• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Maybach 57S wordt gemarteld met megavelgen

Auteur: sir_smokalot, gepost 11 juni 2014 om 08:51 – 17 Reacties

Afbeelding Maybach 57S wordt gemarteld met megavelgenAfbeelding Maybach 57S wordt gemarteld met megavelgenAfbeelding Maybach 57S wordt gemarteld met megavelgenAfbeelding Maybach 57S wordt gemarteld met megavelgenAfbeelding Maybach 57S wordt gemarteld met megavelgenAfbeelding Maybach 57S wordt gemarteld met megavelgenAfbeelding Maybach 57S wordt gemarteld met megavelgenAfbeelding Maybach 57S wordt gemarteld met megavelgen

Maybach 57S 24 inch
Je zou denken dat de wereld Maybach met een beetje waardigheid laat sterven, juist? Niet de sadistische Japanners van Office K. Check die vellings!

Ik vraag me toch af hoe het ging, in de werkplaats. Misschien pakte de stagiair eerst 22 inch uit het schap, waarop de baas zei: ‘nee da’s geen gezicht, veel te klein. Doe maar 24 inch Forgiato’s, net zoals bij die G-Klasse van laatst’.

Wat een ding.. Het interieur is extra gepimpt met diverse koolstofvezel inzetstukken, het kleine schermpje speelt je favoriete Japanse TV-show af, en vanaf de achterbank kan je op een tellertje precies zien met welke snelheid je bestuurder door Tokyo drift. Of heb je liever de Xenatech coupe waar Office-K zich eerder aan vergreep?

Ook interessant!

  • 11 bizarre dingen van de Mercedes-Maybach GLS 600
    11 bizarre dingen van de Mercedes-Maybach GLS 600
  • Mercedes bevestigt eindelijk V12 voor Maybach S-klasse
  • Brabus 800 Maybach GLS zou verboden moeten worden
  • Maybach Edition 100 is extra luxueus

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

57S, forgiato, Maybach, office-k, tuning, velgen

Vorig bericht: « Video: Mexicaanse Seat León is een belabberd vliegtuig
Volgend bericht: Dit zijn de 3 populairste leasewagens van Nederland »

Lees Interacties

Reacties

  1. jaguarjunk zegt

    11 juni 2014 om 08:56

    Niet heel erg vermogende jongens daar denk ik, als je naar de fotolocatie kijkt.. Doe je wat met een Maybach, fotografeer je hem zo.
    Interieur is volgens mij weinig aan gedaan, volgens mij was koolstofvezel af fabriek leverbaar. Tellers zijn zelfs standaard. Maar die velgen.. Bah

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      11 juni 2014 om 08:57

      Ruimte in hartje Tokyo is schaars….

      Login om te reageren
    • ukbob zegt

      11 juni 2014 om 09:25

      @jaguarjunk: volgens mij is die unit in t dashboard niet wat er origineel op een Maybach zit (Mercedes Comand) toch?? Die tellers voor de passagier zijn inderdaad gewooon standaard zo geleverd.

      Login om te reageren
  2. berlinetta zegt

    11 juni 2014 om 09:05

    En zo gooit men het doel van deze auto (comfortabel van A naar B) ook meteen in de prullenbak.

    Login om te reageren
  3. Onehp zegt

    11 juni 2014 om 09:17

    Echte karrewielen hadden er net zo goed onder gestaan en vast komfortabeler met vering in de houten spaken…

    Login om te reageren
  4. viezefreddyw zegt

    11 juni 2014 om 09:24

    Een beetje lowbudget fotografie.
    Er zijn maar weinig mensen die het begrijpen..

    Login om te reageren
  5. a3aan zegt

    11 juni 2014 om 09:44

    Het kromme is dat er nauwelijks rubber (lees: geen) om de velgen zit en dus geen veerweg meer over, terwijl het juist een auto van comfort hoort te zijn.

    Login om te reageren
  6. Kvgorp zegt

    11 juni 2014 om 09:44

    Bye bye comfort…

    Weet je hoe lastig het is om die banden over die velgen te krijgen.

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      11 juni 2014 om 10:33

      @Kvgorp: Juist heel eenvoudig…

      Login om te reageren
      • nvhuijkelom zegt

        11 juni 2014 om 11:35

        @baasbas: hahahaha precies, banden ho maarr

        Login om te reageren
  7. reggie-boy_rood zegt

    11 juni 2014 om 13:14

    Gaat daar nog wel lucht on??

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      11 juni 2014 om 14:59

      @reggie-boy_rood: ongeveer net zoveel aks in een normale, maar dan veel meer bar. Vergelijk met racefietsbandjes 8.5 bar tov 2 bar in een mountainbike.

      Login om te reageren
  8. rjmb zegt

    11 juni 2014 om 14:07

    Doet me denken aan de 18″ Capella velgen van Volvo. Maar dan lelijker!

    http://www1.garaget.org/archive/153/152388/287544/287544-2732110.jpg

    Login om te reageren
  9. moondustfocus zegt

    11 juni 2014 om 14:55

    De velgen zelf zijn prachtig, maar een maatje kleiner zou niet verkeerd zijn.

    Login om te reageren
    • jesse026carman zegt

      11 juni 2014 om 19:37

      @moondustfocus: Helemaal mee eens.

      Login om te reageren
  10. mclarenf1lm zegt

    11 juni 2014 om 21:19

    Comfort is compleet weg. Alhoewel de velg nog vrij goed te doen is, mag het formaat van mij wel een onsje minder zijn.

    Login om te reageren
  11. toyotafortuner zegt

    12 juni 2014 om 00:12

    Andere velg(maat) en dan is ie stukken beter te pruimen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North