijna de helft van de respondenten als geschikte maatregel. Het handhaven op het gebruik van opgevoerde fietsen is met 81% de meest gekozen maatregel. Dat laatste kan al gewoon met de huidige wetgeving.

Naast de 50 miljoen euro die voor dit plan beschikbaar is, is er ook nog 236 miljoen euro vrijgemaakt voor de verbreding en verbetering van de 43 duizend kilometer aan fietspaden die ons land rijk is.

Ook interessant!

  • Blijf weg van de fatbike, ik herhaal, blijf weg van de fatbike
    Blijf weg van de fatbike, ik herhaal, blijf weg van de fatbike
  • Jij moet een fietshelm gaan dragen
  • Nederlandse overheid neemt Chinese fatbikes in beslag
  • 130 km/u pas volgend jaar

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

fatbike, fiets, maximumsnelheid, overheid, Rijksoverheid

Vorig bericht: « Suzuki e Vitara: goedkoper dan Toyota-variant
Volgend bericht: Van deze Audi ga je geen tweede vinden op Marktplaats »

Lees Interacties

Reacties

  1. rogerzz zegt

    10 juli 2025 om 19:18

    Gelukkig kun je iemand hier geen -1 geven anders zou ik hem zeker krijgen; ik ga niet meer met de fiers mijn kind naar de opvang brengen, en ga ook geen elektrische bakfiets kopen, ik doe alles met de auto. Veiligheid, je gaat het pas waarderen als je het mist.

    Niet alleen opgevoerde fatbikes geven ‘wat extra risico’ maar ook Speedpedelec‘s halen je in met 45km/u want op het fietspad voelen ze zich veiliger dan op de 50-weg ernaast waar ze horen. Aangezien je er niks tegen kan in je ééntje, de overheid ook (nog) niet, moet je het accepteren en je eigen gedrag aanpassen. Alles met de auto, en de bakfiets die ik niet heb kan ook niet gejat worden! Niet al te boos worden, wel alles elektrisch met de PHEV die ik wel stekker.

    Erg benieuwd of er regels gaan veranderen, meer controle huidige opgevoerde fatbikes en Speelpedelec’s (op de 50-weg ipv fietspad) zou ik ook zeer waarderen.

    Login om te reageren
    • Flutterbear zegt

      10 juli 2025 om 19:54

      Dit voelt als hetzelfde als vuurwerk verbieden vanwege de overlast van illegaal vuurwerk. Een speed pedelec mag niet op een fietspad en binnen de bebouwde kom op het brom/fietspad geld al een maximumsnelheid van 30 km/u.

      Wat in deze statistieken vaak vergeten wordt is dat niet alleen meer ongelukken plaatsvinden maar het gebruik ook veel hoger ligt dankzij elektrische fietsen. Fiets kilometers voor auto kilometers maakt het niet veiliger, zeker voor de oudere die in modern verkeer amper meekomt. Op de fiets rijden ze tenminste hooguit zichzelf het ziekenhuis in, niet een ander. Beetje defensief rijden mag overigens ook best in die doelgroep (op basis van eigen ervaring in fiets tourisme regio).

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        10 juli 2025 om 20:55

        Vuurwerk verbieden gebeurt natuurlijk niet alleen vanwege de overlast van illegaal vuurwerk, gewoon vuurwerk geeft ook overlast, geeft ook rommel, vervuild ook de lucht en wordt ook gebruikt om hulpverleners te belagen.
        En naar spedelecs en bejaarden wijzen is net zo raar, dat zijn niet de grootste probleemveroorzakers want dat zijn de luie scholieren die laks zijn met de verkeersregels en te lui om zelf te trappen en op hun elektrische fietsen te snel gaan.

        Login om te reageren
        • Flutterbear zegt

          10 juli 2025 om 21:17

          Nou de meeste die ik inhaal moeten gewoon zelf trappen hoor. Lang niet alle kids krijgen een ebike. Oudjes zie ik echter nooit op een normale fiets, en gun hen ook zeker hun mobiliteit. Laat ze lekker fietsen! Liever dat dan dat ze de auto pakken.

          Zelf was ik niet de gene die naar speed pedelec wees, gaf alleen aan dat daar al maximumsnelheden voor zijn. Tenslotte heb je daar een rijbewijs voor nodig en aantoon de regels te kennen, al hebben de meest gezien dit artikel daar ook moeite mee (maximumsnelheid op fietspaden..).

          Login om te reageren
        • Flutterbear zegt

          10 juli 2025 om 21:18

          Nou de meeste die ik inhaal moeten gewoon zelf trappen hoor. Lang niet alle kids krijgen een ebike. Oudjes zie ik echter nooit op een normale fiets, en gun hen ook zeker hun mobiliteit. Laat ze lekker fietsen! Liever dat dan dat ze de auto pakken.

          Zelf was ik niet de gene die naar speed pedelec wees, gaf alleen aan dat daar al maximumsnelheden voor zijn. Tenslotte heb je daar een rijbewijs voor nodig en aantoon de regels te kennen, al hebben de meest gezien dit artikel daar ook moeite mee (maximumsnelheid op brom/fietspaden bestaan al met kenteken).

          Login om te reageren
    • coupedriver zegt

      10 juli 2025 om 20:39

      Op de 50-weg? Maar het internet staat al vol met Nederlanders die werkelijk volledig uit hun dak gaan als ze een fiets op de weg zien rijden en het volkomen normaal vinden als je die dan vervolgens van de weg zou maaien… Misschien eerst zo’n autobestuurders aanpakken.

      Login om te reageren
  2. mc96 zegt

    10 juli 2025 om 19:21

    De aller belangrijkste maatregel om het aantal ernstig gewonden flink terug te brengen is het verplicht dragen van een fietshelm. Alle andere maatregel hebben veel minder effect. Maar ja, dan is de politiek bang dat de achterban dat niet leuk vindt en worden er dus allemaal andere oplossinkjes bedacht en wordt er weggelopen van het memen van echt effectieve beslissingen.

    Login om te reageren
    • Flutterbear zegt

      10 juli 2025 om 19:56

      Op een (legale) fiets ben je met name een gevaar voor jezelf, niet voor andere. Een helm dwingt geheid meer mensen de auto in. Voor je haar (en verkoeling) is een helm vreselijk.

      Login om te reageren
      • baardmijt zegt

        11 juli 2025 om 00:50

        Denk inderdaad dat het meer autogebruik zou opleveren.

        Overigens wil ik op de fiets best een helm op doen hoor. Dat mijn haar er dan minder puik geplooid uitziet is voor mijzelf niet zichtbaar en mensen om me heen kunnen ervoor kiezen niet naar me te kijken als het ze niet bevalt. Verkoeling lukt ook nog wel met zo’n licht open fietshelmpje.

        Ik heb alleen wel iemand nodig die me de helm aangeeft als ik opstap en ‘m weer aanpakt als ik afstap.
        De grootste last is dat je dat ding dan overal bij je hebt, niet te doen wat mij betreft.

        Login om te reageren
  3. Spidersonny zegt

    10 juli 2025 om 19:59

    Laat de overheid maar eens stoppen met betuttelen en bemoeien en iedereen zelf laten beslissen of ze een fietshelm dragen of niet , dit land hangt toch al van regeltjes en wetjes aan elkaar , krijg er langzaam de kots van !!!

    Login om te reageren
  4. pivavar zegt

    10 juli 2025 om 20:15

    Ik fiets al jaren 15 km per dag door een stad waar ze fietsers niet gewend zijn. Nog nooit een ongeluk gehad. Wel veel bijna… Alleen op de racefiets doe ik een helm op. Omdat het dan 70+ gaat. Geen idee of dat stukje kunststof dan helpt, maar ok. Je moet zelf anticiperen. Je moet zien/snappen wat een automobilist gaat doen. En jezelf niet in een lastige situatie (laten) brengen.

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      10 juli 2025 om 20:32

      70+ op een racefiets haal ik alleen maar op een binnenbaan…

      Login om te reageren
      • pivavar zegt

        10 juli 2025 om 23:29

        Maar jij hebt dan ook vast geen buitencategorie op 10 km liggen.

        Login om te reageren
  5. lpgbarrel zegt

    10 juli 2025 om 20:50

    Je mag ook niks meer hier.. Ff een rondje knallen met de Urban Arrow zit er ook niet meer in hahaha

    Login om te reageren
    • PunicaOase zegt

      11 juli 2025 om 09:13

      Hahaha, lol :-P

      Login om te reageren
  6. 2scan zegt

    10 juli 2025 om 21:00

    Op mijn racefiets haal ik ook 45km/u als het nodig is. Zet daar uiteraard een helm bij op, maar zomaar een maximum snelheid invoeren op een fiets lijkt me wat vreemd. Volgende stap is dat je niet harder dan 5km/u mag lopen ofzo? Lekker dik worden met z’n allen! (heb niet het hele artikel gelezen, voordat ik afgemaakt word)

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      10 juli 2025 om 21:11

      Kan me voorstellen dat de wielersport hier sterk tegen gaat lobbyen.

      Login om te reageren
      • Flutterbear zegt

        10 juli 2025 om 21:19

        Weet je wat z’n kilometerteller weegt? Verlies je gelijk het voordeel van carbon frame.

        Login om te reageren
        • 2scan zegt

          11 juli 2025 om 08:26

          Zit gewoon op een aluminium apparaat uit 2012. Werkt prima

          Login om te reageren
    • Rokende Wielen zegt

      11 juli 2025 om 20:03

      Het is dan de vraag waarom zit je op die racefiets? Voor de sport? Wat versta je daar dan onder? De fysieke training/belasting? De uitputting van je lijf? Of is het de sensatie van snelheid? Want daarmee zou “de wielrenner” dan met dergelijke wetgeving wel eens een uitdaging gaan krijgen. Of je pakt de fiets aan dat je wel “je lijf stuk” kunt fietsen zonder de maximale snelheid te overtreden?

      Login om te reageren
      • hansdevries zegt

        15 juli 2025 om 11:07

        Wellicht sprekend voor een ander; maar inderdaad, de sensatie van snelheid, het wedstrijdelement (ook tegen jezelf, nog net ff wat sneller dat Strava-segmentje proberen te doen met wind mee) en daarnaast ook uiteraard de fysieke inspanning en uitputting van je lijf, om er na herstel weer nog iets sterker en fitter uit te komen.
        Ook hier uiteraard altijd met helm en meestal alleen. Ik heb het als wielrenner ook niet zo op pelotons die de hele rijbaan gebruiken terwijl er een perfect fietspad naast ligt.
        De remmen iets laten aanlopen zodat je met dezelfde inspanning de helft minder snel gaat… neh.
        Ik denk ook niet dat het probleem bij ‘de wielrenner’ ligt (los van die asociale groepen). De meeste wielrenners die ik ken zijn echt heer in het verkeer, hebben een goede luide bel en gaan liever de berm in dan dat ze een oud stel de huid vol schelden als die niet op tijd aan de kant gaan. Ik vind dat als je met 45km/h door het verkeer dendert dan is je eigen veiligheid echt belangrijker dan dat Strava-segment verbeteren.

        Login om te reageren
  7. mashell zegt

    10 juli 2025 om 21:10

    Er zal weer een Kamerlid heerlijk gaan slapen want er is weer een regel bedacht dat een “probleem” oplost…
    Maar er gaat met die maximumsnelheid voor fietsen natuurlijk helemaal niets veranderen. Want geen agent gaat een fietser staande houden die 24 rijdt een “zo meneertje, dachten we lekker sportief bezig te zijn” preek houden en dan een bekeuring van €60 uitschrijven voor 2 kilometer te snel na correctie.
    Terwijl het zo simpel is. Wil je het aantal gewonden terug brengen onder fietsers stel dan een helm verplicht. De sociale druk zal vrij snel metten maken met de recalcitranten die niet willen. Dan wordt je als Kamerlid misschien niet herkozen maar dan heb je wel wat nuttigs gedaan en het landsbelang is nou eenmaal 18 miljoen keer groter dan jouw herverkiezing. Een Kamerlid dat geen impopulaire besluiten durft te nemen heeft in de kamer niets te zoeken.
    Overigens is die sociale druk veel sterker dan welke regel dan ook, door fatbike fietser in de media gelijk te stellen aan kansarme asociaal is het aantal fatbike incidenten maar het lijkt er op dat ook het aantal fatbike fietsers al flink is afgenomen.

    Login om te reageren
    • baardmijt zegt

      11 juli 2025 om 00:55

      Zit je zelf weleens op een fiets?

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        11 juli 2025 om 10:21

        Niet zo vaak. Maar als ik fiets, dan met helm (heb in Duitsland gewoond, daar is dat al normaal).

        Login om te reageren
        • baardmijt zegt

          11 juli 2025 om 12:08

          Helder.

          Ik denk dat een helmplicht zou opleveren dat meer mensen voor een kort stukje dan maar de auto pakken. Terwijl wat mij betreft juist veel meer mensen die dat nu doen de fiets zouden moeten nemen.
          Voor mezelf sprekend zou ik niet eens moeite hebben met een helmpje op de fiets, maar wel met het rondslepen van dat ding. Het zou het flexibel inzetten van de fiets enorm beperken. Als ik toch een helm op moet, dan kan ik net zo goed een motorfietsje pakken, minder gedoe, want dan mik ik de botsmuts wel in een topkoffertje.

          Een helmplicht op een e-bike zou ik me nog iets bij voor kunnen stellen, hoewel ik daar ook niet hard voor zou pleiten. Maar op een niet ondersteunde fiets zou ik graag zien dat het een vrije keuze blijft.

          Login om te reageren
  8. sizedoesmatter zegt

    10 juli 2025 om 21:12

    Een max snelheid voor fietsers: is het al 1 april?
    En hoe moet ik weten dat ik te hard fiets; een teller is niet verplicht. Zinloze discussie dus.

    Login om te reageren
    • 100pk zegt

      11 juli 2025 om 08:37

      Op het water gelden ook maximumsnelheden, de meeste boten hebben ook geen snelheidsmeter. Daar werkt het ook prima. Als je een teller nodig hebt om te bepalen of je wel of niet te hard fietst, staat het je vrij om er een op je fiets te zetten.

      Login om te reageren
  9. maussieknip zegt

    10 juli 2025 om 22:09

    Hoe zit het dan met racefietsers, waarvan 90% asociaal en zeer gevaarlijk fietsgedrag vertoont en minimaal 30 a 35 km/h fietsen op een vlak stuk fietspad? Vervolgens in een ploeg de volledige breedte van het fietspad confisqueren om vervolgens voor geen enkele andere fietspadgebruiker aan de kant gaan en zo de berm in moet of tegen een boom gedrukt wordt!

    Login om te reageren
    • stekkerkoning zegt

      11 juli 2025 om 00:31

      Beetje generaliserend, maar soit, veel racefietsers blinken inderdaad niet uit in rekening houden met anderen en respecteren van verkeersregels. Optreden in een groep levert een negatieve bonus op.

      Login om te reageren
  10. jaso013 zegt

    10 juli 2025 om 22:13

    Dit is letterlijk onmogelijk om te handhaven. Dat lukt niet eens fatsoenlijk met de opgevoerde fatbikes. Laat staan die paar miljoen overige E-bikes. Dus leuk plan maar compleet onhaalbaar. Wellicht kunnen ze is beginnen met de reguliere e-bikes af fabriek maar 15 kmph te laten rijden. Iets wat ze eigenlijk van meet af aan al hadden moeten doen.

    Login om te reageren
    • Flutterbear zegt

      10 juli 2025 om 22:24

      Begin inderdaad maar gewoon met handhaven van de huidige wetgeving, niet uitbreiden met nog meer. Geen kenteken boven de 25 km/u? Op de rollerbank en als het buiten de marges valt innemen. Zo verdwijnen die fatbikes vanzelf.

      Login om te reageren
      • stekkerkoning zegt

        11 juli 2025 om 00:26

        Snorfiets op fietspad, brommer op fietspad waar niet gecombineerd voor bromfietsers en gewone fietsers. Brommobielen ongeoorloofd op het fietspad. Omgebouwde fietsen met gashendel. Speed pedelecs waar het niet geoorloofd is. Fatbikers dik over de dertig (duidelijk met het blote oog waarneembaar). Tegen de richting. Over de stoep.

        Zet iedereen die gemotoriseerd is, al dan niet elektrisch, eerst maar eens aan de kant in de spits. Dan praten we verder.

        Een snelheidslimiet voor fietsen is natuurlijk kansloos. Dan mogen ze voor mijn beide fietsen geijkte tellers regelen. En kentekens.

        Login om te reageren
        • 100pk zegt

          11 juli 2025 om 08:38

          @stekkerkoning Op het water gelden ook maximumsnelheden, de meeste boten hebben ook geen snelheidsmeter. Daar werkt het ook prima. Als je een teller nodig hebt om te bepalen of je wel of niet te hard fietst, staat het je vrij om er een op je fiets te zetten.

          Login om te reageren
          • Flutterbear zegt

            11 juli 2025 om 10:16

            Boten zijn wel een beetje een niche, zeker als die zonder vaarbewijs en commercieel niet meetelt waarschijnlijk wereldwijd niet eens zoveel als fietsen in Nederland. Fietsen is fundamenteel onderdeel van mobiliteit en kan je niet zomaar strenge eisen aan opleggen.

            Login om te reageren
    • hansdevries zegt

      15 juli 2025 om 10:58

      ‘Eens’.. Wellicht kunnen ze ‘eens’ beginnen met reguliere e-fietsen….
      Wat een poep praat jij. 15km/h voor een e-fiets? Op een normale fiets ga je al met gemak 20km/h. Dan gaan de zelftrappers de e-fietsers weer inhalen, daar wordt het echt niet veiliger van

      Login om te reageren
  11. martingtv zegt

    10 juli 2025 om 22:40

    Laat ze eerst maar eens de slechte fiets infrastructuur maar eens aanpakken. Als de politiek een helmplicht wil invoer zeggen ze gewoon dat ze compleet gefaald hebben.

    Login om te reageren
  12. Jopie zegt

    10 juli 2025 om 22:57

    Levensgevaarlijk dus al dat fietsen.
    Als de politiek het beste wil voor zijn burgers dan verbieden ze het fietsen.
    Ga maar lekker lopen want dat is ook gezond en voor die snelheid is een mens ook gemaakt.
    Wil je sneller dan pak je het ov of de auto.
    Weg met al die nutteloze fietspaden, wegen kunnen verbreed worden.
    Allemaal win win win

    Login om te reageren
  13. Jurgen zegt

    10 juli 2025 om 22:59

    Er staat al een hele grove fout in dit stuk, harder fietsen dan 25 km/h is helemaal niet strafbaar, en e-bikes noem ik geen fietsen, dat zijn eigenlijk gewoon brommers, die mogen alleen met bromfiets verzekering boven de 25 km/h rijden. Dit kabinet is niet voor niets demissionair, wat een ongelofelijke bende incapabele malloten zijn dat zeg, ga een serieuzer probleem aanpakken. Fietsers die op opgevoerde e bikes rijden en verongelukken omdat ze zonder helm rijden is gewoon natuurlijke selectie.

    Login om te reageren
    • stekkerkoning zegt

      11 juli 2025 om 00:29

      Als je het haalt met stevig trappen, mag je heus vijfentwintigplus met de ebike. Ondersteuning mag er zijn tot 25 km/u, of eigenlijk 27 km/u binnen de gestelde marges meen ik.

      Login om te reageren
    • Flutterbear zegt

      11 juli 2025 om 07:29

      Wettelijke gezien is een ebike gewoon een fiets, dat jij dat niet vindt staat daar los van. Die mogen ondersteunen tot 25 (afbouwen naar 27). Alles wat daar buiten valt moet een kenteken en verzekering of is strafbaar.

      Login om te reageren
  14. jippie zegt

    11 juli 2025 om 07:27

    Luxeprobleem. Eerst moeten mensen de auto uit en op de fiets en nu is het zo druk op de fietspaden dat er veel ongelukken gebeuren. Misschien zouden mensen ook minder met noise canceling koptelefoons op moeten fietsen. Het verbaast mij serieus dat dat gewoon mag.

    Login om te reageren
  15. werf76 zegt

    11 juli 2025 om 07:46

    “Nu is een fiets die sneller gaat dan 25 kilometer per uur bij de huidige wetgeving al illegaal”

    Artikel 20 en 21 van het RVV denken er anders over. Oftewel lariekoek. Er is geen maximum voor de fietser.
    Wel blijft artikel 5 van kracht van de WvW. Maar dan moet er wel aardig wat te verwijten zijn aan het gedrag van de fietser.

    Login om te reageren
  16. xahc zegt

    11 juli 2025 om 09:04

    Allemaal weer afleiding om het maar niet over de komende cbdc te hoeven hebben..!

    Login om te reageren
  17. Maarten123 zegt

    11 juli 2025 om 09:45

    Het wordt een beetje Franse toestanden hier. Men komt eerst met een wet en gaat na invoering kijken hoe deze kan worden gehandhaafd. Wat nu, flitspalen en/of trajectcontrole op het fietspad? Allemaal een kastje op het stuur? Lachwekkende vertoning en inhaalbaar qua handhaving. Het fietspad is te vol, net als de rest van het land. Daar zit het probleem.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North